עבור לתוכן
Or Netzer

*מטס חטיבתי מספר 1 - LLBG - LGIR 16.9.06* תוכנית טיסה עודכנה

Recommended Posts

פורסם
MY TWO CENTS ABOUT THE PROGRAM:

המראה משדה אחד וטיסה בטור משעממת את הבקרים שנשארים חסרי אתגר למעט מגישה ומטה בהגעה. יותר מעניין להוציא טיסות ממספר שדות. למשל מעמאן או עקבה (עם השתתפות מספקת נוכל לאייש אותם), מעובדה דרך J13, מטאבה (עם השתתפות מספקת נוכל לאייש גם אותו), דרך J13, בקיצור כל מה שתרצו.

מדוע לטוס באותו נתיב, מישהו יכול להסביר בבקשה? צריך בדיוק להיפך, שאחד יבוא להירקליון דרך רודוס, שני דרך אתונה ושלישי ממערב אחרי T&G במלטה.

מסכים לחלוטין בנושא זה, האתגר היחידי בתור, זה הפרדות מספקות (ובמקירים של טייסים שיכורים שלא מקשיבים) כדי שסנטרים וגישה לא יתאבדו, מעבר לזה... משעמם...

אור תיהיה יצירתי (פרט לאילת :D )

סמוך עלי לא תשתעממו

פורסם
אם אתה אומר אור, כנראה שהשגת אותי....

בכל מקרה,

עכשיו אני מבין למה לא הבנתי מה הולך בהירקליון על הקרקע (שכחתי שלא היה לי את הסינרי).

ראיתי סתם מטוסים עומדים בשום מקום ולא הבנתי.

יהיה בהחלט נחמד לערוך מטסים כאלה אחת לשבוע-שבועיים, אבל כמובן בסופי-שבוע..

אני אבל הייתי מציע לשקול אפשרות לlong trip, כלומר להמשיך מכרתים ליעד נוסף, ממנו וכו, עד חזרה מתישהו לנתב"ג.

לגבי התדירות, כבר ענו ולדעתי מצאו תדירות מושלמת- אחת לשבועיים, כל שבת שניה. זה יוצר מצב שלכל אחד תמיד יהיה מוצאי שבת פנוי על כל מוצאי שבת תפוס, כך שבאופן כללי אין סיבה שמראש לא יוכל כל אחד לתכנן לעצמו את החודש בצורה שלא יפסיד שום דבר. אם בלתי נמנע- אז אין ברירה, אבל באופן כללי אם ניתנת האפשרות בתחילת החופש לתכננו- אין סיבה שרוב האנשים לא יפגינו נוכחות כל פעם מחדש. מעבר לכך, זה נותן זמן ארגון וגם ציפייה, זאת אומרת- זה לא הופך לדבר טריוויאלי, אלא משהו לצפות לו לטווח של כעבור שבועיים. יופי של תדירות.

לגבי היעדים, אני דווקא חולק עליך. מי שרוצה מסע טיסות קצרות מסביב לעולם יכול להתבשם לו עם TFC בימי חמישי (לא שיש בזה משהו רע). אני אישית חושב שעלינו כל פעם לצאת מבן גוריון ליעד אחר. זאת דעתי האישית, והיא מסתמכת על תחושה בלבד.

זה הרעיון למעשה, לצאת מבן גוריון, או לחזור לבן גוריון מידי שבועיים.

אחרי האירוע הבא שמסתמן כאילת (פינקלס - ליבי איתך), מאוד ייתכן שנצא לארץ.

לגבי אילת - נשקול ברצינות

LLET_APP :D

LLET_TWR :)

:shock: LLET_GND

ואולי אפילו דליברי, אחרת יהיה כאוס בביצה הקטנה הזו 8)8)

פורסם
אם אתה אומר אור, כנראה שהשגת אותי....

