עבור לתוכן
Erez Savir

PSS 757 יצא למזמיני Pre Order.

Recommended Posts

פורסם
הפתעתי עצמי ורכשתי אותו. המטוס טס בסדר, דימוי מערכות מוגבל וכנ"ל FMC, דומה ל-B777 מבחינת רמת הפירוט. ND קטן, קשה לקרוא את פרטיו בתצוגה רגילה (לא מוגדל) במסך "15 שלי. קיימות מספר בעיות אחרי עדכון למהדורה 1.1, אך אפשר לטוס. לא זול. ממתין ל-LDS בסבלנות.

PSS753.jpg

איך אפשר לעשות תצוגה מוגדלת?

פורסם
הפתעתי עצמי ורכשתי אותו. המטוס טס בסדר, דימוי מערכות מוגבל וכנ"ל FMC, דומה ל-B777 מבחינת רמת הפירוט. ND קטן, קשה לקרוא את פרטיו בתצוגה רגילה (לא מוגדל) במסך "15 שלי. קיימות מספר בעיות אחרי עדכון למהדורה 1.1, אך אפשר לטוס. לא זול. ממתין ל-LDS בסבלנות.

PSS753.jpg

איך אפשר לעשות תצוגה מוגדלת?

אתה לוחץ על המסך שאתה רוצה להגדיל.....

פורסם

אני מעדיף פנל טיפה עקום ולא בפרופורציה נכונה אבל ש EADI ו EHSI יהיו קריאים בלי טלסקופ, בקשר ללחיצה להגדלה זה מעצבן כי אני רוצה לטוס ולא ללחוץ כל הזמן.

בהמשך הלילה אני אבדוק אם ניתן לבנות לפנל איזה שפצורון קטן :)

פורסם
לא שאני מבין גדול אבל

אבל העיצוב החיצוני ה757 בתמונה של עופר ניראה ממש דומה ל757-200 של POSKY

זאת אומרת שניתן גם להסיק שהעיצוב החיצוני לא משהו.......

או לחילופין שהמודל של POSKY מעולה כמו כל המודלים שלהם!

פורסם
לא שאני מבין גדול אבל

אבל העיצוב החיצוני ה757 בתמונה של עופר ניראה ממש דומה ל757-200 של POSKY

זאת אומרת שניתן גם להסיק שהעיצוב החיצוני לא משהו.......

או לחילופין שהמודל של POSKY מעולה כמו כל המודלים שלהם!

אולי כי גם אחד הצבעים של PSS הוא בעצם POSKY לשעבר ?? :wink:

פורסם
לא שאני מבין גדול אבל

אבל העיצוב החיצוני ה757 בתמונה של עופר ניראה ממש דומה ל757-200 של POSKY

זאת אומרת שניתן גם להסיק שהעיצוב החיצוני לא משהו.......

או לחילופין שהמודל של POSKY מעולה כמו כל המודלים שלהם!

אולי כי גם אחד הצבעים של PSS הוא בעצם POSKY לשעבר ?? :wink:

מודל בסדר גמור לדעתי.........בקשר לביצועים שרשמו פה,צריך לשנות משהו בREFRESH RATE ל6 את הסקאלות והכל בסדר.32 FPS אצלי.מאוד מרוצה.

פורסם

קחו את מר בחור לטיסת לילה, תדליקו תאורת הצפה של התא וצפו במחזה מרהיב מכיוון אף המטוס....

פורסם
קחו את מר בחור לטיסת לילה, תדליקו תאורת הצפה של התא וצפו במחזה מרהיב מכיוון אף המטוס....

חחח נו באמת רן,בPMDG 737,744,744F,LDS 763 לא היו באגים מן הסוג הזה?מה שחשוב זה דימוי המערכות......פאנל טוב,מחשב טיסה טוב,מודל טוב..וכ'ו,אני לא צריך לספר לך כמובן.אני חושב שביחס ל777 קשה להאמין שאותה חברה ייצרה אותו,פרט כמובן לשיחרור החפוז שלהם כמו עם ה777 אבל אחרי כל התיקונים הוא מצויין=]

פורסם
קחו את מר בחור לטיסת לילה, תדליקו תאורת הצפה של התא וצפו במחזה מרהיב מכיוון אף המטוס....

