עבור לתוכן
אורח

טיסת TFC של היום - בייג'ין לסאול

Recommended Posts

פורסם

היה כיף מאוד למרות שבסוף לאחר הליכה סביב ונסיון לנחות בגישת ראיה עם ראות שלא מתאימה לגישת ראיה התרסקתי על המסלול, עכשיו לפחות ברור לי שאני צריך לשבת ולתקן את מה שטעיתי בהכנה לטיסה הזו, שגם בה היו דברים לא טובים.

תודה לצוות TFC, היה תענוג וכיף.

פורסם

המז"א לא היה כזה נורא, מסלול ראינו (לפחות אני ויותר מיקי) הרבה מעל המינימה.

משהו לא מסתדר לי עם הגישה שבחרנו ויכל להיות שעשיתי איפה שהוא טעות, אני עוד מעט יעבור שוב על הדפיות.

*** עדכון לאחר בחינה מחודשת של הדפית ***

הגישה מביאה אותנו לIAF בשם KELLY שם יש מגבלה של 7000AB רגל, היא נמצאת 9NM לפני CAPER שאליה צריך להגיע ב 2700 רגל ומשם להמשיך הנמכה ל 1600 לירוט ה G/S.

CAPER נמצאת 9NM מהמסלול, כלומר צריך להגיע אליה המהירות של מדפים למדפים 10.

לגישה הראשונה הגעתי גבוה מידי ומהר מידי וכניראה מפה התחיל הבאלגן ולכן גם הלכנו סביב.

לגישה השניה הגעתי מסודר כמו שצריך, המטוס הציף לי בלי סוף, אך למזלי המסלול הזה סופר ארוך 13000 מטר, כך שלא היתה לי כל בעיה לנחות ולפנות לפני שאני פוגש את סוף המסלול :roll:

רואים שכבר הרבה זמן לא הטסתי 737 :oops:

היתה אחלה של טיסה, סינרי יפה ללא שום שילוט מסלולי הסעה :S

להית' בשבוע הבא, אשר בו נתחיל את הלג היפני

פורסם
הגישה מביאה אותנו לנקודה עם מגבלת גובה של 7000 רגל ו 6 מייל מהנקודה הבאה שהיא על ה G/S ובא צריך להיות ב 2700 רגל.

זו חתיכת צלילה ומאוד קשה לשמור על מהירות עם ה 738 במצב הזה

מה אם היינו מנתקים ט"א ומתחברים במוד v/s? גם לא היה עובד?

פורסם

אני פרשתי בשלב ההסעה בגלל בעיות מחוץ לסימולטור.

אבל רן, שמתי לב לתופעה מעניינת עם ה-RFPOSKY - למרות שהגה הכיוון פעל - ראיתי מבחוץ את התנועות שלו, בהסעה המטוס לא פנה - על הקרקע הוא נסע רק בקו ישר...

יש לך מושג?

פורסם
אני פרשתי בשלב ההסעה בגלל בעיות מחוץ לסימולטור.

אבל רן, שמתי לב לתופעה מעניינת עם ה-RFPOSKY - למרות שהגה הכיוון פעל - ראיתי מבחוץ את התנועות שלו, בהסעה המטוס לא פנה - על הקרקע הוא נסע רק בקו ישר...

יש לך מושג?

לא בדקתי עדיין עם העדכון האחרון, יבדק היום יותר מאוחר.

פורסם
אני פרשתי בשלב ההסעה בגלל בעיות מחוץ לסימולטור.

אבל רן, שמתי לב לתופעה מעניינת עם ה-RFPOSKY - למרות שהגה הכיוון פעל - ראיתי מבחוץ את התנועות שלו, בהסעה המטוס לא פנה - על הקרקע הוא נסע רק בקו ישר...

יש לך מושג?

לא מכיר כל כך את המטוס המדובר , אבל למה אתה לא מבצע בדיקת הגאים לפני הסעה?

סיכוי מעל לסביר שהיית מגלה זאת אז.

או שמה הבעיה היא שונה , והמערכת מראה שהמטוס בסדר אבל עדיין יש תקלה?

