Barak Palesznicki פורסם ספטמבר 26, 2006 דיווח פורסם ספטמבר 26, 2006 אני רוצה להתנצל על התגובה הקודמת שלי,לפיה אעזוב את ואטיל לאחר שאנצל את חווית טיסה :oops: אני באמת מקווה שאף אחד לא הבין את דברי לא נכון, שהרי התלוצצתי, ומאוד לא הייתי רוצה שמישהו יפגע. והבהרה קצרה: טוב לי בואטיל, אני אוהב את ואטיל, אני לא חושב אפילו לעזוב את ואטיל. תודה לכל חברי ואטיל הנהדרים, ולאלה בזכותם אנו יכולים להנות מהחוויה הזו. ואני מתנצל אם פגעתי במישהו. אל תדאג רן, שוב, אם מישהו לא הבין את דבריו של רן, הבהרתי את זה איתו במסן, והייתה לנו שיחה קצרה, וגם בכלל הכוונה שלו הייתה טובה, אבל בתזמון לא ממש טוב, והוא הבין את זה, כפי שכתוב בתגובה, בכל מקרה, שיהיה לך בכיף מחר רן, ותביא תמונות מהקוקפיט!
Doron_Angel פורסם ספטמבר 26, 2006 דיווח פורסם ספטמבר 26, 2006 בעוד שבוע (פחות 14 שעות) הנני אמור להמריא בטיסת 315 ללונדון. אני מחזיק אצבעות ומקווה כי הטופס ששלחתי, יפתח בפני את דלת הקוקפיט :wink: גמר חתימה טובה.
Zeev Bucki פורסם ספטמבר 27, 2006 דיווח פורסם ספטמבר 27, 2006 חברים שכחתי לספר לכם שבמרכז ההדרכה בכניסה לסימולטורים שמו שלט גדול שבו כתוב כי חדר זה הוקם ומתופעל בעזרתם של חברי וואטיל. בוקי זאב:4X-MJB
אורח פורסם ספטמבר 27, 2006 דיווח פורסם ספטמבר 27, 2006 חברים שכחתי לספר לכם שבמרכז ההדרכה בכניסה לסימולטורים שמו שלט גדול שבו כתוב כי חדר זה הוקם ומתופעל בעזרתם של חברי וואטיל.בוקי זאב:4X-MJB וואלה צודק, שכחתי מזה לגמרי. מר ליפ מתבקש להעלות תמונות.
mickey lip פורסם ספטמבר 27, 2006 דיווח פורסם ספטמבר 27, 2006 חברים שכחתי לספר לכם שבמרכז ההדרכה בכניסה לסימולטורים שמו שלט גדול שבו כתוב כי חדר זה הוקם ומתופעל בעזרתם של חברי וואטיל.בוקי זאב:4X-MJB וואלה צודק, שכחתי מזה לגמרי. מר ליפ מתבקש להעלות תמונות. מר ליפ יזכור מתי שהוא לפרוק אותם , אז הוא ישלח לך ואתה תעלה אותם. רק קודם כל צריך לגנוב תמצלמה מהפולניה .
ron פורסם ספטמבר 28, 2006 דיווח פורסם ספטמבר 28, 2006 חברים העסק הזה עובד! בידיוק אתמול חזרתי מאיטליה כשבמהלך הטיסה תנחשו איפה הייתי...
Elad Zeierman פורסם ספטמבר 28, 2006 דיווח פורסם ספטמבר 28, 2006 חברים העסק הזה עובד!בידיוק אתמול חזרתי מאיטליה כשבמהלך הטיסה תנחשו איפה הייתי... מותק אנחנו לא מאמינים...פורם תמונות מחכה לך בכל פורמאט שתבחר :mrgreen:
אורח פורסם ספטמבר 28, 2006 דיווח פורסם ספטמבר 28, 2006 אני מקווה כי כולכם תזכו להינות מהחוויה. אלו מבניכם שלא טסים בקרוב, ובכלל לכולכם - מחכה לכם הפתעה לא פחות טובה בשבוע הקרוב.....
Doron_Angel פורסם אוקטובר 8, 2006 דיווח פורסם אוקטובר 8, 2006 אני כרגע באנגליה. מקווה כי יהיה לי סיכוי בטיסה חזרה (318 מהית'רו) ביום חמישי בלילה (12.10.06)....
