עבור לתוכן
yonix4

האירוע של היום חוויות + תמונות

Recommended Posts

פורסם

טוב נתחיל ככה

באמת היה אירוע מעולה, נהנתי מכל רגע חוץ מהכמה רגעים שלפני הנחיתה שנתקע לי הסימולטור :cry:

לדעתי עם מישהו היה בא מבחוץ ומסתכל על האירוע הזה האיש לדעתי היה חושב שזה אירוע ישראלי כי לא ראיתי שום טיס מאוקרינה שטס לפה (לפחות אני), הפיקוח באמת היה רציני

תודה לאילן שהיה הפקח שלנו בניקוסיה, ובסך הכל אירוע מעולה כמו כל האירועים של החטיבה.

עכשיו קצת תמונות שצילמתי מהאוויר באיכות לא משהו אתם מוזמנים להוסיף תמונות לשירור הזה ואת דעתכם על האירוע.

אז נתחיל:

Clipboard01.jpg

Clipboard02.jpg

Clipboard03.jpg

Clipboard04.jpg

Clipboard05.jpg

קפריסין באופק

Clipboard06.jpg

עכשיו אנחנו כבר מעל קפירסין

Clipboard07.jpg

ELY556 לפני (רן)

Clipboard08.jpg

Clipboard09.jpg

תל אביב

Clipboard10.jpg

עוד אחת

Clipboard11.jpg

וכאן 5 דקות אחרי הסימולטור נתקע אז עד לפה הפעם! :lol:

פורסם

תודה יוני על התמונה, הצד הטוב שלי זה מימין ופעם הבאה תודיע מראש אני גם אסתובב וגם אחייך :lol:

לגבי הארוע היה ארוע יפה, בייחוד הקטע מקפריסין לארץ.

הפקח של קייב היה קצת כבד,עד שהוא שחרר אותנו להמראה כמעט נירדמתי על המסלול.

אבל הוא היה הרבה יותר טוב מהשויצרי למי שזוכר.

הטיסה עברה דיי בשעמום כשאר בקפריסין כאמור אילן הבוס הגדול לקח פיקוד.

עכשיו שאלה קטנה, משהו יכול להסביר לי איך 737-400 טס לו ב 700 קשר מהירות קרקעית ?

באזור סולין שמוליק הכניס אותי להולד אחד, ה PMDG עד אותה נקודה היה ממש בסדר וכמובן שברגע הלא נכון הוא חייב לעשות לי את החיים קשים יותר, ואחרי הפניה הראשונה אחורה הוא התחיל להשתולל לעשות ככול העולה על רוחו, עברתי לידני משם עד ליציאה מההולד ועד רימון 5000.

פתאום אלעד שואל עם הכל בסיידר ואצלי לשם שינוי הכל היה דיי רגוע :roll:

מבצע את ההליך של ILS26, ארבע אלף ל BGN VOR ומשם פניה שמאלה 060, אלעד קורא לי לפנות ל 090 כי יצאתי מההליך ??? לא ברור הקטע אבל אז הוא תיקן.

ניראה לי שהיו אצלי בעיות של רשת ןעכב כך עידכונים ממני לשרתים הגיעו באיחור מה.

לאחר הפניה ללכידת ה ILS, ה GS הראה נכון אבל ה PATH הראה שגוי לחלוטין ותודה לאלעד על הסיוע בכיוון.

הוא העביר אותי למגדל ופה אני רוצה לציין משהו ואני רק שואל לגבי שיקול דעת במקרה כזה.

לפי דעתי אם למטוס יש בעיה עם הלכידה של ה ILS והוא עובר לראיה, לא כדאי שישאר עם הגישה עד לנגיע. לא מספיק אתה מטיס ידני את המטוס בגישה, לעבור תוך כדי למיגדל זה קרוב ל mission inposiable.

עברתי למגדל מבלי להתאחד עם הקרקע, הקשר מופצץ ואני בקושי יכול להכניס מילה.

