עבור לתוכן
danb2000

TFC קאריביים: השבוע JAMMIN' IN JAMAICA - חמישי 19.4

Recommended Posts

פורסם

JA MAN JA MAN JA MAN

TFC יוצאים השבוע לארץ הרסטפארי והרגאי - ג'מייקה.

כמו כן שימו לב :!: למי שפיספס את ה-VFR בפורטו ריקו, הזדמנות נוספת

להנות מהפוטוריל - הפעם מגובה שיוט (מדהים באותה מידה).

כל הפרטים בתדריך: http://tfc.rwy12.com/

להת' על הרמפה בסאן חואן :P

פורסם

נראה לכם הגיוני שה- landclass של ג'מייקה שוקל מכווץ פחות מ- 4K? :shock:

ובהמשך לשאלה שלי - איך אתם מנהלים את הסינרים של ה- TFC?

הרי יש כל שבוע חדשים, ונראה לי אם מתקינים ומשאירים את כולם הספריה של הסימולטור מתפוצצת, וזה לא בטוח טוב לביצועים, אז מה אתם עושים?

מסירים כל פעם אחרי הטיסה? הרי לא לכל סינרי יש הסרה מסודרת, יכולים להישאר זנבות....

מאד מציק לי העניין הזה, אשמח לתשובות

פורסם
נראה לכם הגיוני שה- landclass של ג'מייקה שוקל מכווץ פחות מ- 4K? :shock:

ובהמשך לשאלה שלי - איך אתם מנהלים את הסינרים של ה- TFC?

הרי יש כל שבוע חדשים, ונראה לי אם מתקינים ומשאירים את כולם הספריה של הסימולטור מתפוצצת, וזה לא בטוח טוב לביצועים, אז מה אתם עושים?

מסירים כל פעם אחרי הטיסה? הרי לא לכל סינרי יש הסרה מסודרת, יכולים להישאר זנבות....

מאד מציק לי העניין הזה, אשמח לתשובות

כן LandClass יכול להיות קובץ קטן, זה לא MESH עם טקסטורות.

לגבי סינרים ב TFC, אם זה לא משהו סופר מיוחד AKA ג'וליאנה, אני לא מתקין שום דבר אלה אם זה VFR וחייבים את הסינרי של האזור AKA אנטריטיקה ושות'.

פורסם
נראה לכם הגיוני שה- landclass של ג'מייקה שוקל מכווץ פחות מ- 4K? :shock:

ובהמשך לשאלה שלי - איך אתם מנהלים את הסינרים של ה- TFC?

הרי יש כל שבוע חדשים, ונראה לי אם מתקינים ומשאירים את כולם הספריה של הסימולטור מתפוצצת, וזה לא בטוח טוב לביצועים, אז מה אתם עושים?

מסירים כל פעם אחרי הטיסה? הרי לא לכל סינרי יש הסרה מסודרת, יכולים להישאר זנבות....

מאד מציק לי העניין הזה, אשמח לתשובות

כן LandClass יכול להיות קובץ קטן, זה לא MESH עם טקסטורות.

לגבי סינרים ב TFC, אם זה לא משהו סופר מיוחד AKA ג'וליאנה, אני לא מתקין שום דבר אלה אם זה VFR וחייבים את הסינרי של האזור AKA אנטריטיקה ושות'.

רן - אתה מקלקל לי את הילד :wink:

מויש לשאלתך, אני דווקא מתקין הכל בכל מכל ב-TFC.

(מעבר למקום פיזי בדיסק) אני לא חושב שזה "מפוצץ" כדבריך את הסימ' או מכביד על הביצועים מאחר וממילא הסימ' "קורא" או טוען סינרי מסויים רק אם אתה טס באיזור הגיאוגרפי שאותו מכסה הסינרי הספציפי.

כמובן שבעולם מושלם היית מתקין ושוכח - בפועל כמובן שצריך להתמודד עם כל מיני קונפליקטים ובעיות שמתעוררים בעקבות ההתקנות השונות, אלסקה דופק לך את הונדורס, ה-MESH של קמצ'טקה מעלים לך את הונגריה וכו' וכו'.

כמובן, כמו שרן נוהג, שכמה שתתקין פחות סינרים אתה מצמצם את הסיכוי לבעיות.

אני באופן אישי מעדיף לשלם את המחיר ולנסות למקסם את החוויה בכל טיסה וטיסה (אם הסינרי שווה את זה), למרות שלפעמים המחיר הוא כבד (ראה מקרה יוון שקרה לי לפני שבוע).

בעניין MESH, LANDCLASS, וגודל הקבצים - אני לא בטוח שרן מדייק.

לפי דעתי אף אחד מן הקבצים הללו לא מכיל טקסטורות רק DATA שמגדיר לסימ' איזה טקסטורה דיפולטית יש "למרוח" על איזור מסויים (LANDCLASS=תכסית) ומהם פני השטח מבחינת תבליט (MESH).

באופן כללי אני חושב ש-MESH מכיל יותר DATA מ-LANDCLASS ולכן הקבצים שלו יותר גדולים.

