עבור לתוכן
Erez Savir

Airbus Madness!

Recommended Posts

פורסם

לאחרונה 5(!) חברות פיתוח הודיעו על פיתוח של airbus מסדרת הA320.

הנה כול חמשת החברות:

הראשונה היא air simmer,חברה חדשה שלא חושפת יותר מידי פרטים.

האתר:

www.airsimmer.com

השנייה היא PMDG שכולכם מכירים,גם שם עדיין אין שום פרטים חוץ מזה שזה בפיתוח.

השלישית היא WILCO/Feelthere.המועד יציאה מתוכנן לרביעי הזה(31.01.07),אז נצטרך לחכות ולראות,לפי התמונות והfeature list זה נראה מבטיח ביותר.

www.wilcopub.com

חברה חדשה,שרק היום הודיעה על בניית התוסף היא Airliner-XP חברה שמורכבת מתותחים רציניים ביותר בתחום הסימולטורים,חלק מהם אלו שבנו את השעונים של Reality Xp ומפתח של Dreamfleet שבנו את הATR המפורסם של Flight1 ועוד.

לפי התמונות זה נראה כאחד התוספים המובילים בשוק,וזה יוצא לFS9!

www.airliner-xp.com

חברה חמישית ואחרונה,היא TTC או Things to Come.לפי התמונות נראה נחמד מאד,אבל כול חובבי ה2D יתאכזבו,לפי מה שהבנתי מהאתר,זה יצא רק עם קוקפיט וירטואלי כלומר יותר מתאים לאנשים עם מחשבים חזקים ו\או Tracker IR.

http://things-to-come.com/a320/

נקווה שיהיה לנו תקופת מלאה אירבאסים,ובמיוחד שעכשיו יש סוף סוף חברה ישראלית שמטיסה את המטוס הגאוני הזה.

פורסם

שוחרר האירבאס של WILCO !!

ניתן להזמין את חבילת הדלוקס (50 דולר) וחבילה רגילה (40 דולר).

החביל הרגילה כוללת A318 A320 וA321.

הדלוקס כולל את הA319 ואת הA319CJ שזה כמו הBBJ של בואניג, כמו כן זה כולל כמה קטעים מסרטיי האירבאסים של JUST PLANES.

תבלו ...

פורסם

אני רוצה להגיד משהו על איירבס.

בסימולטור זה כיף, כנראה גם במציאות.

אבל כשאני רואה תגובות חיוביות על זה שהוא יטוס תחת דגל ישראלי אז זה קצת מפריע לי.

עובד הייצור בבואינג מסייע לישראל בכספי המיסים שהוא משלם.

עובד הייצור של איירבס, דווקא לא. (ואם כן אז הסיוע שלו מגיע לשכנים לא הכי נחמדים בשכונה)

ואני אומר, אם זה ככה, אז צריך לרכוש דווקא בואינג ולסייע לפרנסת מי שעוזר לנו.

בסלנג זה נקרא WIN-WIN.

לא נכון??

פורסם
אני רוצה להגיד משהו על איירבס.

בסימולטור זה כיף, כנראה גם במציאות.

אבל כשאני רואה תגובות חיוביות על זה שהוא יטוס תחת דגל ישראלי אז זה קצת מפריע לי.

עובד הייצור בבואינג מסייע לישראל בכספי המיסים שהוא משלם.

עובד הייצור של איירבס, דווקא לא. (ואם כן אז הסיוע שלו מגיע לשכנים לא הכי נחמדים בשכונה)

ואני אומר, אם זה ככה, אז צריך לרכוש דווקא בואינג ולסייע לפרנסת מי שעוזר לנו.

בסלנג זה נקרא WIN-WIN.

לא נכון??

Yaakov

That's a political statement - what does it have to do with aviation or simulation??

Do you in everyday life insist on buying american produce only??

פורסם

מסכים עם מיכאל.