Almog Atar פורסם אוקטובר 8, 2006 דיווח פורסם אוקטובר 8, 2006 גם אני כרגע באנגליה........ הגעתי עם ערן ואיתי ב315 של היום, הייתי בקוקפיט יחד עם איתי מצפון איטליה עד הגייט ואיתי וערן היו גם בהמראה... ובשתי מילים... היה אחלה !!!
Elad Zeierman פורסם אוקטובר 8, 2006 דיווח פורסם אוקטובר 8, 2006 גם אני כרגע באנגליה........הגעתי עם ערן ואיתי ב315 של היום, הייתי בקוקפיט יחד עם איתי מצפון איטליה עד הגייט ואיתי וערן היו גם בהמראה... ובשתי מילים... היה אחלה !!! זה פשוט מתבקש שנגיד את זה שוב מאנייאקים...כל היחידה הזאת...מאניאקים
אורח פורסם אוקטובר 8, 2006 דיווח פורסם אוקטובר 8, 2006 גם אני כרגע באנגליה........הגעתי עם ערן ואיתי ב315 של היום, הייתי בקוקפיט יחד עם איתי מצפון איטליה עד הגייט ואיתי וערן היו גם בהמראה... ובשתי מילים... היה אחלה !!! זה פשוט מתבקש שנגיד את זה שוב מאנייאקים...כל היחידה הזאת...מאניאקים וואלק אנחנו אכלנו חרא והם אכלו בקוקפיט... נו לפחות משהו נהנה :mrgreen: וואלק אם אין תמונות \ וידאו פעם הבאה הקוקפיט שלכם יהיה תא השירותים בזנב המטוס :x
Itay Zecharia פורסם אוקטובר 13, 2006 דיווח פורסם אוקטובר 13, 2006 פעם ראשונה, היה פשוט מדהים. טיסת אירליינר שניה שלי, פעם ראשונה עם אלעל. בהלוך ELD - כניסה לקוקפיט עוד בהכנות לטיסה, ולאחר מכן כניסה חופשית בכל זמן שנרצה, בחרנו להכנס כ-100 מייל לפני הנמכה. אף על פי כן שהיתה טיסת הדרכה, ובנוסף לשני הטייסים היה Pilot In Command, הוא היה מאוד נחמד ואפשר לנו למרות הכל לשהות בקוקפיט כרצוננו. בחזור EAA - קיבלו אותנו בחיוכים, והיה צוות מאוד מאוד נחמד. כניסה לקוקפיט עוד בהכנות, יציאה לארוחה, מנוחה, וחזרה לקוקפיט הרבה מיילים לפני הTOD . עכשיו מתחילים לקטוף את הפירות, ומכאן מגיע תודה ענקית לכל המארגנים - שני הצוותים בהלוך ובחזור, ובנוסף אלון פרג שדאג לשלוח מכתבים לצוותים, והבורג הגס במערכת הזו - קובי. עכשיו נלך לישון... :wink:
Doron_Angel פורסם אוקטובר 13, 2006 דיווח פורסם אוקטובר 13, 2006 פעם ראשונה, היה פשוט מדהים.טיסת אירליינר שניה שלי, פעם ראשונה עם אלעל. בהלוך ELD - כניסה לקוקפיט עוד בהכנות לטיסה, ולאחר מכן כניסה חופשית בכל זמן שנרצה, בחרנו להכנס כ-100 מייל לפני הנמכה. אף על פי כן שהיתה טיסת הדרכה, ובנוסף לשני הטייסים היה Pilot In Command, הוא היה מאוד נחמד ואפשר לנו למרות הכל לשהות בקוקפיט כרצוננו. בחזור EAA - קיבלו אותנו בחיוכים, והיה צוות מאוד מאוד נחמד. כניסה לקוקפיט עוד בהכנות, יציאה לארוחה, מנוחה, וחזרה לקוקפיט הרבה מיילים לפני הTOD . עכשיו מתחילים לקטוף את הפירות, ומכאן מגיע תודה ענקית לכל המארגנים - שני הצוותים בהלוך ובחזור, ובנוסף אלון פרג שדאג לשלוח מכתבים לצוותים, והבורג הגס במערכת הזו - קובי. עכשיו נלך לישון... :wink: איתי, כולי קנאה!!! חזרתי לפנות בוקר מלונדון אולם לא התמזל מזלי להכנס לקוקפיט של ה-767 למרות זאת, כל הכבוד לקובי ולמי שלצידו !!! בסוף שבוע הבא אני אמור להמריא לסן-פרנסיסקו, אך לצערי זה לא יהיה עם אל-על
Ran Bonfil פורסם אוקטובר 15, 2006 דיווח פורסם אוקטובר 15, 2006 חזרתי היום מפריז, ואני שמח לבשר לכם, ומודה לכולם מקרב לב שבהלוך הייתי בקוקפיט כל הטיסה (762 EAD). היה מדהים!!! יש הרבה תמונות, הסרטונים הלכו בגלל מוכר דפוק בחנות צילום צרפתית.. אבל לא נורא תהנו גם מהתמונות! היה צוות נחמד מאוד ואירח אותי בצורה מדהימה! פשוט היה כיף! בחזור הכניסה לא התאפשרה כי הקוקפיט היה "פול האוס" ולא היה מושב פנוי :wink: נהנתי גם בקבינה שוב תודה רבה על שיתוף הפעולה הזה!!
