Opher Ben Peretz פורסם אוגוסט 22, 2006 דיווח פורסם אוגוסט 22, 2006 שלום, איציק כבר אייש את ת"א, אך אם יש בקשות לעמדות בקרבת ישראל, אני פנוי מ-22 מקומי, אפשרויות: ירדן, מצרים, גאלף קונטרול, יורוקונטרול מזרח או דרום. תבחרו ואגיב בהתאם. נסו לארגן קבוצה ולא בודד/ שניים, שיהיה מעניין לכולם. לותיקים יותר, הכינו קצת ידע וראש אווירי טוב, ואוכל לגוון לכם את החיים בקצת יותר מטיסת שיגרה. זמן רב לא נתקלתי בחרום, מעולם לא ביקשתי להפסיק חירום כלשהו עקב תעבורה אלא הקפדתי למצוא פתרון מעשי, כך זה מציאותי. טיסה נעימה!
Elad Levy פורסם אוגוסט 22, 2006 דיווח פורסם אוגוסט 22, 2006 אם כבר מדברים על חירום יש לי שאלה איזה מקריי חרום אפשר להחריז ב-VATSIM? כלומר מה המגבלה כמובן לא שהיבדתה שליטה על המטוס אבל עד איזה גבול?
Ohad Shalev פורסם אוגוסט 22, 2006 דיווח פורסם אוגוסט 22, 2006 השמיים הם הגבול כל מה שאתה יכול לחשוב עליו אפשר להכריז ב-VATSIM (חוץ מחטיפה)
Oran Terner פורסם אוגוסט 22, 2006 דיווח פורסם אוגוסט 22, 2006 אני טס היום ממריא בערך 1745 מקומי ומעדיף יורוקונטרול כי שיהיה פיקוח בדרך וגם בבן גוריון
Opher Ben Peretz פורסם אוגוסט 22, 2006 מחבר דיווח פורסם אוגוסט 22, 2006 אתפנה מ-22 ככתוב, טיסה נעימה! אני טס היום ממריא בערך 1745 מקומיומעדיף יורוקונטרול כי שיהיה פיקוח בדרך וגם בבן גוריון
Izik Bakshi פורסם אוגוסט 22, 2006 דיווח פורסם אוגוסט 22, 2006 כל הכבוד חברים, רק להירשם באתר בבקשה לכל מי שעולה, תודה!
אורח פורסם אוגוסט 22, 2006 דיווח פורסם אוגוסט 22, 2006 דוגמא לחירום - http://www.vatil.org/vatil/board/viewtopic.php?t=3815 וזו גם דוגמא לטיפול של עופר שקיבל את החירום בשמחה. כאןכתבתי לתאם מראש את התקלות - אני לא כל כך בטוח בזה היום אבל לדעתי אני זוכר שהיתה בזמנו הנחיה כזו. בכל אופן, אפשר להתקיל את הפקחים בתקלות (ולא ב-נגמר לי הדלק בשביל לערוף בריתוקים) - אבל יש לזכור שזכותם לא לקבל אותן...
Elad Levy פורסם אוגוסט 22, 2006 דיווח פורסם אוגוסט 22, 2006 קראתי את התירגולת אז יש לי עוד שאלה אני טס ברשת אם הגדרות של אפשרות תקלות מהקטנות לגדולות עכשיו (לא קרה לי עדיין שמנוע הלך אבל היו דברים אחרים) השאלה שלי היא האם אני יכול להודיע על תקלה בזמן אמת בלי שהפקח ידע שזה יקרה וגם בלי שאני ידעתי שזה יקרה?
Izik Bakshi פורסם אוגוסט 22, 2006 דיווח פורסם אוגוסט 22, 2006 חברים, הערה חשובה לכל פקחי הקרקע למיניהם ומטה. חשוב שמידע יזרום לגבי מטוסים שאתם נותנים להם קלירנס ומעבירים להסעה או מעבירים לפקח קרקע אחר, זה יכול לקרות בשני דרכים, האחת ע"י העברת מידע בהודעות פרטיות או כלי קשר אחר, והשני ע"י שינוי התוכנית הטיסה והוספת המסלול ל SID ככה שלא יהיה אפשר להתבלבל (מאוד פשוט ב VRC). ביומיים האחרונים, פקחים מעטים עושים שימוש בגובה זמני, אני מבקש להשתמש באופציה הזו היא נועדה להקל עליכם ועל שאר הפקחים, שלא נדבר על זה שבעומס זה פשוט חלק מסדר שמנצח, בבקשה להקפיד ולהשתמש בפונקציות הבסיסיות של התוכנה, זה רק עוזר.
Erez Savir פורסם אוגוסט 22, 2006 דיווח פורסם אוגוסט 22, 2006 איציק,לדעתי לא צריך לעשות amend לתוכנית,יש אפשרות קטנה שנקראת scratch pad.לוחצים Insert ואז למשל 26.ואז הפקח רואה בתוכנית שהוא יוצא על DEENA ורשום לו 26 אז הוא יודע כמובן שזה Deena1E. בקשר לגובה ראשוני,מסכים לחלוטין.
