mic פורסם אפריל 4, 2004 דיווח פורסם אפריל 4, 2004 הורדתי פאנל חדש ל757 והמד מהירות פשוט לא יורד למתחת ל45, אפילו כשאני עומד ולא זז. האם זה ככה גם באמיתי?
Oren Geva פורסם אפריל 4, 2004 דיווח פורסם אפריל 4, 2004 אל תשכח שמד המהירות במטוס הוא מד מהירות אויר - והוא פועל על עקרון של כניסת חלקיקי אויר לצינור הפיטו ולחריר והפרש לחצים. בנסיעה איטית, עצמת האויר לא מספיקה לדגדג את המיכשור הנ"ל. לכן רואים את המהירות בשעון רק מעל רמה מסויימת. במטוסים גדולים יש לפעמים מד מהירות קרקע בגלגלים (כמו ברכב) ואז יש ב-EHSI נתון של מהירות קרקעית (GS) כאשר המטוס על הקרקע - זה קיים ב PMDG, PIC ודומיהם.
mic פורסם אפריל 4, 2004 מחבר דיווח פורסם אפריל 4, 2004 בהחלט ראו את זה בבירור בסדרה "תעופה בחקירה"... שמים נייר מסכן על הפתח של הצינור ואין לך מושג מה הגובה ומה המהירות :?
Oren Geva פורסם אפריל 4, 2004 דיווח פורסם אפריל 4, 2004 זה קורה גם בסימולטור. טוס בלי PITOT HEAT בטמפרטורה נמוכה לוץ ענן ואתה מאבד את מד המהירות...
Izik Bakshi פורסם אפריל 4, 2004 דיווח פורסם אפריל 4, 2004 ולצערי הרב לפעמים טייסי חיל האויר שוכחים לכבות אותו לאחר הנחיתה ולא פעם נכבתי מזה כאשר באתי לבדוק אותו, וגם פעם כמעט שרפתי כיסוי של צינור פיטו כאשר באתי להרים מתח והמפסק היה על ON, אתם לא מאמינים באיזה מהירות הדבר הזה מתחמם....
Eliran-VFS1 פורסם אפריל 4, 2004 דיווח פורסם אפריל 4, 2004 איציק איך אתה יודע על הטיסים של חיל האויר עבדת\שרתת שם ?