עבור לתוכן
gil

קורס טייס

Recommended Posts

פורסם

תודה רבה

יש למישהו אולי את הקישור לשרשור בו פרסם עומרי סודרי את הסרטים?

פשוט לא מצאתי. :?:

פורסם
תודה רבה

יש למישהו אולי את הקישור לשרשור בו פרסם עומרי סודרי את הסרטים?

פשוט לא מצאתי. :?:

גם לזה חיפוש פשוט היה עוזר לך,

פרק 1:

http://www.vatil.org/vatil/board/viewto ... time+++fly

פרק 2:

http://www.vatil.org/vatil/board/viewto ... time+++fly

פרק 3:

http://www.vatil.org/vatil/board/viewto ... time+++fly

פרק 4:

http://www.vatil.org/vatil/board/viewto ... time+++fly

פרק 5 ואחרון:

http://www.vatil.org/vatil/board/viewto ... time+++fly

פורסם

הסרט הזה מסכם 35 יום של כיף בארה"ב, הסרט יעזור לך ויענה על כל השאלות שיש לך בנושא, הסרט עוסק לא רק בטיסות אלא בכל מה שמסביב: הדירה, כל מיני מקומות ששווה לבקר בהם ועוד...

פורסם

ואללה תודה לכולם אני משתחרר עוד מעט ככה שאני מעוניין ליסוע לשם לעשות רישיון

אני רק מחפש עכשיו פרטנרים

יש לי איזה חבר שמברר עם ההורים שלו אם הוא יכול ליסוע

ואני כמעט בטוח נוסע.

תודה לכולם על העזרה

אני בטוח שאת החוייה הזו לא תשכחו לעולם

פורסם
ואללה תודה לכולם אני משתחרר עוד מעט ככה שאני מעוניין ליסוע לשם לעשות רישיון

אני רק מחפש עכשיו פרטנרים

יש לי איזה חבר שמברר עם ההורים שלו אם הוא יכול ליסוע

ואני כמעט בטוח נוסע.

תודה לכולם על העזרה

אני בטוח שאת החוייה הזו לא תשכחו לעולם

אני לא רואה פה כל כך הרבה אנשים, רק אני ואלמוג,

בכל מקרה אנחנו אולי כן נישכח, אבל אתה בטוח לא תישכח! :wink:

פורסם
ואללה תודה לכולם אני משתחרר עוד מעט ככה שאני מעוניין ליסוע לשם לעשות רישיון

אני רק מחפש עכשיו פרטנרים

יש לי איזה חבר שמברר עם ההורים שלו אם הוא יכול ליסוע

ואני כמעט בטוח נוסע.

תודה לכולם על העזרה

אני בטוח שאת החוייה הזו לא תשכחו לעולם

עוד שנתיים וחודשיים אני בא אתך..... :wink:

אוג' 06, יש עוד נצח לשבת בשמש ולהתיבש :(

אבל גם לי יש תוכניות לעשות משהו דומה, אני כבר מעכישו מתחיל לחפש פרטנים... :P

פורסם
ואללה תודה לכולם אני משתחרר עוד מעט ככה שאני מעוניין ליסוע לשם לעשות רישיון

אני רק מחפש עכשיו פרטנרים

יש לי איזה חבר שמברר עם ההורים שלו אם הוא יכול ליסוע

ואני כמעט בטוח נוסע.

תודה לכולם על העזרה

אני בטוח שאת החוייה הזו לא תשכחו לעולם

קח בחשבון הוצאות עצומות (קרוב ל60,000 שקל כולל ההסבה וזה רק לרישיון טייס פרטי).

בהצלחה :!:

פורסם
ואללה תודה לכולם אני משתחרר עוד מעט ככה שאני מעוניין ליסוע לשם לעשות רישיון

אני רק מחפש עכשיו פרטנרים

יש לי איזה חבר שמברר עם ההורים שלו אם הוא יכול ליסוע

ואני כמעט בטוח נוסע.

תודה לכולם על העזרה

אני בטוח שאת החוייה הזו לא תשכחו לעולם

עוד שנתיים וחודשיים אני בא אתך..... :wink:

אוג' 06, יש עוד נצח לשבת בשמש ולהתיבש :(

אבל גם לי יש תוכניות לעשות משהו דומה, אני כבר מעכישו מתחיל לחפש פרטנים... :P

צעיר :lol:

יש "קבוצה" שמתארגנת עוד שנתיים ככה לטוס :D

אבל עד אז.......