יעקוב, עד כמה שזה נושא מעניין לדיון, הוא גם טעון פוליטי ואינו מתאים לדעתי לתוכן הפורום, ועלול לגרום ליצרים לא טובים, לא חסרים פורומים אחרים לדיון בנושא זה.

פורסם

הייתי רוצה להגיב ליעקב. זה נושא שאפשר לדון עליו רבות אבל כאמור, לא לפורום הזה.

לפי שעה, אני לא רואה את עצמי קונה איירבאס לסימולטור בעתיד, התרגלתי לבואינג ואני נהנה מה767 שלהם ואני לא רואה סיבה לשנות.

פורסם
ראיתי אנשים שונים טסים עם המטוס הנ"ל, מה הרישומים שלכם לגביו? (של החברות השונות).

לפי קריאה של תגובות זרוקות פה ושם בפורומים קיבלתי את הרושם ש Wilco התמקדו יותר מדי במודל החיצוני ושהמטוס מלא בבאגים.

מה גם שהם שיחררו את זה מוקדם מאוד והמטוס לא עבר מספיק בדיקות איכות מוצר וכו'.

נקווה שיצא SP או משהו... :?

בכל זאת, הA320 של Airsimmer נראה הזה שיפתיע בגדול.

פורסם

בנוגע לתגובה (הפוליטית-מוסרית לכאורה) למעלה, שאין לי מושג מי כתב אותה.

שמחתי להיווכח שבמהלך 24 השעות האחרונות לא נוספו תגובות נוספות לנ"ל, לכן אני

רואה את הנושא כסגור ומרוצה שלא נפתח שירשור מיותר בקטע הזה.

לעניין האיירבוס והפיתוחים הצפויים:

כאחד שהורגל לציוד של בואינג במהלך 35 השנים האחרונות (במציאות האמיתית,

לא הווירטואלית.......), יש מצב שללמוד ציוד שונה מהווה בעייה למי "שנעול" על

קו מחשבה מסויים. לעומת זאת, העקרונות של מרבית מטוסי הנוסעים זהים, לכן

אני מעדיף אישית לאתגר את עצמי בלימוד והכרת נושא חדש ולא רק להתמקד

במה שנוח לי ומוכר.

תסכימו איתי שמטוס או ייצרן שמשווק בכל העולם בכמויות מסחריות עם מגוון דגמים

לא יכול להיות גרוע עד כדי כך שנפסול אותו, אפילו אם מדובר "רק" בסימולטור.

פורסם
בנוגע לתגובה (הפוליטית-מוסרית לכאורה) למעלה, שאין לי מושג מי כתב אותה.

.

היי אהרון,

נדמה לי שהכותב שהזכרת הזדהה בשמו המלא בחתימה. זה שאין לך מושג מיהו, זה בסדר, אתה לא מפסיד הרבה, הוא לא אישיות מי יודע מה.. :(

פורסם
בנוגע לתגובה (הפוליטית-מוסרית לכאורה) למעלה, שאין לי מושג מי כתב אותה.

.

היי אהרון,

נדמה לי שהכותב שהזכרת הזדהה בשמו המלא בחתימה. זה שאין לך מושג מיהו, זה בסדר, אתה לא מפסיד הרבה, הוא לא אישיות מי יודע מה.. :(

לא יפה בכלל לרדת ככה על חברי הפורום... אם יש לך הערות או בעיות עם עצמך, נא לעשות את זה בפרטי/ MSN אן מייל

:mrgreen: :P

פורסם

אוקיי קצת רשמים ממישהו שקנה את המטוס ואני מאוכזב.

לגבי תגובה שנכתבה למעולה, מודל חיצוני מזעזע !!

הנה דיון בAVSIM מאת מדריך A320 בחברת TAM, הוא מצא כ40 באגים במטוס :

http://forums.avsim.net/dcboard.php?az= ... 4775&page=

למי שאין כוח לקרוא הנה בקצרה :

-נתחיל מזה שהGPWS מוקלט מבואינג והדבר היחיד מבית אירבאס זה הRETARD.

