Erez Savir פורסם ינואר 29, 2007 דיווח פורסם ינואר 29, 2007 לאחרונה 5(!) חברות פיתוח הודיעו על פיתוח של airbus מסדרת הA320. הנה כול חמשת החברות: הראשונה היא air simmer,חברה חדשה שלא חושפת יותר מידי פרטים. האתר: www.airsimmer.com השנייה היא PMDG שכולכם מכירים,גם שם עדיין אין שום פרטים חוץ מזה שזה בפיתוח. השלישית היא WILCO/Feelthere.המועד יציאה מתוכנן לרביעי הזה(31.01.07),אז נצטרך לחכות ולראות,לפי התמונות והfeature list זה נראה מבטיח ביותר. www.wilcopub.com חברה חדשה,שרק היום הודיעה על בניית התוסף היא Airliner-XP חברה שמורכבת מתותחים רציניים ביותר בתחום הסימולטורים,חלק מהם אלו שבנו את השעונים של Reality Xp ומפתח של Dreamfleet שבנו את הATR המפורסם של Flight1 ועוד. לפי התמונות זה נראה כאחד התוספים המובילים בשוק,וזה יוצא לFS9! www.airliner-xp.com חברה חמישית ואחרונה,היא TTC או Things to Come.לפי התמונות נראה נחמד מאד,אבל כול חובבי ה2D יתאכזבו,לפי מה שהבנתי מהאתר,זה יצא רק עם קוקפיט וירטואלי כלומר יותר מתאים לאנשים עם מחשבים חזקים ו\או Tracker IR. http://things-to-come.com/a320/ נקווה שיהיה לנו תקופת מלאה אירבאסים,ובמיוחד שעכשיו יש סוף סוף חברה ישראלית שמטיסה את המטוס הגאוני הזה.
Doron_Angel פורסם ינואר 29, 2007 דיווח פורסם ינואר 29, 2007 הבה לא נשכח את התוסף הותיק והמצוין הבית Phoenix Simulation אשר קיים כבר זמן מה (זכורני שעבד על FS2K וגם על FS9). http://www.phoenix-simulation.co.uk בברכה, דורון
Matan Solomon פורסם ינואר 29, 2007 דיווח פורסם ינואר 29, 2007 WILCO/Feelthere יופי של חברה!! כבר היום יש להם מבחר גדול של מטוסים שמתאימים גם לFSX ביניהם ERJ 135 ו145...
Almog Atar פורסם ינואר 30, 2007 דיווח פורסם ינואר 30, 2007 שוחרר האירבאס של WILCO !! ניתן להזמין את חבילת הדלוקס (50 דולר) וחבילה רגילה (40 דולר). החביל הרגילה כוללת A318 A320 וA321. הדלוקס כולל את הA319 ואת הA319CJ שזה כמו הBBJ של בואניג, כמו כן זה כולל כמה קטעים מסרטיי האירבאסים של JUST PLANES. תבלו ...
Niv Malin פורסם ינואר 30, 2007 דיווח פורסם ינואר 30, 2007 נשמע מבטיח.... מחכה לשמוע תגובות בקשר אליו.
Almog Atar פורסם ינואר 30, 2007 דיווח פורסם ינואר 30, 2007 לא מפתיע בכלל, יש עומס על השרתים והאתר בכלל לא עובד..... כמו כן אם הבנתי נכון WILCO שיחררו את המטוס ללא אישור מFEELTHERE ....
yaakovbl1 פורסם ינואר 30, 2007 דיווח פורסם ינואר 30, 2007 אני רוצה להגיד משהו על איירבס. בסימולטור זה כיף, כנראה גם במציאות. אבל כשאני רואה תגובות חיוביות על זה שהוא יטוס תחת דגל ישראלי אז זה קצת מפריע לי. עובד הייצור בבואינג מסייע לישראל בכספי המיסים שהוא משלם. עובד הייצור של איירבס, דווקא לא. (ואם כן אז הסיוע שלו מגיע לשכנים לא הכי נחמדים בשכונה) ואני אומר, אם זה ככה, אז צריך לרכוש דווקא בואינג ולסייע לפרנסת מי שעוזר לנו. בסלנג זה נקרא WIN-WIN. לא נכון??
ha5mvo פורסם ינואר 30, 2007 דיווח פורסם ינואר 30, 2007 אני רוצה להגיד משהו על איירבס.בסימולטור זה כיף, כנראה גם במציאות. אבל כשאני רואה תגובות חיוביות על זה שהוא יטוס תחת דגל ישראלי אז זה קצת מפריע לי. עובד הייצור בבואינג מסייע לישראל בכספי המיסים שהוא משלם. עובד הייצור של איירבס, דווקא לא. (ואם כן אז הסיוע שלו מגיע לשכנים לא הכי נחמדים בשכונה) ואני אומר, אם זה ככה, אז צריך לרכוש דווקא בואינג ולסייע לפרנסת מי שעוזר לנו. בסלנג זה נקרא WIN-WIN. לא נכון?? Yaakov That's a political statement - what does it have to do with aviation or simulation?? Do you in everyday life insist on buying american produce only??