פורסם
ואללה תודה לכולם אני משתחרר עוד מעט ככה שאני מעוניין ליסוע לשם לעשות רישיון

אני רק מחפש עכשיו פרטנרים

יש לי איזה חבר שמברר עם ההורים שלו אם הוא יכול ליסוע

ואני כמעט בטוח נוסע.

תודה לכולם על העזרה

אני בטוח שאת החוייה הזו לא תשכחו לעולם

אני לא רואה פה כל כך הרבה אנשים, רק אני ואלמוג,

בכל מקרה אנחנו אולי כן נישכח, אבל אתה בטוח לא תישכח! :wink:

סליחה שלא הבנתי ניב אך למה התכוונת שאני לא ישכח?

פורסם
ואללה תודה לכולם אני משתחרר עוד מעט ככה שאני מעוניין ליסוע לשם לעשות רישיון

אני רק מחפש עכשיו פרטנרים

יש לי איזה חבר שמברר עם ההורים שלו אם הוא יכול ליסוע

ואני כמעט בטוח נוסע.

תודה לכולם על העזרה

אני בטוח שאת החוייה הזו לא תשכחו לעולם

קח בחשבון הוצאות עצומות (קרוב ל60,000 שקל כולל ההסבה וזה רק לרישיון טייס פרטי).

בהצלחה :!:

אם אתה אומר שזה 60,000 שקל אז זה כמו בארץ אז מה הקטע של המחיר אם כך?

שם זה 5 ומשהו אלף דולר +הוצאת נסיעה +הוצאות בזבוזים והסבה מגיע לכזה סכום?

פורסם

אם אתה אומר שזה 60,000 שקל אז זה כמו בארץ אז מה הקטע של המחיר אם כך?

שם זה 5 ומשהו אלף דולר +הוצאת נסיעה +הוצאות בזבוזים והסבה מגיע לכזה סכום?

לפי מה שהבנתי מעומרי, בארץ ב60 אלף אתה עושה רק את הרישיון

ובאותו מחיר בארה"ב אתה עושה את זה + טיסות + רישיון + מיחייה + טיולים + הסבה בארץ

זה ההבדל :)

פורסם

אני מתנצל שאני משתמש בדיון הזה אבל יש לי שאלה שקשורה לקורס טייס בצבא, גיל אם ישנה בעייה שאשל אני אמחק את התגובה.

מישהו יכול להבהיר לי אחת ולתמיד מה התנאים לקבלה לקורס טייס בצבא, יש שאומרים -.1.75 יש שאומרים 2 יש שאומרים שלא מקבלים אנשים עם משקפיים.

עוד אין לי צו ראשון ולא קיבלתי שום זימונים, אני גם לא מאמין שאני יותר טוב ממועמדים אחרים אבל האם היו בעבר מועמדים שרק המשקפיים מנעו מהם מלהיות טייסים בצבא? האם מישהו יוכל לשפוך אור ע להנושא (עפר???)

תודה.

פורסם
ואללה תודה לכולם אני משתחרר עוד מעט ככה שאני מעוניין ליסוע לשם לעשות רישיון

אני רק מחפש עכשיו פרטנרים

יש לי איזה חבר שמברר עם ההורים שלו אם הוא יכול ליסוע

ואני כמעט בטוח נוסע.

תודה לכולם על העזרה

אני בטוח שאת החוייה הזו לא תשכחו לעולם

קח בחשבון הוצאות עצומות (קרוב ל60,000 שקל כולל ההסבה וזה רק לרישיון טייס פרטי).

בהצלחה :!:

אם אתה אומר שזה 60,000 שקל אז זה כמו בארץ אז מה הקטע של המחיר אם כך?

שם זה 5 ומשהו אלף דולר +הוצאת נסיעה +הוצאות בזבוזים והסבה מגיע לכזה סכום?

זה כרטיסים, הוצאות על אוכל למשל, בילויים (מי לא יבלה בארה"ב?) ומחייה, שעליהם לא תשלם בארץ. ראיתי חישוב של עמרי, קצת יותר מ40,000 שקל ללא הסבה, רק הטיול והרישיון האמריקאי.