-בעיות עם כפתור הCLR בMDCU שנתקע לעיתים קרובות ולפעמים מוביל לקריסה (אני לא נתקלתי בזה)

-קשה מאוד להקטין מהירות בהנמכה ובגישה.

-בעת ניתוק הטייס האוטומטי המטוס נוטה לצלול למטה בגלל הקיזוז, צריך מיד לקזז חזרה למעלה.

-סאונד ומודל חיצוני גרועים מאוד.

-בעיות עם הMCDU (ניתן לקרוא בפירוט בהודעה שצירפתי למעלה).

-מערכת ההידראוליקה לא ממודלת כמו שצריך.

-המטוס לא מקושר לא עם SB\FSINN ולא עם FSUIPC, אין TCAS.

-A FLOOR נכנס לפעולה מאוחר מידי.

-אנשים דיווחו על פריימים נמוכים.

-בעיות בשמירת ציר גלישה בגישה.

-אם תזיזו את הAILERONS בזמן הסעה תגלו להפתעתכם שהמטוס יסתובב ! (לא קשור להגדרה של AUTO RUDDER)

יש כמה דברים חיוביים במטוס, ניסיתי לחזור לPSS הישן ולאחר טיסה שביצעתי איתו גיליתי להפתעתי הרבה שהוא לא יותר גרוע מWILCO (אבל גם לא יותר טוב).

זהו בקצרה ......

מי שלא רוצה לרדת מהרמה של PMDG וLDS, המטוס הזה לא בשבילו...

נחכה לחברות האחרות ונראה מה הן יוציאו לשוק.

פורסם

התייחסותי למידע שהופיע בשרשור:

קיימות שתי ליגות מטוסים, העליונה בה בולטים LDS ו-PMDG. מופיעות בה DREAMFLEET עם B727 והבארון, AERWORX עם ה- B200, ומפעם לפעם כוכב חדש. בליגה שנייה נמצא את FT, PSS, ועוד רבים אחרים. FT הוציאה מטוסים טובים עליהם קיבלה פרסים, אך אם תתבוננו ב-B737 המצטיין שלה, הם לא הצליחו לכתוב רוטינה שתגרום למטוס לתקוף וליירט את הנתיב ולטוס עליו אחרי פנייה בה סטה ממנו, או לשמור גובה בפנייה. לדעתי אלו דברים המעידים שלמומחים שלהם חסרה הבנה יסודית במטוסים. PSS לדעתי במצב של התמוטטות מתמשכת, המתבונן כעת בפורום יראה שם סטיב אחד שמופיע פה ושם אך אין לו גישה לשירות לקחוחות. נורמן התפטר "עקב פציעתו", אך בו בזמן ראיתי אותו מחובר לא מעט בואטסים, אולי קרא סוף סוף את התמונה שציירתי לו כשיצא ה-B777. ספק אם יפעלו לתקן את שני המטוסים האחרונים שלהם.

WILCO לא מפתחת ולא מייצרת את המטוסים אלא משווקת. WILCO היא משווק, ובמקרים לא מעטים אף בלי תמיכה. התמיכה של WILCO גרועה וזו אחת משתי החולשות של מוצרי FEELTHERE. ל-FEELTHERE תמיכה שמגיבה יפה לפניות קונים עד שמגיעים למגבלת היכולת הטכנית כפי שציינתי. מפתח ה-A3XX שלהם לא מוכר לי ממטוסים קודמים, יש לו כמה רעיונות יפים כולל התאמת ממשק המטוס ל-3 רמות משתמש שונות. יש לו תוכניות תצורה, חישוב דלק והטענה, חידוש בחברה.