Niv Malin פורסם אוגוסט 22, 2006 דיווח פורסם אוגוסט 22, 2006 אז מה קורה בסוף עם הפיקוח היום? נכנסתי עכשיו 2110 הכל שומם.... בכל מקרה קרקע עולה לזמן הקרוב-רחוק תלוי בכם....
Opher Ben Peretz פורסם אוגוסט 22, 2006 מחבר דיווח פורסם אוגוסט 22, 2006 א. לא רשאי אלא חייב להודיע. ב. הבקר רשאי בכל עת לבטל תרגול חרום המחייב הפסקתו או התנתקות. ג. להכיר נהלים לפני שטסים, ולפני ששואלים להתרענן בהם- אתה התחייבת למלא אחריהם כשהצטרפת. קראתי את התירגולת אז יש לי עוד שאלה אני טס ברשת אם הגדרות של אפשרות תקלות מהקטנות לגדולות עכשיו (לא קרה לי עדיין שמנוע הלך אבל היו דברים אחרים) השאלה שלי היא האם אני יכול להודיע על תקלה בזמן אמת בלי שהפקח ידע שזה יקרה וגם בלי שאני ידעתי שזה יקרה?
אורח פורסם אוגוסט 22, 2006 דיווח פורסם אוגוסט 22, 2006 ת"א, מגדל ,קרקע ויורו ממתינים לכם, באו לתת בירוקים :mrgreen:
Shai B פורסם אוגוסט 22, 2006 דיווח פורסם אוגוסט 22, 2006 מצטער לאכזב אתכם אבל יש דברים חשובים יותר .. כמו.. דווידוביץ' אתה מלך!! מלך!!! ססנה, דיילת, ברנולי :roll: טוב אחרי המשחק אם אני אוכל לנשום ואם יישאר מעט פיקוח אני אבוא להפיג שיעמום
Dolav Nitay פורסם אוגוסט 22, 2006 דיווח פורסם אוגוסט 22, 2006 מצטער לאכזב אתכם אבל יש דברים חשובים יותר .. כמו..דווידוביץ' אתה מלך!! מלך!!! ססנה, דיילת, ברנולי :roll: טוב אחרי המשחק אם אני אוכל לנשום ואם יישאר מעט פיקוח אני אבוא להפיג שיעמום אני לא הולך לישון עד שאתה בא לטוס פה! (מב"ג)
Shai B פורסם אוגוסט 22, 2006 דיווח פורסם אוגוסט 22, 2006 מצטער לאכזב אתכם אבל יש דברים חשובים יותר .. כמו..דווידוביץ' אתה מלך!! מלך!!! ססנה, דיילת, ברנולי :roll: טוב אחרי המשחק אם אני אוכל לנשום ואם יישאר מעט פיקוח אני אבוא להפיג שיעמום אני לא הולך לישון עד שאתה בא לטוס פה! (מב"ג) יפה יפה הנה אני בשבילך עכשיו באמצע איפוס IRS ומצפה בכיליון עיניים לראות ALIGN מהבהב מעל IRU ימין :?
Izik Bakshi פורסם אוגוסט 22, 2006 דיווח פורסם אוגוסט 22, 2006 איציק,לדעתי לא צריך לעשות amend לתוכנית,יש אפשרות קטנה שנקראת scratch pad.לוחצים Insert ואז למשל 26.ואז הפקח רואה בתוכנית שהוא יוצא על DEENA ורשום לו 26 אז הוא יודע כמובן שזה Deena1E.בקשר לגובה ראשוני,מסכים לחלוטין. ארז, צודק, הצגת עוד פונקציה יפה להעברת מידע והכי חשוב הרבה יותר קלה מאשר לשבת ולכתוב כל פעם הודעה פרטית לפקח על איה קלירנס המטוס קיבל. מי שרוצה לשבת ולכתוב הודעות מוזמן עד שימאס לו, אבל התוכנות נותנות לנו כלים הרבה יותר טובים, בשורה התחתונה אני מבקש להעביר מידע בצורה יעילה, לא הגיוני מצב שבו קרקע שואל את המטוס מה המסלול שאליו הוא צריך להסיע, כי הוא לא יודע מה הקלירנס שהמטוס קיבל.
Opher Ben Peretz פורסם אוגוסט 23, 2006 מחבר דיווח פורסם אוגוסט 23, 2006 נושא שחשוב שעלה ביוזמתי. אני מציע לערוך דיון כולל בשאלת עבודת צוות בפיקוח, ולהיסמך בהחלטות על מדריכים קיימים במקום להמציא עוד גלגל. חט' ארהב כתבה את הטוב שבהם לדעתי ואין סיבה שלא נאמצו כתנ"כ. מעט דורשני, אך בסופו של דבר הוא מארגן נכון ויעיל הן עבודת צוות והן עבודת פקח בודד. התוכנות נותנות לנו כלים הרבה יותר טובים, בשורה התחתונה אני מבקש להעביר מידע בצורה יעילה