Opher Ben Peretz פורסם מרץ 23, 2007 דיווח פורסם מרץ 23, 2007 בשיחה שניהלתי לאחרונה עם קברניט חברה אירופית, הוא סיפר כי כעת נהוג להגיש במרבית המקרים תוכנית טיסה הכוללת את ה-STAR. הדבר נעשה על פי תחזית מזג האוויר ונהלי מסלול מועדף בשדה. מבדיקה אקראית שעשיתי ראיתי בחברת CATHAY PACIFIC הטסה בעיקר נתיבים ארוכים מהונג קונג, כי אכן קיימות גם תוכניות כאלה אם כי מרבית התוכניות שהגישה (90%), היו ללא STAR.
Matan Solomon פורסם מרץ 23, 2007 דיווח פורסם מרץ 23, 2007 הנה אחת של אלעל לרומניה, דגתי מחובבי תעופה: אפשר לראות שהם שמו גם DEENA1 וגם את הסטאר PSA2E...
Dolav Nitay פורסם מרץ 23, 2007 דיווח פורסם מרץ 23, 2007 הנה אחת של אלעל לרומניה, דגתי מחובבי תעופה: אפשר לראות שהם שמו גם DEENA1 וגם את הסטאר PSA2E... התוכנית הזאת לפרנקפורט לא? :?
Matan Solomon פורסם מרץ 23, 2007 דיווח פורסם מרץ 23, 2007 כן באתי לכתוב גרמניה ורשמתי רומניה, תגיד שזה לא נשמע דומה מצד שני, הנה עוד תוכנית ללא STAR, אבל עם SID מלא, של העציץ שעף מכאן לפני כמה חודשים:
Opher Ben Peretz פורסם מרץ 24, 2007 מחבר דיווח פורסם מרץ 24, 2007 אין לקחת תצלום של מסמך רשמי כאילו הוא מגילת קלף של ספר ויקרא. למשל, קשה להאמין שאישרו לו לשייט FL210 ללרנקה כמבוקש בטופס. הפתרון של הסטריפ הראשון בו מוגש DEENA1 הוא אלגנטי, כי זהו התהליך המוגדר היחידי בו ניתן להגיע ל-SUVAS, ומצד שני אינו מושפע מקביעת מסלול בשימוש. שלא כמו PSA2E שבמידה והרוח תחוג 5 שעות אח"כ בניגוד לתחזית, יתחלף.
Etai Charit פורסם מרץ 24, 2007 דיווח פורסם מרץ 24, 2007 בשיחה שניהלתי לאחרונה עם קברניט חברה אירופית, הוא סיפר כי כעת נהוג להגיש במרבית המקרים תוכנית טיסה הכוללת את ה-STAR. הדבר נעשה על פי תחזית מזג האוויר ונהלי מסלול מועדף בשדה. מבדיקה אקראית שעשיתי ראיתי בחברת CATHAY PACIFIC הטסה בעיקר נתיבים ארוכים מהונג קונג, כי אכן קיימות גם תוכניות כאלה אם כי מרבית התוכניות שהגישה (90%), היו ללא STAR. אין חדש תחת השמש, קיים כבר המון זמן בקביעות, כפי שאני זוכר שטענתי באשכול דומה שנפתח בנושא השאלה הזאת בדיוק.