עבור לתוכן
Hafuta

מידע חדש על האירבאסים של Wilco

Recommended Posts

פורסם

אני מניח שחלק כבר ראו את זה, Wilco שחררו את ה"מפרט" של האירבאסים שלהם ל-FSX (תצא גם גירסה ל-FS2004) , כידוע גם PMDG הולכים לצאת עם מודל של ה-A320, סוף סוף אנחנו הולכים לראות מודלים ראויים של אירבאסים.

http://www.wilcopub.com/index.cfm?fusea ... od_airbus1

http://www.wilcopub.com/index.cfm?fusea ... od_airbus2

פורסם
ה733/4/5 שלהם הוא על הכיפאק, ה777 על הפנים. יש להם גם את הCRJ והERJ שהם מעולים. ויש את הLEGACY ששמעתי שהוא עשוי טוב.

מסכים איתך ה733/4/5 פשוט נהדר......קיבל גם 5 כוכבים באבסים

פורסם

זה לא שהוא לא טוב - הוא פשוט לא מכוון לקהל מהסוג "שלנו". זה מטוס מופשט, תכנית הטיסה באה מה FLIGHT PLANNER של FS.

הבעיה שלי עם ווילקו היא בדרך ההצגה - הם מציגים אותו כמטוס מתקדם ואני מבין למה אנשים טועים. למזלי ראיתי בפורום של FEELTHERE שמודבר בבדיחה לפני שקניתי.

לראיה:

http://www.iemit.com/forum/topic.asp?TOPIC_ID=5514

זה נהדר שבמנואל כתוב שהוא עוצב עם Casual and Entry user in mind.

אבל אם תקראו את רשימת הפיצ'רס פה, אי אפשר להבין את זה:

http://www.wilcopub.com/index.cfm?fuseaction=prod_777

פורסם

ארז, אני יודע זאת.

ובכל זאת - תסתכל באתר שלווילקו שהבאתי. ממה שהם כתבו אתה מבין שזה מטוס למתחילים?

פורסם

אני נהנה לטוס במטוסי B73X של FT, אבלללללל-

1. אפילו פניה ראויה הוא לא מסוגל לעשות:

א. אף נופל, לא בנו טייס אוטומאטי ראוי שיתקן זאת, השוו ל- PMDG ו- LDS.

ב. לא מסוגל לפנות מנתיב לנתיב מבלי לבצע פניית יתר משמעותית.

2. עושים שימוש במערכת SID/STAR לא מוצלחת, כיסוי שדות תעופה נמוך, מחייב תכנות ידני לעתים קרובות.

הסיכום שלי לגבי FT ולאלכס המתכנת שלה הוא שיש להם הרבה מאוד מה ללמוד בבנית מודל של מטוס. לאור המחמאות שקיבלו והתיקונים הרבים שכבר ביצעו ללא הואיל, סיכוי נמוך שתראו מהם מטוס ברמה בקרוב. זו ליגה נפרדת ונמוכה של בוני מטוסים. שרות בסדר גמור של FT, של WILCO בתת רמה.

מסכים איתך ה733/4/5 פשוט נהדר......קיבל גם 5 כוכבים באבסים
פורסם
אני נהנה לטוס במטוסי B73X של FT, אבלללללל-

1. אפילו פניה ראויה הוא לא מסוגל לעשות:

א. אף נופל, לא בנו טייס אוטומאטי ראוי שיתקן זאת, השוו ל- PMDG ו- LDS.

ב. לא מסוגל לפנות מנתיב לנתיב מבלי לבצע פניית יתר משמעותית.

2. עושים שימוש במערכת SID/STAR לא מוצלחת, כיסוי שדות תעופה נמוך, מחייב תכנות ידני לעתים קרובות.

הסיכום שלי לגבי FT ולאלכס המתכנת שלה הוא שיש להם הרבה מאוד מה ללמוד בבנית מודל של מטוס. לאור המחמאות שקיבלו והתיקונים הרבים שכבר ביצעו ללא הואיל, סיכוי נמוך שתראו מהם מטוס ברמה בקרוב. זו ליגה נפרדת ונמוכה של בוני מטוסים. שרות בסדר גמור של FT, של WILCO בתת רמה.

מסכים איתך ה733/4/5 פשוט נהדר......קיבל גם 5 כוכבים באבסים

לאחרונה באמת שמתי לב שיש לו פניות חדות מאוד ובאמת לא פונה מנתיב לנתיב בצורה חלקה אבל חשבתי שהבעיה רק אצלי.....בכול אופן מה שמוזר זה שהוא קיבל 5 כוכבים באבסים שידוע שהם הכי מקפידים....שימו לב כמה כוכבים הם נתנו לPSS 777 שלושה וחצי בלבד...

פורסם
אני נהנה לטוס במטוסי B73X של FT, אבלללללל-

1. אפילו פניה ראויה הוא לא מסוגל לעשות:

א. אף נופל, לא בנו טייס אוטומאטי ראוי שיתקן זאת, השוו ל- PMDG ו- LDS.

ב. לא מסוגל לפנות מנתיב לנתיב מבלי לבצע פניית יתר משמעותית.

2. עושים שימוש במערכת SID/STAR לא מוצלחת, כיסוי שדות תעופה נמוך, מחייב תכנות ידני לעתים קרובות.

הסיכום שלי לגבי FT ולאלכס המתכנת שלה הוא שיש להם הרבה מאוד מה ללמוד בבנית מודל של מטוס. לאור המחמאות שקיבלו והתיקונים הרבים שכבר ביצעו ללא הואיל, סיכוי נמוך שתראו מהם מטוס ברמה בקרוב. זו ליגה נפרדת ונמוכה של בוני מטוסים. שרות בסדר גמור של FT, של WILCO בתת רמה.

מסכים איתך ה733/4/5 פשוט נהדר......קיבל גם 5 כוכבים באבסים

לאחרונה באמת שמתי לב שיש לו פניות חדות מאוד ובאמת לא פונה מנתיב לנתיב בצורה חלקה אבל חשבתי שהבעיה רק אצלי.....בכול אופן מה שמוזר זה שהוא קיבל 5 כוכבים באבסים שידוע שהם הכי מקפידים....שימו לב כמה כוכבים הם נתנו לPSS 777 שלושה וחצי בלבד...

גם לי היה את זה, עידכנתי לו את ה DB של הנתיבים וה SID/STAR ומאז הוא פונה לי כמו בובה

יכול להיות ש PIC תיקנו שם משהו במידע שלו או כול דבר אחר, משהו שם הסתדר אחרי העידכון, כך שבכול עניין הפניות, אצלי הוא פונה 100% ואני ממש נהנה לטוס איתו

יום טוב

נא להתחבר על מנת להגיב

You will be able to leave a comment after signing in



התחברות לאתר


×
×
  • יצירת חדש...