עבור לתוכן
mic

שאלה בקשר להטסת מטוסים גדולים יותר מ737

Recommended Posts

פורסם

אוקיי, אז אחרי שאני שולט בקלילות ב737 החלטתי לעבור ל757.

עכשיו יש לי שאלה, בנחיתה, אם אני לא שם אחוז N1 גדול יותר מ75 לפחות, המטוס פשוט צולל למסלול ומתרסק.

ב737 זה לא היה ככה, ואפילו טיפה לפני הנגיעה הורדתי את המנועים ל0 והוא נחת מצויין.

האם באמת צריך עד כדי כך כוח במנוע כדי שהוא ינחת כמו שצריך ולא יצלול לתוך המסלול ויתרסק?

ההבדל בין נחיתה מושלמת לבין נפילה הוא דק מאוד... צריך לדעת בדיוק איך לעשות זאת.

אבל אם אתהשם על 75-80 מנוע בנחיתה, אתה עוצר גם כמעט רק בסוף המסלול.

לאנשים שמנוסים בדברים האלה כבר, האם אתה יכולים להסביר לי איך לעשות זאת מושלם?

פורסם

עם 757 אני נוחת במהירות של 157 קשרים מדפים מלאים בחוץ ללא שום בעיה.

אין לי שמץ של מושג מה אחוז ה N1 שלי למען האמת, אני דואג לשמור על מהירות בהתאם לגישה.

אם אני מרגיש שהוא מתחיל לאבד עילוי אני מוסיף מנוע, יותר מידי מוריד.

בפיינל אני על 157KT כאשר לקראת נגיעה אני מרים את האף קלות ומוריד לסרק.

כמובן שהספויילרים דרוכים.

בנגיעה מוריד אף, מנועים לרוורס ובולם. במהירות 80KT מנועים לסרק ומפנה מסלול.

את ה 757-200 השחלתי לתוך המסלול בחיפה (משני הכיוונים) וסיימתי ריצת בלימה בחצי המסלול, כך שבבן גוריון אין לך שום סיבה להגיע איתו לסוף המסלול.

עכשיו נישאר לך להתאמן.

בהצלחה

פורסם

כנראה הייתה בעיה טכנית כי מסיבות שונות התקנתי שוב את הסימולטור, שמתי הכל ריאליסטי עם כל סוגי ההתרסקויות והמטוס עכשיו נוחת בלי בעיה...

אני לא יודע מה הייתה הבעיה קודם...

פורסם

דרך אגב, האם בהאמרה, אם אני מרים את אף יותר מדי, משום מה הזנב כאילו לא נוגע ברצפה ואין שום נזק... זה בסדר?

פורסם

אני לא יודע... גם עם מיכל חצי מלא הוא בקושי עושה את זה... אמנם יותר טוב אבל עדיין קשה לו. עם ה737 הייתי עולה לאיזה גובה שאני רוצה עם מיכל מפוצץ

פורסם

כן כבר אין לי בעיה להטיס אותו... הבעיה של הגובה עדיין קיימת.

להגיע לגובה של32000 רגל פשוט בלתי אפשרי

פורסם

עם פיקוח לא אני מחליט כמה זמן אני נשאר באיזה גובה...

אתמול פשוט הכנסתי את גובה השיוט של 27000 שזה המקסימום שאני מצליח בלי בעיות.

פורסם

אתה חייב לזכור שאתה מפקד המטוס, והפיקוח הוא כלי עזר עבורך.

אם פיקוח מורה לך לטפס לגובה שאתה לא מסוגל - אתה אומר - מודיע לו - שאתה לא מסוגל לטפס עוד בשלב זה.

אתה צריך להכיא את המטוס ואת היכולות שלו, ולדאוג ולוודא שתכנית הטיסה שלך עומדת בכל המגבלות.

מטוס שלא מסוגל לחצות את קו החוף ב 3000 רגל לא מבצע דינה. נקודה.

והאחריות היא של הטייס, לא של הפקח.

פורסם

אני מדבר על טיסות און ליין

אבל מה שאני אומר זה שגם עם 5% במיכל דלק זה לא מצליח.

זה המטוס של אופנסקאיי

יכול להיות שהוא לא בסדר?

פורסם
אתה חייב לזכור שאתה מפקד המטוס, והפיקוח הוא כלי עזר עבורך.

אם פיקוח מורה לך לטפס לגובה שאתה לא מסוגל - אתה אומר - מודיע לו - שאתה לא מסוגל לטפס עוד בשלב זה.

אתה צריך להכיא את המטוס ואת היכולות שלו, ולדאוג ולוודא שתכנית הטיסה שלך עומדת בכל המגבלות.

מטוס שלא מסוגל לחצות את קו החוף ב 3000 רגל לא מבצע דינה. נקודה.

והאחריות היא של הטייס, לא של הפקח.

לא הייתה בעיה כי מההתחלה כתבתי בתוכנית טיסה 27000 שזה אני כן מסוגל.

לא הייתה שום בעיה עם הפיקוח, השאלה היא טכנית, האם בכלל אפשר לעלות בגובה יותר מ27000 עם המטוס הזה ואיך.

יכול להיות שמשהו טכני אני לא עושה נכון?

מבחינת תפעול במטוס שלא קשור לדלק?

פורסם

אפשר, אבל המטוסים האלה מוגבלים מאוד בטיפוס כשהם עמוסים בדלק.

לכן בטיסה ארוכה אתה מתחיל ב 27000, נאמר.

אחרי שעתיים, כששרפת דלק, אתה מבקש אישור ל 31000.

אחרי עוד כמה שעות, 35000 וכו'.

יש טבלאות על פיהן הטייסים יודעיןם מה הגובה האופטימלי בכל משקל של המטוס, או שמחשב הטיסה עושה את החישוב עבורם.

פורסם

הבנתי אותך עכשיו.

תודה רבה.

פשוט עם ה737 טיפסתי עם מיכל מפוצץ ל33000 בלי שום בעיה.

אני מבין שיש הבדלים עצומים בין ב737 לבין המטוסים הכבדים יותר.

תודה רבה

נא להתחבר על מנת להגיב

You will be able to leave a comment after signing in



התחברות לאתר


×
×
  • יצירת חדש...