עבור לתוכן
OmriSoudry

הודעות צוות במהלך הטיסה

Recommended Posts

פורסם

לעתים קרובות דיילים וטייסים מנסים להפוך את ההודעות הנאמרות ברמקולים במהלך הטיסה למעניינות ומשעשעות יותר. הנה כמה דוגמאות אמיתיות שנשמעו ודווחו:

1. בטיסת SouthWest (שם ידוע שכל אחד בוחר איפה לשבת ואין מקום שמור מראש) דיילת הכריזה: "אנשים, אנשים, אנחנו לא בוחרים כאן רהיטים, תבחרו כבר מושב ותתיישבו בו!".

2. בטיסת קונטיננטל עם דיילות מבוגרות, הטייס הודיע: "גבירותיי ורבותיי, הגענו לגובה השיוט שלנו וכעת נכבה את האורות בקבינה. הדבר נעשה לנוחיותכם בלבד, ועל מנת לשפר את המראה של צוות הדיילות שלכם".

3. בנחיתה, הדיילת אמרה: "אנא בדקו שכל חפצכם עמכם בעת עזיבתכם את המטוס. אם אתם מתכוונים להשאיר משהו, לפחות תדאגו שזה משהו שנשמח לקבל".

4. "ישנם 50 דרכים לעזוב את חברה שלכם, אבל רק 4 דרכים לעזוב את המטוס הזה".

5. אחרי נחיתה קשה במהלך סופת רעמים בממפיס, דיילת בחברת NorthWest הכריזה: "אנא היזהרו בעת פתיחת תאי המטען שמעל לראשיכם, מכיוון שאחרי נחיתה כזאת - בדוק משהו זז שם."

6. דייל בחברת SouthWest במהלך תדריך הבטיחות: "ברוכים הבאים לטיסה 245 של סאות'ווסט לטמפה. על מנת לתפעל את חגורות הבטיחות שלכם, הכניסו את לשונית המתכת פנימה, והדקו את החגורה. זה פועל בדיוק כמו כל חגורת בטיחות אחרת. ואם אתם לא יודעים איך לתפעל חגורה, ככל הנראה שאתם לא צריכים להסתובב בציבור ללא השגחה".

7. במקרה של ירידת לחץ אוויר במטוס, ייפלו מסיכות חמצן מתקרת המטוס. הפסיקו לצעוק, תפסו את המסכה, ומשכו אותה מעל פניכם. אם נוסע איתכם ילד קטן, שימו את המסכה שלכם קודם לפני שתעזרו לו עם שלו. במקרה ויש עמכם מעל ילד קטן אחד, בחרו את המועדף עליכם".

8. לפני הנחיתה הטייס הודיע: "מזג האוויר ביעד שלנו הוא 15 מעלות עם מעט עננים שבורים. אבל אנו דואגים שיתקנו אותם לפני שנגיע".

9. דייל במהלך הסעה לשער אחרי נחיתה: "לפני עזיבתכם את המטוס, אנא וודאו כי כל חפציכם עמכם. כל דבר שתשאירו מאחור יחולק באופן שווה בין צוות הדיילים. אנא לא להשאיר ילדים ונשים".

10. טייס בהודעת הפתיחה שלו: "חברת דלתא גאה בבעלות על צוות הדיילים הכי טוב בתעשייה. לצערנו, אף אחד מהם לא על הטיסה היום".

11. אחרי נחיתה קשה בסולט לייק סיטי, דיילת של חברת SouthWest הודיעה: "זו היתה קפיצה לא קטנה, ואני יודעת מה אתם חושבים. אני כאן כדי להגיד לכם שזו לא אשמת חברת התעופה. זו גם לא אשמת הטייס. זו אפילו לא אשמת צוות הדיילים. זה האספלט דפוק..."

12. לאחר נחיתה קשה, דיילת של חברת אמריקן אירליינס הודיעה: "גבירותיי ורבותיי, ברוכים הבאים לאמרילו, טקסס. אנא הישארו לשבת במושבכם עם החגורות מהודקות, בזמן שהקפטן מסיע לשער את מה שנשאר מהמטוס..."

