עבור לתוכן
Lauren_g

עזרה בפרוייקט מסביב לעולם ...

Recommended Posts

פורסם

שלום לכולם .

לאחר הכניסה החלקה (פחות או יותר) לואטיל , אני מתכנן להתחיל פרוייקט של הקפת הגלובוס .

התכנון שלי הוא להנות מהסינרים שעוד לא הייתה לי ההזדמנות להתפעל מהם , לכן רציתי מטוס שיתן לי את ההזדמנות הזאת ולא יחלוף על פניהם כהרף עין .

כמובן שגם אחד התנאים שלי הוא מטוס לא דיפולטי , כדי שההנאה תהיה מושלמת , לכן התחלתי לתור ולחפש מטוס אשר יתאים לי כמו כפפה ליד .

את הססנה של קארדנו שכבר רכשתי בעבר אני לא אקח איתי מכיוון שאני מעדיף לא לטוס עם מנוע אחד בלבד מעל האוקיאנוסים (אני טס עם מחולל התקלות של FSP) .

לאחר חיפוש ברשת וקריאת המלצות , רכשתי את ה Baron B58 של דרים-פליט ועשיתי איתו מספר טיסות נסיון בימים האחרונים - פשוט תענוג . יש לנו זוכה .

הוא יכול לטפס יותר גבוה מססנה , דבר חיוני במקרה של מזג אוויר חריג , הוא מעט מהיר יותר אך לא מהיר יותר מדיי (233 max) וכמובן - הוא בעל שני מנועים .

אתמול צבעתי אותו "ושיפצתי" אותו קצת לקראת המסע , ואפשר לומר שהוא מוכן פחות או יותר .

הבעייה העיקרית שלי נובעת מחוסר ההבנה בצריכת הדלק . "הספקס" של המטוס מציין שהמטוס יכול לעבור 1500 מייל בתדלוק אחד . אך באיזו פוזיציה של המצערת ? 100% ? 75% ? באיזה גובה ? בדרך כלל כיצד המדידות נעשות ?

כמו כן , אשמח לקבל מדריך כלשהו או עצות לגבי תדלוק חכם . חישוב תצרוכת הדלק הנחוצה ללג מסויים וכדומה . זה יכול לחסוך לי בזבוז כסף על דלק מיותר (שוב , אני טס עם FSP ואני מתכנן לי באדג'ט ספציפי כדי להוסיף למציאות) .

זהו בינתיים , אני מתאר לעצמי שאם יצוצו עוד מס' שאלות , אני לא אהסס לעלות אותם לכאן .

אני נורא מצפה ליציאה לדרך , כמובן שכל המסע יערך תחת ואטסים ותחת זמן עולמי אמיתי ללא ההאצות . התכנון שלי הוא לצאת תחילה מזרחה ולא מערבה כפי שמקובל בד"כ .

בתודה מראש ! 8)

פורסם

קיים כבר סוג של פרוייקט כזה אצלינו שקוראים לו TFC - אנחנו קבוצה שמידי יופ חמישי מבצעים לג כחלק ממסע סובב עולם- בכל שבוע ממשיכים מהמקום שבוא נחתנו פעם קודמת.

כל שבוע מתפרסם כאן תדריך לטיסה בים התדריכים תוכל למצא קישורים לסינרים מעניינים שרלווטים לאוותו לג, התור שלנו מותאם בעיקר למטוסים כבדים.

בהצלחה.

http://www.tfc.rwy12.com/

פורסם
אני מודע אליו ואני מודע לעוד מס' רב של פרוייקטים כאלה מסביב לעולם , אך לא במטוסי GA .

כן, אבל אתה יכול לקחת מהלינק שהבאתי לך המלצות למקומות והמלצות לסינריים ואגב חלק קטן מהתור מכיל לכים של VFR.

פורסם

אני לא מכיר טבלאות דלק לבארון, אבל יש את FSNAV וFSBUILD שיכולות לחשב דלק עבור הבארון.

גם בFLIGHT PLANNER של FS יש חישוב דלק עבור הבארון, אבל שם יש בעיה קשה עם הדאטאבייס

פורסם

לא מזמן נדמה לי שנתקלתי במדריך די מפורט לבואינג שנכתב על ידי תומר (נדמה לי) . למרות שהוא נכתב בשביל הבואינג , נכתב בו מס' דברים חכמים שצריך לקחת בחשבון . ניסיתי למצוא אותו כרגע , ללא הצלחה ...