מודיע למגדל שאני נוחת, את שאדי אני ממש בקושי שומע.

נוחת בשלום, יש הבאנו שלום מפנים ב K ועוברים לקרקע.

שם איתי שהחליט להיות יותר מציאותי ממציאותי מחליט לשלוח אותנו ל B24 ואנחנו בכלל ELY :?

בקשה שלי ל J מתקבלת בחיוב למרות שאיתי מנסה בכול זאת לשלוח אותנו ל B בטענות של מציאות וכו' ומה לעשות כטסתי לאנגליה לפני מספר חודשים ליד ה 767-200 של אלעל חנה ה 737 ב J (לא זוכר איזה, אז לא היתי עדיין ב VATSIM :wink: ).

בדרך אלעל 414 עומד לו ולא זז, ניסתי לעזור לו באיזה פוש ואז הוא הופיע לי לכל רוחב ה K.

אז התפתח רייס קצר ל J ושם ניתקע לי סופית הסימולטור. :cry:

בכל מיקרה טוב שנגמר ושניגמר טוב.

תודה רבה לכל הפקחים שעמלו על המיני ארוע הזה,

חג שמח ושבוע טוב לכולם.

רן.

פורסם

קודם כל תודה לכל הטייסים והפקחים שלקחו חלק, נהניתי מאד.

רן, אני חושב שזה נכון להעביר אותך למגדל, בגלל שלגישה יהיה יותר קשה להנחית אותך תוך כדי תיאום איתי בזמן שהוא מטפל במטוסים אחרים במרחב שלו. במקרה שלך היה אפשר להכריז missed approach ולנסות שוב.

עניין הקול הנמוך שלי בערוץ מאד מעניין, כי היו טייסים שכן שמעו אותי בסדר וטייסים שהודיעו שהם לא שומעים או שנשמעתי נמוך מאד :? לא ברור לי מה הבעיה ואני אבדוק את זה...

להתראות בחיפה :)

פורסם

רן

בגלל שאתה איש רציני אתן לך תשובות רציניות

אפשר לעבור מידני -קורה- מגישה למגדל חייבים לעבור ולא ,הולכים סביב זה הנוהל

צריך להיערך מבעוד מועד עם דפיות ריתוק ותהליכים שונים שלא נופתע מכלום

צריך להיערך למעבר לטקסט גם בפיינל ואם שום דבר לא מסתדר כמתוכנן פשוט הולכים סביב ידני לא קרה כלום

לגבי לכידה של ה-ILS אם לא הולך מבטלים לפקח IFR אם אפשר ונוחתים ראייה גם לא קרה כלום

אני אישית מאוד אוהב לנחות ראייה וידני - הרבה יותר כיף

לגבי החנייה המסר הועבר ויילקח בחשבון

ולגבי המחשב שלך תקנה כבר חדש :):):)

פורסם
עניין הקול הנמוך שלי בערוץ מאד מעניין, כי היו טייסים שכן שמעו אותי בסדר וטייסים שהודיעו שהם לא שומעים או שנשמעתי נמוך מאד :? לא ברור לי מה הבעיה ואני אבדוק את זה...

להתראות בחיפה :)

אני חושב בגלל שאתה בין האנשים הכי רגועים שיש לכן הקול שלך יורד בלי שתרגיש :wink: ,

פורסם

חבר'ה לא צריך ליפול על איתי אירוע ראשון שלו ולדעתי הוא עשה אותו מצויין יחסית לאירוע ראשון... תתחשבו בו עם כל העומס שהיה שהוא צריך לפנות לחניות וקורה אולי הוא לא הספיק לחשוב ראה 737 ושם אותו בB לא נורא קורה....כל עוד לא קרתה תאונה הכל טוב.

מזל טוב איתי!!!!!

פורסם

גם אני נטלתי חלק באירוע, אלא שלצערי המחשב שלי נתקע הרבה לפני ההגעה לבן גוריון (ה-AVC TUNER המ... :evil: והמבין יבין).