חחח נו באמת רן,בPMDG 737,744,744F,LDS 763 לא היו באגים מן הסוג הזה?מה שחשוב זה דימוי המערכות......פאנל טוב,מחשב טיסה טוב,מודל טוב..וכ'ו,אני לא צריך לספר לך כמובן.אני חושב שביחס ל777 קשה להאמין שאותה חברה ייצרה אותו,פרט כמובן לשיחרור החפוז שלהם כמו עם ה777 אבל אחרי כל התיקונים הוא מצויין=]

בחייאת יש באגים של מערכות ופה זה כבר תאורת הצפה של התא שמפזרת אור לאף של המטוס.

חשבתי לרגע שזו המעבורת נכנסת חזרה לאטמוספירה.

תמורת 30 ארו ציפיתי למעט יותר, אבל שוב אין לי ציפיות ולא היו לי מהם, פשוט שעשעה אותי לראות את זה.

מבחינת מערכות, הוא חביב, ציפיתי לפגוש FMC של 757 ותיק ולא של 767 חדש.

נמתין בסבלנות ל 757LDS + FSX ובינתיים ניתנה לנו אפשרות לגהץ לאילת בצורה מעט יותר מתקדמת :D

פורסם

30 סטרלינג! בואו נראה מה קיבלנו עבורם, אחרי סדרת עדכונים ראשונית לתצורת 1.1:

בן של B777 PSS על יתרונותיו ומגרעותיו פלוס מינוס כמה שיפורים, מערכות מטוס ו- FMC פשטניים עם פונקציות בסיסיות. תצוגות הטיסה והניווט קטנות ביותר ויש קושי לקרוא את פרטי הנתיב, כי הוקצה לצגים אלה שטח מסך קטן מדי ב-2D. למטוס המקורי CAT III עם 3 מכשירי ILS, וכאן אין אפילו קליטת ILS אוטומאטית, צריך לכוון את VOR1 ידנית לתדר ה-ILS דבר שאינו אפשרי במציאות. המטוס נוטה לטפס תלול אחרי המראה לפי הוראות FD ובקושי מגיע ל-250 קשר ב זמן סביר. תלונות רבות על FRAME RATE שנופל בחריפות. עדיין אין תוכנות לקביעת תצורת העמסה וחישובי דלק והמראה. סמני מד המהירות אינם מונעים על-ידי מהירויות V, ניתנים להסטה ידנית.

כמה באגים שגיליתי:

א. FMC נתקע אחרי עדכון נתונים באופן אקראי, ניתן לסגרו ובכך לפתור זאת. VNAV שוגה בחישובי הנמכה וכתוצאה מכך המטוס מנמיך באופן לא רציף בין אפס ל-4000 רגל לדקה, חוצה מגבלות מוכתבות של גובה ומהירות, ומגיע לגובה MCP מזערי ונעצר שם תודה לאל. T/D מופיע לעתים מעל 200NM לפני השדה.

ב. הפרמטרים הבאים מרטטים ללא הרף בשיוט באוויר שקט: מהירות מכשירית, מאך, מצערות ומאזנות.

ג. מקזז עלרוד מהיר מדי.

ד. קבעו את מגבלת המאך כ-0.82 כאשר השיוט סביב 0.80, גורם להופעת OVERSPEED לעתים. המגבלה הנכונה הינה 0.86. קבעו במקום מסוים את מגבלת הגובה כ-37,000 רגל כאשר המגבלה הינה 42,000.

ה. בעת ביצוע הסעה תוך שימוש בכל טווח הדוושה, המטוס התיישר מהפנייה ומיד החל בפניה מירבית לצד ההפוך. לא חזר על עצמו בטיסות מאוחרות יותר.

ו. בגישה לנחיתה נתון מגבלת המנוע נשאר ב-EICAS כ- CRZ.

ניתן לטוס אתו אך לדעתי כך לא משחררים מטוס, לא נבדק כראוי, וחוזר על עצמו. אני זוכר את שחרורי כל מטוסי הנוסעים האחרים לאחרונה, רק שחרור FT B737 מזכיר תמונה כזו אך האחרונים התנפלו על המצב ותיקנו אותו בזמן קצר תוך עדכון שוטף של המשתמשים לגבי כל באג.

קחו את מר בחור לטיסת לילה, תדליקו תאורת הצפה של התא וצפו במחזה מרהיב מכיוון אף המטוס....