לגבי טיסת TFC, היה כיף כרגיל, במיוחד שלב ההכנות התדרוך, ההמראה וכ"ו, הכל לפי הספר

כולל שימוש ב CRM , חכה חכה רן :lol: , לאחר שיחרור הנוסעים הוגשה לצוות ארוחה קלה,

( למרות שאיימו עלינו עם שקיות בוטנים ומשקה קל :lol: ), החלפת תפקידים , ורן מתיישב בכיסא השמאלי, תדריך נחיתה, הכנת התא להנמכה , הנמכה, הליכה סביב ( החלטה נבונה

של הקברניט ), וחזרה לנחיתה .

פורסם

לאן הגענו... מיקי מטיף לי על ביצוע צ'קליסט...

כמו שכתבתי קודם - ההגאים מתנהגים נכון, המטוס לא פונה. איך אני יכול לדעת אם הוא יפנה או לא כשאני על הקרקע? המחוונים בפנים נראים בסדר. הגא הכיוון על הזנב נע במבט מבחוץ. אפילו הגלגל הקדמי מסתובב. אבל המטוס נוסע בקו ישר...

אני מניח שעם ה-RFP עצמו זה לא יקרה, כנראה המרג' עם הפוסקי דופק שם משהו...

פורסם
לאן הגענו... מיקי מטיף לי על ביצוע צ'קליסט...

כמו שכתבתי קודם - ההגאים מתנהגים נכון, המטוס לא פונה. איך אני יכול לדעת אם הוא יפנה או לא כשאני על הקרקע? המחוונים בפנים נראים בסדר. הגא הכיוון על הזנב נע במבט מבחוץ. אפילו הגלגל הקדמי מסתובב. אבל המטוס נוסע בקו ישר...

אני מניח שעם ה-RFP עצמו זה לא יקרה, כנראה המרג' עם הפוסקי דופק שם משהו...

אורן בדקתי ואצלי עובד תקין.

המרג' שלי זה מה שאתה שלחת לי :wink:

פורסם
לאן הגענו... מיקי מטיף לי על ביצוע צ'קליסט...

כמו שכתבתי קודם - ההגאים מתנהגים נכון, המטוס לא פונה. איך אני יכול לדעת אם הוא יפנה או לא כשאני על הקרקע? המחוונים בפנים נראים בסדר. הגא הכיוון על הזנב נע במבט מבחוץ. אפילו הגלגל הקדמי מסתובב. אבל המטוס נוסע בקו ישר...

אני מניח שעם ה-RFP עצמו זה לא יקרה, כנראה המרג' עם הפוסקי דופק שם משהו...

פורסם

אוי נו, מיקי, אל תיקח את זה קשה מידי...

ההערה היתה מבודחת ואם ככה היא הובנה אז אני מתנצל.

אני לא מתיימר לדעת הכל, אבל אתה לא קראת את ההודעה המקורית שלי:

למרות שהגה הכיוון פעל - ראיתי מבחוץ את התנועות שלו, בהסעה המטוס לא פנה
= הגאים נבדקו...
פורסם

נהנתי לקרוא את הרשמים ולהלן כמה משלי:

1. תכננתי להצטרף ללג בייגין-סיאול אך נמנע ממני ברגע האחרון לצאת כמתוכננן. בכדי להשיג את החבורה נאלצתי מחוסר ברירה ל"דלג" במהירות X4 עד כמעט הנמכה לגישה.

2. ברצוני לציין שהגישה לפי הרוח היתה ל15R או 15L. מצאתי מצב שבו 5-6 מטוסים מבצעים גישה בו זמנית לאותו מסלול וחבל. זה יצר קצת בלגן ונאלצתי ללכת סביב. לא נורא, גם בהתחשב שהגעתי עם 767 כבד.

3. ממליץ לכן שכאשר יש 2 מסלולים מקבילים, לפחות לתאם גישה מסודרת.

4. מזג האויר היה נפלא לנחיתה ב-IFR עד ממש לקרבת המסלול.

מצפה בהחלט לאתגרים הבאים.

שבוע טוב ומוצלח לכולם.

פורסם

איציק, שלום,

רוב תודות על המידע המחכים. לצערי לא הייתי מודע לכך ואשמח מאד להתעדכן לקראת הלגים הבאים.

ערב נעים ושבוע מוצלח.

נא להתחבר על מנת להגיב

You will be able to leave a comment after signing in



התחברות לאתר


×
×
  • יצירת חדש...