עבור לתוכן
Opher Ben Peretz

פיקוח 22/8

Recommended Posts

פורסם

שלום,

איציק כבר אייש את ת"א, אך אם יש בקשות לעמדות בקרבת ישראל, אני פנוי מ-22 מקומי, אפשרויות: ירדן, מצרים, גאלף קונטרול, יורוקונטרול מזרח או דרום. תבחרו ואגיב בהתאם. נסו לארגן קבוצה ולא בודד/ שניים, שיהיה מעניין לכולם. לותיקים יותר, הכינו קצת ידע וראש אווירי טוב, ואוכל לגוון לכם את החיים בקצת יותר מטיסת שיגרה. זמן רב לא נתקלתי בחרום, מעולם לא ביקשתי להפסיק חירום כלשהו עקב תעבורה אלא הקפדתי למצוא פתרון מעשי, כך זה מציאותי.

טיסה נעימה!

פורסם

אם כבר מדברים על חירום יש לי שאלה

איזה מקריי חרום אפשר להחריז ב-VATSIM?

כלומר מה המגבלה

כמובן לא שהיבדתה שליטה על המטוס אבל עד איזה גבול?

פורסם

דוגמא לחירום -

http://www.vatil.org/vatil/board/viewtopic.php?t=3815

וזו גם דוגמא לטיפול של עופר שקיבל את החירום בשמחה.

כאןכתבתי לתאם מראש את התקלות - אני לא כל כך בטוח בזה היום אבל לדעתי אני זוכר שהיתה בזמנו הנחיה כזו. בכל אופן, אפשר להתקיל את הפקחים בתקלות (ולא ב-נגמר לי הדלק בשביל לערוף בריתוקים) - אבל יש לזכור שזכותם לא לקבל אותן...

פורסם

קראתי את התירגולת אז יש לי עוד שאלה אני טס ברשת אם הגדרות של אפשרות תקלות מהקטנות לגדולות עכשיו (לא קרה לי עדיין שמנוע הלך אבל היו דברים אחרים) השאלה שלי היא האם אני יכול להודיע על תקלה בזמן אמת בלי שהפקח ידע שזה יקרה וגם בלי שאני ידעתי שזה יקרה?

פורסם

חברים, הערה חשובה לכל פקחי הקרקע למיניהם ומטה.

חשוב שמידע יזרום לגבי מטוסים שאתם נותנים להם קלירנס ומעבירים להסעה או מעבירים לפקח קרקע אחר, זה יכול לקרות בשני דרכים, האחת ע"י העברת מידע בהודעות פרטיות או כלי קשר אחר, והשני ע"י שינוי התוכנית הטיסה והוספת המסלול ל SID ככה שלא יהיה אפשר להתבלבל (מאוד פשוט ב VRC).

ביומיים האחרונים, פקחים מעטים עושים שימוש בגובה זמני, אני מבקש להשתמש באופציה הזו היא נועדה להקל עליכם ועל שאר הפקחים, שלא נדבר על זה שבעומס זה פשוט חלק מסדר שמנצח, בבקשה להקפיד ולהשתמש בפונקציות הבסיסיות של התוכנה, זה רק עוזר.

פורסם

איציק,לדעתי לא צריך לעשות amend לתוכנית,יש אפשרות קטנה שנקראת scratch pad.לוחצים Insert ואז למשל 26.ואז הפקח רואה בתוכנית שהוא יוצא על DEENA ורשום לו 26 אז הוא יודע כמובן שזה Deena1E.

בקשר לגובה ראשוני,מסכים לחלוטין.

פורסם

א. לא רשאי אלא חייב להודיע.

ב. הבקר רשאי בכל עת לבטל תרגול חרום המחייב הפסקתו או התנתקות.

ג. להכיר נהלים לפני שטסים, ולפני ששואלים להתרענן בהם- אתה התחייבת למלא אחריהם כשהצטרפת.

קראתי את התירגולת אז יש לי עוד שאלה אני טס ברשת אם הגדרות של אפשרות תקלות מהקטנות לגדולות עכשיו (לא קרה לי עדיין שמנוע הלך אבל היו דברים אחרים) השאלה שלי היא האם אני יכול להודיע על תקלה בזמן אמת בלי שהפקח ידע שזה יקרה וגם בלי שאני ידעתי שזה יקרה?
פורסם

מצטער לאכזב אתכם אבל יש דברים חשובים יותר .. כמו..

דווידוביץ' אתה מלך!! מלך!!!

ססנה, דיילת, ברנולי :roll:

טוב אחרי המשחק אם אני אוכל לנשום ואם יישאר מעט פיקוח אני אבוא להפיג שיעמום :)

פורסם
מצטער לאכזב אתכם אבל יש דברים חשובים יותר .. כמו..

דווידוביץ' אתה מלך!! מלך!!!

ססנה, דיילת, ברנולי :roll:

טוב אחרי המשחק אם אני אוכל לנשום ואם יישאר מעט פיקוח אני אבוא להפיג שיעמום :)

אני לא הולך לישון עד שאתה בא לטוס פה! 8)

(מב"ג)

פורסם
מצטער לאכזב אתכם אבל יש דברים חשובים יותר .. כמו..

דווידוביץ' אתה מלך!! מלך!!!

ססנה, דיילת, ברנולי :roll:

טוב אחרי המשחק אם אני אוכל לנשום ואם יישאר מעט פיקוח אני אבוא להפיג שיעמום :)

אני לא הולך לישון עד שאתה בא לטוס פה! 8)

(מב"ג)

יפה יפה

הנה אני בשבילך עכשיו באמצע איפוס IRS ומצפה בכיליון עיניים לראות ALIGN מהבהב מעל IRU ימין :?

פורסם
איציק,לדעתי לא צריך לעשות amend לתוכנית,יש אפשרות קטנה שנקראת scratch pad.לוחצים Insert ואז למשל 26.ואז הפקח רואה בתוכנית שהוא יוצא על DEENA ורשום לו 26 אז הוא יודע כמובן שזה Deena1E.

בקשר לגובה ראשוני,מסכים לחלוטין.

ארז, צודק, הצגת עוד פונקציה יפה להעברת מידע והכי חשוב הרבה יותר קלה מאשר לשבת ולכתוב כל פעם הודעה פרטית לפקח על איה קלירנס המטוס קיבל.

מי שרוצה לשבת ולכתוב הודעות מוזמן עד שימאס לו, אבל התוכנות נותנות לנו כלים הרבה יותר טובים, בשורה התחתונה אני מבקש להעביר מידע בצורה יעילה, לא הגיוני מצב שבו קרקע שואל את המטוס מה המסלול שאליו הוא צריך להסיע, כי הוא לא יודע מה הקלירנס שהמטוס קיבל.

פורסם

נושא שחשוב שעלה ביוזמתי. אני מציע לערוך דיון כולל בשאלת עבודת צוות בפיקוח, ולהיסמך בהחלטות על מדריכים קיימים במקום להמציא עוד גלגל. חט' ארהב כתבה את הטוב שבהם לדעתי ואין סיבה שלא נאמצו כתנ"כ. מעט דורשני, אך בסופו של דבר הוא מארגן נכון ויעיל הן עבודת צוות והן עבודת פקח בודד.

התוכנות נותנות לנו כלים הרבה יותר טובים, בשורה התחתונה אני מבקש להעביר מידע בצורה יעילה

נא להתחבר על מנת להגיב

You will be able to leave a comment after signing in



התחברות לאתר


×
×
  • יצירת חדש...