פורסם
אני מתנצל שאני משתמש בדיון הזה אבל יש לי שאלה שקשורה לקורס טייס בצבא, גיל אם ישנה בעייה שאשל אני אמחק את התגובה.

מישהו יכול להבהיר לי אחת ולתמיד מה התנאים לקבלה לקורס טייס בצבא, יש שאומרים -.1.75 יש שאומרים 2 יש שאומרים שלא מקבלים אנשים עם משקפיים.

עוד אין לי צו ראשון ולא קיבלתי שום זימונים, אני גם לא מאמין שאני יותר טוב ממועמדים אחרים אבל האם היו בעבר מועמדים שרק המשקפיים מנעו מהם מלהיות טייסים בצבא? האם מישהו יוכל לשפוך אור ע להנושא (עפר???)

תודה.

בן דוד שלי היה על סף כניסה לקורס טייס....אבל.....

גילו שהיה לו פעם משקפיים אז הוא לא נכנס לקורס

פורסם
אני מתנצל שאני משתמש בדיון הזה אבל יש לי שאלה שקשורה לקורס טייס בצבא, גיל אם ישנה בעייה שאשל אני אמחק את התגובה.

מישהו יכול להבהיר לי אחת ולתמיד מה התנאים לקבלה לקורס טייס בצבא, יש שאומרים -.1.75 יש שאומרים 2 יש שאומרים שלא מקבלים אנשים עם משקפיים.

עוד אין לי צו ראשון ולא קיבלתי שום זימונים, אני גם לא מאמין שאני יותר טוב ממועמדים אחרים אבל האם היו בעבר מועמדים שרק המשקפיים מנעו מהם מלהיות טייסים בצבא? האם מישהו יוכל לשפוך אור ע להנושא (עפר???)

תודה.

אחי תלוי מה המספר שלך, תלוי ב1001 דברים

אין רשימה שאומרת בדיוק מה צריך בשביל להתקבל ומה לא (או שאולי כן?!)

בכל מקרה זה גם תלוי במשקל ביחס לגובה ועוד שטויות כאלה

לגבי גובה הבנתי שמתחילים לעשות בעיות מ1.90...

בנתיים תירגע, אין לך מה להילחץ מזה, קודם קבל צו ראשון ותדע פרופיל, אח"כ תעשה את המבחנים ותנסה לדעת קב"א + דפ"ר

ואח"כ נדבר... 8)

פורסם
אני מתנצל שאני משתמש בדיון הזה אבל יש לי שאלה שקשורה לקורס טייס בצבא, גיל אם ישנה בעייה שאשל אני אמחק את התגובה.

מישהו יכול להבהיר לי אחת ולתמיד מה התנאים לקבלה לקורס טייס בצבא, יש שאומרים -.1.75 יש שאומרים 2 יש שאומרים שלא מקבלים אנשים עם משקפיים.

עוד אין לי צו ראשון ולא קיבלתי שום זימונים, אני גם לא מאמין שאני יותר טוב ממועמדים אחרים אבל האם היו בעבר מועמדים שרק המשקפיים מנעו מהם מלהיות טייסים בצבא? האם מישהו יוכל לשפוך אור ע להנושא (עפר???)

תודה.

אחי תלוי מה המספר שלך, תלוי ב1001 דברים

אין רשימה שאומרת בדיוק מה צריך בשביל להתקבל ומה לא (או שאולי כן?!)

בכל מקרה זה גם תלוי במשקל ביחס לגובה ועוד שטויות כאלה

לגבי גובה הבנתי שמתחילים לעשות בעיות מ1.90...

בנתיים תירגע, אין לך מה להילחץ מזה, קודם קבל צו ראשון ותדע פרופיל, אח"כ תעשה את המבחנים ותנסה לדעת קב"א + דפ"ר

ואח"כ נדבר... 8)

היום פגשתי טייס F16, הוא קצת מעל 2 מטר ושאלתי אותו איך זה להידחס לקוקפיט, הוא אמר לי: "מטוס אמריקאי..."

שמעתי גם שככל שאנשים גבוהים יותר המרחק מהלב למוח שלהם גדול יותר ולכן העמידות שלהם לכוחות ג'י חלשה יותר מאשר אנשים בגובה ממוצע, כמובן תלוי גם כמה הם שריריים. אי אפשר לדעת, כל נתון שחורג מהנורמה יכול להפיל.