יש מושג למה אני מתכוון ?

החישוב דלק של FS נראה לי פשטני למדי ואני לא נוטה לסמוך עליו בעיניים עצומות כאשר אני ארצה להכנס לחישוב די פרטני .

פורסם

בשעתו נהנייתי לטוס עם ה-VOYAGER בו ביצעו דיק רוטאן וג'ינה ייגר טיסה רצופה ללא חניה מסביב לעולם. חד מנועי. הקצב שלו מתאים לראות את פני כדור הארץ, אך בהמשך הגובה עולה מ-26000 ל-45000 רגל.

למטוסים מונעי בוכנה קיימות טבלאות שיוט. העיקרון הינו טיסה במהירות שיוט מיטבית, סל"ד מדחף מיטבי ותערובת מיטבית- כולם בטבלאות. התאמת המטוס למנוע היא כזאת שבנתוני ביצועי שיוט לטווח מיטבי המנוע מייצר בין 66 ל-75% מהספקו המרבי. ברוח אף מטוס איטי ובעל טווח קצר לא יגיע רחוק. במנוע בוכנה השוני העיקרי מביצועי מנוע טורבוג'ט הינו כי העלייה בגובה לא מעלה את הטווח.

שלום לכולם .

לאחר הכניסה החלקה (פחות או יותר) לואטיל , אני מתכנן להתחיל פרוייקט של הקפת הגלובוס .

התכנון שלי הוא להנות מהסינרים שעוד לא הייתה לי ההזדמנות להתפעל מהם , לכן רציתי מטוס שיתן לי את ההזדמנות הזאת ולא יחלוף על פניהם כהרף עין .

כמובן שגם אחד התנאים שלי הוא מטוס לא דיפולטי , כדי שההנאה תהיה מושלמת , לכן התחלתי לתור ולחפש מטוס אשר יתאים לי כמו כפפה ליד .

את הססנה של קארדנו שכבר רכשתי בעבר אני לא אקח איתי מכיוון שאני מעדיף לא לטוס עם מנוע אחד בלבד מעל האוקיאנוסים (אני טס עם מחולל התקלות של FSP) .

לאחר חיפוש ברשת וקריאת המלצות , רכשתי את ה Baron B58 של דרים-פליט ועשיתי איתו מספר טיסות נסיון בימים האחרונים - פשוט תענוג . יש לנו זוכה .

הוא יכול לטפס יותר גבוה מססנה , דבר חיוני במקרה של מזג אוויר חריג , הוא מעט מהיר יותר אך לא מהיר יותר מדיי (233 max) וכמובן - הוא בעל שני מנועים .

אתמול צבעתי אותו "ושיפצתי" אותו קצת לקראת המסע , ואפשר לומר שהוא מוכן פחות או יותר .

הבעייה העיקרית שלי נובעת מחוסר ההבנה בצריכת הדלק . "הספקס" של המטוס מציין שהמטוס יכול לעבור 1500 מייל בתדלוק אחד . אך באיזו פוזיציה של המצערת ? 100% ? 75% ? באיזה גובה ? בדרך כלל כיצד המדידות נעשות ?

כמו כן , אשמח לקבל מדריך כלשהו או עצות לגבי תדלוק חכם . חישוב תצרוכת הדלק הנחוצה ללג מסויים וכדומה . זה יכול לחסוך לי בזבוז כסף על דלק מיותר (שוב , אני טס עם FSP ואני מתכנן לי באדג'ט ספציפי כדי להוסיף למציאות) .

זהו בינתיים , אני מתאר לעצמי שאם יצוצו עוד מס' שאלות , אני לא אהסס לעלות אותם לכאן .

אני נורא מצפה ליציאה לדרך , כמובן שכל המסע יערך תחת ואטסים ותחת זמן עולמי אמיתי ללא ההאצות . התכנון שלי הוא לצאת תחילה מזרחה ולא מערבה כפי שמקובל בד"כ .

בתודה מראש ! 8)

פורסם
בשעתו נהנייתי לטוס עם ה-VOYAGER בו ביצעו דיק רוטאן וג'ינה ייגר טיסה רצופה ללא חניה מסביב לעולם. חד מנועי. הקצב שלו מתאים לראות את פני כדור הארץ, אך בהמשך הגובה עולה מ-26000 ל-45000 רגל.