13. לאחר נחיתה לא מושלמת, דיילת הכריזה: "אנו מבקשים מכם להישאר לשבת עם החגורות מהודקות, בזמן שקפטן קנגורו מקפיץ אותנו לטרמינל".

14. לאחר נחיתה קשה, טייס המשנה וצוות הדיילים עמדו ליד דלת המטוס וחייכו לנוסעים שירדו מהמטוס. לבסוף, נותרה אישה קשישה אחת אחרונה, ניגשה אל הטייס, ואמרה: "תגיד, אנחנו נחתנו או שהפילו אותנו??".

15. במהלך השיוט טייס SouthWest הודיע לנוסעים: "גבירותיי ורבותיי, אלו המעוניינים לעשן יוכלו לעשות זאת באזור העישון. אזור העישון במטוס זה נמצא על הכנף השמאלית, ואם תצליחו להדליק אותם, תוכלו לעשן".

16. לאחר הגעה לגובה שיוט, טייס הודיע: "גבירותיי ורבותיי, ברוכים הבאים לטיסה 293 מניו יורק ללוס אנג'לס. מזג האוויר לאורך הנתיב צפוי להיות נוח, ולכן צפויה לנו טיסה חלקה ונעימה. כעת הישענו אחורה, הירגעו ו...אלוהים אדירים!!!!". לאחר מכן הפסיק השידור. אחרי כמה דקות, הקפטן הפעיל שוב את האינטרקום ואמר: "גבירותיי ורבותיי, אני מצטער אם הפחדתי אותכם מוקדם יותר, אבל בזמן שדיברתי איתכם הדיילת בטעות שפכה עליי כוס קפה. אתם צריכים לראות את קדמת המכנסיים שלי!"

קובי - יש לכם הברקות כאלו בישראייר? :D

פורסם

אם יש לנו הברקות? חלק ממה שהזכרת בכלל הומצא אצלנו.....

אני באופן אישי השתמשתי בזה לא מעט בתקופה שקידמנו בידור בטיסה.

ממממ

* - מצד ימין של המטוס ניתן לראות את גבעת חלפון, לכל היושבים בצד שמאל, היא אינה עונה...

* - אם חלילה נוסע מבקש יותר מכוס שתייה אחת יואמר הדייל באדיבות "אדוני מצפה לאורחים?" (מקור ר.א.)

* - נוסעים יקרים כפי שאתם בוודאי שמים לב, המטוס היום לא מלא בנוסעים בלשון המעטה. אי לכך נבקשכם לשבת ליד החלונות, בכדי שהמתחרים שלנו יחשבו שאנחנו יוצאים מלאים.

אני אנסה לחשוב על עוד כמה.

פורסם

14. לאחר נחיתה קשה, טייס המשנה וצוות הדיילים עמדו ליד דלת המטוס וחייכו לנוסעים שירדו מהמטוס. לבסוף, נותרה אישה קשישה אחת אחרונה, ניגשה אל הטייס, ואמרה: "תגיד, אנחנו נחתנו או שהפילו אותנו??"

:lol::lol::lol:

פורסם

יש איזה דייל "שרוט" אחד בישראייר שיצא לאח שלי לטוס איתו פעם לAMS, אני פשוט בכיתי מהציטוטים וכן המשפט שלישי של קובי היה אחד מהם 8)

גם אם זה לא אמיתי זה עדיין מצחיק :)

פורסם

אחד החברים שלי שטס בישראייר הביא את הציטוט הבא בסיום הטיסה הפרסר ברך לשלום ואמר "זיכרו לא הגעתם לא שילמתם"

פורסם

ציטוט (הפעם אמיתי) מטיסת ארקיע מקטוביץ' לתל אביב, 23/8/2006,

"חברים אני מבקש מכם לשבת מיד. אתם מעכבים אותנו. אם לא נמריא מיד לא נוכל להמריא ב 7 שעות הקרובות משום שגם ככה כועסים עלינו בשדה הזה כי איחרנו בנחיתה פה הבוקר".