אני חושב שעידו יוכל להרחיב יותר ולאשר או לשלול את מה שכתבתי כאן.

פורסם
מאחר וממילא הסימ' "קורא" או טוען סינרי מסויים רק אם אתה טס באיזור הגיאוגרפי שאותו מכסה הסינרי הספציפי.

Not always the case.

The sim may attempt to read files that are geographically very remote from your current location. Nobody knows exactly why, but for whatever reason it does it.

The kamchatka mesh that eliminates Hungary is an example of just that...

פורסם

השיטה שלי:

1. אם לא בתכנון למטרה כלשהי - נמחק מהסימולטור. הרי תמיד יש את הקובץ המקורי

המכווץ - אם וכאשר אנחנו צריכים אותו בפעם נוספת.

2. נוהג שלי מזה שנים - כל שנה בקירוב אני מנקה את "מחסן החירום" שלי ומעביר ל-DVD בצורה מסודרת עם אינדקס וספריות וכו.

לסיכום - כמו שרן ודן אמרו למעלה - כל אחד ושיטותיו.

יום טוב.

פורסם

אני כרגיל הייתי אחרון.

אבל היתרון היה שהיה לי פיקוח בקינגסטון וגם גישה.

הייתה טיסה מעניינת

אולי מכוון שאני צעיר המשתתפים אציין כמה חוויות.

המראה מעניינת של דן.

הוא החליט להמריא מול נחיתה של דלתא. מול עיני חיכיתי לראות איך הם יתנגשו. לבסוף הדלתא נחת מימין לציר המסלול כנראה היה לו סינרי אחר ולכן לא התנגשו. - דוגמא לא טובה לצעירים.

על מנת למנוע שיעמום לא הכנסתי את מסלול הטיסה בFMC. במקום זה הדפסתי מטר אורך של מפת נתיבים וטסתי את המסלול לפי VORים. ואכן זה הרבה יותר מעניין היה צורך לעקוב כל הזמן על הנתיבים.

לחברה בשלבים מסויימים נמאס לעשות את כל הנתיב והתחילו לקצר. אפילו הפקח של סנטה דומינגו נתן דירקט. אני עם המטר נייר לא יכולתי לקצר בלי מחוגה ומד זווית ומקום בשולחן. ולכן לא עזר כלוםהמשכתי לפי התוכנית המקורית והגעתי אחרון .

בסוף לא קלטתי את הILS למרות שהצבתי את התדר הנכון. והנחיתה הייתה גרועה.

במפת הסימולטור יש לשדה ILS

בבדיקה ביום שישי התדר בסימולטור הוא 108.9 במפות ובמחשב הFMC הוא 109.1 ולכן לא נקלט הILS.

פורסם
יעקוב, אני טסתי עם סינרי דיפולטי ולא קלטתי ILS כי כנראה אין ILS בדיפולטי, התדר ILS שמופיע בדפית העדכנית אצלי זה 109.1.

ה LLZ עבד בלי GS. הפקח אישר VORDME ל 12 כך שלא היה צריך ILS.

אמיר פעם הבאה קח KC135, ניראה לי שיהיה בו שימוש יותר טוב.

צוות ELY232 מודה לכולם על טיסה מצויינת, למרות היות הצוות מעט חלוד, עדין הכל תיקתק כמו

שעון חול שויצרי :D

פורסם

ה KC135 הוא עבורי :lol:

לאחר הנחיתה בים מול ג'וליאנה אני קצת רגיש לנושא הדלק :!:

לטיסה לקחתי מספיק דלק.

מכווני הדלק של הכנפיים עברו מלבן לצהוב

מיכל הדלק המרכזי נשאר לבן.

האם יש איזה פעולה שאני צריך לעשות כמו לסגור משאבות או משהוא כזה.

לא מצאתי הנחיות במנואל של PMDG .אם ישנם אני אשמח אם משהו יפנה אותי לדף המתאים.

בתודה מראש.

פורסם
ה KC135 הוא עבורי :lol:

לאחר הנחיתה בים מול ג'וליאנה אני קצת רגיש לנושא הדלק :!:

לטיסה לקחתי מספיק דלק.

מכווני הדלק של הכנפיים עברו מלבן לצהוב

מיכל הדלק המרכזי נשאר לבן.

האם יש איזה פעולה שאני צריך לעשות כמו לסגור משאבות או משהוא כזה.

לא מצאתי הנחיות במנואל של PMDG .אם ישנם אני אשמח אם משהו יפנה אותי לדף המתאים.

בתודה מראש.

יעקוב, קודם מרוקנים דלק מהמרכזי,רק אחר כך מהכנפיים.

לדעתי דיברנו על זה כבר.

ישנה תורה שלמה איך משתמשים בכמות הדלק, מתי סוגרים ברזים ומתי פותחים , כמו כן כמה דלק משאירים במרכזי לפני שעוברים לשימוש בכנפיים.

תריץ חיפוש בפורום, זה היה כמעט בטוח באחד מן השירשורים של TFC.

נא להתחבר על מנת להגיב

You will be able to leave a comment after signing in



התחברות לאתר


×
×
  • יצירת חדש...