Opher Ben Peretz פורסם ינואר 11, 2007 דיווח פורסם ינואר 11, 2007 המעוניינים יכולים להתחבר במערב אירופה ואנגליה ולראות רוחות בנות 50 קשר, ואולי אף גגות עפים :-) EGGD 111250Z 26033G48KT 6000 FEW018 10/07 Q1006
talkaplan פורסם ינואר 11, 2007 דיווח פורסם ינואר 11, 2007 נחמד+ יש מצב נאי יתחבר לטיסה מבן גוריון לשמה נראה מאתגר.
zmatan פורסם ינואר 11, 2007 דיווח פורסם ינואר 11, 2007 נחתתי אתמול בהיטרו.מז"א קטסטרופי. הלכתי פעמיים סביב ערפל כבד ובניסיון השלישי נחתתי על 32 קשר של רוחות צד... מפחיד אך מאתגר :mrgreen:
Avichai Koor פורסם ינואר 11, 2007 דיווח פורסם ינואר 11, 2007 אני עכשיו בטיסה מאמסטרדם אני חייב לומר.....מטורף היו לי 45 קשרים רוחות ערפל שלא ראיתי את סוף המסלול וגשם זלעפות...מאוד מאתגר מאוד מרשים כדאי לנסות!!
crazyblat פורסם ינואר 11, 2007 דיווח פורסם ינואר 11, 2007 לפני שנתיים בערך עשיתי טיסה...אופליין כמובן... היה לי בערך 40 קשר בין צרפת לאנגליה אחר כך זה נרגע ל-30...ב20000 רגל בערך לקראת נחיתה בלונדון היה לי 20 קשר רוח ב"שעה" 9-10 הלכתי סביב 3 פעמים בערך כשכל סביב שם זה היה בערך 10-15 דקות בגלל שהיה לי TRAFFIC מטורף(שדרך אגב אני עדיין מחפש את התוכנה הזאת נואשות) בקיצור כשנחתתי הייתי עם כוח על 3/4 ומדפים על 10 בלבד(777 דיפולט) וזנב כמעט 100 אחוז לצד שמאל(הג'ויסטיק שמאלה) היה מפחיד כי טסתי עם CRASHING ON הנחיתה לא מושלמת אבל אני בחיים לא אשכח את זה...
Ben Cohen פורסם ינואר 11, 2007 דיווח פורסם ינואר 11, 2007 עד שראיתי את ההודעה ונכנסתי לסימולטור היה כבר 30 קשר הרוחות, לא נורא הסתדרתי עם זה ועם 767 עמוס בנוסעים. המראתי מEGGD אם אני זוכר נכון נחתתי ILS27. הרוחות היו רוחות אף של 28 קשר. רציתי קצת צולבות אבל לא נורא, הסתדרתי עם זה. הראות הייתי נורא והיה לי איזה באג עם הטייס האוטומטי אז הייתי חייב לשמור לבד ברוחות האלה ובלי ראות את הGS והLOC, לא נורא אימון טוב למרות שזה היה סיוט, כל העבודה נופלת עלייך כשאתה מנתק ט/א ב5000 רגל. ללא ספק מומלץ, אפילו בקיץ אפשר לשים קצת רוחות וILS 12. הדבר היותר מרכזי לדעתי מהרוחות היא ללא ספק הראות, לטוס IFR IFR לא טסים כל יום, הוכחתי לעצמי שאם לא הייתי טס עם הFMC, או במקרה של מטוסים קלים GPS פשוט הייתי הולך לאיבוד, ולא הייתי יודע לעבוד כראוי עם VORים ולנווט כמו שצריך.
3Dvg פורסם ינואר 11, 2007 דיווח פורסם ינואר 11, 2007 עד שראיתי את ההודעה ונכנסתי לסימולטור היה כבר 30 קשר הרוחות, לא נורא הסתדרתי עם זה ועם 767 עמוס בנוסעים. המראתי מEGGD אם אני זוכר נכון נחתתי ILS27. הרוחות היו רוחות אף של 28 קשר. רציתי קצת צולבות אבל לא נורא, הסתדרתי עם זה. הראות הייתי נורא והיה לי איזה באג עם הטייס האוטומטי אז הייתי חייב לשמור לבד ברוחות האלה ובלי ראות את הGS והLOC, לא נורא אימון טוב למרות שזה היה סיוט, כל העבודה נופלת עלייך כשאתה מנתק ט/א ב5000 רגל.ללא ספק מומלץ, אפילו בקיץ אפשר לשים קצת רוחות וILS 12. הדבר היותר מרכזי לדעתי מהרוחות היא ללא ספק הראות, לטוס IFR IFR לא טסים כל יום, הוכחתי לעצמי שאם לא הייתי טס עם הFMC, או במקרה של מטוסים קלים GPS פשוט הייתי הולך לאיבוד, ולא הייתי יודע לעבוד כראוי עם VORים ולנווט כמו שצריך. תקלה...... מה הית עושה אם ה FMS היה הולך לך? (לא עלינו...) תחנה את הבואינג ותוצאי את הססנה מההנגר ותתחיל להתאמן....טיסה הבאה תתרגל חירום של אובן מערכות יום טוב!
Izik Bakshi פורסם ינואר 11, 2007 דיווח פורסם ינואר 11, 2007 המעוניינים יכולים להתחבר במערב אירופה ואנגליה ולראות רוחות בנות 50 קשר, ואולי אף גגות עפים :-)EGGD 111250Z 26033G48KT 6000 FEW018 10/07 Q1006 חברי המחלקה הסגורה, אם זה לא אתגר אז מה כן? יאלה תניעו. :mrgreen:
Opher Ben Peretz פורסם ינואר 12, 2007 מחבר דיווח פורסם ינואר 12, 2007 בואינג 767 מצויד בשני FMC. מה הית עושה אם ה FMS היה הולך לך? (לא עלינו...)
אורח פורסם ינואר 12, 2007 דיווח פורסם ינואר 12, 2007 המעוניינים יכולים להתחבר במערב אירופה ואנגליה ולראות רוחות בנות 50 קשר, ואולי אף גגות עפים :-)EGGD 111250Z 26033G48KT 6000 FEW018 10/07 Q1006 חברי המחלקה הסגורה, אם זה לא אתגר אז מה כן? יאלה תניעו. :mrgreen: http://www.vatil.org/vatil/board/viewtopic.php?t=15662 קח 744 ובצע...