כל הזכויות שמורות לקברניט הטיסה המהולל

פורסם

חחחחח תיראו הזקנה מ-14 לא נעים לי לומר זו סבתא שלי....... :lol: :mrgreen: (סתאאם)

ואגב קובי.....יצא לי פעם לבקש מדייל ישראייר עוד כוס שתייה הוא לא בדיוק ענה לי

הוא כמעט הוציא עליי סכין לפי המבט בעיניים שלו..........( :shock: מפחיד)

פורסם

דיילת חדת לשון

זו לא בדיחה, זה אכן קרה -

אחת הטיסות של "ארקיע" מדוברובניק בוטלה .

דיילת של החברה עמדה ורשמה הזמנות חדשות. תור ארוך של נוסעים מאוכזבים

ומרוגזים השתרך מול הדלפק שלה. פתאום, אחד הנוסעים פילס דרכו בין כולם ,

הניח בעצבים את כרטיסו על הדלפק ואמר: "אני חייב להיות על הטיסה הזאת, וזה חייב להיות במחלקה הראשונה".

" אני מצטערת אדוני", ענתה הדיילת האדיבה, "אבל כל התור הזה היה לפניך .

תמתין לתורך ואני בטוחה שנוכל לעשות משהו כדי לעזור לך ".

הנוסע המעוצבן לא התרגש מדבריה ושאל בקול: "יש לך שמץ של מושג מי אני ?"

הדיילת תפסה את המיקרופון ואמרה, כשקולה נשמע בכל הטרמינל: "נוסעים נכבדים, יש לנו

כאן נוסע שאינו יודע מי הוא. כל מי שיכול לעזור לזיהויו מתבקש להגיע

לשער 14". הנוסעים בתור צחקו, ואילו הנוסע סינן לעברה מבעד שיניו :

" אני עוד אדפוק אותך על זה !!!"

" גם בשביל זה תצטרך לעמוד בתור, אדוני", ענתה הדיילת בחיוך.

פורסם
דיילת חדת לשון

זו לא בדיחה, זה אכן קרה -

אחת הטיסות של "ארקיע" מדוברובניק בוטלה .

דיילת של החברה עמדה ורשמה הזמנות חדשות. תור ארוך של נוסעים מאוכזבים

ומרוגזים השתרך מול הדלפק שלה. פתאום, אחד הנוסעים פילס דרכו בין כולם ,

הניח בעצבים את כרטיסו על הדלפק ואמר: "אני חייב להיות על הטיסה הזאת, וזה חייב להיות במחלקה הראשונה".

" אני מצטערת אדוני", ענתה הדיילת האדיבה, "אבל כל התור הזה היה לפניך .

תמתין לתורך ואני בטוחה שנוכל לעשות משהו כדי לעזור לך ".

הנוסע המעוצבן לא התרגש מדבריה ושאל בקול: "יש לך שמץ של מושג מי אני ?"

הדיילת תפסה את המיקרופון ואמרה, כשקולה נשמע בכל הטרמינל: "נוסעים נכבדים, יש לנו

כאן נוסע שאינו יודע מי הוא. כל מי שיכול לעזור לזיהויו מתבקש להגיע

לשער 14". הנוסעים בתור צחקו, ואילו הנוסע סינן לעברה מבעד שיניו :

" אני עוד אדפוק אותך על זה !!!"

" גם בשביל זה תצטרך לעמוד בתור, אדוני", ענתה הדיילת בחיוך.

חחחח הבדיחה הזאת מתגלגלת כל כך הרבה, כל פעם עם משפט אחר בסוף, ושם אחר של חברת תעופה :)

נא להתחבר על מנת להגיב

You will be able to leave a comment after signing in



התחברות לאתר


×
×
  • יצירת חדש...