חחח נו באמת רן,בPMDG 737,744,744F,LDS 763 לא היו באגים מן הסוג הזה?מה שחשוב זה דימוי המערכות......פאנל טוב,מחשב טיסה טוב,מודל טוב..וכ'ו,אני לא צריך לספר לך כמובן.אני חושב שביחס ל777 קשה להאמין שאותה חברה ייצרה אותו,פרט כמובן לשיחרור החפוז שלהם כמו עם ה777 אבל אחרי כל התיקונים הוא מצויין=]

בחייאת יש באגים של מערכות ופה זה כבר תאורת הצפה של התא שמפזרת אור לאף של המטוס.

חשבתי לרגע שזו המעבורת נכנסת חזרה לאטמוספירה.

תמורת 30 ארו ציפיתי למעט יותר, אבל שוב אין לי ציפיות ולא היו לי מהם, פשוט שעשעה אותי לראות את זה.

מבחינת מערכות, הוא חביב, ציפיתי לפגוש FMC של 757 ותיק ולא של 767 חדש.

נמתין בסבלנות ל 757LDS + FSX ובינתיים ניתנה לנו אפשרות לגהץ לאילת בצורה מעט יותר מתקדמת :D

פורסם

היי עופר=] ILS בהחלט מתכוון אוטומטית אם תסדר בהגדרות שלו בSET לסמן V בILS AUTO TUNING. שאר הדברים של טיפוס מהיר וכו' מצוי בביצועים של המטוס...ניתן לשנות את זה בעזרת תיקון הFDE.המערכות של המטוס-מסכים איתך וכנ"ל לFMC וכ'ו

פורסם

לדעתי ב 757 לפחות אלו באלעל אין להם קליטת ILS אוטומטית, יכול להיות שאני טועה, ניתן לברור.

מה שבטוח שכיוון ILS נעלה ע"י קופסא מתאימה שנמצאת בפדסטל ולא ע"י NAV1.

לגבי חישובי VNAV, עשיתי איתו בסכ"ה שתי טיסות קצרות, ב"ג אילת וחזרה ובשניהם ה VNAV היה מדוייק כולל עצירה בהגבלות גובה בדרך.

מסכים לחלוטין לגבי גודל מסכים ב 2D, בלתי נסבל.

לא נתקלתי בינתיים בבעית פריימים.

לגבי גישה לנחיתה ו ה EICAS, גם ב 744 ,738 וב 767 הוא נשאר על CRZ עד כמה שאני זוכר, רק בנחיתה אוטומטית הוא עובר ל GA ... (יכול להיות שאני עושה מישמש מהמטוסים :oops: ).

פורסם
לדעתי ב 757 לפחות אלו באלעל אין להם קליטת ILS אוטומטית, יכול להיות שאני טועה, ניתן לברור.

מה שבטוח שכיוון ILS נעלה ע"י קופסא מתאימה שנמצאת בפדסטל ולא ע"י NAV1.

לגבי חישובי VNAV, עשיתי איתו בסכ"ה שתי טיסות קצרות, ב"ג אילת וחזרה ובשניהם ה VNAV היה מדוייק כולל עצירה בהגבלות גובה בדרך.

מסכים לחלוטין לגבי גודל מסכים ב 2D, בלתי נסבל.

לא נתקלתי בינתיים בבעית פריימים.

לגבי גישה לנחיתה ו ה EICAS, גם ב 744 ,738 וב 767 הוא נשאר על CRZ עד כמה שאני זוכר, רק בנחיתה אוטומטית הוא עובר ל GA ... (יכול להיות שאני עושה מישמש מהמטוסים :oops: ).

אין קליטת ILS אוטמאטית במטוסים של אלעל.

הכוח עובר ל GA שהמדפים גדולים מ 5 מעלות

פורסם

מסתבר עתה כי הפעלה אוטומאטית של מקלטי ה-ILS מותנית בקיום נקודת CF מלאכותית, האחרונה לפני מסלול הנחיתה, בתוכנית הטיסה שב-FMC באותו זמן. זו טעות תכנונית, מכיוון שטייס עשוי להכניס STAR ו/ או גישה למחשב ידנית, ואז לא קיימת נקודה כזו, כך שה-ILS מפסיק להתכוונן אוטומאטית. אם לאחר שהתכוונן תכניס ידנית תדר אחר במקלט NAV1, ה-ILS יפסיק להיקלט גם אם אתה בגישת AUTOLAND CAT III שזו טעות תכנון נוספת.

