אורח פורסם מאי 25, 2006 דיווח פורסם מאי 25, 2006 כרגיל 21:30 בחניות בבייג'ין. פרטים ודפיות: http://tfc.rwy12.com להית' TFC.
אורח פורסם מאי 25, 2006 דיווח פורסם מאי 25, 2006 סינרי חינמי ומומלץ לסאול http://library.avsim.net/download.php?DLID=44636
Moshe Mizrahi פורסם מאי 25, 2006 דיווח פורסם מאי 25, 2006 חבר'ה היה מדהים, מאד נהניתי לראות אתגרים בזמן אמיתי :mrgreen: בטיסה הבאה דן ואני מטיסים בצוות :wink: תודה רבה
Izik Bakshi פורסם מאי 26, 2006 דיווח פורסם מאי 26, 2006 היה כיף מאוד למרות שבסוף לאחר הליכה סביב ונסיון לנחות בגישת ראיה עם ראות שלא מתאימה לגישת ראיה התרסקתי על המסלול, עכשיו לפחות ברור לי שאני צריך לשבת ולתקן את מה שטעיתי בהכנה לטיסה הזו, שגם בה היו דברים לא טובים. תודה לצוות TFC, היה תענוג וכיף.
BarakH פורסם מאי 26, 2006 דיווח פורסם מאי 26, 2006 באסה ספק האינטרנט שלי קרס דוקא לפני ה-TFC. אני אשחזר את הטיסה היום באיחור.
Moshe Mizrahi פורסם מאי 26, 2006 דיווח פורסם מאי 26, 2006 באסה ספק האינטרנט שלי קרס דוקא לפני ה-TFC. אני אשחזר את הטיסה היום באיחור. כדי לחוות את החוויה בשלמותה תשתדל לשחזר גם מז"א
אורח פורסם מאי 26, 2006 דיווח פורסם מאי 26, 2006 המז"א לא היה כזה נורא, מסלול ראינו (לפחות אני ויותר מיקי) הרבה מעל המינימה. משהו לא מסתדר לי עם הגישה שבחרנו ויכל להיות שעשיתי איפה שהוא טעות, אני עוד מעט יעבור שוב על הדפיות. *** עדכון לאחר בחינה מחודשת של הדפית *** הגישה מביאה אותנו לIAF בשם KELLY שם יש מגבלה של 7000AB רגל, היא נמצאת 9NM לפני CAPER שאליה צריך להגיע ב 2700 רגל ומשם להמשיך הנמכה ל 1600 לירוט ה G/S. CAPER נמצאת 9NM מהמסלול, כלומר צריך להגיע אליה המהירות של מדפים למדפים 10. לגישה הראשונה הגעתי גבוה מידי ומהר מידי וכניראה מפה התחיל הבאלגן ולכן גם הלכנו סביב. לגישה השניה הגעתי מסודר כמו שצריך, המטוס הציף לי בלי סוף, אך למזלי המסלול הזה סופר ארוך 13000 מטר, כך שלא היתה לי כל בעיה לנחות ולפנות לפני שאני פוגש את סוף המסלול :roll: רואים שכבר הרבה זמן לא הטסתי 737 :oops: היתה אחלה של טיסה, סינרי יפה ללא שום שילוט מסלולי הסעה :S להית' בשבוע הבא, אשר בו נתחיל את הלג היפני
Moshe Mizrahi פורסם מאי 26, 2006 דיווח פורסם מאי 26, 2006 הגישה מביאה אותנו לנקודה עם מגבלת גובה של 7000 רגל ו 6 מייל מהנקודה הבאה שהיא על ה G/S ובא צריך להיות ב 2700 רגל. זו חתיכת צלילה ומאוד קשה לשמור על מהירות עם ה 738 במצב הזה מה אם היינו מנתקים ט"א ומתחברים במוד v/s? גם לא היה עובד?
אורח פורסם מאי 26, 2006 דיווח פורסם מאי 26, 2006 אני פרשתי בשלב ההסעה בגלל בעיות מחוץ לסימולטור. אבל רן, שמתי לב לתופעה מעניינת עם ה-RFPOSKY - למרות שהגה הכיוון פעל - ראיתי מבחוץ את התנועות שלו, בהסעה המטוס לא פנה - על הקרקע הוא נסע רק בקו ישר... יש לך מושג?
אורח פורסם מאי 26, 2006 דיווח פורסם מאי 26, 2006 אני פרשתי בשלב ההסעה בגלל בעיות מחוץ לסימולטור.אבל רן, שמתי לב לתופעה מעניינת עם ה-RFPOSKY - למרות שהגה הכיוון פעל - ראיתי מבחוץ את התנועות שלו, בהסעה המטוס לא פנה - על הקרקע הוא נסע רק בקו ישר... יש לך מושג? לא בדקתי עדיין עם העדכון האחרון, יבדק היום יותר מאוחר.
mickey lip פורסם מאי 26, 2006 דיווח פורסם מאי 26, 2006 אני פרשתי בשלב ההסעה בגלל בעיות מחוץ לסימולטור.אבל רן, שמתי לב לתופעה מעניינת עם ה-RFPOSKY - למרות שהגה הכיוון פעל - ראיתי מבחוץ את התנועות שלו, בהסעה המטוס לא פנה - על הקרקע הוא נסע רק בקו ישר... יש לך מושג? לא מכיר כל כך את המטוס המדובר , אבל למה אתה לא מבצע בדיקת הגאים לפני הסעה? סיכוי מעל לסביר שהיית מגלה זאת אז. או שמה הבעיה היא שונה , והמערכת מראה שהמטוס בסדר אבל עדיין יש תקלה? לגבי טיסת TFC, היה כיף כרגיל, במיוחד שלב ההכנות התדרוך, ההמראה וכ"ו, הכל לפי הספר כולל שימוש ב CRM , חכה חכה רן , לאחר שיחרור הנוסעים הוגשה לצוות ארוחה קלה, ( למרות שאיימו עלינו עם שקיות בוטנים ומשקה קל ), החלפת תפקידים , ורן מתיישב בכיסא השמאלי, תדריך נחיתה, הכנת התא להנמכה , הנמכה, הליכה סביב ( החלטה נבונה של הקברניט ), וחזרה לנחיתה .