היה קצת בלגן בקייב אבל כמו שאמר רן - הקונטרולר היה הרבה יותר רגוע מהשוויצרי. מה שאותי הפליא היתה העובדה שלא היה מישהו שיטפל ספציפית בשדה (מגדל או משהו כזה).

אחרי המעבר מפיקוח אודסה לפיקוח הבא בתור (לא זוכר את השם אבל המרחב השלישי לפני המרחב התורכי) המחשב נתקע ובזה באה לסיומה הטיסה שלי מקייב לבן גוריון.

אבל - הואיל והיה לרנקה קונטרול ופיקוח מלא בארץ החלטתי לעשות טיסה מלרנקה לישראל. הפעם בלי ה-AVC TUNER המ... הפלא ופלא - הכל עובד כמו שצריך (המעבר בין הערוצים השונים מתבצע באמצעות ה-Gouge של ה-INFOSERV - בדיוק כמו שעבדתי פעם).

אחרי הגעה לבן גוריון עשיתי טיסה נוספת, הפעם מבן גוריון ללרנקה ושוב היא עוברת חלק וללא כל בעיות (גם אני בקושי שמעתי את שאדי, אבל רק בהמראה. כאשר הגעתי מלרנקה הוא נשמע חמש חמש).

אני עם ה-AVC TUNER (לפחות כרגע) גמרתי :( וחבל.

יוסי 8)

נ.ב. רן ויונתן - נכון יהיה להניח ששניכם השתמשתם ב-AVC TUNER?

פורסם
רן

בגלל שאתה איש רציני אתן לך תשובות רציניות

אפשר לעבור מידני -קורה- מגישה למגדל חייבים לעבור ולא ,הולכים סביב זה הנוהל

צריך להיערך מבעוד מועד עם דפיות ריתוק ותהליכים שונים שלא נופתע מכלום

צריך להיערך למעבר לטקסט גם בפיינל ואם שום דבר לא מסתדר כמתוכנן פשוט הולכים סביב ידני לא קרה כלום

לגבי לכידה של ה-ILS אם לא הולך מבטלים לפקח IFR אם אפשר ונוחתים ראייה גם לא קרה כלום

אני אישית מאוד אוהב לנחות ראייה וידני - הרבה יותר כיף

לגבי החנייה המסר הועבר ויילקח בחשבון

ולגבי המחשב שלך תקנה כבר חדש :):):)

קודם כל תודה על המחמאה של הרצינות :wink:

שנית אני תמיד עם דפיות עלי מוכן ולכן כאלעד "הפתיע" עם IL26, לא היה לי בעיה עם זה.

הבעיה פה היא מסובכת מעט, באמיתי אני מסכים איתך ועם שאדי לגבי המעבר למגדל, זה גם הגיוני שלמגדל יהיה יותר קל.

הבעיה היא שבאמיתי יש עוד זוג ידיים ועניים שעוזרות. פה זה אני, מטוס מחורפן, ראות לא משהו בגובה של כ 2000 רגל הנמכה לכיוון ILS שאם לא היה מטוס על הקצה שלו, היתי באמת הולך סביב.

וכאשר אני כבר פחות או יותר בכיוון, הכל על ידני (שד"א אני תמיד עושה גישה ידני, בשביל מה אני טס) עכשיו צריך לעבור ל SB לשנות תדר ולחזור חזרה ולהתפלל שאני לא מאוחד עם אדמת הקודש :wink:

כבר יצא לי פעם להגיע לבן גוריון עם בעית קשר והגישה הכניס אותי עד הנגיעה כדי לא להעמיס אותי יותר מידי וניראה לי שבמצב כזה זה גם יותר הגיוני.

ד"א כל העיניין הזה שהעלתי פה מיועד אך ורק בשבילי כדי ללמוד ולהפנים לפעמים הבאות ולא מיועד חס וחלילה לפגוע או להאשים. תחקור לשם למידה.