פורסם

בפורום PSS כמה אנשים נגררו לתיאורים מרחיקי לכת על ביצועיו המרהיבים של המטוס. לצורך חזרה לפרופורציות, כתבתי שם בראשי תיבות איך כמה ולמה מתכננים מטוס נוסעים וביצועיו:

Let me elaborate on passenger aircraft performance, what kind of performance they have and how they get it. The performance relies on a few key factors: power plant, aerodynamic and structure technologies. Power plant technology defines attainable thrust, fuel consumption, and maintainability. Aerodynamic design defines airflow characteristics, specifically lift to drag ratio, with focus on fast cruise. Structure knowhow determines empty aircraft weight. Aircraft weight appears in the denominator of relevant aerodynamic equations.

Aircraft designers on one side, and major carriers on the other, define foreseen market needs, for the various categories of air transport, for example- is there an economically justified need for Sydney to London and similar routes carrying 850 passengers plus 50 tons of freight. Thousands of design iterations are run on supercomputer to forsee what the market would best utilize 30 years on- 5 years for maturing the technology and designing the aircraft and 25 for its lifecycle. Once a design is selected, the engine manufacturers utilize their technology and taylor it to mission design in terms of thrust, diameter and maintainability. The Boeing 747, 767 and 777 drove such new engine designs. Along the lifecycle of an engine, it is uprated and improved based on experience and tweaks, around 20% thrust could be added that way.

An aircraft design includes cruise altitude and Mach No., and payload range performance. A transport aircraft cruising above and clear of most other traffic at FL460 (I flew there in a B767-100 over the US), would be able to file shorter routes and get more ATC directs during cruise. Cruise performance, coupled with mission weight and drag define the thrust required. This is how and why your rocket is conceived in general terms. Not for high speed pull-ups at airshows.

פורסם

לגבי התצוגות הקטנות ב-2D - לי זה לא כל כך מפריע. במיוחד שבקליק אחד אתה מגיל את התצוגהובקליק שני סוגר אותה.

יש כאן טרייד אוף בין פרופורציה נכונה לרמת פירוט של התצוגה, זה עניין של העדפה.

גם לגבי בחירת ה-FMC רן, אני לא חושב שיש הרבה מה לעשות. ה-757 הוא מטוס שעדיין קיים בייצור, ומן הסתם האויוניקה שלו התעדכנה. העובדה שבאלעל קיימים מטוסים ישנים לא מחייבת את PSS לייצר בדיוק את הדגם שאתם מכירים מהעבודה עם אלעל.

לא נתקלתי במרבית הבעיות שעופר מתאר, אבל אני מניח שיש לכם יותר נסיון עם המטוס מהטיסה הבודדת שביצעתי איתו.

ה-FMC אכן פשטני, מרתיחה אותי במיוחד חסרונה של אופציה להזין רדיאל ליירוט ב-FMC, דיברתי על כך עם נורמן עוד כשיצא ה-777 כך ש-PSS מודעים היטב לבעיה הזאת.

אני לגמרי מסכים עם הקביעה של עופר ש"כך לא משחררים מטוס". העובדה שיצאו שני פאצ'ים בתור יומיים משחרור המטוס מזמינים מראש מעידה על כך שלא היה תהליך בדיקה רציני, לא פנימי ולא חיצוני.

פורסם
לגבי התצוגות הקטנות ב-2D - לי זה לא כל כך מפריע. במיוחד שבקליק אחד אתה מגיל את התצוגהובקליק שני סוגר אותה.

יש כאן טרייד אוף בין פרופורציה נכונה לרמת פירוט של התצוגה, זה עניין של העדפה.

גם לגבי בחירת ה-FMC רן, אני לא חושב שיש הרבה מה לעשות. ה-757 הוא מטוס שעדיין קיים בייצור, ומן הסתם האויוניקה שלו התעדכנה. העובדה שבאלעל קיימים מטוסים ישנים לא מחייבת את PSS לייצר בדיוק את הדגם שאתם מכירים מהעבודה עם אלעל.

לא נתקלתי במרבית הבעיות שעופר מתאר, אבל אני מניח שיש לכם יותר נסיון עם המטוס מהטיסה הבודדת שביצעתי איתו.

ה-FMC אכן פשטני, מרתיחה אותי במיוחד חסרונה של אופציה להזין רדיאל ליירוט ב-FMC, דיברתי על כך עם נורמן עוד כשיצא ה-777 כך ש-PSS מודעים היטב לבעיה הזאת.

אני לגמרי מסכים עם הקביעה של עופר ש"כך לא משחררים מטוס". העובדה שיצאו שני פאצ'ים בתור יומיים משחרור המטוס מזמינים מראש מעידה על כך שלא היה תהליך בדיקה רציני, לא פנימי ולא חיצוני.

