Opher Ben Peretz פורסם דצמבר 3, 2006 דיווח פורסם דצמבר 3, 2006 שלום, קיימות שיטות חלוקה שונות של מטוסים. לדוגמא, קטגוריות גישת מטוסים (בתחתית דפיות), לשימושכם: א. קטגוריות גישה: Aircraft Approach Category. A grouping of aircraft based on 1.3 times their stall speed in their landing configuration at their maximum certificated landing weight. The categories are as follows: Category A: Speed less than 91 knots. Category B: Speed 91 knots or more but less than 121 knots. Category C: Speed 121 knots or more but less than 141 knots. Category D: Speed 141 knots or more but less than 166 knots. Category E: Speed 166 knots or more. ב. קטגוריות גודל (להסעה וחנייה): Airplane Design Group (ADG). A grouping of airplanes based on wingspan and tail height. The groups are as follows: Group I: Up to but not including 49 feet (15 m) wingspan and tail height up to but not including 20 feet. Group II: 49 feet (15 m) up to but not including 79 feet (24 m) wingspan and tail height from 20 up to but not including 30 feet. Group III: 79 feet (24 m) up to but not including 118 feet (36 m) wingspan and tail height from 30 up to but not including 45 feet. Group IV: 118 feet (36 m) up to but not including 171 feet (52 m) wingspan and tail height from 45 up to but not including 60 feet. Group V: 171 feet (52 m) up to but not including 214 feet (65 m) wingspan and tail height from 60 up to but not including 66 feet. Group VI: 214 feet (65 m) up to but not including 262 feet ( m) wingspan and tail height from 66 up to but not including feet.
תומר עינבר פורסם דצמבר 3, 2006 דיווח פורסם דצמבר 3, 2006 תודה רבה עופר, רק לבקשתי: בנתונים הראשונים שהצגת מוכתב על קטגוריות גישת מטוסים (שנמצאת בתחתית דפית הגישה), ובקשתי היא האם הינך יכול לתרגם את השורה הבאה כיוון שלא הבנתי במה מדובר: "Aircraft Approach Category. A grouping of aircraft based on 1.3 times their stall speed in their landing configuration at their maximum certificated landing weight" תודה על תשומת לבך. תומר
Opher Ben Peretz פורסם דצמבר 3, 2006 מחבר דיווח פורסם דצמבר 3, 2006 תרגום: חלוקת מטוסים בגישה לקבוצות: חלוקת המטוסים לקבוצות לצרכי גישה, מבוססת על 1.3 פעמים מהירות ההזדקרות בתצורת נחיתה במשקלם המירבי המאושר לנחיתה. תודה רבה עופר, רק לבקשתי:בנתונים הראשונים שהצגת מוכתב על קטגוריות גישת מטוסים (שנמצאת בתחתית דפית הגישה), ובקשתי היא האם הינך יכול לתרגם את השורה הבאה כיוון שלא הבנתי במה מדובר: "Aircraft Approach Category. A grouping of aircraft based on 1.3 times their stall speed in their landing configuration at their maximum certificated landing weight" תודה על תשומת לבך. תומר
תומר עינבר פורסם דצמבר 4, 2006 דיווח פורסם דצמבר 4, 2006 תרגום:חלוקת מטוסים בגישה לקבוצות: חלוקת המטוסים לקבוצות לצרכי גישה, מבוססת על 1.3 פעמים מהירות ההזדקרות בתצורת נחיתה במשקלם המירבי המאושר לנחיתה. תודה רבה עופר, רק לבקשתי:בנתונים הראשונים שהצגת מוכתב על קטגוריות גישת מטוסים (שנמצאת בתחתית דפית הגישה), ובקשתי היא האם הינך יכול לתרגם את השורה הבאה כיוון שלא הבנתי במה מדובר: "Aircraft Approach Category. A grouping of aircraft based on 1.3 times their stall speed in their landing configuration at their maximum certificated landing weight" תודה על תשומת לבך. תומר תודה רבה עופר! עכשיו לניסוח פשוט: הכוונה פי 1.3 ממהירות ההזדקרות במשקל המירבי לנחיתה, לדוגמא: מהירות הזדקרות של S172 במשקל מירבי היא 45 קשר מכפילים את הנתון ב-1.3 ומקבלים מספר, עם מספר זה עוברים לטבלה ונכנסים לקטגוריה A במקרה זה. הניסוח נכון? תודה
Opher Ben Peretz פורסם דצמבר 4, 2006 מחבר דיווח פורסם דצמבר 4, 2006 בדיוק. מסמכים משפטיים כגון תקנות תעופה מנוסחים בסגנון זה, לוקח זמן להתרגל. תרגום:חלוקת מטוסים בגישה לקבוצות: חלוקת המטוסים לקבוצות לצרכי גישה, מבוססת על 1.3 פעמים מהירות ההזדקרות בתצורת נחיתה במשקלם המירבי המאושר לנחיתה. תודה רבה עופר, רק לבקשתי:בנתונים הראשונים שהצגת מוכתב על קטגוריות גישת מטוסים (שנמצאת בתחתית דפית הגישה), ובקשתי היא האם הינך יכול לתרגם את השורה הבאה כיוון שלא הבנתי במה מדובר: "Aircraft Approach Category. A grouping of aircraft based on 1.3 times their stall speed in their landing configuration at their maximum certificated landing weight" תודה על תשומת לבך. תומר תודה רבה עופר! עכשיו לניסוח פשוט: הכוונה פי 1.3 ממהירות ההזדקרות במשקל המירבי לנחיתה, לדוגמא: מהירות הזדקרות של S172 במשקל מירבי היא 45 קשר מכפילים את הנתון ב-1.3 ומקבלים מספר, עם מספר זה עוברים לטבלה ונכנסים לקטגוריה A במקרה זה. הניסוח נכון? תודה
תומר עינבר פורסם דצמבר 4, 2006 דיווח פורסם דצמבר 4, 2006 שוב תודה! למדתי כהוגן בדיוק. מסמכים משפטיים כגון תקנות תעופה מנוסחים בסגנון זה, לוקח זמן להתרגל. תרגום:חלוקת מטוסים בגישה לקבוצות: חלוקת המטוסים לקבוצות לצרכי גישה, מבוססת על 1.3 פעמים מהירות ההזדקרות בתצורת נחיתה במשקלם המירבי המאושר לנחיתה. תודה רבה עופר, רק לבקשתי:בנתונים הראשונים שהצגת מוכתב על קטגוריות גישת מטוסים (שנמצאת בתחתית דפית הגישה), ובקשתי היא האם הינך יכול לתרגם את השורה הבאה כיוון שלא הבנתי במה מדובר: "Aircraft Approach Category. A grouping of aircraft based on 1.3 times their stall speed in their landing configuration at their maximum certificated landing weight" תודה על תשומת לבך. תומר תודה רבה עופר! עכשיו לניסוח פשוט: הכוונה פי 1.3 ממהירות ההזדקרות במשקל המירבי לנחיתה, לדוגמא: מהירות הזדקרות של S172 במשקל מירבי היא 45 קשר מכפילים את הנתון ב-1.3 ומקבלים מספר, עם מספר זה עוברים לטבלה ונכנסים לקטגוריה A במקרה זה. הניסוח נכון? תודה