Izik Bakshi פורסם ינואר 30, 2007 דיווח פורסם ינואר 30, 2007 מסכים עם מיכאל. יעקוב, עד כמה שזה נושא מעניין לדיון, הוא גם טעון פוליטי ואינו מתאים לדעתי לתוכן הפורום, ועלול לגרום ליצרים לא טובים, לא חסרים פורומים אחרים לדיון בנושא זה.
Ben Cohen פורסם ינואר 30, 2007 דיווח פורסם ינואר 30, 2007 הייתי רוצה להגיב ליעקב. זה נושא שאפשר לדון עליו רבות אבל כאמור, לא לפורום הזה. לפי שעה, אני לא רואה את עצמי קונה איירבאס לסימולטור בעתיד, התרגלתי לבואינג ואני נהנה מה767 שלהם ואני לא רואה סיבה לשנות.
Niv Malin פורסם פברואר 4, 2007 דיווח פורסם פברואר 4, 2007 ראיתי אנשים שונים טסים עם המטוס הנ"ל, מה הרישומים שלכם לגביו? (של החברות השונות).
Gadi L. פורסם פברואר 4, 2007 דיווח פורסם פברואר 4, 2007 ראיתי אנשים שונים טסים עם המטוס הנ"ל, מה הרישומים שלכם לגביו? (של החברות השונות). לפי קריאה של תגובות זרוקות פה ושם בפורומים קיבלתי את הרושם ש Wilco התמקדו יותר מדי במודל החיצוני ושהמטוס מלא בבאגים. מה גם שהם שיחררו את זה מוקדם מאוד והמטוס לא עבר מספיק בדיקות איכות מוצר וכו'. נקווה שיצא SP או משהו... :? בכל זאת, הA320 של Airsimmer נראה הזה שיפתיע בגדול.
AaronDagan פורסם פברואר 5, 2007 דיווח פורסם פברואר 5, 2007 בנוגע לתגובה (הפוליטית-מוסרית לכאורה) למעלה, שאין לי מושג מי כתב אותה. שמחתי להיווכח שבמהלך 24 השעות האחרונות לא נוספו תגובות נוספות לנ"ל, לכן אני רואה את הנושא כסגור ומרוצה שלא נפתח שירשור מיותר בקטע הזה. לעניין האיירבוס והפיתוחים הצפויים: כאחד שהורגל לציוד של בואינג במהלך 35 השנים האחרונות (במציאות האמיתית, לא הווירטואלית.......), יש מצב שללמוד ציוד שונה מהווה בעייה למי "שנעול" על קו מחשבה מסויים. לעומת זאת, העקרונות של מרבית מטוסי הנוסעים זהים, לכן אני מעדיף אישית לאתגר את עצמי בלימוד והכרת נושא חדש ולא רק להתמקד במה שנוח לי ומוכר. תסכימו איתי שמטוס או ייצרן שמשווק בכל העולם בכמויות מסחריות עם מגוון דגמים לא יכול להיות גרוע עד כדי כך שנפסול אותו, אפילו אם מדובר "רק" בסימולטור.
yaakovbl1 פורסם פברואר 5, 2007 דיווח פורסם פברואר 5, 2007 בנוגע לתגובה (הפוליטית-מוסרית לכאורה) למעלה, שאין לי מושג מי כתב אותה. . היי אהרון, נדמה לי שהכותב שהזכרת הזדהה בשמו המלא בחתימה. זה שאין לך מושג מיהו, זה בסדר, אתה לא מפסיד הרבה, הוא לא אישיות מי יודע מה..
