Opher Ben Peretz פורסם יוני 27, 2006 דיווח פורסם יוני 27, 2006 אמש התנהלה שיחה של קבוצת אנשים מובילים בחטיבה, מטרתה היתה לחולל תעבורה אינטנסיבית בארץ לאור הרגיעה שחלה בעת האחרונה. נתבקשתי להוסיף הערות ורעיונות, לא היו לי אז אך עכשיו יש. גם אם אני לא מספק סחורה שפותרת את הנושא, לפחות אוכל להצביע על מה לא, גם זה תורם: א. קיום הפעילות תלוי בנכונות אנשים בכמות לבוא לטוס ולפקח. אני מזהה קושי בהופעת כמות טייסים איכותיים, נכונות פקחים לא חסרה. ב. הדרך צריכה להיות ביצירת אווירה שתעורר אנשים, ולא בהורדת משימות לאותם מתי מעט שתמיד טורחים ומשקיעים עבור הכלל. הדרך צריכה להיות בהסכמת הכלל או הרוב, ולא החלטת יחיד עבור כולם מה טוב ומה לא. כולם עד אחרון הטייסים צריכים לתת ליצירת אווירה והצלחה. צריכים גם להתכונן לאפשרות כי הפורום התעייף מעט, להרפות את המתח לתקופה מסוימת, ליצור אירוע מרכזי אחד בקיץ, ולתת לבני אדם ליהנות גם מיתר היבטי החיים. יש בינינו מספיק עבדים לנגרות וחיבורי מעגלים. ג. חלק ממובילי החטיבה הם אנשים נשואים או בעלי התחייבויות מחוץ לתחביב, וכאלה לא טוב להעמיס בשעות המתאימות רק לבני תיכון בחופש גדול, כי כך הראשונים ייפגעו לאורך זמן. למשל שבת אחה"צ או ערב מוקדם, אלה שעות משפחה וילדים, וגם אם יש בינינו כמה מתאבדים, זה לא טוב לכלל. תוספת: בהזדמנות זו, לא זכור לי שראיתי כאן בפורום סיכום דיון צוות שאני מניח שמתקיים אחת לכמה ימים או שבועות. כדאי לשתף את הכלל בעניינים המעניינים אותם ונוגעים להם, גם זה מעורר חיים. מאוד יפה לראות בפורום צילומים וסרטים, אך כשהם הופכים לתוכן העיקרי בפורום, חשבתי להזכיר כי אנחנו לא מועדון צפרות.
Izik Bakshi פורסם יוני 27, 2006 דיווח פורסם יוני 27, 2006 נכון להערב המצב קצת הפוך, שעתיים כבר על תל אביב והתנועה רק זורמת...
Dolav Nitay פורסם יוני 27, 2006 דיווח פורסם יוני 27, 2006 נכון להערב המצב קצת הפוך, שעתיים כבר על תל אביב והתנועה רק זורמת... אבל זה נכון רק להערב, לפני כמה ימים פלוטו היה מחובר בערך שעתיים, חוץ ממני שעשיתי cvfr מראש פינה לחיפה ולאחר מכן גם IFR מראש פינה לחיפה, לא היתה עוד נפש חיה על הערוץ, אני לא יודע אם זה חלק מזה שאנשים פשוט מזניחים את הצפון, למרות שגם בנתב"ג לא היתה תנועה.
