עבור לתוכן

Ran Bonfil

חבר חטיבה
  • הודעות פעילות

    1,069
  • הצטרפות

  • ביקור לאחרון

כל דבר שפורסם על-ידי Ran Bonfil

  1. יהי זכרם ברוך :candle:
  2. מזל טוב בן הרבה בהצלחה בהמשך!!
  3. שנה טובה לכל VATIL!!! עכשיו טירונות, אז אני פחות מצליח להגיע ולקרוא עדכונים.. אני מקווה שבהמשך כבר ייהיה יותר זמין(: אני מאחל לכל החברים ולכל עם ישראל, שנה טובה ושקטה, עם הרבה הצלחה ושגשוג. שנה של אושר ובריאות לכולם. הרבה הצלחה בהכל!
  4. הרבה מזל טוב בן!!! אתה אחלה בן אדם, תמיד מוכן לעזור, ומלא חוש הומור :mrgreen: הרבה בהצלחה בהמשך הדרך, עד 120! :new-bday: רן בונפיל
  5. הסיור היה נהדר ומעניין מאוד! תודה רבה לאלעד, לאביו מאיר, לגרשון, ולשאר הצוות האדיב והנחמד, שהסביר והראה לנו דברים מרתקים בעולם התעופה של ישראל. תודה רבה, ונתראה במפגשים הבאים :mrgreen:
  6. מזל"ט אילן! הרבה בריאות ואושר :mrgreen:
  7. מזל טוב שי!!! גם אני הכרתי אותך שהיית בן 14 :mrgreen: 16 זה כבר מכובד, תהנה מכל רגע בחיים, ושייהיה לך הרבה בהצלחה בדרך החדשה בארגנטינה! אל תשכח להתחבר למסנג'ר מידי פעם, ונדבר! המון מזל טוב, עד 120! :new-bday: רן בונפיל
  8. שי!!! האמת שיצא לנו לדבר במסנג'ר שהיית בארגנטינה כבר כמה פעמים, בזמן האחרון קצת פחות... אז קודם כל הרבה הרבה מזל טוב!!!!!! :new-bday: תצליח בכל מה שתעשה, ואני מאחל לך ולמשפחתך רק טוב!!! כיף לי לשמוע שהכל כבר הסתדר.. גם אחרי העיכוב הגדול עם הקונטיינר מחכה בקוצר רוח לתמונות משם! אז נדבר במסנג'ר בהזדמנות, אמרת לי לפני שנסעת שאתה בא לכאן בקיץ.. אם אני לא ייהיה כבר חייל, אז כמובן שניפגש שוב הרבה בהצלחה, ושייהיה רק טוב! רן בונפיל
  9. בהצלחה לכולם!!! אין מה להתרגש! :mrgreen: אני עושה את 007, מוגש על 85, וזהו למתמטיקה בבצפר :mrgreen: דרך אגב, השנה זו הפעם הראשונה שעשיתי את כל המיקוד, אני חושב שזה יישתלם בסופו של דבר... שוב בהצלחה!
  10. מזל טוב ענק עופר!!! הרבה אושר ובריאות, והמון תודה על תרומתך הרבה לחטיבה! :new-bday:
  11. תודה רבה אנשים!! אוהב אותכם! :mrgreen: :mrgreen:
  12. עוד סרטון נחמד בנושא: נראה כמו מנוע Jet שהאויר זורם לאורך ציר המנוע, עוד שאלה שהתעוררה אצלי; למה משמשים הצינורות שאפשר לראות למעלה בחלק העליון של כל המבנה הזה? אם זה מנוע סילון רגיל, אז הם לא משמשים למעבר אויר.. אם ככה אז למה כן? :idea: לילה טוב!
  13. תודה רבה ברוכי על ההסבר המפורט! נהנתי לקרוא! רק דבר אחד עדיין לא ממש ברור לי, למשל בסרטון השני ששמתי (עם המדחס הכתום), המעבר של האויר החם אחרי תא הבעירה אל הטורבינות, נכנס אל הטורבינות שלפי ההסבר הבנתי שלהביהן מאונכות לכיוון הסיבוב, בצורה ספיראלית, השאלה איך יוצא סילון חזק כל כך אחרי הספירלה הזו שבעצם מסובבת את הטורבינה, האם הספירלה גם "מקדמת" את האויר החוצה, או שהוא יוצא בסילון מהלחץ הגבוה? נ.ב. רן (פינקלס) , לא הבנתי למה משתמשים בטורבינה כדי להגדיל את הספק המנוע במכוניות? את מה דוחסים? (אני לא ממש מבין בזה, תסלח לי )
  14. ערב טוב, צפיתי היום במספר סרטונים בYouTube לגבי מנועי גז טורבינה, רובם של אנשים אשר בנו אותם בעצמם : http://www.youtube.com/watch?v=jTHqqIavwbo&NR=1 הייתי רוצה לדעת למה משמש הצינור הספירלי (זה שמזכיר מבנה של משאבה צנטרפוגלית) אשר נמצא בקו של המדחס, או מעט לפני, ובסרטון הראשון אפשר לראות שגם הצינור הספירלי נמצא אחרי הטורבינות. השאלה היא למה הצינור\ות האלו משמשים? האם לדיחוס מסויים? אם כן איך זה פועל ומה הדיחוס הנדרש ממנוע כזה בלי שמחובר אילו שום דבר? תודה לעונים! סוף שבוע טוב.
  15. מזל טוב רומן! עד 120! :new-bday:
  16. יום שישי ה11/05 מתאים? תתחילו להציע תאריכים, אחרת לא ניפגש לעולם.
  17. 1 קשר = 1.8 ק"מ \ שעה 1 ק"מ \ שעה = 0.555 קשר
  18. ברכות לצוות החדש! אני בטוח כי תובילו את VATIL באותה תנופה חזקה שהחלה לא מזמן. בהצלחה! :mrgreen:
×
×
  • יצירת חדש...