עבור לתוכן
Erez Savir

PSS 757 יצא למזמיני Pre Order.

Recommended Posts

פורסם

גם אם המוצר אינו משובח, הוא אינו זבל. היותי רוכש מוצרי PSS שמה אותי כבעל עמדה לגיטימי ברב-שיח המתקיים בין הקונים לחברה. אני חושב שבכך תרמתי ואני עדיין תורם לא מעט שם, להם ולכלל קהילת טייסי הסימולטור, גם אם דעתי לא תמיד מתקבלת. אני חי בהרגשה שיש שם אוזן קשבת לדברים נבונים ומגובים בידע וניסיון. בכך לדעתי המאזן חיובי ורק תועלת תצמח מכך, גם אם בסופו של דבר החברה תיסגר.

בנתיים כולכם נתתם להם עוד לגיטימציה ליצר עוד CRAP בגלל שקניתם את זה.... :roll:
פורסם
גם אם המוצר אינו משובח, הוא אינו זבל. היותי רוכש מוצרי PSS שמה אותי כבעל עמדה לגיטימי ברב-שיח המתקיים בין הקונים לחברה. אני חושב שבכך תרמתי ואני עדיין תורם לא מעט שם, להם ולכלל קהילת טייסי הסימולטור, גם אם דעתי לא תמיד מתקבלת. אני חי בהרגשה שיש שם אוזן קשבת לדברים נבונים ומגובים בידע וניסיון. בכך לדעתי המאזן חיובי ורק תועלת תצמח מכך, גם אם בסופו של דבר החברה תיסגר.
בנתיים כולכם נתתם להם עוד לגיטימציה ליצר עוד CRAP בגלל שקניתם את זה.... :roll:

עופר אם אחרי שהוציאו את ה777 כתבו להם את אותם הדברים אז אולי הם מקשיבים אבל מה שבטוח הם לא מפנימים את זה.

פורסם

מצטער על התגובה המאוחרת, עכשיו סיימתי LLBG-LLBG קטן להתרשמות כללית.. והאווירה הכללית-אכזבה.

אלה דברים שמצאתי די מוזרים במטוס, פאנל ותפעול:

-אין ISS?

-BATTERY לא ניתן ללחיצה?

-תצוגות אלקטרוניות מיניאטוריות. היה אפשר לשים את ה-ALTN GEAR ואת ה-GND PROX בפאנל אחר, במקום לדחוס הכל לפאנל אחד ובכך להוריד מאיכות התצוגה [ועוד ש-ALTN GEAR ו-GND PROX לא ניתנים ללחיצה]. גם את ה-ALTN FLAPS היה אפשר להעביר למקום אחר לטובת הגדלת התצוגות. ועוד דבר מיותר:החתך פדסטל הזה למטה. בשביל מה?

-אין גישה ל-FD של ה-FO?

-אין RA?

-אין EEC?

-אין איך לכבות אש ב-APU/CARGO? גם אם לא יהיה מצב של אש, לפחות שיהיה פאנל.

-אין דגלים?

-איפה מכוונים ILS?

-EMER LIGHTS לא לחיץ?

-למה אני יכול לקזז מ-COLD AND DARK?

-למה אני יכול לפתוח ספוילרים מ-COLD AND DARK?

-INIT REF הולך ל-PERF INIT במקום ל-POS REF בזמן IRS ALIGN.

-IRS ALIGN נגמר עם הכנסת IRS POS ב-POS REF ב-FMC.

-הכנסת פקודות לכיוון למרחק/כיוון לגובה/חציית רדיאל/יירוט רדיאל, מביאות כולן להודעת NOT IN DATABASE.

-המחשב נותן מהירויות V ללא הכנסת מסלול בשימוש-אמור להיות ככה?

-אין T/O REF 2/2, אמור להיות ככה?

-כיבוי PACKS לא משפיע על לחץ אוויר? אפשר פשוט להניע מנועים עם PACK מופעל? [אחרי בדיקה, אפשר].

-העברת מצת ל-GND לא מורידה לחץ אוויר-האם זה אומר שאפשר להניע את 2 המנועים באותו הזמן? [אחרי בדיקה, אפשר].

-מעקב אחרי פקודות FD מאוד לא שומר V1+15.