Matan Solomon פורסם אוקטובר 15, 2006 דיווח פורסם אוקטובר 15, 2006 עכשיו הבנתי, זה תרגיל שיווקי של אלעל לגרום לכל חטיבת ואטיל לטוס איתך חחחח כולי קנאה אנשים !!!
Niv Malin פורסם אוקטובר 17, 2006 דיווח פורסם אוקטובר 17, 2006 אז שוב HELLO לכולם, כרגע אני כותב מביתי , בישראל כמובן, כל כך התגעגעתי לפה... (כמובן שלא היה לי רע באמריקה אבל התגעגעתי לנופי ארצינו)... אז לסיפור הטיסות, הגענו המשלחת לשדה, חיכינו לבורדינג משהו כמו שעה, הלכנו לשער D7, שם חיכתה לנו אלה (ELA)- סוסת העבודה של אלעל! התחילו להכניס אנשים, נכנסתי בכניסה לקבינה עמדו הדיילות וכאשר נתתי להם את הכרטיס הם אמרו אתה ניב מלין שרוצה להתארח בקוקפיט, אמרתי אכן כן, ומאיפה אתן יודעות? אמרו שאלון כבר עידכן את הצוות.... הבנאדם הזה תותח! בהמשך נדבר עליו... נכנסתי התיישבתי לפני הכנף, ליד חלון, עם ידידה לידי ושאר המשלחת מפוזרת במטוס, כולם נכנסו, סגרו דלתות, המטוס דחף ובזמן עמידינו בנקודת המתנה 13, דיילת מגיעה אליי ואומרת במהרה שאני מוזמן לעלות ורצוי שזה יהיה מהר, לתא הטייס מישהו מחכה לי שם..... לקחתי מצלמה ורצתי לשמה, משאיר את שאר המשלחת המומה מאחורה ( ) שתי דלתות ואני בפנים, בכיסא מאחורי הקצין ראשון שהיה PM, יושב לו הגדול מכולם, התותח, אלון פרג! לוחצים ידיים ונכנסים לעניינים, מסיעים 26 לפי מה שזכור לי דרך ה-U, ברקע סיפרו לי על תקלה שהגיעה עם המטוס במערכת הניקוז של השירותים השמאליים של המטוס, שמתחת לגובה 16000 הניקוז בהם לא עובד, יצאנו לדרך המראנו D1 וקיבלנו דיירקט קרול, מתחתינו היו סופות רעמים מרהיבות! דיברנו בתא, אלון אומר לי שמישהו רוצה לדבר איתי לא הבנתי, הוא פתאום מוציא מחשב נייד וברקע אני רואה הודעות מחברים בחטיבה! ככה שהם ידעו ב-LIVE מה נעשה בטיסה.... בשיוט חזרתי קצת לקבינה ואלון הלך לנוח, לאחר משהו כמו חצי טיסה חזרתי לתא, אלון כבר אייש את כסא ,CO-PILOT אנחנו חוצים אטלנטי, עושים בדיקות SELCAL, ביליתי משהו כמו 3 וחצי שעות בתא מעל האטלנטי ואז חזרתי לחברים מאחורה (ולמטה ) , בנחיתה לא הייתי כי היה אורח אחר שקשור לקברניט באלעל לפי מה שזכור לי בתא.... לא נורא, אלון איחל לי טיול מהנה ביותר ושניהיה בקשר. טיילנו בארה"ב התכתבי עם אלון באימייל ואמרתי לו תודה רבה על הטיסה, שהיה חוויה יוצאת דופן, וכדומה ושימסור לשאר הצוות גם.... והופה עברו שבועיים ואני מוצא את עצמי בקנדי ב-B29 שה-ELD מחכה כבר בשער.... עולים למטוס נותן מכתב עם מספר הכיסא (אלון העביר לצוות על הבקשה כבר לפני) ומתיישב בקבינה הפעם בחלק האחורי ליד החלון עם החברים... המראנו באיחור 5 דקות, הגישו