פורסם
אני מתנצל שאני משתמש בדיון הזה אבל יש לי שאלה שקשורה לקורס טייס בצבא, גיל אם ישנה בעייה שאשל אני אמחק את התגובה.

מישהו יכול להבהיר לי אחת ולתמיד מה התנאים לקבלה לקורס טייס בצבא, יש שאומרים -.1.75 יש שאומרים 2 יש שאומרים שלא מקבלים אנשים עם משקפיים.

עוד אין לי צו ראשון ולא קיבלתי שום זימונים, אני גם לא מאמין שאני יותר טוב ממועמדים אחרים אבל האם היו בעבר מועמדים שרק המשקפיים מנעו מהם מלהיות טייסים בצבא? האם מישהו יוכל לשפוך אור ע להנושא (עפר???)

תודה.

אחי תלוי מה המספר שלך, תלוי ב1001 דברים

אין רשימה שאומרת בדיוק מה צריך בשביל להתקבל ומה לא (או שאולי כן?!)

בכל מקרה זה גם תלוי במשקל ביחס לגובה ועוד שטויות כאלה

לגבי גובה הבנתי שמתחילים לעשות בעיות מ1.90...

בנתיים תירגע, אין לך מה להילחץ מזה, קודם קבל צו ראשון ותדע פרופיל, אח"כ תעשה את המבחנים ותנסה לדעת קב"א + דפ"ר

ואח"כ נדבר... 8)

היום פגשתי טייס F16, הוא קצת מעל 2 מטר ושאלתי אותו איך זה להידחס לקוקפיט, הוא אמר לי: "מטוס אמריקאי..."

שמעתי גם שככל שאנשים גבוהים יותר המרחק מהלב למוח שלהם גדול יותר ולכן העמידות שלהם לכוחות ג'י חלשה יותר מאשר אנשים בגובה ממוצע, כמובן תלוי גם כמה הם שריריים. אי אפשר לדעת, כל נתון שחורג מהנורמה יכול להפיל.

ממה שאני זוכר, מגבלת גובה ב F16 (לפחות בנץ זה היה כך) 1.90.

היחיד שנכנס לF16 מעל 1.90 היה מח"א אביהו בן נון ועל הקסדה שלו היה ציפוי מיוחד כדי לא לסרוט את החופה.

אלון, תקן אם אני טועה.

פורסם
אני מתנצל שאני משתמש בדיון הזה אבל יש לי שאלה שקשורה לקורס טייס בצבא, גיל אם ישנה בעייה שאשל אני אמחק את התגובה.

מישהו יכול להבהיר לי אחת ולתמיד מה התנאים לקבלה לקורס טייס בצבא, יש שאומרים -.1.75 יש שאומרים 2 יש שאומרים שלא מקבלים אנשים עם משקפיים.

עוד אין לי צו ראשון ולא קיבלתי שום זימונים, אני גם לא מאמין שאני יותר טוב ממועמדים אחרים אבל האם היו בעבר מועמדים שרק המשקפיים מנעו מהם מלהיות טייסים בצבא? האם מישהו יוכל לשפוך אור ע להנושא (עפר???)

תודה.

אחי תלוי מה המספר שלך, תלוי ב1001 דברים

אין רשימה שאומרת בדיוק מה צריך בשביל להתקבל ומה לא (או שאולי כן?!)

בכל מקרה זה גם תלוי במשקל ביחס לגובה ועוד שטויות כאלה

לגבי גובה הבנתי שמתחילים לעשות בעיות מ1.90...

בנתיים תירגע, אין לך מה להילחץ מזה, קודם קבל צו ראשון ותדע פרופיל, אח"כ תעשה את המבחנים ותנסה לדעת קב"א + דפ"ר

ואח"כ נדבר... 8)

היום פגשתי טייס F16, הוא קצת מעל 2 מטר ושאלתי אותו איך זה להידחס לקוקפיט, הוא אמר לי: "מטוס אמריקאי..."

שמעתי גם שככל שאנשים גבוהים יותר המרחק מהלב למוח שלהם גדול יותר ולכן העמידות שלהם לכוחות ג'י חלשה יותר מאשר אנשים בגובה ממוצע, כמובן תלוי גם כמה הם שריריים. אי אפשר לדעת, כל נתון שחורג מהנורמה יכול להפיל.

ממה שאני זוכר, מגבלת גובה ב F16 (לפחות בנץ זה היה כך) 1.90.