-LNAV לא מדויק, מדלג על נקודות ועוד.

-FMC מגיב לאט מאוד.

-לא ניתן לבחור מצב OFF ל-GEAR.

וב-757 אין שליטת טמפ' לקוקפיט?

כל אלה הם מהתרשמות ראשונית בטיסה אחת קצרצרה, ולא ממש העמקתי. ואם זה בלי להעמיק, יש בעיה.

*אני רוצה להדגיש שכל זה בהשוואה לידע שלי ב-767, לכן אני לא קובע אלא שואל, אני אשמח אם תענו במקרה שב-757 זה אכן אמור להיות ככה. בנוסף השוויתי לתמונת OVERHEAD של 757 אמיתית אחת, אז 1 או 2 מהדברים שציינתי הם בהשוואה למציאות.*

פורסם
מצטער על התגובה המאוחרת, עכשיו סיימתי LLBG-LLBG קטן להתרשמות כללית.. והאווירה הכללית-אכזבה.

אלה דברים שמצאתי די מוזרים במטוס, פאנל ותפעול:

-אין ISS?

-BATTERY לא ניתן ללחיצה?

לחיץ ביותר רק שבמנועי RR צריך Shift M כדי שזה גם יעבוד.

-תצוגות אלקטרוניות מיניאטוריות. היה אפשר לשים את ה-ALTN GEAR ואת ה-GND PROX בפאנל אחר, במקום לדחוס הכל לפאנל אחד ובכך להוריד מאיכות התצוגה [ועוד ש-ALTN GEAR ו-GND PROX לא ניתנים ללחיצה]. גם את ה-ALTN FLAPS היה אפשר להעביר למקום אחר

מסכים.

לטובת הגדלת התצוגות. ועוד דבר מיותר:החתך פדסטל הזה למטה. בשביל מה?

-אין גישה ל-FD של ה-FO?

-אין RA?

יש הוא לא כמו ב 767 אלה מובנה בשעון הגובה.

-אין EEC?

צריך לבדוק אם ב 757 יש EEC, כפתורים כמו ב 767 בטוח שאין.

-אין איך לכבות אש ב-APU/CARGO? גם אם לא יהיה מצב של אש, לפחות שיהיה פאנל.

-אין דגלים?

איזה דגלים את החפש ?

-איפה מכוונים ILS?

קוראים בפורום שלהם :S דרך NAV1 :roll:

דבר אידיוטי לחלוטין וממש ממש ממש לא נכון.

-EMER LIGHTS לא לחיץ?

שאלו יהיו הצרות שלנו.

-למה אני יכול לקזז מ-COLD AND DARK?

-למה אני יכול לפתוח ספוילרים מ-COLD AND DARK?

שאלה טובה ...

-INIT REF הולך ל-PERF INIT במקום ל-POS REF בזמן IRS ALIGN.

-IRS ALIGN נגמר עם הכנסת IRS POS ב-POS REF ב-FMC.

-הכנסת פקודות לכיוון למרחק/כיוון לגובה/חציית רדיאל/יירוט רדיאל, מביאות כולן להודעת NOT IN DATABASE.

-המחשב נותן מהירויות V ללא הכנסת מסלול בשימוש-אמור להיות ככה?

-אין T/O REF 2/2, אמור להיות ככה?

-כיבוי PACKS לא משפיע על לחץ אוויר? אפשר פשוט להניע מנועים עם PACK מופעל? [אחרי בדיקה, אפשר].

אמור להשפיע, לא אצל PSS (כניראה הם חושבים שזה 777 שעושה הכל לבד :roll: ).

-העברת מצת ל-GND לא מורידה לחץ אוויר-האם זה אומר שאפשר להניע את 2 המנועים באותו הזמן? [אחרי בדיקה, אפשר].

אותה התשובה מהשורה למעלה.

-מעקב אחרי פקודות FD מאוד לא שומר V1+15.

-LNAV לא מדויק, מדלג על נקודות ועוד.

לא רק שלא מדוייק, המטוס במשקל קל עושה אובשוטינג של נקודות כאילו זה 742.

-FMC מגיב לאט מאוד.

לא ניתקלתי בבעיה הזאת, אצלי הוא מגיב יפה מאוד ללא כל תקיעה.

-לא ניתן לבחור מצב OFF ל-GEAR.

