hagay פורסם פברואר 29, 2004 דיווח פורסם פברואר 29, 2004 מהיכן אפשר להוריד 777 נורמלי (אני לא מתכוון לרמה של PMDG) שיהיה כיף לטוס איתו, מה שמגיע עם הסימולטור והרבה כאלה שיש ברשת לא נהנתי מהם, למשל עכשיו אני בדרך לבנקוק ולקח לי להגיע ל FL370 רק באילת בקושי הצלחתי לעלות עם V/S של 1000 הטייס אוטומט לא משהו משחק כל הזמן עם המהירות בקיצור זה מה זה מבאס. תודה מראש.
אורח פורסם פברואר 29, 2004 דיווח פורסם פברואר 29, 2004 חגי ניסית את ה 777 של meljet ? שמעתי שהוא דיי טוב, בסכ"ה עשיתי איתו טיסה אחת והיא עברה בקלות (JFK-BGN) כולל העליה לגובה שיוט. רן.
Oren Geva פורסם פברואר 29, 2004 דיווח פורסם פברואר 29, 2004 חגי, מה גורם לך לחשוב ש-777 עמוס בדלק ביציאה מישראל, מטפס ל FL370 במכה אחת וב VS של 1000? מטפסים במדרגות ככל שיורד המשקל עם שריפת הדלק, בגבהים האלה מטפסים בקצב איטי. נשמע שדוקא יש לך מטוס שמתנהג כמו שצריך...
hagay פורסם פברואר 29, 2004 מחבר דיווח פורסם פברואר 29, 2004 רן לא ניסיתי את meljet אני אנסה. אורן אם קיבלתי גובה ראשוני שהוא 10000 אני אמור לטפס אליו רצוף ללא מדרגות ולאחר מכן הפקח אומר להמשיך דוגמא ל FL250 אני שוב אמור לטפס רצוף עד לגובה, לא? אדרבה אודה לך מאוד אם תחכים אותי בעיניין.
GILG פורסם פברואר 29, 2004 דיווח פורסם פברואר 29, 2004 777 של מלגט פשוט מדהימים עם תא נוסעים מדהים אני ממליץ לך על הצביעה של ירדן בן דור היא פשוט מדויקת בצורה מדהימה!
Tomer Haim פורסם פברואר 29, 2004 דיווח פורסם פברואר 29, 2004 היי חגי, נדמה לי ששלחתי לך קובץ בנושא (על 757 אבל מתאים גם ל 777 בעקרונות) בכל מקרה עד 10000 אין בעייה אח"כ הפקח נותן לך גובה גבוהה יותר לפי בקשתך בתוכנית הטיסה, בתוכתית תכניס את הגובה הנמוך ביותר שתהיה בו (אחרי טיפוס ראשוני) וכשתשרוף כמות מספיקה של דלק, תטפס במדרגות של 4000 רגל (כמובן בידיעת הבקר) אם לא שלחתי לך את הקובץ - תגיד, - רק לידיעה 747-200 בדרכו לניו יורק מת"א במשקל 360 טון מטפס ל 28000 התחלתי ורק מעל האטלנטי הוא מגיע ל 39000 או 35000 רגל לפי משקלו וב 6000 רגל האחרונים , מטפס רק 1000 רגל/דקה
Oren Geva פורסם פברואר 29, 2004 דיווח פורסם פברואר 29, 2004 בדיוק כמו שתומר אמר - עד 10,000 לא תהיה בעיה בכל מקרה. את הפקח לא מעניינת צריכת הדלק ומשקל המטוס שלך. מעניינת אותו רק הבטיחות. אם ביקשת FL370, וזה בטיחותי, הוא ייתן לך לטפס. שים לב, הפקח הוא כלי עזר בשביל הטייס. לא הבוס שלו. כמובן שהוא אחראי על המתרחש במרחב ויש להתייחס בכובד ראש להוראותיו, אבל אתה מפקד המטוס. לכן אם ביקשתי FL370, הפקח מניח שאתה יודע מה אתה עושה, ואם אין בעית בטיחות, הוא מאשר בלי בעיה. נושא הטיפוס במדרגות מתבצע על מנת לחסוך בדלק. בטיסות ארוכות מאפשרים למטוס לטוס בגובה הכי יעיל עבורו בתנאי מזג האויר, על מנת לחסוך בדלק ובמאמץ של הנועים עד כמה שניתן. לכל מטוס יש את הטבלאות שלו, וכן FMC שיידע לחשב עבורך את הגובה האופטימלי. כל זאת בהתאם לחוקי האויר (לכן המדרגות הן של 4000 רגל או 2000 ב- RVSM). 777 מלא יטפס בד"כ בטיסה מזרחה ל FL310. אח"כ, ברגע שזה כלכלי ל FL370. אם טסים באיזור RVSM הטיפוס הראשוני יהיה ל FL310 או 330, ואח"כ במדרגות של 2000. בכל אופן, מטוס כל כך כבר בגבהים האלה מטפס בקצב איטי.