Ben Zwebner פורסם פברואר 5, 2007 דיווח פורסם פברואר 5, 2007 בנוגע לתגובה (הפוליטית-מוסרית לכאורה) למעלה, שאין לי מושג מי כתב אותה. . היי אהרון, נדמה לי שהכותב שהזכרת הזדהה בשמו המלא בחתימה. זה שאין לך מושג מיהו, זה בסדר, אתה לא מפסיד הרבה, הוא לא אישיות מי יודע מה.. לא יפה בכלל לרדת ככה על חברי הפורום... אם יש לך הערות או בעיות עם עצמך, נא לעשות את זה בפרטי/ MSN אן מייל :mrgreen:
Almog Atar פורסם פברואר 5, 2007 דיווח פורסם פברואר 5, 2007 אוקיי קצת רשמים ממישהו שקנה את המטוס ואני מאוכזב. לגבי תגובה שנכתבה למעולה, מודל חיצוני מזעזע !! הנה דיון בAVSIM מאת מדריך A320 בחברת TAM, הוא מצא כ40 באגים במטוס : http://forums.avsim.net/dcboard.php?az= ... 4775&page= למי שאין כוח לקרוא הנה בקצרה : -נתחיל מזה שהGPWS מוקלט מבואינג והדבר היחיד מבית אירבאס זה הRETARD. -בעיות עם כפתור הCLR בMDCU שנתקע לעיתים קרובות ולפעמים מוביל לקריסה (אני לא נתקלתי בזה) -קשה מאוד להקטין מהירות בהנמכה ובגישה. -בעת ניתוק הטייס האוטומטי המטוס נוטה לצלול למטה בגלל הקיזוז, צריך מיד לקזז חזרה למעלה. -סאונד ומודל חיצוני גרועים מאוד. -בעיות עם הMCDU (ניתן לקרוא בפירוט בהודעה שצירפתי למעלה). -מערכת ההידראוליקה לא ממודלת כמו שצריך. -המטוס לא מקושר לא עם SB\FSINN ולא עם FSUIPC, אין TCAS. -A FLOOR נכנס לפעולה מאוחר מידי. -אנשים דיווחו על פריימים נמוכים. -בעיות בשמירת ציר גלישה בגישה. -אם תזיזו את הAILERONS בזמן הסעה תגלו להפתעתכם שהמטוס יסתובב ! (לא קשור להגדרה של AUTO RUDDER) יש כמה דברים חיוביים במטוס, ניסיתי לחזור לPSS הישן ולאחר טיסה שביצעתי איתו גיליתי להפתעתי הרבה שהוא לא יותר גרוע מWILCO (אבל גם לא יותר טוב). זהו בקצרה ...... מי שלא רוצה לרדת מהרמה של PMDG וLDS, המטוס הזה לא בשבילו... נחכה לחברות האחרות ונראה מה הן יוציאו לשוק.
Matan Solomon פורסם פברואר 5, 2007 דיווח פורסם פברואר 5, 2007 חבל חבל חבל... דווקא מהחברה הזאת ציפיתי להרבה !! ד"א הבעיות עם הטייס אוטומטי שצולל למטה בניתוק, ועוד כל מיני בעיות שהוא רשם, מופיעות גם ב135 שלהם... חבל חבל חבל...
Opher Ben Peretz פורסם פברואר 6, 2007 דיווח פורסם פברואר 6, 2007 התייחסותי למידע שהופיע בשרשור: קיימות שתי ליגות מטוסים, העליונה בה בולטים LDS ו-PMDG. מופיעות בה DREAMFLEET עם B727 והבארון, AERWORX עם ה- B200, ומפעם לפעם כוכב חדש. בליגה שנייה נמצא את FT, PSS, ועוד רבים אחרים. FT הוציאה מטוסים טובים עליהם קיבלה פרסים, אך אם תתבוננו ב-B737 המצטיין שלה, הם לא הצליחו לכתוב רוטינה שתגרום למטוס לתקוף וליירט את הנתיב ולטוס עליו אחרי פנייה בה סטה ממנו, או לשמור גובה בפנייה. לדעתי אלו דברים המעידים שלמומחים שלהם חסרה הבנה יסודית במטוסים. PSS לדעתי במצב של התמוטטות מתמשכת, המתבונן כעת בפורום יראה שם סטיב אחד שמופיע פה ושם אך אין לו גישה לשירות לקחוחות. נורמן התפטר "עקב פציעתו", אך בו בזמן ראיתי אותו מחובר לא מעט בואטסים, אולי קרא סוף סוף את התמונה שציירתי לו כשיצא ה-B777. ספק אם יפעלו לתקן את שני המטוסים האחרונים שלהם. WILCO לא מפתחת ולא מייצרת את המטוסים אלא משווקת. WILCO היא משווק, ובמקרים לא מעטים אף בלי תמיכה. התמיכה של WILCO גרועה וזו אחת משתי החולשות של מוצרי FEELTHERE. ל-FEELTHERE תמיכה שמגיבה יפה לפניות קונים עד שמגיעים למגבלת היכולת הטכנית כפי שציינתי. מפתח ה-A3XX שלהם לא מוכר לי ממטוסים קודמים, יש לו כמה רעיונות יפים כולל התאמת ממשק המטוס ל-3 רמות משתמש שונות. יש לו תוכניות תצורה, חישוב דלק והטענה, חידוש בחברה. בין האירבאסים האחרונים לא הוזכר A320 PIC של WILCO בו הושקעה עבודת פיתוח רבה אך נכשל כישלון חרוץ עקב מימשק שכלל רק תא טייס תלת-מימדי.