ניתן, הנקודה היא על הכיתוב של OFF.

וב-757 אין שליטת טמפ' לקוקפיט?

אין לך מזגן בבית ? :wink:

כל אלה הם מהתרשמות ראשונית בטיסה אחת קצרצרה, ולא ממש העמקתי. ואם זה בלי להעמיק, יש בעיה.

*אני רוצה להדגיש שכל זה בהשוואה לידע שלי ב-767, לכן אני לא קובע אלא שואל, אני אשמח אם תענו במקרה שב-757 זה אכן אמור להיות ככה. בנוסף השוויתי לתמונת OVERHEAD של 757 אמיתית אחת, אז 1 או 2 מהדברים שציינתי הם בהשוואה למציאות.*

עשיתי איתו מספר טיסות, הגישה לנחיתה איתו פשוט לא הגיונית והמטוס צובר מהירות מטורפת בפיינלים, עוד צריך לבדוק את הנושא הזה וזה מסכה שלוש טיסות שביצעתי איתו ובכולם סבלתי מאותה הבעיה.

LDS כבר אמרנו ? :wink:

פורסם
מצטער על התגובה המאוחרת, עכשיו סיימתי LLBG-LLBG קטן להתרשמות כללית.. והאווירה הכללית-אכזבה.

אלה דברים שמצאתי די מוזרים במטוס, פאנל ותפעול:

-אין ISS?

-BATTERY לא ניתן ללחיצה?

לחיץ ביותר רק שבמנועי RR צריך Shift M כדי שזה גם יעבוד.

-תצוגות אלקטרוניות מיניאטוריות. היה אפשר לשים את ה-ALTN GEAR ואת ה-GND PROX בפאנל אחר, במקום לדחוס הכל לפאנל אחד ובכך להוריד מאיכות התצוגה [ועוד ש-ALTN GEAR ו-GND PROX לא ניתנים ללחיצה]. גם את ה-ALTN FLAPS היה אפשר להעביר למקום אחר

מסכים.

לטובת הגדלת התצוגות. ועוד דבר מיותר:החתך פדסטל הזה למטה. בשביל מה?

-אין גישה ל-FD של ה-FO?

-אין RA?

יש הוא לא כמו ב 767 אלה מובנה בשעון הגובה.

-אין EEC?

צריך לבדוק אם ב 757 יש EEC, כפתורים כמו ב 767 בטוח שאין.

-אין איך לכבות אש ב-APU/CARGO? גם אם לא יהיה מצב של אש, לפחות שיהיה פאנל.

-אין דגלים?

איזה דגלים את החפש ?

-איפה מכוונים ILS?

קוראים בפורום שלהם :S דרך NAV1 :roll:

דבר אידיוטי לחלוטין וממש ממש ממש לא נכון.

-EMER LIGHTS לא לחיץ?

שאלו יהיו הצרות שלנו.

-למה אני יכול לקזז מ-COLD AND DARK?

-למה אני יכול לפתוח ספוילרים מ-COLD AND DARK?

שאלה טובה ...

-INIT REF הולך ל-PERF INIT במקום ל-POS REF בזמן IRS ALIGN.

-IRS ALIGN נגמר עם הכנסת IRS POS ב-POS REF ב-FMC.

-הכנסת פקודות לכיוון למרחק/כיוון לגובה/חציית רדיאל/יירוט רדיאל, מביאות כולן להודעת NOT IN DATABASE.

-המחשב נותן מהירויות V ללא הכנסת מסלול בשימוש-אמור להיות ככה?

-אין T/O REF 2/2, אמור להיות ככה?

-כיבוי PACKS לא משפיע על לחץ אוויר? אפשר פשוט להניע מנועים עם PACK מופעל? [אחרי בדיקה, אפשר].

אמור להשפיע, לא אצל PSS (כניראה הם חושבים שזה 777 שעושה הכל לבד :roll: ).

-העברת מצת ל-GND לא מורידה לחץ אוויר-האם זה אומר שאפשר להניע את 2 המנועים באותו הזמן? [אחרי בדיקה, אפשר].

אותה התשובה מהשורה למעלה.

-מעקב אחרי פקודות FD מאוד לא שומר V1+15.

-LNAV לא מדויק, מדלג על נקודות ועוד.

