עבור לתוכן
Or Netzer

*מטס חטיבתי 4 - סרדיניה--> נתב"ג 28.10.06 19:30 מקו

Recommended Posts

פורסם

שלום חברים :]

היעד הנבחר למטס הקרוב 28.10.06, סרדיניה - קוסטה סמרלדה.

המטס יהיה הפעם נכנס כלומר נטוס מאיטליה לב"ג.

שעת המראה ראשונה 1930 מקומי (1730Z).

LIEO SUKU5A SUKUN UM603 BRD UL612 PLH UM978 GISOS UN134 SOLIN H2 SIRON LLBG

תוכנית טיסה לערב זה.

פרטים בהמשך :]

מחלקת אירועים. 8)

פורסם

בניגוד למטס הקודם, שידעתי שישנה מגבלה שמונעת ממני להגיע, הפעם המצב הוא שונה, ויש לי זמן לשריין. צריך יהיה קוד אדום על מנת למנוע ממני להגיע. אני בפנים.

פורסם

כנראה שזה הולך להיות מלטה, למרות שאני עדיין מאמין בסרדיניה.....

פורסם
חתיכת מהפך אשכרה!

חברים,

מקווה שהפעם תבואו לטוס.

כנראה שהפעם זה יהיה מטס נכנס - לב"ג.

אפרופו, גם אם יהיה מדובר במטס נכנס ובין אם יוצא, אני מתכוון לבצע גם את הלג השני, כך שבין שתי הטיסות יהיה הפרש של שעה. אם מישהו ירצה להצטרף ולעשות "מטס משני", הן טייסים והן פיקוח, זה יכול להיות נחמד.

פורסם
חתיכת מהפך אשכרה!

חברים,

מקווה שהפעם תבואו לטוס.

כנראה שהפעם זה יהיה מטס נכנס - לב"ג.

אפרופו, גם אם יהיה מדובר במטס נכנס ובין אם יוצא, אני מתכוון לבצע גם את הלג השני, כך שבין שתי הטיסות יהיה הפרש של שעה. אם מישהו ירצה להצטרף ולעשות "מטס משני", הן טייסים והן פיקוח, זה יכול להיות נחמד.

נשמע אחלה, אבל שעה בין מטס למטס זה קצת הרבה לא ?

פורסם
חתיכת מהפך אשכרה!

חברים,

מקווה שהפעם תבואו לטוס.

כנראה שהפעם זה יהיה מטס נכנס - לב"ג.

אפרופו, גם אם יהיה מדובר במטס נכנס ובין אם יוצא, אני מתכוון לבצע גם את הלג השני, כך שבין שתי הטיסות יהיה הפרש של שעה. אם מישהו ירצה להצטרף ולעשות "מטס משני", הן טייסים והן פיקוח, זה יכול להיות נחמד.

נשמע אחלה, אבל שעה בין מטס למטס זה קצת הרבה לא ?

אני לוקח בחשבון מינימום של חצי שעה לפני המטס עצמו כזמן הכנת המטוס באופן מלא לפושבק (יותר ממה שצריך, אך לאחר טיסה אחת הניחותא תעזור לשקט הנפשי שלנו), מוסיף 25 דקות רזרבה ועוד 5 דקות להכין עוד קפה...

פורסם

הקרב צמוד צמוד צמוד. לא ציפיתי לכזה קרב :]

שני היעדים שלא יזכו במטס מספר 4, יועברו לסקר במטס מספר 5, ככה שנגיע בסוף להמון מקומות.

תמשיכו להצביע ההצבעה תסגר יום רביעי בלילה.

פורסם

הסקר נסגר.

סרדיניה - קוסטה סמרדלה נבחרה!

המטס יהיה נכנס לב"ג

כלומר קוסטה סמרדלה - נתב"ג .

פקחי נתב"ג המעוניינים לפקח באירוע נכנס, מוזמנים ליצור קשר בזריזות כל הקודם זוכה!

בהודעה פרטית בלבד

פורסם
הסקר נסגר.

סרדיניה - קוסטה סמרדלה נבחרה!

המטס יהיה נכנס לב"ג

כלומר קוסטה סמרדלה - נתב"ג .

פקחי נתב"ג המעוניינים לפקח באירוע נכנס, מוזמנים ליצור קשר בזריזות כל הקודם זוכה!

בהודעה פרטית בלבד

אור, האם יהיה מדובר במטס "חופשי" יותר, כמו שני הקודמים, כאשר יהיה מדובר בטיסות לפי נתיב טיסה חופשי וזמן ע"פ העדפה אישית, או ששני הסעיפים הקודמים יהיו מוגדרים מראש לכל אחד?

