Erez Savir פורסם אוגוסט 26, 2006 דיווח פורסם אוגוסט 26, 2006 אם כבר,יצא הmanual של ה757.רוצו לראות אם זה שווה משהו :? http://www.phoenix-simulation.co.uk אני חייב לציין,שלפי ריפרוף מהיר במדריכים,זה נראה לי מטוס מן השורה הראשונה,אפילו יש תמונה של SID עם פניה יפה מאד בלי קווים ישרים שאנחנו רגילים מה777.אולי PSS קיבלו סוף סוף שכל?
אורח פורסם אוגוסט 26, 2006 דיווח פורסם אוגוסט 26, 2006 אני חושב ש-PSS מסוגלים להפתיע. ה-777 שלהם אכן מאכזב ביותר וגרם לי למשבר אמון רציני בהם. אבל בעבר הם היו מובילים בהחלט. נחכה ונראה... ה-777 שלהם גרם לכך שלא ארוץ ואקנה את ה-757 גם אם הוא מצויין.
matan פורסם אוגוסט 27, 2006 מחבר דיווח פורסם אוגוסט 27, 2006 יייקח לדעתי עוד קצת זמן כי הם רוצים גם בטח לשחרר את הPAINT KIT
matan פורסם אוגוסט 27, 2006 מחבר דיווח פורסם אוגוסט 27, 2006 נ.ב.-יש לי גם שאלה קטנה למי שמבין.....אם תשימו לב דבר שקיים גם ב777 וגם ב757 שראיתי במנואל.......יש להם רק STARים......אין להם הליכי ILS....מישהו יודע מה הסיבה?באמת שלא מצאתי לזה פיתרון גם לא ב77
Opher Ben Peretz פורסם אוגוסט 28, 2006 דיווח פורסם אוגוסט 28, 2006 צריך לקחת להם הרבה מאוד זמן, אם הם רוצים לחרוג מתת-הרמה שהפגינו עם ה- B777. אתן לכם דוגמא ממה שכבר שוחרר השייך ל- B757, הספרים, אמנם נראים מפורטים, אך עם מה? דוגמא, פרק CHARTS & TABLES פיתחו את עמוד התוכן שלו ומה תיראו? את עמוד התוכן של B777. למצוא באגים? :?: :oops: הצחיקו אותי, הם עדיין רחוקים מדי. יייקח לדעתי עוד קצת זמן כי הם רוצים גם בטח לשחרר את הPAINT KIT
oz sessler פורסם אוגוסט 28, 2006 דיווח פורסם אוגוסט 28, 2006 חברות פיתוח סימולטורים צריכים לעבוד ביחד עם היצרניות של המטוסים ( ראו כרך flight1 aerosoft - atr) לטעמי זה השילוב המנצח, והוא משרת את שני הצדדים.
Opher Ben Peretz פורסם אוגוסט 28, 2006 דיווח פורסם אוגוסט 28, 2006 לא כולן מוכנות לכך, נכון ש- ATR עשתה צעד נבון. חברות פיתוח סימולטורים צריכים לעבוד ביחד עם היצרניות של המטוסים ( ראו כרך flight1 aerosoft - atr) לטעמי זה השילוב המנצח, והוא משרת את שני הצדדים.
Erez Savir פורסם אוגוסט 28, 2006 דיווח פורסם אוגוסט 28, 2006 צריך לקחת להם הרבה מאוד זמן, אם הם רוצים לחרוג מתת-הרמה שהפגינו עם ה- B777. אתן לכם דוגמא ממה שכבר שוחרר השייך ל- B757, הספרים, אמנם נראים מפורטים, אך עם מה? דוגמא, פרק CHARTS & TABLES פיתחו את עמוד התוכן שלו ומה תיראו? את עמוד התוכן של B777. למצוא באגים? :?: :oops: הצחיקו אותי, הם עדיין רחוקים מדי.יייקח לדעתי עוד קצת זמן כי הם רוצים גם בטח לשחרר את הPAINT KIT לפי מה שראיתי,רק התוכן עניינים הוא של 777,הטבלאות עצמן של 757.וד"א כבר עידכנו את זה...