אורח פורסם מאי 26, 2006 דיווח פורסם מאי 26, 2006 לאן הגענו... מיקי מטיף לי על ביצוע צ'קליסט... כמו שכתבתי קודם - ההגאים מתנהגים נכון, המטוס לא פונה. איך אני יכול לדעת אם הוא יפנה או לא כשאני על הקרקע? המחוונים בפנים נראים בסדר. הגא הכיוון על הזנב נע במבט מבחוץ. אפילו הגלגל הקדמי מסתובב. אבל המטוס נוסע בקו ישר... אני מניח שעם ה-RFP עצמו זה לא יקרה, כנראה המרג' עם הפוסקי דופק שם משהו...
אורח פורסם מאי 26, 2006 דיווח פורסם מאי 26, 2006 לאן הגענו... מיקי מטיף לי על ביצוע צ'קליסט...כמו שכתבתי קודם - ההגאים מתנהגים נכון, המטוס לא פונה. איך אני יכול לדעת אם הוא יפנה או לא כשאני על הקרקע? המחוונים בפנים נראים בסדר. הגא הכיוון על הזנב נע במבט מבחוץ. אפילו הגלגל הקדמי מסתובב. אבל המטוס נוסע בקו ישר... אני מניח שעם ה-RFP עצמו זה לא יקרה, כנראה המרג' עם הפוסקי דופק שם משהו... אורן בדקתי ואצלי עובד תקין. המרג' שלי זה מה שאתה שלחת לי :wink:
mickey lip פורסם מאי 26, 2006 דיווח פורסם מאי 26, 2006 לאן הגענו... מיקי מטיף לי על ביצוע צ'קליסט...כמו שכתבתי קודם - ההגאים מתנהגים נכון, המטוס לא פונה. איך אני יכול לדעת אם הוא יפנה או לא כשאני על הקרקע? המחוונים בפנים נראים בסדר. הגא הכיוון על הזנב נע במבט מבחוץ. אפילו הגלגל הקדמי מסתובב. אבל המטוס נוסע בקו ישר... אני מניח שעם ה-RFP עצמו זה לא יקרה, כנראה המרג' עם הפוסקי דופק שם משהו...
אורח פורסם מאי 26, 2006 דיווח פורסם מאי 26, 2006 אוי נו, מיקי, אל תיקח את זה קשה מידי... ההערה היתה מבודחת ואם ככה היא הובנה אז אני מתנצל. אני לא מתיימר לדעת הכל, אבל אתה לא קראת את ההודעה המקורית שלי: למרות שהגה הכיוון פעל - ראיתי מבחוץ את התנועות שלו, בהסעה המטוס לא פנה = הגאים נבדקו...
Kobi David פורסם מאי 26, 2006 דיווח פורסם מאי 26, 2006 לא נורא בקשי, העיקר שחזרת לטוס! אני מתכנן להשלים את הלג הזה ביום רביעי, אתה מוזמן להדרן.
Elad Zeierman פורסם מאי 26, 2006 דיווח פורסם מאי 26, 2006 לא נורא בקשי, העיקר שחזרת לטוס!אני מתכנן להשלים את הלג הזה ביום רביעי, אתה מוזמן להדרן. כנ"ל..לא טסתי בגלל בחינה נשלים את החסר...
AaronDagan פורסם מאי 27, 2006 דיווח פורסם מאי 27, 2006 נהנתי לקרוא את הרשמים ולהלן כמה משלי: 1. תכננתי להצטרף ללג בייגין-סיאול אך נמנע ממני ברגע האחרון לצאת כמתוכננן. בכדי להשיג את החבורה נאלצתי מחוסר ברירה ל"דלג" במהירות X4 עד כמעט הנמכה לגישה. 2. ברצוני לציין שהגישה לפי הרוח היתה ל15R או 15L. מצאתי מצב שבו 5-6 מטוסים מבצעים גישה בו זמנית לאותו מסלול וחבל. זה יצר קצת בלגן ונאלצתי ללכת סביב. לא נורא, גם בהתחשב שהגעתי עם 767 כבד. 3. ממליץ לכן שכאשר יש 2 מסלולים מקבילים, לפחות לתאם גישה מסודרת. 4. מזג האויר היה נפלא לנחיתה ב-IFR עד ממש לקרבת המסלול. מצפה בהחלט לאתגרים הבאים. שבוע טוב ומוצלח לכולם.
Izik Bakshi פורסם מאי 27, 2006 דיווח פורסם מאי 27, 2006 שבוע טוב אהרון, בכל טיסת TFC יש ערוץ קולי לתיאום, שלחנו לך הזמנה אבל לא ראיתי הצתרפות שלך לערוץ.
AaronDagan פורסם מאי 28, 2006 דיווח פורסם מאי 28, 2006 איציק, שלום, רוב תודות על המידע המחכים. לצערי לא הייתי מודע לכך ואשמח מאד להתעדכן לקראת הלגים הבאים. ערב נעים ושבוע מוצלח.
אורח פורסם מאי 28, 2006 דיווח פורסם מאי 28, 2006 http://tfc.rwy12.com שם מתפרסם מידע כל שבוע לגבי הטיסה הבאה.