פורסם
הסקר נסגר.

סרדיניה - קוסטה סמרדלה נבחרה!

המטס יהיה נכנס לב"ג

כלומר קוסטה סמרדלה - נתב"ג .

פקחי נתב"ג המעוניינים לפקח באירוע נכנס, מוזמנים ליצור קשר בזריזות כל הקודם זוכה!

בהודעה פרטית בלבד

אור, האם יהיה מדובר במטס "חופשי" יותר, כמו שני הקודמים, כאשר יהיה מדובר בטיסות לפי נתיב טיסה חופשי וזמן ע"פ העדפה אישית, או ששני הסעיפים הקודמים יהיו מוגדרים מראש לכל אחד?

זמן המראה לבחירתך, להזכירך רצוי כמה שיותר מוקדם אין לדעת מתי הם יתנתקו. , כנ"ל פיקוח בארץ.

נתיב קבוע מראש כדי לא לעשות בלאגן, ינתן בהמשך.

פורסם

חייב הסבר מאור... מה באלגן בטיסה דרך נתיבים שונים?

מטס הוא דבר נחמד מאוד, אין שום בעיה לדעתי בטיסה דרך נתיבים שונים כשהטיסה היא ארוכה ודי משעממת 3 שעות ומשהו של שיירה.

גם הגישה לתוך בן גוריון היא אחידה, כולם בכל מקרה יפגשו בסולין וגם קודם.

לא רואה בזה שום בעיה מיוחדת...

פורסם
חייב הסבר מאור... מה באלגן בטיסה דרך נתיבים שונים?

מטס הוא דבר נחמד מאוד, אין שום בעיה לדעתי בטיסה דרך נתיבים שונים כשהטיסה היא ארוכה ודי משעממת 3 שעות ומשהו של שיירה.

גם הגישה לתוך בן גוריון היא אחידה, כולם בכל מקרה יפגשו בסולין וגם קודם.

לא רואה בזה שום בעיה מיוחדת...

הבלאגן יחגוג דווקא בסולין כשמטוסים יכנסו מכמה נתיבים שונים,

זה חוסך פה ושם ריתוקים.

זה מטס חטיבתי , למה שלא יהיה אחיד?

פורסם
חייב הסבר מאור... מה באלגן בטיסה דרך נתיבים שונים?

מטס הוא דבר נחמד מאוד, אין שום בעיה לדעתי בטיסה דרך נתיבים שונים כשהטיסה היא ארוכה ודי משעממת 3 שעות ומשהו של שיירה.

גם הגישה לתוך בן גוריון היא אחידה, כולם בכל מקרה יפגשו בסולין וגם קודם.

לא רואה בזה שום בעיה מיוחדת...

הבלאגן יחגוג דווקא בסולין כשמטוסים יכנסו מכמה נתיבים שונים,

זה חוסך פה ושם ריתוקים.

זה מטס חטיבתי , למה שלא יהיה אחיד?

פחדן ... :D

שיבואו איך שהם רוצים, הרבה יותר מעניין...

פורסם
חייב הסבר מאור... מה באלגן בטיסה דרך נתיבים שונים?

מטס הוא דבר נחמד מאוד, אין שום בעיה לדעתי בטיסה דרך נתיבים שונים כשהטיסה היא ארוכה ודי משעממת 3 שעות ומשהו של שיירה.

גם הגישה לתוך בן גוריון היא אחידה, כולם בכל מקרה יפגשו בסולין וגם קודם.

לא רואה בזה שום בעיה מיוחדת...

הבלאגן יחגוג דווקא בסולין כשמטוסים יכנסו מכמה נתיבים שונים,

זה חוסך פה ושם ריתוקים.

זה מטס חטיבתי , למה שלא יהיה אחיד?

פחדן ... :D

שיבואו איך שהם רוצים, הרבה יותר מעניין...

אני לא מפחד מכלום :]

מטס חטיבתי, שיהיה אחיד :]

פורסם

בעניין המטס החטיבתי.

פישפשתי קצת ברשת ומצאתי משהו:

לכל מי שמעוניין לשפר (בהרבה) את מראה השדה הזה שזכה להיות היעד של המטס

יש קובץ סינרי עבור קוסטה סמרלדה ב-AVSIM בשם ISD_LIEO04_V2_FS9.ZIP

שימו-לב למבנה הספריות הפנימיות וקבצי ה-AFCAD לבחירה.

לשאלות לרשותכם.

נא להתחבר על מנת להגיב

You will be able to leave a comment after signing in



התחברות לאתר



×
×
  • יצירת חדש...