Roman Dreer פורסם אוקטובר 26, 2006 דיווח פורסם אוקטובר 26, 2006 בואינג מתכננת 747 עם זנב נפתח: http://boeingmedia.com/imageView.cfm?id=14627&ResID=6
3Dvg פורסם אוקטובר 27, 2006 דיווח פורסם אוקטובר 27, 2006 לפי דעתי זה מתכון לתקלות, שלא כמו האף, שם יש אלפי חיבורים קריטים של הגאים וחישנים, APU ושלל צינורות, בניגוד לאף ששם יש כמה חיוטים של חשמל למכ"ם ונגיד עוד כמה דברים שאני לא לוקח אתם בחשבון לפי דעתי, אם הם לא ירדו מהרעיון, הוא לא יצליח כולכך מה כולכך רע באף שנפתח? זה פיתרון שהיתי מציע לאירבאס 380, בגלל שהקוקפיט שלו נמצא בדיוק באמצע ולא ניתן להרים רק את האף.... נראה רק הזמן יגיד
Ran Bonfil פורסם אוקטובר 27, 2006 דיווח פורסם אוקטובר 27, 2006 לפי דעתי זה מתכון לתקלות, שלא כמו האף, שם יש אלפי חיבורים קריטים של הגאים וחישנים, APU ושלל צינורות, בניגוד לאף ששם יש כמה חיוטים של חשמל למכ"ם ונגיד עוד כמה דברים שאני לא לוקח אתם בחשבוןלפי דעתי, אם הם לא ירדו מהרעיון, הוא לא יצליח כולכך מה כולכך רע באף שנפתח? זה פיתרון שהיתי מציע לאירבאס 380, בגלל שהקוקפיט שלו נמצא בדיוק באמצע ולא ניתן להרים רק את האף.... נראה רק הזמן יגיד אני מאמין שמהנדסי בואינג יודעים מה הם עושים, במיוחד בחלקים הקריטיים האלה של המטוס. http://boeingmedia.com/imageDetail.cfm? ... c=med&pn=1 כמו שהם כותבים שם, המטוס ישמש בנוסף גם להעברת חלקים של ה787. תודה על העדכון.
razmatus פורסם אוקטובר 27, 2006 דיווח פורסם אוקטובר 27, 2006 זה הוא מטוס הLCF הנבנה כדי להוביל את החלקים של מטוס ה787 "דרימליינר". מתוכננים כ-3 מטוסים לפעול במהלך בנית ה787. המטוס הוא 747 רגיל בתוספת גיבנת עצומה בגודלה המקיפה את כל גוף המטוס. בתמונה בבטאון חיל האויר המטוס נראה כמו 747 משולב עם סוג של אנטונוב רוסי. אותו רעיון של אירבאס לגבי המטוס "בלוגה" הנבנה כדי להוביל את החלקים של ה A-380.
3Dvg פורסם אוקטובר 27, 2006 דיווח פורסם אוקטובר 27, 2006 זה הוא מטוס הLCF הנבנה כדי להוביל את החלקים של מטוס ה787 "דרימליינר".מתוכננים כ-3 מטוסים לפעול במהלך בנית ה787. המטוס הוא 747 רגיל בתוספת גיבנת עצומה בגודלה המקיפה את כל גוף המטוס. בתמונה בבטאון חיל האויר המטוס נראה כמו 747 משולב עם סוג של אנטונוב רוסי. אותו רעיון של אירבאס לגבי המטוס "בלוגה" הנבנה כדי להוביל את החלקים של ה A-380. רק תיקון, את חלקיו של ה A380 אף מטוס מעולם לא סחב בביטנו, הבולגה נועד ל 320, 330 ו340 נראה מטוס מעניין ומוזר לצפיה ואם כך אז אכן הדלת של האף לא תתפוס כי היא לא מכילה את הגיבנת (באמת המטוס נראה לי גבוהה מדיי)
razmatus פורסם אוקטובר 27, 2006 דיווח פורסם אוקטובר 27, 2006 זה הוא מטוס הLCF הנבנה כדי להוביל את החלקים של מטוס ה787 "דרימליינר".מתוכננים כ-3 מטוסים לפעול במהלך בנית ה787. המטוס הוא 747 רגיל בתוספת גיבנת עצומה בגודלה המקיפה את כל גוף המטוס. בתמונה בבטאון חיל האויר המטוס נראה כמו 747 משולב עם סוג של אנטונוב רוסי. אותו רעיון של אירבאס לגבי המטוס "בלוגה" הנבנה כדי להוביל את החלקים של ה A-380. רק תיקון, את חלקיו של ה A380 אף מטוס מעולם לא סחב בביטנו, הבולגה נועד ל 320, 330 ו340 נראה מטוס מעניין ומוזר לצפיה ואם כך אז אכן הדלת של האף לא תתפוס כי היא לא מכילה את הגיבנת (באמת המטוס נראה לי גבוהה מדיי) טער ותודה שתקנתה אותי. צודק הגיבנת לא מגיעה עד האף, ניא נגמרת בערך איפה שמתחילה הקומה השניה במטוס. לא בא בחשבון דלת באף אלה אם מהנדס משוגע רוצה לפתוח חצי מטוס.
3Dvg פורסם נובמבר 3, 2006 דיווח פורסם נובמבר 3, 2006 סליחה על ההקפצה, פשות שחבתי שכדאי לכם לראות את המפלצת במלואה......ה"בולגה" בגירסה של בואינג? http://www.airliners.net/open.file/1106601/L/ עכישו זה ענק :!: והתמונה נותנת עוד הסברים למה בואינג בחרה בזנב נפתח (אפשרות שנחשבת אקסטרים).....