עבור לתוכן
Or Netzer

**מטס חטיבתי מספר 3 ערב J10** פרטים בפנים 14.10.06

Recommended Posts

פורסם
  Solly כתב:
חיפשתי מדריך לFMS של הלגסי, אני יודע לתפעל אותו מעולה אבל רק אופסט אין לי מושג איך לעשות, ששאלתי את רועי כמו שאמרתי טייס של ה145 הוא בעצמו לא היה לו מושג איך לעשות חח...

מצרף תמונה של התווים שצריך להכניס בשביל אופסט, אולי מישהו יוכל לחשוב על איך לכתוב את זה בשביל להכניס אופסט, אם לא נשתמש בוקטורים :)

fmsqi3.jpg

נסה בשדה ה-OFFSET מצד ימין למעלה להכניס L10.0, או L/10.0. הכוונה, כמובן, היא להכניס אופסט של 10 מייל לצד שמאל של הנתיב. דווח תוצאות.

פורסם
  etai4073 כתב:
  Solly כתב:
חיפשתי מדריך לFMS של הלגסי, אני יודע לתפעל אותו מעולה אבל רק אופסט אין לי מושג איך לעשות, ששאלתי את רועי כמו שאמרתי טייס של ה145 הוא בעצמו לא היה לו מושג איך לעשות חח...

מצרף תמונה של התווים שצריך להכניס בשביל אופסט, אולי מישהו יוכל לחשוב על איך לכתוב את זה בשביל להכניס אופסט, אם לא נשתמש בוקטורים :)

fmsqi3.jpg

נסה בשדה ה-OFFSET מצד ימין למעלה להכניס L10.0, או L/10.0. הכוונה, כמובן, היא להכניס אופסט של 10 מייל לצד שמאל של הנתיב. דווח תוצאות.

כמובן שעל הJ10 הOFFSET הוא הרבה יותר קטן מבחינת מרחק!

פורסם
  Or - VATIL10 כתב:
  etai4073 כתב:
  Solly כתב:
חיפשתי מדריך לFMS של הלגסי, אני יודע לתפעל אותו מעולה אבל רק אופסט אין לי מושג איך לעשות, ששאלתי את רועי כמו שאמרתי טייס של ה145 הוא בעצמו לא היה לו מושג איך לעשות חח...

מצרף תמונה של התווים שצריך להכניס בשביל אופסט, אולי מישהו יוכל לחשוב על איך לכתוב את זה בשביל להכניס אופסט, אם לא נשתמש בוקטורים :)

fmsqi3.jpg

נסה בשדה ה-OFFSET מצד ימין למעלה להכניס L10.0, או L/10.0. הכוונה, כמובן, היא להכניס אופסט של 10 מייל לצד שמאל של הנתיב. דווח תוצאות.

כמובן שעל הJ10 הOFFSET הוא הרבה יותר קטן מבחינת מרחק!

כמובן, השתמשתי במספר הראשון שעלה לי בראש.

פורסם
  Solly כתב:
ניסיתי :\

ניסיתי L10.0

ניסיתי L 10.0 וניסיתי L/10.0

העניין הוא שהוא גם לא רושם לי INVAILD או משהו כזה, הוא פשוט לא מכניס את זה :\

אולי כי אתה על הקרקע?

פורסם
  Or - VATIL10 כתב:
  Solly כתב:
ניסיתי :\

ניסיתי L10.0

ניסיתי L 10.0 וניסיתי L/10.0

העניין הוא שהוא גם לא רושם לי INVAILD או משהו כזה, הוא פשוט לא מכניס את זה :\

אולי כי אתה על הקרקע?

חחחח לא אני לא דפוק, טסתי על הJ10 וניסיתי לעשות את זה...

יכול להיות שהפונקציה הזאת לא שמישה בFMS של המודל הזה..

מוזר גם שזה מופיע בדף של הPROG...

פורסם

ב767-300 אתה מבצע OFFSET בעמוד הRTE ושם כותבL01 אוR01 ולא כמו שכתבת

L/10.0 והכוונה היא לטוס במקביל לJ10 במרחק של 1 מייל מהנתיב

בשביל לצאת אתהלוחץ על DEL מעלה אותו לשורה של הL01 וכמובן לוחץ על הEXCT .

בוקי זאב:4X-MJB

פורסם

מגדל אילת מבקש להעביר הנחיה ליוצאים מאילת.

1. אילת יקרא למטוסים למרשה ולא להפך. אם מטוס מרגיש ששכחו אותו בבית, נא לשגר הודעה פרטית.

2. לא יתאפשרו הקפות באילת.

3. קחו בחשבון זמני המתנה על הקרקע וגם באויר , דלק ומצב רוח בהתאם :wink:

שיהיה כיף לכולנו ולהית' יותר מאוחר :D

פורסם
  Donatelo כתב:
נהלי חנייה לממריאים מאילת?

אין שינוי, כבדים בכבדים (כולל ATR ו DASH) וקלים בקלים,

כנ"ל מטוסי סילון פרטיים.

אם אתם רואים שאין מקום, בכבדים, תחנו בקלים ונדאג לכם להסעה קצרה להמראה.

פורסם

עדיין זה מעט חניות...

אולי כדאי להחליט שההכנות לטיסה יבוצעו אופליין והחיבור יבוצע רק לפני ההמראה.

בנוסף, לגבי מה שאמרת על הסעה קלה להמראה, אז הרי שמטוסי בואינג לדוגמה יכולים (מבחינת המציאות) לחנות רק בעמדות 2,5 , ובכל מקרה אסור לעשות backtracking על המסלול לקראת המראה מ 03 אלא רק להמריא על החלק שנותר.. (שאם יוצאים מעמדה 5 אז הוא לא מי יודע מה ארוך)...

