mic פורסם אפריל 5, 2004 דיווח פורסם אפריל 5, 2004 אוקיי, אז אחרי שאני שולט בקלילות ב737 החלטתי לעבור ל757. עכשיו יש לי שאלה, בנחיתה, אם אני לא שם אחוז N1 גדול יותר מ75 לפחות, המטוס פשוט צולל למסלול ומתרסק. ב737 זה לא היה ככה, ואפילו טיפה לפני הנגיעה הורדתי את המנועים ל0 והוא נחת מצויין. האם באמת צריך עד כדי כך כוח במנוע כדי שהוא ינחת כמו שצריך ולא יצלול לתוך המסלול ויתרסק? ההבדל בין נחיתה מושלמת לבין נפילה הוא דק מאוד... צריך לדעת בדיוק איך לעשות זאת. אבל אם אתהשם על 75- מנוע בנחיתה, אתה עוצר גם כמעט רק בסוף המסלול. לאנשים שמנוסים בדברים האלה כבר, האם אתה יכולים להסביר לי איך לעשות זאת מושלם?
tsh פורסם אפריל 5, 2004 דיווח פורסם אפריל 5, 2004 לדעתי זה המדפים נסה לנחות על מדפים מלאים , ולעלות טיפה את מקזז הגובה
אורח פורסם אפריל 5, 2004 דיווח פורסם אפריל 5, 2004 עם 757 אני נוחת במהירות של 157 קשרים מדפים מלאים בחוץ ללא שום בעיה. אין לי שמץ של מושג מה אחוז ה N1 שלי למען האמת, אני דואג לשמור על מהירות בהתאם לגישה. אם אני מרגיש שהוא מתחיל לאבד עילוי אני מוסיף מנוע, יותר מידי מוריד. בפיינל אני על 157KT כאשר לקראת נגיעה אני מרים את האף קלות ומוריד לסרק. כמובן שהספויילרים דרוכים. בנגיעה מוריד אף, מנועים לרוורס ובולם. במהירות 80KT מנועים לסרק ומפנה מסלול. את ה 757-200 השחלתי לתוך המסלול בחיפה (משני הכיוונים) וסיימתי ריצת בלימה בחצי המסלול, כך שבבן גוריון אין לך שום סיבה להגיע איתו לסוף המסלול. עכשיו נישאר לך להתאמן. בהצלחה
mic פורסם אפריל 8, 2004 מחבר דיווח פורסם אפריל 8, 2004 כנראה הייתה בעיה טכנית כי מסיבות שונות התקנתי שוב את הסימולטור, שמתי הכל ריאליסטי עם כל סוגי ההתרסקויות והמטוס עכשיו נוחת בלי בעיה... אני לא יודע מה הייתה הבעיה קודם...
mic פורסם אפריל 8, 2004 מחבר דיווח פורסם אפריל 8, 2004 דרך אגב, האם בהאמרה, אם אני מרים את אף יותר מדי, משום מה הזנב כאילו לא נוגע ברצפה ואין שום נזק... זה בסדר?
mic פורסם אפריל 8, 2004 מחבר דיווח פורסם אפריל 8, 2004 ועוד שאלה, למה נורא נורא קשה לו לעלות מעל לגובה של 27000?
GILG פורסם אפריל 8, 2004 דיווח פורסם אפריל 8, 2004 שתי השאלות האחרונות קשורות למשקל המטוס תנסה להפחתי קצת משקל (דלק ומטען)
mic פורסם אפריל 8, 2004 מחבר דיווח פורסם אפריל 8, 2004 אני לא יודע... גם עם מיכל חצי מלא הוא בקושי עושה את זה... אמנם יותר טוב אבל עדיין קשה לו. עם ה737 הייתי עולה לאיזה גובה שאני רוצה עם מיכל מפוצץ
Itay Zecharia פורסם אפריל 9, 2004 דיווח פורסם אפריל 9, 2004 אני חושב שרן צודק... אחרי הכל אם תעשה כמוהו אין סיבה שזה לא יצלח לך.
mic פורסם אפריל 9, 2004 מחבר דיווח פורסם אפריל 9, 2004 כן כבר אין לי בעיה להטיס אותו... הבעיה של הגובה עדיין קיימת. להגיע לגובה של32000 רגל פשוט בלתי אפשרי
GILG פורסם אפריל 9, 2004 דיווח פורסם אפריל 9, 2004 כי אתה צריך לטפס לגובה של 9000 רגל לשרוף דלק ולטפס ל20000 רגל ומשם ל...הבנת את הפואנטה אני מקווה...
mic פורסם אפריל 9, 2004 מחבר דיווח פורסם אפריל 9, 2004 עם פיקוח לא אני מחליט כמה זמן אני נשאר באיזה גובה... אתמול פשוט הכנסתי את גובה השיוט של 27000 שזה המקסימום שאני מצליח בלי בעיות.