לגבי המחשב הוא דיי חדש ובדר"כ עובד מצויין. כניראה שגם לו נמאס המטיסה המשעממת והוא החליט לעשות לי את העיניין מעניין יותר.

חג שמח לכולם ותודה על התגובות העינייניות.

פורסם
בדרך אלעל 414 עומד לו ולא זז, ניסתי לעזור לו באיזה פוש ואז הוא הופיע לי לכל רוחב ה K.

אז התפתח רייס קצר ל J ושם ניתקע לי סופית הסימולטור. :cry:

בכל מיקרה טוב שנגמר ושניגמר טוב.

תודה רבה לכל הפקחים שעמלו על המיני ארוע הזה,

חג שמח ושבוע טוב לכולם.

רן.

כאן קברניט אלעל 414 בהקשר לזה שאני מופיע לרוחב הK גם כשאני הסתכלתי עליך אני רואה אותך רוקד מצד לצד של מסלול ההסעה! ככה זה סקוקבוק 2 ! בקשר לזה שלא זזתי זה בגלל בעיה במנוע ואמרתי זאת לפקח הקרקע שהרשאה לי לבסוף להסיע לחניה הקרוב ביותר!

יש לי שאלה לפעמים המנועים משתבשים ככה שעם לוחצים F3 להגביר את הכול רק מנוע אחד עולה והשני נשאר במקום!

יש למישהו דרך לגורם במצב כזה שהכול יחזור לקדמותו ושני המנועים יעלו באותו הקצב?

פורסם
בדרך אלעל 414 עומד לו ולא זז, ניסתי לעזור לו באיזה פוש ואז הוא הופיע לי לכל רוחב ה K.

אז התפתח רייס קצר ל J ושם ניתקע לי סופית הסימולטור. :cry:

בכל מיקרה טוב שנגמר ושניגמר טוב.

תודה רבה לכל הפקחים שעמלו על המיני ארוע הזה,

חג שמח ושבוע טוב לכולם.

רן.

כאן קברניט אלעל 414 בהקשר לזה שאני מופיע לרוחב הK גם כשאני הסתכלתי עליך אני רואה אותך רוקד מצד לצד של מסלול ההסעה! ככה זה סקוקבוק 2 ! בקשר לזה שלא זזתי זה בגלל בעיה במנוע ואמרתי זאת לפקח הקרקע שהרשאה לי לבסוף להסיע לחניה הקרוב ביותר!

יש לי שאלה לפעמים המנועים משתבשים ככה שעם לוחצים F3 להגביר את הכול רק מנוע אחד עולה והשני נשאר במקום!

יש למישהו דרך לגורם במצב כזה שהכול יחזור לקדמותו ושני המנועים יעלו באותו הקצב?

שונא תבעיה הזו! טסתי עם ארקיע לרודוס אתמול ולקראת הנחיתה הגברתי רק את מנוע ימני והשמלאי נשאר במקום ונחתתי זוועה

פורסם

שונא תבעיה הזו! טסתי עם ארקיע לרודוס אתמול ולקראת הנחיתה הגברתי רק את מנוע ימני והשמלאי נשאר במקום ונחתתי זוועה

בטח לא בחרת את כל המנועים, לכן כשניסית להגביר, זה עשה רק לחלק מהם!

הפתרון: תבדוק בהגדרות המקשים של הסימולטור שלך, יש צירוף שיעזור לך לבחור על איזה מנוע אתה רוצה לשלוט. אם אני לא טועה זה E + מספר מנוע (2,1,... לפי המטוס)

למשל E+2 יעביר את השליטה על מנוע 2...

כדי לשלוט בכולם יחד, זה E+כל המספרים יחד....

אם טעיתי, אני מקווה שמישהו יתקן :idea:

פורסם

לא טעית! זו בדיוק הבעיה.