אורן, לפי מיתב ידיעתי, ה 757 כבר לא מיוצר יותר.

עדיין במרבית ה 757 שטסים תגלה FMC דור קודם (לפחות לפי תמונות מ ANET).

יכול להיות שציפיתי ל FMC אחר ממה שכבר אנחנו רגילים אליו ולרמת פירוט מערכתית עמוקה יותר.

מה שבטוח, ככה לא משחררים מוצר.

פורסם

אתה צודק, אבל הם יוצרו עד 2004.

אני בטוח שב-2004 האויוניקה לא היתה זהה לזו שהותקנה ב 82.

פורסם
אתה צודק, אבל הם יוצרו עד 2004.

אני בטוח שב-2004 האויוניקה לא היתה זהה לזו שהותקנה ב 82.

הרי ידוע ש PSS אוהבים לקחת דגמים שהכי פחות בשימוש ולמדל אותם, ראה ה 777 שלהם שמשום מה דגם ה 772ER לא קיים.

שיהיה, כרגיל נסיים בנמתין בזבלנות ל LDS757 :mrgreen:

פורסם

הבינו אותי נכון, אני ממתין ל-LDS בדיוק כמוכם, אבל...

1. מה לא בסדר בדגמים ש-PSS מייצרים? לקחו B777 שאיש לא בנה כראוי מאז שלהם ב-FS2000/2, ובנו את הדגמים האחרונים של שנות ה-2000 ולא מה-90. מידע של בואינג:

The 777 program was launched in October 1990 with an order from United Airlines. In June 1995, United flew its first 777 in revenue service. More information on 777-200/-200ER...

Launched in February 2000, the new longer-range 777-200 and 777-300 airplanes bring the comfort and economic advantages of the Boeing 777 to non-stop routes that have never before been possible. More... The first 777-300ER rolled out of the Everett, Wash., factory on Nov. 14, 2002.

The first 777-200LR (Longer Range) -- the world's longest range commercial airplane -- was unveiled February 15, 2005 and first flew on March 8 and has begun a six-month flight-test program. Read about the progress of the flight test program.

2. רכיבים מוחלפים עם השנים, לעתים עקב יציאת ספק מהשוק ולעתים עקב התקדמות טכנולוגית. החלפת מעבד במחשב, מעגל או כרטיס, לא משנים את ממשק הטייס. מחשב חדש פירושו רישוי מטוס חדש ומכאן כמה עשרות מליונים הוצאה לבואינג, והוצאה גם למשתמשים בהדרכה ואחזקה. לעתים אין ברירה, ולעתים משלם הלקוח אם דרש שינוי כזה.

תוספת: PSS הודיעו לא רשמית (נורמן בפורום) כי יתאימו את שני מטוסיהם האחרונים ל-FSX ללא עלות משתמש. לפי מצבם בשוק לפי דעתי, זו החלטה נבונה. גם CS הודיעו כך לגבי ה-757, להם אין כנראה ברירה כל עוד הם קיימים.

אתה צודק, אבל הם יוצרו עד 2004.

אני בטוח שב-2004 האויוניקה לא היתה זהה לזו שהותקנה ב 82.

הרי ידוע ש PSS אוהבים לקחת דגמים שהכי פחות בשימוש ולמדל אותם, ראה ה 777 שלהם שמשום מה דגם ה 772ER לא קיים.

שיהיה, כרגיל נסיים בנמתין בזבלנות ל LDS757 :mrgreen:

פורסם

אני לא חושב שמטוס שיוצא בתזמון הנוכחי יכול להימכר בצורה מוצלחת ללא התחייבות התאמה ל FSX ללא עלות.

אני מסכים איתך לגבי מידול הטכנולוגיה, ואף טענתי כך כלפי רן באופן פרטי - אבל רן איתגר אותי לחפש ב A.NET ולמען האמת לא מצאתי ולו תמונה אחת של קוקפיט 752 עם מחשב טיסה כפי שהוא מופיע ב-PSS...

מודה ומתוודה שלא חיפשתי יותר משתי דקות, אבל אני מניח שהרוב המוחלט של מטוסי 757 קיימים עם דגם ה-CDU דומה יותר למה שקיים במטוסי אלעל מאשר למה שקיים ב-PSS.

נא להתחבר על מנת להגיב

You will be able to leave a comment after signing in



התחברות לאתר



×
×
  • יצירת חדש...