Atar_Omri פורסם פברואר 29, 2004 דיווח פורסם פברואר 29, 2004 אל על היא מהחברות שמחפשות חיסכון בעלויות הטיסה ולכן סביר להניח שבכל טיסה (ובטח טיסה טראנס-אנטלנטית) השאיפה תהיה לטוס בגובה רב ככל שניתן (תוך התחשבות בבטיחות הטיסה שהיא תמיד הגורם החשוב ביותר). מטוסים עמוסים בדלק (וזה לא משנה אם זה 747 לקנדי או 737 לסכיפהול) לא יטפסו כמעט אף פעם לגובה ראשוני מעל 35000 רגל (וברוב המקרים אפילו פחות), אלא יתחילו את הטיסה בגובה נמוך יותר ויטפסו בהמשך לאחר ששרפו דלק וכמובן אם תנאי מזג האויר מאפשרים. דבר נוסף, לא מדובר במטוס קרב ותאמינו לי ש-747 שיוצא לניו יורק לא יטפס בקצב של מעל 2000 רגל בדקה מעל גובה של 10,000 רגל, ואפילו מתחת לגובה הזה הוא יטפס בקצב איטי יותר (בעלי הסקאנרים וודאי שומעים מהם מבקשים מהפקח לחצות את קו החוף בגובה נמוך יותר) כמו שאורן אמר, מחשב הטיסה יודע לחשב את הגובה האופטימלי אם רק יודעים להזין אליו את הנתונים בצורה נכונה, אני אוהב לתכנן את הגבהים מראש מתוך ידיעה באיזה שלב בטיסה התנאים לטיפוס יהיו טובים (הסתמכות על משקל המטוס במהלך הטיסה וכמובן במזג האויר). תוכנות כמו FSMETEO וגם ACTIVSKY יודעות לתת מזג אויר בכל הנתיב ומועילות המון בטיסות ארוכות ותאמינו לי כשטסים לניו יורק מזג האויר הוא גורם משפיע מאוד על הזמן, אם מנצלים נכון את הרוחות בגבהים השונים אפשר להגיע לקיצור של כמעט שעה מהזמן המקורי, אז כל מי שיגיד שאין מה לעשות 10 שעות בטיסה ארוכה שיחשוב שוב- אולי הטיסה עצמה קצת משעממת, אבל ההכנה לטיסה היא דבר מרתק בהחלט.
Oren Geva פורסם פברואר 29, 2004 דיווח פורסם פברואר 29, 2004 תכנון טיסה טראנס אטלנטית היא בהחלט אחד הדברים המעניינים והמרתקים בתחום - ולא רק בגלל מזג האויר. מי שרוצה ללמוד עוד (ומוכן לקרוא מסמך רציני וארוך באנגלית) מוזמן להוריד ולקרוא את המדריך הזה: http://library.avsim.net/search.php?Sea ... rentPage=1 נכתב ע"י טייס A340 באולימפיק.
Noam פורסם פברואר 29, 2004 דיווח פורסם פברואר 29, 2004 עם מטוס כזה עמוס בדלק לטווחים כאלה אין לך מה לעבור בכלל את ה-32,000. אחרי זמן מסויים כמו שאורן אמר "כשזה יהיה כלכלי" תעשה "STEP CLIMB"
hagay פורסם מרץ 1, 2004 מחבר דיווח פורסם מרץ 1, 2004 וואוו איך אני בור מוחלט, המון תודה על העזרה באמת החכמתם אותי אני אנסה את מה שכתבתם. ותומר כן יש לי את הקובץ של 757 לא ידעתי שהוא תקף גם לכבדים.