עבור לתוכן
GR27

FSX הטכנולוגיה לבניית כדור הארץ, יש גם תמונות חדשות!

Recommended Posts

פורסם
חומר מעניין לקריאה המסביר על הטכנולוגיה שמייקרוסופט משתמשים לבניית כדור הארץ ב FSX שיצא לקראת סוף השנה.

http://www.fsinsider.com/articles/Globa ... nology.htm

:wink:

לקראת סוף של איזה שנה? [אני לא מתחכם, הכוונה היא אם הוא מתכוון לסוף שנת הלימודים, או לסוף 2006].

פורסם
חומר מעניין לקריאה המסביר על הטכנולוגיה שמייקרוסופט משתמשים לבניית כדור הארץ ב FSX שיצא לקראת סוף השנה.

http://www.fsinsider.com/articles/Globa ... nology.htm

:wink:

לקראת סוף של איזה שנה? [אני לא מתחכם, הכוונה היא אם הוא מתכוון לסוף שנת הלימודים, או לסוף 2006].

ברור שסוף 2006 :roll:

פורסם
חומר מעניין לקריאה המסביר על הטכנולוגיה שמייקרוסופט משתמשים לבניית כדור הארץ ב FSX שיצא לקראת סוף השנה.

http://www.fsinsider.com/articles/Globa ... nology.htm

:wink:

לקראת סוף של איזה שנה? [אני לא מתחכם, הכוונה היא אם הוא מתכוון לסוף שנת הלימודים, או לסוף 2006].

ברור שסוף 2006 :roll:

למה זה כ"כ ברור? רוב הפעמים שתלמידים משתמשים במונח "סוף שנה" [או יותר נכון "סופשנה"] הכוונה היא לסוף שנת הלימודים. אין לי מושג אם GR72 הוא תלמיד או לא, שאלתי רק ליתר ביטחון וכי אני ממש לא זוכר את העדכונים הקודמים שהיו בנושא.

פורסם
לא יודע עם זה כל כך קשור אבל לדעתכם יעשו ב-FS X את טרמינל 3 והחידושים האלו?

אני גם חושב שכן אבל זה גם הולך להראות כמו טרמינל 3 של MICROSOFT :mrgreen:

פורסם

בלינק שנתתי כתוב במשפט הראשון:

Near the end of 2006, the ACES game studio at Microsoft will release the tenth version of the long-running Flight Simulator franchise

וזו הודעה רישמית ממייקרוסופט, אז אני חושב שהתשובה לשאלה מתי FSX אמור לצאת די ברורה. לגבי איך יראה טרמינל 3 ב FSX, לזה אין כרגע תשובה, אבל אני מקווה שזה יהיה דומה למציאות ושהטרמינל יהיה עם שרוולים (פינגרים).

יש גם קליפ קצר (אני חושב שהוא כבר פורסם כאן) שמראה איך כדור הארץ יראה מהחלל ב FSX

http://download.microsoft.com/download/ ... eshot2.wmv

פורסם
נראה מאוד ברמה, אני מקווה שהם עובדים גם על המנוע הפיזיקלי כמו שהם עובדים על עיצוב השטח, כי זה ייהיה מדהים אם ככה..

I seriously doubt it, the physical engine as you call it had seen very few changes over the last couple of versions.

As a matter of fact it is my feeling (and not only mine ) that it is/was developed by someone outside microsofts FS team, although its just a speculation.

By the way, Ran, could you elaborate on what would you like to see improved?

I'd be the last to admit that its perfec, but taking into account the wide variety of aircraft its supposed to support, I thinkthey did a fair job.

פורסם
נראה מאוד ברמה, אני מקווה שהם עובדים גם על המנוע הפיזיקלי כמו שהם עובדים על עיצוב השטח, כי זה ייהיה מדהים אם ככה..

I seriously doubt it, the physical engine as you call it had seen very few changes over the last couple of versions.

As a matter of fact it is my feeling (and not only mine ) that it is/was developed by someone outside microsofts FS team, although its just a speculation.