בין האירבאסים האחרונים לא הוזכר A320 PIC של WILCO בו הושקעה עבודת פיתוח רבה אך נכשל כישלון חרוץ עקב מימשק שכלל רק תא טייס תלת-מימדי.

פורסם

התמיכה של WILCO באמת גרועה, כמו שציינתי כבר WILCO שיחררו את המטוס בלי אישור מFT.

אם מישהו במקרה עקב בפורומים של FT מיד לאחר יציאת המטוס היה מוצא הרבה תגובות חריפות לגבי WILCO וגם קריאות לFT להחליף חברה משווקת, לפי מה שהבנתי בעיות אלו גם היו עם ה737 שיצא בתקופה האחרונה.

פורסם

כן, זהו המצב. חבל שלא לקחו חברה יותר רצינית.

התמיכה של WILCO באמת גרועה, כמו שציינתי כבר WILCO שיחררו את המטוס בלי אישור מFT.

אם מישהו במקרה עקב בפורומים של FT מיד לאחר יציאת המטוס היה מוצא הרבה תגובות חריפות לגבי WILCO וגם קריאות לFT להחליף חברה משווקת, לפי מה שהבנתי בעיות אלו גם היו עם ה737 שיצא בתקופה האחרונה.

פורסם

אני לא יודע מה כל-כך גרוע במודל ויזואלי של המטוס...

לכל מי שרוצה לראות יותר תמונות של FeelThere A3XX מבחוץ ומבפנים להלן העמוד מפורום צרפתי:

http://www.francesim.info/forumFS/Defau ... sts&t=6128

לטעמי, לא רע בכלל.

_______________________________________________________

בברכה,

איליה בלכרמן

פורסם

מבחינת ההשקעה בסביבת הטייס, בעיקר מערכת המידע וההטסה של המטוס (EFIS, MCP, FMGC), אך גם כמה מערכות נוספות, ביצעו כאן השקעה שעולה עשרת מונים על האירבאסים של PSS אותם רכשתי ועמם טסתי הרבה בשעתו. את הבאגים התחילו לפתור ואני מקווה שיוציאו עדכון קרוב שיתקן את העיקריים.

פורסם

בהמשך לפתיח השירשור שהזכיר 5 מפתחי אירבאס, רציתי להוסיף כמה מלים על AIRLINER XP. זהו הצוות המאוחד של מפתחי DREAMFLEET, FLIGHT SCENERY ו-REALITY XP. מפתחים סדרת מטוסי אירבאס זה 3 שנים, הראשון 320 ואחריו הכבדים, קודם ל-FS9 ואח"כ ל-FSX. ראשון יצא ברבעון שני השנה כלומר עד 30 ליוני. יכללו בו יותר מציאותיות מאשר במטוס כלשהו שיצא עד היום. לסבר את העיין, על ND יוצגו לבחירת הטייס TCAS, מכ"מ מז"א, ומכ"מ קרקע משולב GPWS לניווט והימנעות ממכשולים. תשולב טכנולוגיה ייחודית של קול באיכות אולפן המהירה יותר מ-DX בכדי להעלות איכות וכן קצב ריענון (פריימים). ועוד כהנה חידושים. ממליץ לעיין באתר ובפורום:

http://www.airlinerxp.com

http://www.airlinerxp.com/forum/index.php

פורסם

תודה יעקב,

לא הרגשתי שאבד על הקונקורד הקלח, להיפך. זהו תחום טיסה מסחרית ייחודי והדמייה ברמת סופר-על מעשה ידי אדם אחד. אלא שנעים קדימה וקורים דברים שלא משאירים זמן לטוס עליו תדירות.

עופר,

מברוק על הבאנר החדש!

נורא מתאים לך :)

כעת כשאני חושב, נראה שהקונקורד היה פאסה משהו..

נא להתחבר על מנת להגיב

You will be able to leave a comment after signing in



התחברות לאתר


×
×
  • יצירת חדש...