Nadav פורסם יוני 27, 2006 דיווח פורסם יוני 27, 2006 חברים יש לי הצעה קטנה שאולי עשויה לתרום מעט (ואולי לא...) אם אני מתלבט לטוס או לא ואני לא יודע אם יש פיקוח או אין אז מה אני עושה? אם אני זוכר נכון הייתה פעם ואולי עוד קיימת באתר של ואטיל מערכת רישום ממוחשב לטייסים ופקחים (booking) ככה אני (וגם כולם) יודעים מי הולך לטוס ולפקח במרחב הישראלי. למה שלא ניתן איזו זריקת החייאה למערכת הזו? ככה אני קם בבוקר ורואה שב-18:00 בערב (לדוגמא) איציק הולך לעלות על סנטר. אני מתכנן לי את הלוח זמנים שלי להיות פנוי בערב וכולם יוצאים מורווחים. לא? אני לא זוכר אם יש את המערכת או לא (משהו כמו יורובוק)? נדי
Opher Ben Peretz פורסם יוני 28, 2006 מחבר דיווח פורסם יוני 28, 2006 א. אם אתה לא יודע, כמה מכם גם לא יודעים ו/או לא משתמשים בה? היא נועדה בעיקר עבור טייסים, שיידעו מי מתי וכמה מפקח וטס. ב. לא תמיד פקחים ימלאו אותה, כי ישנם פקחים רבים העסוקים בחייהם ומפקחים בחריצי זמן פנויים שלא תמיד ידועים מראש. חבריםאני לא זוכר אם יש את המערכת או לא (משהו כמו יורובוק)? נדי
Opher Ben Peretz פורסם יוני 28, 2006 מחבר דיווח פורסם יוני 28, 2006 איציק, זו עבודה ברוכה שלך, כרגיל ולדוגמא! התנועה הערב אינה מעידה על הכלל, שנידון באותה פגישה (שנערכה בהעדרך למשמרתך הצבאית הברוכה גם היא). נכון להערב המצב קצת הפוך, שעתיים כבר על תל אביב והתנועה רק זורמת...
Nadav פורסם יוני 28, 2006 דיווח פורסם יוני 28, 2006 הבנתי עופר. שאלתי היא: אם המערכת קיימת- אז נכון להיום אני לא ראיתי שמישהו מקפיד להשתמש בה, וזוהי כוונתי ב-"להחיות" אותה. אם הייתה הקפדה על מילוי נכון (מי שמסוגל להתחייב לשעות מאוחרות יותר ביום) אולי גם היינו רואים יותר תנועה בשעות המיועדות. שווה לנסות את העניין הזה- כלומר להתחיל למלא "הצהרת כוונות" לשעות מאוחרות יותר ולראות במקביל האם מורגשת יותר תנועה בשעות אלו, כל אלה, כמובן, במגבלת יכולתו של "הפקח הספונטני". לסיכום- הכוונה שלי פה היא לנסות להפוך את הפקחים והטייסים הספונטניים ליותר מכווני מטרה בשעות מסוימות של היום. נדי
Izik Bakshi פורסם יוני 28, 2006 דיווח פורסם יוני 28, 2006 נדב, המערכת פעילה, ואתמול לפני העליה נרשמתי כמו שאני תמיד נרשם בדיוק בזמן שאני עולה או 10 דקות לפני, ואם צץ משהו שמצריך סגירה לפני אז תמיד אפשר לערוך, המסר הוא, פקחים תשתמשו בה. עופר, באמת חבל שפיספסתי, מקווה לפעם הבאה.
אורח פורסם יוני 28, 2006 דיווח פורסם יוני 28, 2006 ואם כבר... אז טייסים - תשתמשו גם אתם ביורובוק כשאתה יודעים שאתם מתכננים לטוס. אולי פקחים יראו שטיסות מתוכננות ויעלו בשבילכם. כי גם לשבת שעתיים מול מסך שחור זה לא מציאה...
Matan Solomon פורסם יוני 28, 2006 דיווח פורסם יוני 28, 2006 נדב, המערכת פעילה, ואתמול לפני העליה נרשמתי כמו שאני תמיד נרשם בדיוק בזמן שאני עולה או 10 דקות לפני, ואם צץ משהו שמצריך סגירה לפני אז תמיד אפשר לערוך, המסר הוא, פקחים תשתמשו בה.עופר, באמת חבל שפיספסתי, מקווה לפעם הבאה. צודק, גם אם פקחים ממלאים את זה 10 דקות לפני שהם עולים, זה מאוד תורם... אני אתמול ראיתי שאתה רשום שם וישר תיכננתי לי טיסה... דבר שאני מאוד אוהב אצלך גם אני נכנס לSI ומסתכל באטיס שלך שרשום שם גם באיזה שעה אתה יורד, שזה גם משהו מעולה! איציק אתמול היה אחלה, ובקושי היה אפשר להשחיל מילה כמה פעמים מרוב שהיו טייסים, וזה היה ממש אחלה !
Izik Bakshi פורסם יוני 28, 2006 דיווח פורסם יוני 28, 2006 וגם מרוב שהפריעו לי כל מני בעיות לפקח, מתנצל בפני לא מעט טייסים על חוסר תגובה למשך כמה שניות שהיה בערב.