By the way, Ran, could you elaborate on what would you like to see improved?

I'd be the last to admit that its perfec, but taking into account the wide variety of aircraft its supposed to support, I thinkthey did a fair job.

שלום מיכאל,

בקשר לשאלתך, הייתי בראש ובראשונה רוצה לראות ניצול מקסימלי של המערכת "הבינונית" ולקבלת מהלך טיסה חלק עד כמה שניתן, שזה כולל התאמה אוטומאטית של הגדרות הסימ' שהמחשב יבחר לעצמו את רמת פירוט הסינרי בהתחשב במספר הפריימים.

הבעיה הבאמת גדולה פה, שמיקרוסופט נורא אוהבים לבנות תוכנות מאוד כבדות, יותר מהגרסאות שקדמו להם, וככה לספק עבודה וכסף לחנויות המחשבים שירוויחו מקניה של מעבדים הדור החדש, וחומרה שתוכל לסחוב את זה. כאן אני מצפה ממיקרוסופט שיפור בתוכנה שתוכל לעבוד באופן חלק יותר כמו שאמרתי, גם על המחשבים העממיים.

בקשר למנוע הפיזיקלי, הייתי אומר שהוא לא רע בגרסא הנוכחית של הסימ', ויכול ליהיות שאני בכלל לא יכול להביע דעה לגבוי כי אין לי ניסיון בהטסה אמיתית, אבל לפי התנסות עם סימולטורים אחרים, יש מקום לשיפור גם בצד הזה.

מהמטוסים הדיפולטיים אני לא חושב שיש לנו הרבה מה לצפות מהחבר'ה של מיקרוסופט, הרי זה ברור לכולנו [לצערנו] שאנחנו לא השוק העיקרי שלהם, והם בונים את הסימולטור גם לילדים שרוצים לחוות את חווית הטיסה, גם בצורה הפחות ריאליסטית.

לשם כך אנחנו משלמים לאנשים שעושים עבודה נפלאה ובונים מטוסים סופר ריאליסטים, LDS, PMDG וכו'.

לפי מה שראיתי באתר של PMDG ל747-400 יש כבר התאמה עם הסימולטור החדש, נקווה שהדברים ייסתדרו.

ד"א, בתמונה הזו זו הפעם הראשונה שהם מפרסמים תמונת מסלול, נראה שהם מאוד מתפארים במנוע הגרפי עם היכולת ליצירת השתקפויות ממקומות שונים, מה שגם לפי דעתי יצריך חומרה חזקה, אלא אם כן יש פה שינוי בצורת העבודה של עיבוד הנתונים.

http://www.3dgamers.com/screenshots/gam ... 06/439889/

יום טוב.

רן

פורסם

קליפ וידאו חדש וארוך יותר שוחרר ב Gamespot ושם ניתן לראות שיש שיפור משמעותי במים של FSX וכן הוסיפו רכבים הנוסעים בכביש (הקליפ הראשון)

http://www.gamespot.com/pc/sim/microsof ... media.html

אני בטוח שאנחנו נזכה לראות עוד קליפים שיחשפו לאט לאט מה יהיו החידושים ב FSX, ואני מניח שברובם הם יהיו חידושים ויזואלים, לא שזה דבר רע, להפך.

פורסם

מומלץ לראות בנוסף את הראיונות עם המפתחים,

נראה לפי מה שבסרטון השני לגבי הDCTX 10 שכנראה ייהיה פה שיפור משמעותי ביכולת של הDCTX לעיבוד הנתונים הגרפים, שאולי יוכל לשפר את הביצועים על המערכות הפחות חזקות.

אפשר גם לראות שמיקרוסופט כנראה כן מתחשבים בנו, והם בנו את הסימ' למערכת מולטיפלייר חדשה, ואני מקווה טובה.