:lol:

לך תמצא מסלול של 5 ק"מ שייתן לך להרים את המטוס לאוויר 8)

פורסם

נחתתי על אותו מסלול בן 15,000 רגל ב-1974 עם פאנטום, נגיעה ב-2/3 המסלול, בלי הוצאת מצנח עצירה, פינוי ב-7/8. יהיה קשה לך להמריא ממנו בדיוק כמו מהרצליה.

בשעתו נהנייתי לטוס עם ה-VOYAGER בו ביצעו דיק רוטאן וג'ינה ייגר טיסה רצופה ללא חניה מסביב לעולם. חד מנועי. הקצב שלו מתאים לראות את פני כדור הארץ, אך בהמשך הגובה עולה מ-26000 ל-45000 רגל.

:lol:

לך תמצא מסלול של 5 ק"מ שייתן לך להרים את המטוס לאוויר 8)

פורסם
לא מזמן נדמה לי שנתקלתי במדריך די מפורט לבואינג שנכתב על ידי תומר (נדמה לי) . למרות שהוא נכתב בשביל הבואינג , נכתב בו מס' דברים חכמים שצריך לקחת בחשבון . ניסיתי למצוא אותו כרגע , ללא הצלחה ...

יש מושג למה אני מתכוון ?

החישוב דלק של FS נראה לי פשטני למדי ואני לא נוטה לסמוך עליו בעיניים עצומות כאשר אני ארצה להכנס לחישוב די פרטני .

כאן הקישור למדריך של תומר

http://tomer.ifschool.net/planning/flightplanning.htm

וכאן קצת חומר למסע כמו שלך: לחץ company אח"כ library אח"כ לך ל pilot fiction ולחץ על Journey Around the World

http://www.euroharmony.com/site/main.php

והעיקר.. שמור על עצמך וחזור בשלום! (לואטיל אין כסף מיותר למשלחות חילוץ) :mrgreen:

תיקח איתך הרבה גרביים והשמר משודדי דרכים בדרום אמריקה.

אנו מצפים לגלויות ותמונות מכל מקום!! :wink:

פורסם
לא מזמן נדמה לי שנתקלתי במדריך די מפורט לבואינג שנכתב על ידי תומר (נדמה לי) . למרות שהוא נכתב בשביל הבואינג , נכתב בו מס' דברים חכמים שצריך לקחת בחשבון . ניסיתי למצוא אותו כרגע , ללא הצלחה ...

יש מושג למה אני מתכוון ?

החישוב דלק של FS נראה לי פשטני למדי ואני לא נוטה לסמוך עליו בעיניים עצומות כאשר אני ארצה להכנס לחישוב די פרטני .

כאן הקישור למדריך של תומר

http://tomer.ifschool.net/planning/flightplanning.htm

וכאן קצת חומר למסע כמו שלך: לחץ company אח"כ library אח"כ לך ל pilot fiction ולחץ על Journey Around the World

http://www.euroharmony.com/site/main.php

והעיקר.. שמור על עצמך וחזור בשלום! (לואטיל אין כסף מיותר למשלחות חילוץ) :mrgreen:

תיקח איתך הרבה גרביים והשמר משודדי דרכים בדרום אמריקה.

אנו מצפים לגלויות ותמונות מכל מקום!! :wink:

אוווואוווו , את המדריך הזה חיפשתי :mrgreen:

לגביי , אל תדאג . יש לי אישה שאוהבת אותי (אמא שלי ?) , היא בטח תדאג לשבת לי על הראש ולהשאיר אותי עירני , הרי ברור שנצטרך להוריד את הזבל או להרוג איזה ג'וק באמצע פיינל גורלי :roll: . את הילדה נפקיד אצל הסבתא , שלפחות תעשה משהו מועיל . :lol:

אולי נקים לעצמי איזה בלוג , שיהיה לי נוח לתעד את העניין .

פורסם

תראו איזה קושיה יש לי עכשיו . לטוס אונליין או עם AI ממוחשב ?

מצד אחד - לטוס בואטסים , אורגזמה . לטוס עם פקחים מכל העולם , המבטאים , האותנטיות , תענוג . אבל גם יכולים להיות מיילים שלמים לבד בשמיים , בשיעמום , ללא חברה . נאדה .