פורסם
  Donatelo כתב:
עדיין זה מעט חניות...

אולי כדאי להחליט שההכנות לטיסה יבוצעו אופליין והחיבור יבוצע רק לפני ההמראה.

בנוסף, לגבי מה שאמרת על הסעה קלה להמראה, אז הרי שמטוסי בואינג לדוגמה יכולים (מבחינת המציאות) לחנות רק בעמדות 2,5 , ובכל מקרה אסור לעשות backtracking על המסלול לקראת המראה מ 03 אלא רק להמריא על החלק שנותר.. (שאם יוצאים מעמדה 5 אז הוא לא מי יודע מה ארוך)...

הקצאת חניות.

חשבתי אולי להפעיל מעין מרכז תיאום, כדי לתאם חניות, אבל זה יסבך את העסק וגם ככה יהיה עמוס (אני מקווה :mrgreen: ).

חניות 2 3 4 5 מיועדות לכבדים (בפמ"ת רשום 2 ו 5 אני מאשר גם 3 ו 4).

הכבדים כמצויין בפמ"ת יתיישרו על 03 מול החניה שלהם ויבצעו ריצת המראה משם.

חניה מספר 1 תשמש ל ATR \ DASH.

מה שנעשה זה את הדבר הבא. נשריין את חניות 2 עד 5 לכבדים.

כל מטוס שרוצה להמריא מאילת והוא בינוני ומעלה, יתחבר ראשית בסוף חניית הקלים ויתאם איתי בפרטי חניה בכבדים במידת הצורך.

ATR ו DASH רשאים לבצע BACKTRACK ל 03 כך שאין בעיה שהם יחנו בקלים במידה וחנית האיירליינרים מלאה.

פורסם
  Izik - VATIL5 כתב:
מתחילים ב 19:00 מקומי עד יעבור זעם... :lol: סתם צפי סגירה לקראת 22:00 אני מאמין, בתכלס זה תלוי בתנועה גם.

או עד שנאבד את ההכרה :D

פורסם

טוב אז ככה: דעתי האישית - בושה וחרפה.

אני חבר בחטיבה כבר כמה שנים טובות ולדעתי אפשר עדיין לספור על יד אחת את מספר הפעמים שהיה פיקוח רצוף של ה TMA דרך דרום עד אילת עצמה.

מה אני אגיד - היה ממש נחמד לטוס כל הדרך על ה J10 בדממת אלחוט מוחלטת!!

אחר כך אתם בוכים למה אין פיקוח?!? - תתביישו לכם!!

לצוות הפקחים - היה אחלה!! המון תודה....

שבוע טוב.

פורסם
  Oran Terner כתב:
היה פיקוח מצויין:):):):):):):)

חבל שאני לא יכול להגיד את זה על התנועה.

בקושי היתה תנועה, היה לכם בבן גוריון פיקוח מלא, דליברי, קרקע מערב+מזרח, מגדל וגישה.

כל הפיקוח הזה פיקח על בערך 10 מטוסים במשך זמן של שעתיים, כאשר חלק מהתנועה בכלל לא היתה קשורה לאירוע.

למי מה שהבנתי גם בשאר עמדות הפיקוח לא היתה כמעט תנועה.

פורסם

א-כ-ז-ב-ה !!!!!!

שבוע אני מנסה ללמוד איך עושים אופסט, דיברו פה על פתיחת הנתיב מעל 19 אלף, על אופסטים, הולדים מטורפים, כבר רציתי לבקש מאיציק הולד בשביל שלפחות תהיה לי תחושה שיש תנועה...

כאילו אירוע מאורגן, לא יודע אם היום והשעה בעייתים, או שזה בגלל סוכות, או בגלל שהאירוע נדחה בשבועיים, אבל באמת התאכזבתי !!

בכל מקרה, תודה רבה רבה לפקחים !! היה ממש אחלה...

פורסם

יכול להיות שאתם צודקים שלא הייתה תנועה אבל לדעתי...

היו כאן לפחות 3-4 פקחים מיותרים מחלקת ארועים לא ביקשה דליברי וקרקע מזרחיתץץ ועוד כל מיני עמדות שאפשר היה לוותר עליהם

סמכו על שיקול הדעת של המחלקה הזאת היא מבקשת פקחים על פי דרישה.

פורסם
  Ran - VATIL6 כתב:
  Izik - VATIL5 כתב:
מתחילים ב 19:00 מקומי עד יעבור זעם... :lol: סתם צפי סגירה לקראת 22:00 אני מאמין, בתכלס זה תלוי בתנועה גם.

או עד שנאבד את ההכרה :D

או נירדם משעמום :x

ביזיון...

פורסם
  Elad - VATIL9 כתב:
יכול להיות שאתם צודקים שלא הייתה תנועה אבל לדעתי...

היו כאן לפחות 3-4 פקחים מיותרים מחלקת ארועים לא ביקשה דליברי וקרקע מזרחיתץץ ועוד כל מיני עמדות שאפשר היה לוותר עליהם

סמכו על שיקול הדעת של המחלקה הזאת היא מבקשת פקחים על פי דרישה.

אני הייתי אמור לפקח על קרקע מערב,

ממש לפני האירוע הגיעו עוד פקחים והתארגנו מחדש על הקרקע.

אז הגיעו עוד פקחים? איך זה בדיוק פגע בתנועה?

מי שרצה לפקח רצה לפקח,

הוא ביקש לפקח/ עלה לפקח כי הוא בחר באירוע לפקח ולא לטוס.

בנוסף עוד פקחים אמורים למשוך יותר תנועה, תנועה בקושי היתה.

נא להתחבר על מנת להגיב

You will be able to leave a comment after signing in



התחברות לאתר



×
×
  • יצירת חדש...