לא רק שלא מדוייק, המטוס במשקל קל עושה אובשוטינג של נקודות כאילו זה 742.

-FMC מגיב לאט מאוד.

לא ניתקלתי בבעיה הזאת, אצלי הוא מגיב יפה מאוד ללא כל תקיעה.

-לא ניתן לבחור מצב OFF ל-GEAR.

ניתן, הנקודה היא על הכיתוב של OFF.

וב-757 אין שליטת טמפ' לקוקפיט?

אין לך מזגן בבית ? :wink:

כל אלה הם מהתרשמות ראשונית בטיסה אחת קצרצרה, ולא ממש העמקתי. ואם זה בלי להעמיק, יש בעיה.

*אני רוצה להדגיש שכל זה בהשוואה לידע שלי ב-767, לכן אני לא קובע אלא שואל, אני אשמח אם תענו במקרה שב-757 זה אכן אמור להיות ככה. בנוסף השוויתי לתמונת OVERHEAD של 757 אמיתית אחת, אז 1 או 2 מהדברים שציינתי הם בהשוואה למציאות.*

עשיתי איתו מספר טיסות, הגישה לנחיתה איתו פשוט לא הגיונית והמטוס צובר מהירות מטורפת בפיינלים, עוד צריך לבדוק את הנושא הזה וזה מסכה שלוש טיסות שביצעתי איתו ובכולם סבלתי מאותה הבעיה.

LDS כבר אמרנו ? :wink:

כמו שאמרתי במסנג'ר, שיהיו בריאים, ציפיתי ליותר.

כנראה שצריך לחכות ל-LDS אבל זה יותר מדי זמן אפילו לא פירסמו תמונה עדיין :(

פורסם

אני עוד לא ראיתי שום הודעה מטעם LDS עך כונה כלשהי ליצור 757, רק שמועות.

פורסם
אני עוד לא ראיתי שום הודעה מטעם LDS עך כונה כלשהי ליצור 757, רק שמועות.

אורן עיין בחתימות שלהם ובפורום רשום את זה מפורשות.

הם סיימו עם ה 767 ועובדים בלעדית על ה 757 היותאם ל FSX.

רן.

פורסם

אוקיי, אני מניח שזה כבר לא יהיה ב-FS9. כמה זמן הם כבר עובדים על זה?

בכל אופן, בטיסה הבודדת שביצעתי עם המטוס לא נתקלתי בבעיה הזאת. אפילו נחתתי במהירות נמוכה מידי (והנוסעים הרגישו את זה בחבטה בנגיעה!).

ע"ע דו"ח הטיסה שלי בדלתא:

http://www.deltava.org/pirep.do?id=0x21855

פורסם

כתבתי הודעה ארוכה כתשובה לשי אך זו נמחקה לצערי.

חברה שתייצר בעתיד הקרוב מטוס שאינו תואם אחורה ל-FS9, תעשה לדעתי טעות ותחמיץ נתח שוק ניכר שישאר בסימולטור הנוכחי מסיבות שונות, כולל חוסר ברירה. תמיד יהיו כמה אמריקאים שיש להם מסך קובלט, קירור נוזלי וקול 4-ממדי, מזה לא מכסים שנתיים פיתוח.

אוקיי, אני מניח שזה כבר לא יהיה ב-FS9. כמה זמן הם כבר עובדים על זה?

בכל אופן, בטיסה הבודדת שביצעתי עם המטוס לא נתקלתי בבעיה הזאת. אפילו נחתתי במהירות נמוכה מידי (והנוסעים הרגישו את זה בחבטה בנגיעה!).

ע"ע דו"ח הטיסה שלי בדלתא:

http://www.deltava.org/pirep.do?id=0x21855

פורסם

כן, אבל איזו אינדיקציה יש לך ש-LDS הולכים להוציא את זה בעתיד הקרוב?

מה זה קרוב? חודשיים? חצי שנה? שנה? השאלה היא מה צריך לשנות במוצר בשביל תאומות לאחור. בעוד חצי שנה FS2004 כבר לא יהיה רלוונטי מבחינה מסחרית.

נא להתחבר על מנת להגיב

You will be able to leave a comment after signing in



התחברות לאתר



×
×
  • יצירת חדש...