Etai Charit פורסם אוקטובר 12, 2006 דיווח פורסם אוקטובר 12, 2006 Solly כתב: חיפשתי מדריך לFMS של הלגסי, אני יודע לתפעל אותו מעולה אבל רק אופסט אין לי מושג איך לעשות, ששאלתי את רועי כמו שאמרתי טייס של ה145 הוא בעצמו לא היה לו מושג איך לעשות חח...מצרף תמונה של התווים שצריך להכניס בשביל אופסט, אולי מישהו יוכל לחשוב על איך לכתוב את זה בשביל להכניס אופסט, אם לא נשתמש בוקטורים נסה בשדה ה-OFFSET מצד ימין למעלה להכניס L10.0, או L/10.0. הכוונה, כמובן, היא להכניס אופסט של 10 מייל לצד שמאל של הנתיב. דווח תוצאות.
Or Netzer פורסם אוקטובר 12, 2006 מחבר דיווח פורסם אוקטובר 12, 2006 etai4073 כתב: Solly כתב: חיפשתי מדריך לFMS של הלגסי, אני יודע לתפעל אותו מעולה אבל רק אופסט אין לי מושג איך לעשות, ששאלתי את רועי כמו שאמרתי טייס של ה145 הוא בעצמו לא היה לו מושג איך לעשות חח...מצרף תמונה של התווים שצריך להכניס בשביל אופסט, אולי מישהו יוכל לחשוב על איך לכתוב את זה בשביל להכניס אופסט, אם לא נשתמש בוקטורים נסה בשדה ה-OFFSET מצד ימין למעלה להכניס L10.0, או L/10.0. הכוונה, כמובן, היא להכניס אופסט של 10 מייל לצד שמאל של הנתיב. דווח תוצאות. כמובן שעל הJ10 הOFFSET הוא הרבה יותר קטן מבחינת מרחק!
Etai Charit פורסם אוקטובר 12, 2006 דיווח פורסם אוקטובר 12, 2006 Or - VATIL10 כתב: etai4073 כתב: Solly כתב: חיפשתי מדריך לFMS של הלגסי, אני יודע לתפעל אותו מעולה אבל רק אופסט אין לי מושג איך לעשות, ששאלתי את רועי כמו שאמרתי טייס של ה145 הוא בעצמו לא היה לו מושג איך לעשות חח...מצרף תמונה של התווים שצריך להכניס בשביל אופסט, אולי מישהו יוכל לחשוב על איך לכתוב את זה בשביל להכניס אופסט, אם לא נשתמש בוקטורים נסה בשדה ה-OFFSET מצד ימין למעלה להכניס L10.0, או L/10.0. הכוונה, כמובן, היא להכניס אופסט של 10 מייל לצד שמאל של הנתיב. דווח תוצאות. כמובן שעל הJ10 הOFFSET הוא הרבה יותר קטן מבחינת מרחק! כמובן, השתמשתי במספר הראשון שעלה לי בראש.
Matan Solomon פורסם אוקטובר 12, 2006 דיווח פורסם אוקטובר 12, 2006 ניסיתי :\ ניסיתי L10.0 ניסיתי L 10.0 וניסיתי L/10.0 העניין הוא שהוא גם לא רושם לי INVAILD או משהו כזה, הוא פשוט לא מכניס את זה :\
Or Netzer פורסם אוקטובר 12, 2006 מחבר דיווח פורסם אוקטובר 12, 2006 Solly כתב: ניסיתי :\ניסיתי L10.0 ניסיתי L 10.0 וניסיתי L/10.0 העניין הוא שהוא גם לא רושם לי INVAILD או משהו כזה, הוא פשוט לא מכניס את זה :\ אולי כי אתה על הקרקע?
Matan Solomon פורסם אוקטובר 12, 2006 דיווח פורסם אוקטובר 12, 2006 Or - VATIL10 כתב: Solly כתב: ניסיתי :\ניסיתי L10.0 ניסיתי L 10.0 וניסיתי L/10.0 העניין הוא שהוא גם לא רושם לי INVAILD או משהו כזה, הוא פשוט לא מכניס את זה :\ אולי כי אתה על הקרקע? חחחח לא אני לא דפוק, טסתי על הJ10 וניסיתי לעשות את זה... יכול להיות שהפונקציה הזאת לא שמישה בFMS של המודל הזה.. מוזר גם שזה מופיע בדף של הPROG...
Izik Bakshi פורסם אוקטובר 13, 2006 דיווח פורסם אוקטובר 13, 2006 בנוסף יהיה גם פיקוח חגב ע"י עופר בן פרץ, לכל מי שמעוניין להתגנב לאילת בנתיביפ הנמוכים...