מצד שאני - AI ממוחשב . אולי הוא פחות חכם , אולי הוא פחות נותן הרגשה אמיתית , אבל איתו כן תהיה תחושה של עומס לעיתים , תחושה שאני לא לבד שם בשמיים .

אחח , החלטות החלטות . קשים החיים הבוגרים :wink:

פורסם
תראו איזה קושיה יש לי עכשיו . לטוס אונליין או עם AI ממוחשב ?

מצד אחד - לטוס בואטסים , אורגזמה . לטוס עם פקחים מכל העולם , המבטאים , האותנטיות , תענוג . אבל גם יכולים להיות מיילים שלמים לבד בשמיים , בשיעמום , ללא חברה . נאדה .

מצד שאני - AI ממוחשב . אולי הוא פחות חכם , אולי הוא פחות נותן הרגשה אמיתית , אבל איתו כן תהיה תחושה של עומס לעיתים , תחושה שאני לא לבד שם בשמיים .

אחח , החלטות החלטות . קשים החיים הבוגרים :wink:

לורן, הטיסות שלך הן קצרות יחסית. זה לא מיילג' מי יודע מה.

ראה גם בקישור הקודם שלי איך התנהג אותו טייס. הוא טס במטוס דומה לשלך.

אני אישית מאוד נהנה מהמפגש עם המבטא הפורטוגזי בריו, עם המבטא הטורקי באיסטנבול, עם המבטא הבלקאני בזאגרב וכך הלאה..

בדנמרק קישקשתי מעט בצ'ט פרטי עם פקח על ריצ'רד מולר נילסן (דני,אקס מאמן נבחרת ישראל בכדורגל), בהולנד שוחחתי הרבה זמן עם צרפתי שעובד בתעופה והיה מתנדב בקיבוץ..

בקיצור, המסר הוא שבמסע כזה, חלק מהחוויה זה מגוון האנשים שתפגוש.

מצד שני, בכזה מסע ארוך כדאי שתגוון. קצת און-ליין וקצת AI.

אפשרות נוספת היא שלחלק מהלגים תקרא למישהו שיתלווה אליך. נניח כל 3-4 טיסות, תבצע אחת עם חבר.

זהו לעצות החינם. רוצה עוד? תשלם!! :P

פורסם
תראו איזה קושיה יש לי עכשיו . לטוס אונליין או עם AI ממוחשב ?

מצד אחד - לטוס בואטסים , אורגזמה . לטוס עם פקחים מכל העולם , המבטאים , האותנטיות , תענוג . אבל גם יכולים להיות מיילים שלמים לבד בשמיים , בשיעמום , ללא חברה . נאדה .

מצד שאני - AI ממוחשב . אולי הוא פחות חכם , אולי הוא פחות נותן הרגשה אמיתית , אבל איתו כן תהיה תחושה של עומס לעיתים , תחושה שאני לא לבד שם בשמיים .

אחח , החלטות החלטות . קשים החיים הבוגרים :wink:

לורן, הטיסות שלך הן קצרות יחסית. זה לא מיילג' מי יודע מה.

ראה גם בקישור הקודם שלי איך התנהג אותו טייס. הוא טס במטוס דומה לשלך.

אני אישית מאוד נהנה מהמפגש עם המבטא הפורטוגזי בריו, עם המבטא הטורקי באיסטנבול, עם המבטא הבלקאני בזאגרב וכך הלאה..

בדנמרק קישקשתי מעט בצ'ט פרטי עם פקח על ריצ'רד מולר נילסן (דני,אקס מאמן נבחרת ישראל בכדורגל), בהולנד שוחחתי הרבה זמן עם צרפתי שעובד בתעופה והיה מתנדב בקיבוץ..

בקיצור, המסר הוא שבמסע כזה, חלק מהחוויה זה מגוון האנשים שתפגוש.

מצד שני, בכזה מסע ארוך כדאי שתגוון. קצת און-ליין וקצת AI.

אפשרות נוספת היא שלחלק מהלגים תקרא למישהו שיתלווה אליך. נניח כל 3-4 טיסות, תבצע אחת עם חבר.

זהו לעצות החינם. רוצה עוד? תשלם!! :P

טוס אונליין גם אם זה במחיר שממה הרובוטים של PAI לא ממש כזאת אטרקציה לדעתי לפחות...

נא להתחבר על מנת להגיב

You will be able to leave a comment after signing in



התחברות לאתר


×
×
  • יצירת חדש...