Almog Atar פורסם פברואר 6, 2007 דיווח פורסם פברואר 6, 2007 התמיכה של WILCO באמת גרועה, כמו שציינתי כבר WILCO שיחררו את המטוס בלי אישור מFT. אם מישהו במקרה עקב בפורומים של FT מיד לאחר יציאת המטוס היה מוצא הרבה תגובות חריפות לגבי WILCO וגם קריאות לFT להחליף חברה משווקת, לפי מה שהבנתי בעיות אלו גם היו עם ה737 שיצא בתקופה האחרונה.
Opher Ben Peretz פורסם פברואר 6, 2007 דיווח פורסם פברואר 6, 2007 כן, זהו המצב. חבל שלא לקחו חברה יותר רצינית. התמיכה של WILCO באמת גרועה, כמו שציינתי כבר WILCO שיחררו את המטוס בלי אישור מFT.אם מישהו במקרה עקב בפורומים של FT מיד לאחר יציאת המטוס היה מוצא הרבה תגובות חריפות לגבי WILCO וגם קריאות לFT להחליף חברה משווקת, לפי מה שהבנתי בעיות אלו גם היו עם ה737 שיצא בתקופה האחרונה.
איליה פורסם פברואר 7, 2007 דיווח פורסם פברואר 7, 2007 אני לא יודע מה כל-כך גרוע במודל ויזואלי של המטוס... לכל מי שרוצה לראות יותר תמונות של FeelThere A3XX מבחוץ ומבפנים להלן העמוד מפורום צרפתי: http://www.francesim.info/forumFS/Defau ... sts&t=6128 לטעמי, לא רע בכלל. _______________________________________________________ בברכה, איליה בלכרמן
Opher Ben Peretz פורסם פברואר 7, 2007 דיווח פורסם פברואר 7, 2007 מבחינת ההשקעה בסביבת הטייס, בעיקר מערכת המידע וההטסה של המטוס (EFIS, MCP, FMGC), אך גם כמה מערכות נוספות, ביצעו כאן השקעה שעולה עשרת מונים על האירבאסים של PSS אותם רכשתי ועמם טסתי הרבה בשעתו. את הבאגים התחילו לפתור ואני מקווה שיוציאו עדכון קרוב שיתקן את העיקריים.
Opher Ben Peretz פורסם פברואר 12, 2007 דיווח פורסם פברואר 12, 2007 בהמשך לפתיח השירשור שהזכיר 5 מפתחי אירבאס, רציתי להוסיף כמה מלים על AIRLINER XP. זהו הצוות המאוחד של מפתחי DREAMFLEET, FLIGHT SCENERY ו-REALITY XP. מפתחים סדרת מטוסי אירבאס זה 3 שנים, הראשון 320 ואחריו הכבדים, קודם ל-FS9 ואח"כ ל-FSX. ראשון יצא ברבעון שני השנה כלומר עד 30 ליוני. יכללו בו יותר מציאותיות מאשר במטוס כלשהו שיצא עד היום. לסבר את העיין, על ND יוצגו לבחירת הטייס TCAS, מכ"מ מז"א, ומכ"מ קרקע משולב GPWS לניווט והימנעות ממכשולים. תשולב טכנולוגיה ייחודית של קול באיכות אולפן המהירה יותר מ-DX בכדי להעלות איכות וכן קצב ריענון (פריימים). ועוד כהנה חידושים. ממליץ לעיין באתר ובפורום: http://www.airlinerxp.com http://www.airlinerxp.com/forum/index.php
yaakovbl1 פורסם פברואר 12, 2007 דיווח פורסם פברואר 12, 2007 עופר, מברוק על הבאנר החדש! נורא מתאים לך כעת כשאני חושב, נראה שהקונקורד היה פאסה משהו..
Opher Ben Peretz פורסם פברואר 12, 2007 דיווח פורסם פברואר 12, 2007 תודה יעקב, לא הרגשתי שאבד על הקונקורד הקלח, להיפך. זהו תחום טיסה מסחרית ייחודי והדמייה ברמת סופר-על מעשה ידי אדם אחד. אלא שנעים קדימה וקורים דברים שלא משאירים זמן לטוס עליו תדירות. עופר,מברוק על הבאנר החדש! נורא מתאים לך כעת כשאני חושב, נראה שהקונקורד היה פאסה משהו..