ארוחה ו----> נרדמתי, לא יודע איך נרדמתי, פעם ראשונה שאני נרדם בטיסה.... ככה עברו להם סתם 6 שעות מיותרות בשינה באויר! נשארו 4 שעות לנחיתה, פתחתי את החלון ושמש חזקה הייתה! היינו מעל פריס בערך.... לא נורא התחילו להתעורר אנשים היינו ביחד ומשהו כמו שעה לפני הנחיתה, שהכינו כבר את המטוס לנחיתה, ושהודיעו שבתוך מספר דקות מתחילים להנמיך ליעד (שייטנו FL370, ראשוני FL310), מגיעה דיילת שואלת מי זה ניב מלין, כולם מצביעים עליי, אומרת בוא מהר לתא הטייס לנחיתה, בדרך היא אומרת בהתלהבות שזה החלק הכי טוב, ושאיך אני קשור לטייס, איך מאשרים להכנס, מגיעים למעלה נכנסים בתא יושב הקברניט אסף, וקצין ראשון וקברניט מהחצי הראשון של הטיסה, מדברים, ומנמיכים ישירות רימון 6000, מקבלים סתריט אין 12, בחופים מחכה עננות מסיבית אבל שלא הפריעה במיוחד, תל אביב נראתה בנוף חורפי ורענן! נוחתים מפנים וסוגרים מעגל ב-D7.... סוגרים מערכות, צ'קליסטים אחרונים, נפרדים, וככה תמו שבועיים בארה"ב הרחוקה..... עכשיו לקטע החשוב מכל הדיבורים המיותרים שלי... הסרטתי הכל! ממש הכל בצורה מפורטת בקוקפיט בשתי הטיסות וגם מהקבינה מתי שהייתי שם.... הבעיה שהמחשב לא מזהה את המצלמה, הלכתי לחנות בדקו וראו שהחלק שאחראי על העברת המידע למחשב דרך כרטיס FIREWIRE שרוף, ולהחליף אותו זה כמו להחליף מצלמה שלמה, ככה שאני יחפש אולי להעביר דרך חברים את הסרט.... המצלמה היא גם סטילס אבל לא באיכות הכי טובה ואת זה אפשר כן להעביר דרך USB, ננסה לראות מה יצא מהתמונות ולשתף אותכם! לסיכום תודה ענקית להנהלת וטיל שפועלת בשיתוף עם אלעל, שאירגנו את ההסכם הזה של כניסה לקוקפיט! נהנתי מכל רגע ורגע! ורק ראיתי לאיזה מימדים מגיע שיתוף הפעולה! ושאנחנו מדברים באותה השפה שלהם ממש! אבל הקברניט בחזור שדיברנו אמר שאני מדבר בשפה "קשה".... לאלון כבר מסרתי תודה אבל לא נחסוך בתודה נוספת, באמת היה חוויה יוצאת דופן להתארח אצלך בתא ומקווה להפגש שוב! ותודה לכם על ה-5 דקות שהקדשתם כדי לקרוא את כל מה שכתבתי! בהמשך מקווה לשתף בתמונות וסרט מפורט! נשתמע
Or Netzer פורסם אוקטובר 17, 2006 דיווח פורסם אוקטובר 17, 2006 עכשיו הבנתי, זה תרגיל שיווקי של אלעל לגרום לכל חטיבת ואטיל לטוס איתך חחחח כולי קנאה אנשים !!! ברור שזה תרגיל שיווק של אלעל באמת ציפת שלא יצא להם רווח מזה תמיר בינינו, כמה רווח יוצא להם מזה כבר? שבחודש עוד 10 אנשים יטוסו איתם? ממש לא פונקציה, זה לא שזה מון אייר שכל בן אדם שלוקח מהם מטוס זה משפיע. זה אלעל, כמה עשרות אלפי אנשים בחודש, עוד 10- 20 אני אגזים ויאמר 50, לא ישפיעו עליהם. הם לא יקרסו מזה. אור.
