עבור לתוכן

BarakH

חבר חטיבה
  • הודעות פעילות

    200
  • הצטרפות

  • ביקור לאחרון

BarakH's Achievements

Newbie

Newbie (1/14)

0

מוניטין

  1. אני מושבת כבר כמה זמן מטעמי עומס עבודה וקריסת במחשב בזמן הפעלת הסימולטור (אותה אין לי זמן לברר בגלל עומס העבודה...). עשיתי פעם את הטיסה הנ"ל. אפקט הגובה של השדה עושה אותה די מעניינית... :roll:
  2. ברכות לצוות הנכנס - ההצלחה שלכם היא ההצלחה של כולנו. תודה לצוות היוצא על זה שהבאתם את החטיבה להיות מה שהיא. יאללה לטוס!!
  3. אני אמנם הפכתי למבריזן סדרתי לאחרונה עקב עומס/חופשה/מה לא...אבל עקבתי בהשתאות אחרי התדריכים מבלי לטוס. כל הכבוד על המאמץ וההשקעה. מקווה לחזור עם ELY121 בקרוב.
  4. לי יש שאלה - האם בעומס נפגע גם קצב הסימולציה של הפיסיקה באותו היחס? לכאורה יכול להיות הבדל בין קצב רענון התצוגה לבין קצב רענון מצב המטוס. וניתן לחשב את חישובי מצב המטוס בקצב גבוה יותר. עדיין יתגלו קשיים בהטסה משום שההיזון החוזר לטייס יגיע באיחור ולעיתים רחוקות יותר, אבל המטוס יתנהג כמו שהוא צריך ביחס לפעולות הטייס. הכל תחת ההנחה שסימולציית הפיסיקה "קלה" יותר חישובית מסימולציית התצוגה.
  5. בוא נגיד ככה, כשהצעתי לחבר של אבא שלי להצטרף לVATIL התגובה שלו היתה: "אתה נורמלי ? לא מספיק לי בעבודה ?" :mrgreen: זו גם אחת הסיבות שאני לא מפקח ברשת...מזכיר לי את המילואים. לא בישראל. העומס פה באמת לא מצדיק לחץ נפשי. ובעניין ההצעה לטיפול מונע - עוד לא קם איש המקצוע שיוכל לטפל בי
  6. ממה שאני מכיר מחבר שעשה את זה לדעתי הדרישה הבסיסית היא תפקיד משיק בצבא פקח\בקר\ע. בקר בגלל שמדובר בגו'ב של רש"ת מדובר במיכרז בודד שמתמודדים עליו עשרות בתפקיד רק בודדים מתקבלים ואחוז קטן מתחיל לעבוד- מדובר בתקנים קבועים ככה שההכשרה היא כדי להחליף מישהו שעוזב, ותוסיף לזה בגלל שזה גו'ב של רשת אחוז הויטמין P בדם שלך משחק תפקיד עיקרי. צר לי שזוג תגובה שמתפרשת כצינית ומתלהמת זה המצב חבר של אבא שלי היה חוטב עצים לפני זה... אני מניח שזה הכל קשור במי המועמדים שמגיעים למכרז... המכרז היה פעם פתוח לכל דכפין. היום הוא סגור כמו שנאמר לבעלי רקע צבאי או אזרחי משיק. והערת אגב שמבוססת על היכרות עם כמה וכמה פקחים - אני לא בטוח שזה מקצוע כזה אטרקטיבי לאורך זמן. השגרה די מייבשת ואין הרבה התפתחות בעבודה אחרי השלבים הראשונים, אבל זו דעתי בלבד.
  7. נדמה לי שהטיסה שעשינו מ-LA ללאס וגאס היתה כזו.
  8. מזל טוב איש! אני מאחל לך הרבה בריאות (גוף, לא נפש חס וחלילה. בזה עדיף שתישאר חולה)
  9. רמת דוד הוא אחלה מגדל למי שלא מעוניין בחיים קלים דוקא. נפח הטיסות בכל החייל די נמוך בשנים האחרונות (איך אני נשמע כמו זקן עם פרספקטיבה של שנים...) אבל אל תאמין למי שאומר לך שבמגדלים הלא קרביים יותר טוב. אין כמו פיקוח על מטוסי קרב. קצב זרימת התנועה האוירית מהיר יותר, מידת האילתורים גדולה יותר ודרגות החופש של הפקח רבות יותר, שלא לדבר על האספקט המבצעי, על התרגילים וכו'. לסיכום, כמי שמשרת שם כבר 17 שנים - מומלץ בחום בתנאי שאתה לא מחפש שירות קל ונוח יחסית לחייל לא קרבי.
  10. אני פגשתי את מייגס לפני בערך 20 שנה ב-FS2 על APPLE 2E (שני דיסקטים של 160K) עם בערך שני פריימים בשניה כאשר הסימולטור פותח עדיין על ידי ברוס ארטוויק והכיל גם משימות קרב של מלה"ע II. המעוניינים יכולים להוריד אמולטור של APPLE (חפשו את APPLEWIN) ולהשתעשע בגירסה הראשונה גם היום כאן: ftp://ftp.apple.asimov.net/pub/apple_II/images/games/simulation/
  11. אני נאלץ להבריז השבוע. עברתי דירה ועוד אין לי חיבור לרשת... :cry:
  12. מזל טוב איש! הרבה אושר והרבה נחיתות מוצלחות
  13. אחי, אתה מהתקופה של עוזי מטקוביץ' ? זוכר את הכפירים שלא נפתח להם המצנח והם נוחתים ב-220 קשר וכמעט גומרים מסלול ? אתה מהתקופה של זיקוק לעייט עם תקלת חשמל וגנ"ח פתוח בפיינל ? איפה מסאסא? לאן נעלם זייצ'ק? מה עם שולה דלה-פרגולה? מי עוד יודע לבצע תהליכי ADF ? זהו - עכשיו אתה בטח לא מרגיש זקן כל כך התשדיר מוגש כשירות מטעם הדור ההוא.
  14. אני חושב שהבעיה בקשר היתה אצל דן. לפני שכולם עלו על הפרטי הוא בדק קשר מולי והסתבר לו שה-PTT תמיד משדר אצלו בלי ללחוץ על שום מקש. מישהו מכיר בעיה כזאת? הטיסה עצמה היתה טובה עבורי חוץ מפקח הגישה הראשון בדנבר שעשה בלגן וכמעט הכניס אותי בטל כהן (TCAS צורח באדום) וטירטר אותי ל-26 עם רוח איומה ווקטורים לא טובים אחרי שהחליף לי מסלול פעמיים קודם לכן. למה הפקחים מתביישים לבצע ריתוקים??? ריתוק הוא פתרון מצויין לעומס ברוב המקרים. כרגיל היה כייף!
  15. היה הזוי :shock: טיסות קצרות לא משאירות הרבה זמן להתכונן וקצב זרימת האינפורמציה היה כמעט (רק כמעט) גבוה כקצב הדיבור של הפקח. אפילו עם רישום של כל מילה וריכוז מירבי היו הוראות שפיספסתי או בגלל שלא הבנתי את המלל או בגלל שלא הספקתי לרשום. למזלי הייתי מאחרוני הממריאים אז היה לי זמן להקשיב מה אומרים למקדימים ולצפות להוראות דומות. יצאתי קצת פארש כשביקשתי פושבק ולא זכרתי שבארה"ב לא צריך לבקש (חצי שנה לא טסתי שם) :oops: בסה"כ היה מעולה - כמה שעות של אדרנלין שרצו במהירות. תודה למארגנים :!:
×
×
  • יצירת חדש...