עבור לתוכן
mickey lip

המחלקה הסגורה מציגה:

Recommended Posts

פורסם
אימון נחיתות בשדה מדהים VQPR

קחו לכם 747, תמריאו ממסלול 15 הקפה וחזרה לנחיתה על 15.

תהנו. :lol::lol:

ממתי הפכת להיות עובד הייטק משועמם, שעושה הקפות בזמן העבודה :roll:

פורסם
אימון נחיתות בשדה מדהים VQPR

קחו לכם 747, תמריאו ממסלול 15 הקפה וחזרה לנחיתה על 15.

תהנו. :lol::lol:

ממתי הפכת להיות עובד הייטק משועמם, שעושה הקפות בזמן העבודה :roll:

\

למה אתה משמיץ ?? :lol::lol:

תעשה מה שאומרים לך וזהו...כדאי לך להתאמן היטב וללמוד על האנשים שחיים באיזור, מצב הסוציו-אקונמי של האוכלוסייה, כלכלה וסוג מטבע, צורת ממשל, ביטחון, אקלים, חיות הבר, קצת גיאוגרפייה לא תזיק לך, תחרוש טוב על המדינה יש לך מבחן עיוני בקרוב וביום חמישי אחרי ה TFC יש לך מבחן מעשי.

הלינקים הבאים יעזורו לך ללמוד קצת על המקום:

http://en.wikipedia.org/wiki/Bhutan

http://en.wikipedia.org/wiki/Paro_Airport

פורסם

למה אתה משמיץ ?? :lol::lol:

תעשה מה שאומרים לך וזהו...

מילא להסתכל על המכ"מ, לרענן SI, לצ'וטט עם פקחים, אבל לטוס? :shock:

תאמינו לי המשמיצים האלו... ממש בושה :mrgreen:

פורסם

למה אתה משמיץ ?? :lol::lol:

תעשה מה שאומרים לך וזהו...

מילא להסתכל על המכ"מ, לרענן SI, לצ'וטט עם פקחים, אבל לטוס? :shock:

תאמינו לי המשמיצים האלו... ממש בושה :mrgreen:

:lol::lol: זה מה שקורה שהמחלקה הסגורה מנסה קצת לטוס,עכשיו לפינקלס יש עגלה שקמה לתחיה,אין לו תירוץ לא לטוס עכשיו :lol::lol:

פורסם

חוץ מזה שהאויר כל כך דלילי בגבוה עד כדי כך שססנה לאחר ריצה מגיע רק בסוף המסלול ל58 קשרים

ולכן לטפס איתה מעל לבור זה כמעט בלתי אפשרי

וחוץ מזה שבשביל לא לשבור גלגלים של 744 בהמראה שנייה וחצי אחריי שמנתקים צריך לקפל גלגלים

וחוץ מזה שהסיכויים לעצור בסוף המסלול הם כמעט אפסיים (כי יש את צוק הבור שמסתיר חצי ממנו)

השדה הזה ממש אחלה :mrgreen:

פורסם

מיקי,

לאור מה שקראתי למעלה, ובהתחשב בנפשות הפועלות, תסביר לי:

האם כולנו בעצם חברים (מרצון או לא, עוד לא החלטתי...) במסדר "המחלקה הסגורה"?

או שזה רק דמיון פרוע?

יום נפלא עם שפע של הזדמנויות.......

פורסם
מיקי,

לאור מה שקראתי למעלה, ובהתחשב בנפשות הפועלות, תסביר לי:

האם כולנו בעצם חברים (מרצון או לא, עוד לא החלטתי...) במסדר "המחלקה הסגורה"?

או שזה רק דמיון פרוע?

יום נפלא עם שפע של הזדמנויות.......

כולנו חברים אהרון ידידי, אבל

המחלקה הסגורה היא אך ורק לכמה פסיכים , שכמות הטירוף ( לא רק בסימולטור) נשפכת מהם בכמויות לא סבירות.

על מנת להיות חבר במחלקה הסגורה אתה חייב לעמוד בקריטריונים מאוד קשוחים.

אם אתה קצת שפוי , מקומך לא איתנו :lol:

אם הצלחת להתקבל לאברבנל, מקומך לא איתנו .... :lol:

יש טעם להמשיך? :lol:

וכן, ניתן לנחות וגם להמריא עם 747 שם, בדוק, חוץ מזה, דוד שלח אותי.

פורסם

ממליץ להתקין את הסינרי ואת ה SRTM של נפל, משנה את הכל וביחוד את הטירוף שבגישה.

בינתים עם מתוך צי של 10 B727 נישארו 8 :cry:

פורסם
יש לכם עוד שדות תעופה משוגעים כאלה?

