עבור לתוכן
Yakov Kraus

מדיניות ATC

Recommended Posts

פורסם

אם כבר, אז כדאי לתת לו שם מלא:

ServInfo זו התוכנה שבעזרתה אתה יכול לראות מי מחובר לרשת, ואיפה.

לינק:

http://www.avsim.com/hangar/utils/servi ... nloads.htm

טיסות נעימות!

  Solly כתב:
בנוסף, אני ממליץ להוריד SI, תוכנה שבעזרתה תוכל לראות בכל רגע נתון כמה אנשים מחוברים לואטסים, אילו פקחים מחוברים וכו'...
פורסם

חבל שאין איזה שהיא לו"ז אולי אפילו שלדי, שיאפשר תכנון מראש.

אולי אפשר לתכנן תוכנית לשבוע הקרוב וכו' התוכניות יכולה להיות גמישה.

אדם צריך לתכנן את הטיסה, לפנות זמן לארגן מפות וכו'

פורסם

יש הרבה מאוד בדברים שלך..

לפני חודשיים בערך ניסו לעשות משהו יום יומי, איציק, אני חושב שעכשיו זה הזמן להחזיר את הניסיון הזה שוב, של שבוע שלם פיקוח כל יום מישהו אחר באותם שעות...

בימים האחרונים בגלל הסינרי יש הרבה מאוד טיסות, ואני רק מחכה שיעלה איזה פקח, עכשיו זה הזמן לדעתי :)

פורסם

מתן, מסכים איתך בדעה, אני יעשה מאמץ להחזיר את זה בשבוע הבא.

יעקוב, היו לא מעט נסיונות של לוח זמנים קבוע, התוצאות היו פקחים שעולים ולא היתה תנועה כמעט, לכן זה ירד מהפרק.

פורסם

מתוך התגובות הבנתי כי קשה לארגן לוחות זמנים לשבוע קרוב כי המפקחים עובדים ולומדים וקשה להתארגן. אבל אולי אפשר לארגן לוח זמנים לטווח של יום הבא - סביר שאדם ידע אם הוא יכול להתפנות למחרת. לדעתי טייסים יראו לוח זמנים למחר יוכלו להתארגן יותר טובץ

פורסם

מתוך התגובות הבנתי כי קשה לארגן לוחות זמנים לשבוע קרוב כי המפקחים עובדים ולומדים וקשה להתארגן. אבל אולי אפשר לארגן לוח זמנים לטווח של יום הבא - סביר שאדם ידע אם הוא יכול להתפנות למחרת. לדעתי טייסים יראו לוח זמנים למחר יוכלו להתארגן יותר טוב.

פורסם

יעקב, יש לי כוונה לנסות להחזיר שוב פיקוח כל בשעה מוגדרת, אני מקווה שהפעם זה ירוץ טוב, גם שאני עולה לפיקוח אז המקסימום שאני מודיע מראש זה באותו יום וכמה שעות לפני, כי פשוט קשה להתחייב לפני, גם שזה לא תמיד אפשרי.

פורסם

אין ספק שעניין הפיקוח הוא מעט בעייתי בישראל.

מדינה בלב ארופה תקבל טיסות במרחב האוירי שלה אפילו אם זהו רק נתיב מעבר מעל שטחה.

בישראל זה לא יקרה משום שכמעט לא עוברים מעל שטחה ליעדים אחרים.

בנוסף, הטיסה לישראל ארוכה, יחסית למעבר בין מדינות בתוך ארופה.

ישנו פתרון לבעיית הפיקוח שמתחיל לתפוס בארופה והוא יום קבוע פעם בשבוע של פיקוח. זה אמנם לא פתרון של פיקוח יומיומי, אבל לפחות יודעים הטייסים שלקראת אותו יום אפשר להתכונן מראש כי בטוח יהיה פיקוח. והפקחים מצידם יכולים להתכונן לכך שסבירות גבוהה לתנועה באותו יום.

אותן מדינות אפילו מפרסמות את זה בואטסים, על בסיס קבוע.

להכנס לעמוד הבית של ואטסים ואח"כ lets go fly ומשם vatsim event (אין לינק ממוקד לדף עצמו)

נא להתחבר על מנת להגיב

You will be able to leave a comment after signing in



התחברות לאתר


×
×
  • יצירת חדש...