Zeev Bucki פורסם אוקטובר 14, 2006 דיווח פורסם אוקטובר 14, 2006 ב767-300 אתה מבצע OFFSET בעמוד הRTE ושם כותבL01 אוR01 ולא כמו שכתבת L/10.0 והכוונה היא לטוס במקביל לJ10 במרחק של 1 מייל מהנתיב בשביל לצאת אתהלוחץ על DEL מעלה אותו לשורה של הL01 וכמובן לוחץ על הEXCT . בוקי זאב:4X-MJB
אורח פורסם אוקטובר 14, 2006 דיווח פורסם אוקטובר 14, 2006 מגדל אילת מבקש להעביר הנחיה ליוצאים מאילת. 1. אילת יקרא למטוסים למרשה ולא להפך. אם מטוס מרגיש ששכחו אותו בבית, נא לשגר הודעה פרטית. 2. לא יתאפשרו הקפות באילת. 3. קחו בחשבון זמני המתנה על הקרקע וגם באויר , דלק ומצב רוח בהתאם :wink: שיהיה כיף לכולנו ולהית' יותר מאוחר
אורח פורסם אוקטובר 14, 2006 דיווח פורסם אוקטובר 14, 2006 Donatelo כתב: נהלי חנייה לממריאים מאילת? אין שינוי, כבדים בכבדים (כולל ATR ו DASH) וקלים בקלים, כנ"ל מטוסי סילון פרטיים. אם אתם רואים שאין מקום, בכבדים, תחנו בקלים ונדאג לכם להסעה קצרה להמראה.
Ran Ben Shmuel פורסם אוקטובר 14, 2006 דיווח פורסם אוקטובר 14, 2006 עדיין זה מעט חניות... אולי כדאי להחליט שההכנות לטיסה יבוצעו אופליין והחיבור יבוצע רק לפני ההמראה. בנוסף, לגבי מה שאמרת על הסעה קלה להמראה, אז הרי שמטוסי בואינג לדוגמה יכולים (מבחינת המציאות) לחנות רק בעמדות 2,5 , ובכל מקרה אסור לעשות backtracking על המסלול לקראת המראה מ 03 אלא רק להמריא על החלק שנותר.. (שאם יוצאים מעמדה 5 אז הוא לא מי יודע מה ארוך)...
Dolav Nitay פורסם אוקטובר 14, 2006 דיווח פורסם אוקטובר 14, 2006 Ran - VATIL6 כתב: 1. אילת יקרא למטוסים למרשה ולא להפך. אם מטוס מרגיש ששכחו אותו בבית, נא לשגר הודעה פרטית. כנ"ל גם על קרקע ב"ג.
אורח פורסם אוקטובר 14, 2006 דיווח פורסם אוקטובר 14, 2006 Donatelo כתב: עדיין זה מעט חניות...אולי כדאי להחליט שההכנות לטיסה יבוצעו אופליין והחיבור יבוצע רק לפני ההמראה. בנוסף, לגבי מה שאמרת על הסעה קלה להמראה, אז הרי שמטוסי בואינג לדוגמה יכולים (מבחינת המציאות) לחנות רק בעמדות 2,5 , ובכל מקרה אסור לעשות backtracking על המסלול לקראת המראה מ 03 אלא רק להמריא על החלק שנותר.. (שאם יוצאים מעמדה 5 אז הוא לא מי יודע מה ארוך)... הקצאת חניות. חשבתי אולי להפעיל מעין מרכז תיאום, כדי לתאם חניות, אבל זה יסבך את העסק וגם ככה יהיה עמוס (אני מקווה :mrgreen: ). חניות 2 3 4 5 מיועדות לכבדים (בפמ"ת רשום 2 ו 5 אני מאשר גם 3 ו 4). הכבדים כמצויין בפמ"ת יתיישרו על 03 מול החניה שלהם ויבצעו ריצת המראה משם. חניה מספר 1 תשמש ל ATR \ DASH. מה שנעשה זה את הדבר הבא. נשריין את חניות 2 עד 5 לכבדים. כל מטוס שרוצה להמריא מאילת והוא בינוני ומעלה, יתחבר ראשית בסוף חניית הקלים ויתאם איתי בפרטי חניה בכבדים במידת הצורך. ATR ו DASH רשאים לבצע BACKTRACK ל 03 כך שאין בעיה שהם יחנו בקלים במידה וחנית האיירליינרים מלאה.
Ran Ben Shmuel פורסם אוקטובר 14, 2006 דיווח פורסם אוקטובר 14, 2006 אחלה... מה טווח שעות הפיקוח לפי מקומי? (לפי שעון חורף...)
Izik Bakshi פורסם אוקטובר 14, 2006 דיווח פורסם אוקטובר 14, 2006 מתחילים ב 19:00 מקומי עד יעבור זעם... סתם צפי סגירה לקראת 22:00 אני מאמין, בתכלס זה תלוי בתנועה גם.