אני תמיד במסע חיפוש אחרי שדות מטורפים וההתקדמות איטית :/

IGS and NDB 13 at Kai Tak (VHHX)

Visual at Saba (SABA) in DHC-6 Twin Otter

River Visual 19 at Ronald Reagan Washington (KDCA)

Visual 23 at Courchevel (LFLJ) in DHC-7 with sloping runway add-on

GPS 2 at Santos Dumont (SBRJ)

LLZ/DME at Vagar (EKVG) in Boeing 737

LLZ/DME/circling at Innsbruck (LOWI)

ILS/DME 10 at London City (EGLC)

5 approaches at Madeira (LPMA)

Visual at Lukla (VNLK) in DHC-6 Twin Otter with sloping runway add-on

Visual at Paro (VQPR)

9 approaches at Saint Maarten (TNCM)

Visual at Saint-Barthélemy (TFFJ)

GPS or VOR/DME circling at Queenstown (NZQN)

וכאן :

http://www.simtours.net/strangeairportsplaces.php

פורסם
יש לכם עוד שדות תעופה משוגעים כאלה?

אני תמיד במסע חיפוש אחרי שדות מטורפים וההתקדמות איטית :/

IGS and NDB 13 at Kai Tak (VHHX)

Visual at Saba (SABA) in DHC-6 Twin Otter

River Visual 19 at Ronald Reagan Washington (KDCA)

Visual 23 at Courchevel (LFLJ) in DHC-7 with sloping runway add-on

GPS 2 at Santos Dumont (SBRJ)

LLZ/DME at Vagar (EKVG) in Boeing 737

LLZ/DME/circling at Innsbruck (LOWI)

ILS/DME 10 at London City (EGLC)

5 approaches at Madeira (LPMA)

Visual at Lukla (VNLK) in DHC-6 Twin Otter with sloping runway add-on

Visual at Paro (VQPR)

9 approaches at Saint Maarten (TNCM)

Visual at Saint-Barthélemy (TFFJ)

GPS or VOR/DME circling at Queenstown (NZQN)

וכאן :

http://www.simtours.net/strangeairportsplaces.php

TFC שבוע הבא מגיעים לשדה השלישי ברשימה :D

אלעד ואני ביצענו את הגישה הזאת, כיף לא נורמלי אבל זה כלום לאומת פארו.

פורסם

עדכון חם מהשטח :D

רונן השאיל לי את BAZ וביצעתי איתו שתי נחיתות יפיפיות.

עכשיו האתגר זה לא לחסל את ה ELA :roll:

פורסם

עשיתי עכשיו הקפה ב-VQPR עם 747 ו777 דיפולטים

אז ככה :

המראה:

777- דלק להקפה בלבד - 3% המראה כמעט חלקה(20FT מהעץ)

747-קודם ניסיתי עם 30 אחוז דלק אבל לא הצלחתי להמריא....נכנסתי בגבעה.בפעם השניה... דלק 4% המראה קשהההה עשיתי OVERRUNWAY בערך 50 מטר נגעתי בעץ עם המנוע מספר 3...בגלל שיש לי איגנור קראש אז כיביתי את המנוע

קיצור עשיתי הקפה...שדרך אגב מאוד קשה אחרי ההמראה למצוא את השדה כשאתה עם הרוח.

פיינל-נחיתה

777- מדפים מלאים 60% ספויילרים 50% כוח בערך 5 מייל מהשדה אולי יותר מתחילים לרדת 1700-1800 רגל לדקה (הייתי 16 אלף רגל נראה לי. רוח שעה 10 ..34) הגעתי לגבעה האחרונה הורדתי כוח ספויילרים על 80 אחוז MAX BREAK נחתתי יחסית בקלות ומנועים "הפוכים"(לא יודע איך אומרים את זה) ...עצרתי על המספר 33 הרוח הייתה כבר על 02

747 - ניסיתי אותו דבר לצערי הייתי מהיר מדי בכל זאת עשיתי הליכה סביב ישירות לעם הרוח

בפעם השניה מדפים מלאים 78% ספויילרים 30% כוח. הנחיתה לא הייתה כל כך רכה אם זה היה אמיתי הייתי מפנצ'ר את כל הגלגלים האחוריים.

תאמינו לי חוויה ומלא אדרנלין ....מישהו בא לפקח שם??:)

*יש אפשרות גם לנחות כמו בהונג קונג...השדה הישן(ברח לי השם- שסגור) מהצד ולהתיישר מול 15 כשנשארת לך גבעה אחת(שזה בערך מייל וחצי) וכמה עצים :)

נא להתחבר על מנת להגיב

You will be able to leave a comment after signing in



התחברות לאתר


×
×
  • יצירת חדש...