היחיד שנכנס לF16 מעל 1.90 היה מח"א אביהו בן נון ועל הקסדה שלו היה ציפוי מיוחד כדי לא לסרוט את החופה.

אלון, תקן אם אני טועה.

הכרתי מב"ס רמת דויד מעל 190.. 198 אם אני לא טועה שהטיס ניצים וברקים חופשי חודשי. (הדבר היחיד הנורמלי שיש ברמת דויד)

פורסם
ואללה תודה לכולם אני משתחרר עוד מעט ככה שאני מעוניין ליסוע לשם לעשות רישיון

אני רק מחפש עכשיו פרטנרים

יש לי איזה חבר שמברר עם ההורים שלו אם הוא יכול ליסוע

ואני כמעט בטוח נוסע.

תודה לכולם על העזרה

אני בטוח שאת החוייה הזו לא תשכחו לעולם

עוד שנתיים וחודשיים אני בא אתך..... :wink:

אוג' 06, יש עוד נצח לשבת בשמש ולהתיבש :(

אבל גם לי יש תוכניות לעשות משהו דומה, אני כבר מעכישו מתחיל לחפש פרטנים... :P

צעיר :lol:

....

כן, יופי, תדרוך חזק! עוד! :cry: :cry: ( :lol: ) (כוס עמק, אפילו "עד מתי" אני לא יכול להגיד!)

למי ששאל, כן יש רשימה של סלפ"ים (סעיפי ליכוי פוסלים) לקורס טייס

לפי מה שידוע לי אין הגבלה של גובה, לפכות לא כזו שאני שמעתי עליה.

מפכינת נתונים כול מי שיש לו קב"א 53+ ודפר 60+ ועברית אני לא זוכר כמה יכול להכנס לתהליך המיונים

בקשר לסעיפי ראיה עד 3 SPH (כלומר המספר משקפים הוא 3).

שאלות יותר ספציפיות תבררו מולי בפרטי לא הכול אני יכול להיג כאן בפומבי... 8)

נ.ב. לא כדאי לכם לעצבן אותי.... :wink:

פורסם
אני מתנצל שאני משתמש בדיון הזה אבל יש לי שאלה שקשורה לקורס טייס בצבא, גיל אם ישנה בעייה שאשל אני אמחק את התגובה.

מישהו יכול להבהיר לי אחת ולתמיד מה התנאים לקבלה לקורס טייס בצבא, יש שאומרים -.1.75 יש שאומרים 2 יש שאומרים שלא מקבלים אנשים עם משקפיים.

עוד אין לי צו ראשון ולא קיבלתי שום זימונים, אני גם לא מאמין שאני יותר טוב ממועמדים אחרים אבל האם היו בעבר מועמדים שרק המשקפיים מנעו מהם מלהיות טייסים בצבא? האם מישהו יוכל לשפוך אור ע להנושא (עפר???)

תודה.

אחי תלוי מה המספר שלך, תלוי ב1001 דברים

אין רשימה שאומרת בדיוק מה צריך בשביל להתקבל ומה לא (או שאולי כן?!)

בכל מקרה זה גם תלוי במשקל ביחס לגובה ועוד שטויות כאלה

לגבי גובה הבנתי שמתחילים לעשות בעיות מ1.90...

בנתיים תירגע, אין לך מה להילחץ מזה, קודם קבל צו ראשון ותדע פרופיל, אח"כ תעשה את המבחנים ותנסה לדעת קב"א + דפ"ר

ואח"כ נדבר... 8)

היום פגשתי טייס F16, הוא קצת מעל 2 מטר ושאלתי אותו איך זה להידחס לקוקפיט, הוא אמר לי: "מטוס אמריקאי..."

שמעתי גם שככל שאנשים גבוהים יותר המרחק מהלב למוח שלהם גדול יותר ולכן העמידות שלהם לכוחות ג'י חלשה יותר מאשר אנשים בגובה ממוצע, כמובן תלוי גם כמה הם שריריים. אי אפשר לדעת, כל נתון שחורג מהנורמה יכול להפיל.

ממה שאני זוכר, מגבלת גובה ב F16 (לפחות בנץ זה היה כך) 1.90.

היחיד שנכנס לF16 מעל 1.90 היה מח"א אביהו בן נון ועל הקסדה שלו היה ציפוי מיוחד כדי לא לסרוט את החופה.