בכל מקרה,

עכשיו אני מבין למה לא הבנתי מה הולך בהירקליון על הקרקע (שכחתי שלא היה לי את הסינרי).

ראיתי סתם מטוסים עומדים בשום מקום ולא הבנתי.

יהיה בהחלט נחמד לערוך מטסים כאלה אחת לשבוע-שבועיים, אבל כמובן בסופי-שבוע..

אני אבל הייתי מציע לשקול אפשרות לlong trip, כלומר להמשיך מכרתים ליעד נוסף, ממנו וכו, עד חזרה מתישהו לנתב"ג.

לגבי התדירות, כבר ענו ולדעתי מצאו תדירות מושלמת- אחת לשבועיים, כל שבת שניה. זה יוצר מצב שלכל אחד תמיד יהיה מוצאי שבת פנוי על כל מוצאי שבת תפוס, כך שבאופן כללי אין סיבה שמראש לא יוכל כל אחד לתכנן לעצמו את החודש בצורה שלא יפסיד שום דבר. אם בלתי נמנע- אז אין ברירה, אבל באופן כללי אם ניתנת האפשרות בתחילת החופש לתכננו- אין סיבה שרוב האנשים לא יפגינו נוכחות כל פעם מחדש. מעבר לכך, זה נותן זמן ארגון וגם ציפייה, זאת אומרת- זה לא הופך לדבר טריוויאלי, אלא משהו לצפות לו לטווח של כעבור שבועיים. יופי של תדירות.

לגבי היעדים, אני דווקא חולק עליך. מי שרוצה מסע טיסות קצרות מסביב לעולם יכול להתבשם לו עם TFC בימי חמישי (לא שיש בזה משהו רע). אני אישית חושב שעלינו כל פעם לצאת מבן גוריון ליעד אחר. זאת דעתי האישית, והיא מסתמכת על תחושה בלבד.

זה הרעיון למעשה, לצאת מבן גוריון, או לחזור לבן גוריון מידי שבועיים.

אחרי האירוע הבא שמסתמן כאילת (פינקלס - ליבי איתך), מאוד ייתכן שנצא לארץ.

לגבי אילת - נשקול ברצינות

LLET_APP :D

LLET_TWR :)

:shock: LLET_GND

ואולי אפילו דליברי, אחרת יהיה כאוס בביצה הקטנה הזו 8)8)

הלו שום LLET_APP שום DEL.... תשאיר לי את אילת ונראה לילדים מזה טירוף של מסלול אחד בלי הסעה.

זה היופי של אילת :mrgreen:

פורסם

לא חשבתי אחרת.

אגב - באילת ישנה רחבת המתנה חדשה בקצהו הצפוני של המסלול, ביום ראשון האחרון ראיתי 2 ART נוחתים ונעמדים שם, ועושים כבוד ל 757 של ארקיע שנחת אחריהם.

רק לאחר שה 757 פינה מסלול הם יצאו לדרכם לעמדת החניה.

רחבה כזו יכולה לעזור מאוד באירוע, יש אותה בסינרי האחרון?

או ש 21 יהיה בשימוש ואז הכל פתור :D

פורסם
לא חשבתי אחרת.

אגב - באילת ישנה רחבת המתנה חדשה בקצהו הצפוני של המסלול, ביום ראשון האחרון ראיתי 2 ART נוחתים ונעמדים שם, ועושים כבוד ל 757 של ארקיע שנחת אחריהם.

רק לאחר שה 757 פינה מסלול הם יצאו לדרכם לעמדת החניה.

רחבה כזו יכולה לעזור מאוד באירוע, יש אותה בסינרי האחרון?

או ש 21 יהיה בשימוש ואז הכל פתור :D

קיימת ומופעל נוהל ממתינים בסוף ... 21 לא יהיה פעיל, אחרת יהיה משעמם :D

נא להתחבר על מנת להגיב

You will be able to leave a comment after signing in



התחברות לאתר



×
×
  • יצירת חדש...