Opher Ben Peretz פורסם אוגוסט 28, 2006 דיווח פורסם אוגוסט 28, 2006 הנקודה עקרונית, לא הספר חשוב- אם חברה שחוטפת מהלומה רצינית בראש עקב שחרור B777 מלא בעיות טריוויאליות כרימון, מוציאה מיד אחריו מוצר שבו יש עמוד כזה בספר שלו, החברה לא למדה כלום. זו אינה טעות הגהה אלא בעיית ניהול כולל. איני יודע מתי תוקן, את הספר שלי הורדתי אחה"צ. צריך לקחת להם הרבה מאוד זמן, אם הם רוצים לחרוג מתת-הרמה שהפגינו עם ה- B777. אתן לכם דוגמא ממה שכבר שוחרר השייך ל- B757, הספרים, אמנם נראים מפורטים, אך עם מה? דוגמא, פרק CHARTS & TABLES פיתחו את עמוד התוכן שלו ומה תיראו? את עמוד התוכן של B777. למצוא באגים? :?: :oops: הצחיקו אותי, הם עדיין רחוקים מדי.יייקח לדעתי עוד קצת זמן כי הם רוצים גם בטח לשחרר את הPAINT KIT לפי מה שראיתי,רק התוכן עניינים הוא של 777,הטבלאות עצמן של 757.וד"א כבר עידכנו את זה...
matan פורסם אוגוסט 28, 2006 מחבר דיווח פורסם אוגוסט 28, 2006 הנקודה עקרונית, לא הספר חשוב- אם חברה שחוטפת מהלומה רצינית בראש עקב שחרור B777 מלא בעיות טריוויאליות כרימון, מוציאה מיד אחריו מוצר שבו יש עמוד כזה בספר שלו, החברה לא למדה כלום. זו אינה טעות הגהה אלא בעיית ניהול כולל. איני יודע מתי תוקן, את הספר שלי הורדתי אחה"צ. צריך לקחת להם הרבה מאוד זמן, אם הם רוצים לחרוג מתת-הרמה שהפגינו עם ה- B777. אתן לכם דוגמא ממה שכבר שוחרר השייך ל- B757, הספרים, אמנם נראים מפורטים, אך עם מה? דוגמא, פרק CHARTS & TABLES פיתחו את עמוד התוכן שלו ומה תיראו? את עמוד התוכן של B777. למצוא באגים? :?: :oops: הצחיקו אותי, הם עדיין רחוקים מדי.יייקח לדעתי עוד קצת זמן כי הם רוצים גם בטח לשחרר את הPAINT KIT לפי מה שראיתי,רק התוכן עניינים הוא של 777,הטבלאות עצמן של 757.וד"א כבר עידכנו את זה... בהחלט מסכים איתך שזה עניין של ניהול.....אבל בינינו עופר,מה זה לעומת מטוס טוב ואיכותי....שייתכן ויהיה בכך.....אני מסכים איתך ללא ספק בכל הקטע של הניהול וזה שהם איכזבו ושיחררו 777 בהחלט גרוע......אבל ראיתי את החוברת.....וללא ספק המון המון דברים שופרו.....וכמו שאמרתי מזמן,לדעתי זה יהיה תחליף לא רע בכלל אלא להפך עד שהLDS יבוא....רק משהו קטן,ייתכן ולא תאהב את מה שאני הולך להגיד.....אבל חשבתי על זה,ואני מעדיף מטוס מושקע ורציני,בלי באגים שהם בעצם פזיזות יתרה בשיחרור.....מאשר מנואל מושקע כזה או אחר.....ולו רק מפני שדבר מושלם אין בעולם.
אורח פורסם אוגוסט 28, 2006 דיווח פורסם אוגוסט 28, 2006 מתן, אתה בכלל לא מבין את הנקודה של עופר. מי שעושה דברים בחפלאפ, עושה דברים בחפלאפ. מי שהמדריך שלו נראה ככה, גם המטוס שלו נראה ככה. מי שלא שם גומיות בנעליים, אחר כך מצודד רגל של איש צוות... מטוס מושקע בא עם מנואל מושקע. ואם חיפפו במדריכים, תהיה בטוח שחיפפו במטוס. להבדיל, אם לא חיפפו אלא סתם לא מסוגלים לכתוב מדריך כמו שצריך, על אחת כמה וכמה לתכנת FMC.
אורח פורסם אוגוסט 29, 2006 דיווח פורסם אוגוסט 29, 2006 ודוגמא קלאסית לחפלפ של חברה, CS,וה 707 שלהם שיצא עם שלושת הסטרטרים של ה 727 שלהם.