אורח פורסם אוקטובר 17, 2006 דיווח פורסם אוקטובר 17, 2006 עכשיו הבנתי, זה תרגיל שיווקי של אלעל לגרום לכל חטיבת ואטיל לטוס איתך חחחח כולי קנאה אנשים !!! ברור שזה תרגיל שיווק של אלעל באמת ציפת שלא יצא להם רווח מזה תמיר תעשה טובה ותעזוב אותנו לתרגילי השיווק של אלעל, כניראה שטוב לנו לטוס בקוקפיט, עם וודקה מרטיני, שייקן נוט סטירנד על ג'אמפ סיט מעפן אבל עם נוף מדהים גם בחוץ וגם בפנים. עם כמות הלוקשים שההוא מוכר לך, הוא יכל לפתוח מסעדה איטלקית או לעשות תחרות לצימס ומרק הלוקשים מיט יוך ...
apereg פורסם אוקטובר 20, 2006 דיווח פורסם אוקטובר 20, 2006 שלום חברים פרוייקט הביקורים בקוקפיט מתקדם, ובשלב זה מצליח מאד. אני רוצה לשבח את המבקרים, שלפי דיווחי הטייסים שאני מקבל, מתנהגים למופת ומסייעים בכך להמשך התהליך. מזכיר את העקרונות: 1. לבקש מספיק מוקדם (כמה ימים לפני הטיסה) 2. אם אתם מבקשים ישירות מגורם אחר, אל תגישו בקשה נוספת בערוץ VATIL (כנראה שגם הבקשה ההיא תגיע אלי) בעלי כרטיס שת"פ - מגדיל את הסיכויים לתשובה חיובית, להביא אותו למטוס. 3. במטוס - אתם שגרירי החטיבה: לבקש בנימוס כל דבר (כולל רשות לצלם), להיות שקטים כשצריך, להודות בסוף. אם לא מצליח לנו הביקור - לא לנדנד... 4. אחרי הטיסה - אם היה לכם נחמד, אפשר לשלוח מכתב דרך קובי - יועבר לצוות המטוס כאמור - כל המבקרים עד כה עשו בדיוק כך, ומעבר לכבוד שהם מביאים לחטיבה, הם תורמים להענות הטייסים לבקשות הבאות. אנחנו עובדים על עוד צ'ופרים... להתראות
Raz Gueta פורסם אוקטובר 20, 2006 דיווח פורסם אוקטובר 20, 2006 כל הכבוד חבר'ה! אלון ואלעל, באמת יפה מאוד,דבר שנדיר לראות או לשמוע ממקומות אחרים. וזה רק עושה לי את החשק לצעוק : "עד מתי?????".... אגב, מה זה כרטיס שת"פ? רז.
Arie Halperin פורסם אוקטובר 20, 2006 דיווח פורסם אוקטובר 20, 2006 בהיזדמנות זו אני רוצה להודות ליוזמים ולאלון פרג שהודות להם נכנסתי לקוקפיט של ה777 שביקרנו בו בסיור האחרון בטיסה לפריז לפני שבוע בערך נהנתי מאד ותודה גם לצוות הנהדר אריה הלפרין
Or Netzer פורסם אוקטובר 20, 2006 דיווח פורסם אוקטובר 20, 2006 כל הכבוד חבר'ה!אלון ואלעל, באמת יפה מאוד,דבר שנדיר לראות או לשמוע ממקומות אחרים. וזה רק עושה לי את החשק לצעוק : "עד מתי?????".... אגב, מה זה כרטיס שת"פ? רז. שלום. כרטיס שת"פ (Aיתוף פעולה) מקבל כל אחד שהשתתף באופן פעיל בקורסץ זהו כרטיס עם תמונה שרשום עליו שת"ף אלעל וואטיל. שבת שלוםם.