GILG פורסם אפריל 9, 2004 דיווח פורסם אפריל 9, 2004 בטח שאתה מחליט! באוף ליין תנסה את זה! אתה קובע בתוכנית טיסה גובה התחלית ומגביר לפי רצונך
Oren Geva פורסם אפריל 9, 2004 דיווח פורסם אפריל 9, 2004 אתה חייב לזכור שאתה מפקד המטוס, והפיקוח הוא כלי עזר עבורך. אם פיקוח מורה לך לטפס לגובה שאתה לא מסוגל - אתה אומר - מודיע לו - שאתה לא מסוגל לטפס עוד בשלב זה. אתה צריך להכיא את המטוס ואת היכולות שלו, ולדאוג ולוודא שתכנית הטיסה שלך עומדת בכל המגבלות. מטוס שלא מסוגל לחצות את קו החוף ב 3000 רגל לא מבצע דינה. נקודה. והאחריות היא של הטייס, לא של הפקח.
mic פורסם אפריל 9, 2004 מחבר דיווח פורסם אפריל 9, 2004 אני מדבר על טיסות און ליין אבל מה שאני אומר זה שגם עם 5% במיכל דלק זה לא מצליח. זה המטוס של אופנסקאיי יכול להיות שהוא לא בסדר?
mic פורסם אפריל 9, 2004 מחבר דיווח פורסם אפריל 9, 2004 אתה חייב לזכור שאתה מפקד המטוס, והפיקוח הוא כלי עזר עבורך.אם פיקוח מורה לך לטפס לגובה שאתה לא מסוגל - אתה אומר - מודיע לו - שאתה לא מסוגל לטפס עוד בשלב זה. אתה צריך להכיא את המטוס ואת היכולות שלו, ולדאוג ולוודא שתכנית הטיסה שלך עומדת בכל המגבלות. מטוס שלא מסוגל לחצות את קו החוף ב 3000 רגל לא מבצע דינה. נקודה. והאחריות היא של הטייס, לא של הפקח. לא הייתה בעיה כי מההתחלה כתבתי בתוכנית טיסה 27000 שזה אני כן מסוגל. לא הייתה שום בעיה עם הפיקוח, השאלה היא טכנית, האם בכלל אפשר לעלות בגובה יותר מ27000 עם המטוס הזה ואיך. יכול להיות שמשהו טכני אני לא עושה נכון? מבחינת תפעול במטוס שלא קשור לדלק?
Oren Geva פורסם אפריל 9, 2004 דיווח פורסם אפריל 9, 2004 אפשר, אבל המטוסים האלה מוגבלים מאוד בטיפוס כשהם עמוסים בדלק. לכן בטיסה ארוכה אתה מתחיל ב 27000, נאמר. אחרי שעתיים, כששרפת דלק, אתה מבקש אישור ל 31000. אחרי עוד כמה שעות, 35000 וכו'. יש טבלאות על פיהן הטייסים יודעיןם מה הגובה האופטימלי בכל משקל של המטוס, או שמחשב הטיסה עושה את החישוב עבורם.
mic פורסם אפריל 9, 2004 מחבר דיווח פורסם אפריל 9, 2004 הבנתי אותך עכשיו. תודה רבה. פשוט עם ה737 טיפסתי עם מיכל מפוצץ ל33000 בלי שום בעיה. אני מבין שיש הבדלים עצומים בין ב737 לבין המטוסים הכבדים יותר. תודה רבה
mic פורסם אפריל 9, 2004 מחבר דיווח פורסם אפריל 9, 2004 דרך אגב מישהו יכול לתת לי לינק למקומות שהתבלאות נתונים של המטוסים האלה כתובים?
mic פורסם אפריל 9, 2004 מחבר דיווח פורסם אפריל 9, 2004 עכשיו הבנתי את הבעיה שלי לגמרי. פשוט לא טסתי מספיק מהר זה הכל.