אורח פורסם אוקטובר 14, 2006 דיווח פורסם אוקטובר 14, 2006 Izik - VATIL5 כתב: מתחילים ב 19:00 מקומי עד יעבור זעם... סתם צפי סגירה לקראת 22:00 אני מאמין, בתכלס זה תלוי בתנועה גם. או עד שנאבד את ההכרה
Or Netzer פורסם אוקטובר 14, 2006 מחבר דיווח פורסם אוקטובר 14, 2006 שיהיה לכולם בהצלחה, הרבה עומס, מקווה שתהנו :]
שגי×�_×™× ×�×™ פורסם אוקטובר 14, 2006 דיווח פורסם אוקטובר 14, 2006 טוב אז ככה: דעתי האישית - בושה וחרפה. אני חבר בחטיבה כבר כמה שנים טובות ולדעתי אפשר עדיין לספור על יד אחת את מספר הפעמים שהיה פיקוח רצוף של ה TMA דרך דרום עד אילת עצמה. מה אני אגיד - היה ממש נחמד לטוס כל הדרך על ה J10 בדממת אלחוט מוחלטת!! אחר כך אתם בוכים למה אין פיקוח?!? - תתביישו לכם!! לצוות הפקחים - היה אחלה!! המון תודה.... שבוע טוב.
Dolav Nitay פורסם אוקטובר 14, 2006 דיווח פורסם אוקטובר 14, 2006 Oran Terner כתב: היה פיקוח מצויין:):):) חבל שאני לא יכול להגיד את זה על התנועה. בקושי היתה תנועה, היה לכם בבן גוריון פיקוח מלא, דליברי, קרקע מערב+מזרח, מגדל וגישה. כל הפיקוח הזה פיקח על בערך 10 מטוסים במשך זמן של שעתיים, כאשר חלק מהתנועה בכלל לא היתה קשורה לאירוע. למי מה שהבנתי גם בשאר עמדות הפיקוח לא היתה כמעט תנועה.
Matan Solomon פורסם אוקטובר 14, 2006 דיווח פורסם אוקטובר 14, 2006 א-כ-ז-ב-ה !!!!!! שבוע אני מנסה ללמוד איך עושים אופסט, דיברו פה על פתיחת הנתיב מעל 19 אלף, על אופסטים, הולדים מטורפים, כבר רציתי לבקש מאיציק הולד בשביל שלפחות תהיה לי תחושה שיש תנועה... כאילו אירוע מאורגן, לא יודע אם היום והשעה בעייתים, או שזה בגלל סוכות, או בגלל שהאירוע נדחה בשבועיים, אבל באמת התאכזבתי !! בכל מקרה, תודה רבה רבה לפקחים !! היה ממש אחלה...
E.Z פורסם אוקטובר 14, 2006 דיווח פורסם אוקטובר 14, 2006 יכול להיות שאתם צודקים שלא הייתה תנועה אבל לדעתי... היו כאן לפחות 3-4 פקחים מיותרים מחלקת ארועים לא ביקשה דליברי וקרקע מזרחיתץץ ועוד כל מיני עמדות שאפשר היה לוותר עליהם סמכו על שיקול הדעת של המחלקה הזאת היא מבקשת פקחים על פי דרישה.
אורח פורסם אוקטובר 14, 2006 דיווח פורסם אוקטובר 14, 2006 Ran - VATIL6 כתב: Izik - VATIL5 כתב: מתחילים ב 19:00 מקומי עד יעבור זעם... סתם צפי סגירה לקראת 22:00 אני מאמין, בתכלס זה תלוי בתנועה גם. או עד שנאבד את ההכרה או נירדם משעמום :x ביזיון...
Dolav Nitay פורסם אוקטובר 14, 2006 דיווח פורסם אוקטובר 14, 2006 Elad - VATIL9 כתב: יכול להיות שאתם צודקים שלא הייתה תנועה אבל לדעתי...היו כאן לפחות 3-4 פקחים מיותרים מחלקת ארועים לא ביקשה דליברי וקרקע מזרחיתץץ ועוד כל מיני עמדות שאפשר היה לוותר עליהם סמכו על שיקול הדעת של המחלקה הזאת היא מבקשת פקחים על פי דרישה. אני הייתי אמור לפקח על קרקע מערב, ממש לפני האירוע הגיעו עוד פקחים והתארגנו מחדש על הקרקע. אז הגיעו עוד פקחים? איך זה בדיוק פגע בתנועה? מי שרצה לפקח רצה לפקח, הוא ביקש לפקח/ עלה לפקח כי הוא בחר באירוע לפקח ולא לטוס. בנוסף עוד פקחים אמורים למשוך יותר תנועה, תנועה בקושי היתה.