בסרטון הזה:

Microsoft Flight Simulator X Developer Interview

פורסם
הבעיה הבאמת גדולה פה, שמיקרוסופט נורא אוהבים לבנות תוכנות מאוד כבדות, יותר מהגרסאות שקדמו להם, וככה לספק עבודה וכסף לחנויות המחשבים שירוויחו מקניה של מעבדים הדור החדש, וחומרה שתוכל לסחוב את זה. כאן אני מצפה ממיקרוסופט שיפור בתוכנה שתוכל לעבוד באופן חלק יותר כמו שאמרתי, גם על המחשבים העממיים.

As a metter of fact, you can get decent performance even from a somewhat older computer - you'll just need to compromise some eye candy.

Its only natural for the developers to make use of the latest available technology. They leave you the option though, to customize and make your own balance - a fair approach, IMO

פורסם
הבעיה הבאמת גדולה פה, שמיקרוסופט נורא אוהבים לבנות תוכנות מאוד כבדות, יותר מהגרסאות שקדמו להם, וככה לספק עבודה וכסף לחנויות המחשבים שירוויחו מקניה של מעבדים הדור החדש, וחומרה שתוכל לסחוב את זה. כאן אני מצפה ממיקרוסופט שיפור בתוכנה שתוכל לעבוד באופן חלק יותר כמו שאמרתי, גם על המחשבים העממיים.

As a metter of fact, you can get decent performance even from a somewhat older computer - you'll just need to compromise some eye candy.

Its only natural for the developers to make use of the latest available technology. They leave you the option though, to customize and make your own balance - a fair approach, IMO

צודק,

הם מתסמכים על הטכנולוגיה החדישה כדי לספק לנו את המיטב של הגרפיקה והביצועים.

עדיין, אני חושב שישנה אפשרות לבנות את התוכנה ככה שעיבוד הנתונים יהייה הרבה יותר מנוצל, גם ממעבד ישן יותר.

אולי זה לא תלוי בתוכנה, אלא במעבדים שאופן העבודה שלהם שונה, ואז זה באמת מצריך אותנו להתחדש בחומרה.

פורסם

תרשו לי לשנות את דעתי בדיונים הקודמים שנפתחו על FSX, כי נראה לי שמייקרוסופט באמת הולכים לשחק אתה בגדול פה!

התמונות משכנעות מאוד!

עדיין אני נשאר עם הדעה שצריך להיות מאופקים :wink: אבל בכל זאת, תמונה אחת שווה אלף מילים, ויש הרבה כאלה.

גם אפשר לראות באמת את שיפור טוואי השטח, שלמעשה בשביל זה נפתח השרשור, גם בטקסטורות של הקרקע, לפי מה שהם כותבים, פיקסל אחד של שטח=למטר במציאות, שזו רמת פירוט מאוד גבוהה.

ערב טוב.

פורסם

בחור בשם Yak Yak מהפורום של Avsim פירסם דיון על FSX, הוא היה בתערוכה E3 ושם הוא שיחק (אני בכוונה אומר שיחק) ב FSX והוא לא ממש היתרשם, ההיתרשמות הראשונית היא שאין הרבה הבדל בין FS9 ל FSX, רואים שיפור מסוים בגרפיקה אבל לא יותר מידי, אך כשממשיכים לטוס רואים בשינוי של קרקע עם רזולוציה גבוהה יותר ומכוניות שנוסעות אבל עדיין יש את ה"מריחות" המוכרות מ FS9, חבל.

אני כתבתי שהוא שיחק כי זה מה שהוא עשה שם, הוא טס במשימה שבה הוא צריך להיכנס בחישוקים במסגרת זמן נתון, אם הוא לא עמד בזמן הוא נכשל במשימה, נשמע מאוד "ארקייד" לטעמי, אני אתן לכם להיתרשם בעצמכם מהדיון שלו:

http://forums.avsim.net/dcboard.php?az= ... 7093&page=

אני לא ממש היתרשמתי מאיך שהקרקע נראה, די דומה ל FS9.

:|

נא להתחבר על מנת להגיב

You will be able to leave a comment after signing in



התחברות לאתר


×
×
  • יצירת חדש...