כאשר אתה לוחץ על E בטעות (וזה קורה כשאתה רוצה להסתכל מבחוץ - ה-E קרובה ל-S) ובלי מספר, אז המצערת שולטת עוברת במנוע הימני בלבד.

בעקרון E ואח"כ 1 ישלוט במנוע 1, E ואח"כ 2 ישלוט במנוע 2, E ואח"כ 1 ומיד 2 יחזיר את השליטה על שני המנועים.

אבל יותר פשוט לבטל את ה - E בתפריטים...

פורסם

היה אירוע ממש מהנה... חוץ מהעובדה שחיכיתי כמעט שעה מרגע בקשת המרשה עד להמראה... אבל בקטנה.... תודה לכל הפקחים שהשתתפו!

הנה שלושה תמונות שהספקתי לצלם בטיסה מקווה שתהנו...

אלעל ממריא ממסלול 36L בקייב:

2016637.JPG

עברנו את הקטע המשעמם של הטיסה... נכנסים למרחב הקפריסאי לפיקוחו של אילן... כפי שאתם יכולים לראות חזית קרה בדרך לישראל:

2016639.JPG

עוזבים את אילן ונכנסים למרחב הישראלי לידיו של שמוליק, שמורה לנו לבצע ריתוק אחד בסולין:

2016638.JPG

אחרי סיום הריתוק לא צילמתי יותר תמונות מכיוון שהייתה טיסה דיי לחוצה (טיסת מכשירים ידנית עם ראות 0 כמעט עד לנחיתה).

פורסם

רן

תגובה עניינית תבורך על הרצון ללמוד

לגבי המעבר ל-SB ובכן לי אישית יש בעייה עם הDLL של ה-SBHOST

לכן לא עובד מתוך ה-FS אלא מהשורה התחתונה

פשוט מתורגל לעבור במהירות ולתת לו בקליק ימני ו-ATC DIR

גם בפיינלים באירופה כשבאמצע הפיינל הגישה נזכרת מאוחר מדי לעבור למגדל בטקסט

עניין של תרגול

לגבי המחשב התלוצצתי לקראת החג

לגבי איתי ובלי שום קשר אליך רן יש לתת קרדיט לצעירים

ושכל אחד מאיתנו ייזכר איך הייתה הטיסה הראשונה שלו או הפיקוח הראשון שלו-לא משהו הא?

חג שמח אנשים

פורסם

שלום חברים

ברצוני להגיד כמה תודות לאנשים שתרמו ועזרו להרים את האירוע שהיה השבת.

ראשית תודה רבה ליוזם של האירוע שזה שאדי.

שנית תודה רבה לאנטולי שעשה את כל עבודת התיאום ולאילן שתרם גם בניקוסיה וגם שסידר לכם פיקוח בטורקיה.

שלישית תודה לכל צוות הפקחים הנהדר: שמוליק, אלעד, שאדי ואיתן

ואחרונים חביבים הם הטייסים שטסו באירוע וניצלו את ההזדמנות של פיקוח לאורך כל הדרך, והם בעצם היו האירוע עצמו אז תודה רבה.

חכ שמח לכולם ולהשמע...

פורסם

קודם כל הכבוד על הארגון המעולה של האירוע.

ושאלה,

איך באמת אני עושה שהSB HOST יהיה לי בתוך חלון קטן בסימולטור??

פורסם
ושאלה,

איך באמת אני עושה שהSB HOST יהיה לי בתוך חלון קטן בסימולטור??

יש קובץ שנקרא hostsb.dll שאפשר להוריד אותו מVATSIM יש לשתול אותו בתוך תיקיית

C:\Program Files\Microsoft Games\Flight Simulator 9\Modules

ואז בתפריט העליון בסימולטור יש אופציה modules >host והופ נפתח חלון. :)

נא להתחבר על מנת להגיב

You will be able to leave a comment after signing in



התחברות לאתר


×
×
  • יצירת חדש...