אלון, תקן אם אני טועה.

לא שאלתי מה הגובה שלו כי לא נעים, אבל סבא שלי (180) הסתכל למעלה כדי להגיד לו שלום. רן, לשאול אותו על קיפול הגלגלים בF16? היה לא מזמן דיון על זה והבנתי שלא יצאה תשובה חד משמעית...

פורסם
ואללה תודה לכולם אני משתחרר עוד מעט ככה שאני מעוניין ליסוע לשם לעשות רישיון

אני רק מחפש עכשיו פרטנרים

יש לי איזה חבר שמברר עם ההורים שלו אם הוא יכול ליסוע

ואני כמעט בטוח נוסע.

תודה לכולם על העזרה

אני בטוח שאת החוייה הזו לא תשכחו לעולם

עוד שנתיים וחודשיים אני בא אתך..... :wink:

אוג' 06, יש עוד נצח לשבת בשמש ולהתיבש :(

אבל גם לי יש תוכניות לעשות משהו דומה, אני כבר מעכישו מתחיל לחפש פרטנים... :P

צעיר :lol:

....

כן, יופי, תדרוך חזק! עוד! :cry: :cry: ( :lol: ) (כוס עמק, אפילו "עד מתי" אני לא יכול להגיד!)

למי ששאל, כן יש רשימה של סלפ"ים (סעיפי ליכוי פוסלים) לקורס טייס

לפי מה שידוע לי אין הגבלה של גובה, לפכות לא כזו שאני שמעתי עליה.

מפכינת נתונים כול מי שיש לו קב"א 53+ ודפר 60+ ועברית אני לא זוכר כמה יכול להכנס לתהליך המיונים

בקשר לסעיפי ראיה עד 3 SPH (כלומר המספר משקפים הוא 3).

שאלות יותר ספציפיות תבררו מולי בפרטי לא הכול אני יכול להיג כאן בפומבי... 8)

נ.ב. לא כדאי לכם לעצבן אותי.... :wink:

טוב אז כדי לחדד את הדברים ומהכירות אישית הפרטים הם כאלה,

פרופיל 97, קב"א 54 ומעלה, דפ"ר 60 ומעלה, גובה חבר שלי מהביה"ס הורידו אותו בגלל שהיה מעל 190 (אני לא זוכר את המספר המדויק), ראייה מקסימום 1.75 (אנשים עם מעל לזה לא שולחים להם בכלל זימון לצוות אויר) אבל מצד שני אנשים עם פחות מהמספר הנ"ל הם שוים כמו כל אחד אחר ולא עושים על כך בעיות, צד"ק גבוהה (לא זוכר את המספר המדויק).

בהצלחה!

פורסם

לא צריך קב"א 54 בשביל להכנס לקורס טיס.

הגורם המשפיע הוא מדד "ההתאמה לקצונה".

נמדד ב: לא מתאים, מתאים, מתאים מאוד.

מי שיש לו קב"א 53 עם מדד מתאים מאוד יקבל זימון אוטומטי.

מי שיש לו קב"א 53 עם מדד מתאים - יכול לשלוח בקשה להגיע לזימונים ורוב הסיכויים שיאשרו לו.

הכרתי טייס יסעור עם קב"א 52

יכול להיות שאתה לא גאון ברמת המספרים והבנת הנקרא, אבל אתה כן מסוגל להוביל משימה ולפקד על צוות/ להשתלב בעבודת צוות.

תלוי בהמון המון פרמטרים.

אגב - אותו טייס יסעור הוא בלי בגרות :wink:

בנוגע ללימוד טיסה בחו"ל -

קודם כל צריך להרים את הראש למעלה ולחזות 15 שנה קדימה.

אם אתה מעוניין לעשות רשיון בשביל לבוא עם חברים בשבת ולצאת CVFR לחיפה+טיול ב US לך תעשה שם.

אם יש לך אופק רחב יותר ושאיפה להפוך את החלום למקצוע, צריך כבר לחשוב אחרת.

יש מכשול 1 המפריד בין החלום לבין המציאות - מכשול הניירת (אשרת עבודה, אזרחות וכו).

הכסף הוא לא מכשול. גם אם אין לך שקל בכיס עכשיו.

נא להתחבר על מנת להגיב

You will be able to leave a comment after signing in



התחברות לאתר



×
×
  • יצירת חדש...