עבור לתוכן
ElAl-DOR

פרוייקט מקיף - A340

Recommended Posts

פורסם

הפרוייקט בוצע לפני חודשיים אך עדיין לא הועלה לVATIL.

מה שאתם רואים פה זה פרויקט ראשון מסוגו והוא בעצם - סקירה מלאה על מטוס הAIRBUS

A340

בפרוייקט זה אני הולך להציג לכם את הA340.

בעצם ממה עשוי ואיך טסה המכונה המשומנת שAIRBUS יצרה וכיום נמכר להרבה מאוד חברות תעופה.

בפרוייקט זה אני הולך להציג לכם את הA340 מכל צד שיכול להיות, בין אם זה מההיבט הסימולאטורי, ובין אם זה מההיבט האמיתי.

נתחיל,

מטוס ה-A340 מתוצרת תאגיד AIRBUS הוא מטוס נוסעים רחב גוף לטווחי טיסה ארוכים במיוחד, אשר מיועד בדגמיו המאוחרים והמתקדמים לשאת יותר מ 380 נוסעים למרחקים של יותר

מ- 15000 ק"מ.

זאת אומרת טיסה שתמריא מבן גוריון תוכל להגיע עד מיאמי ולחזור לנחות בפריז!

לA340 מס' גרסאות וזה הולך כך -

340-200

340-300

שהם בעצם בעיקרון אותו דגם, אותה סדרה.

דגמיו הראשונים של הA340, דגמים שנקראים כנחותים יותר וכגרסאות בטא אשר נמכרו לעשרות חברות תעופה בכל העולם.

בעקבות ההצלחה המסחררת של האחים - 200 ו-300, יצאו לשוק גם האחים - 500 ו-600

שניהם כיום בין המטוסים היחדים שטסים על קו הטיסה הארוך ביותר בעולם והוא כמובן -

סינגפור - ניו יורק.

הדגמים נחשבים לטובים בסדרתם וכיום הם מטוסים שאפשר למצוא גם אצלינו בנתב"ג,

לרוב בטיסות הבוקר של לופטאנזה שנוחתות פה בארץ.

דגם ה600 נבדל מאחיו ה-500 בזה שהוא הכי ארוך בעולם! , כ75 מטרים, כ5 מטרים יותר מהתחרה

האמריקאי - 747.

המטוס הוא בין המפוארים ובין המוצלחים של המאה!

כמו רוב מטוסי הAIRBUS גם לו אין הגאים אלא - ג'ויסטיקים.

דרך טובה יותר להטיס את המטוס וכו' ע"פ מחקרים שנערכו בנושא!

חברה לא יודע הוציאה לאור את מטוס הA340 ואני זכיתי לקנות אותו וגם לבצע בו טיסה

קלה ומכאן עלה הרעיון לכל הפרויקט הזה.

ראו את הקוק-פיט הזה, האמיתי של הA340.

a340_cockpit.jpg

וכך זה מוצג במטוס בסימ' [מצטער על הרוחק...], זה דומה, עוד תראו...

1-2.png

אותה חברה יצרה גם את המטוס ממש כמו באמיתי בדומה למה שחברת PMDG עושה למטוסי

BOEING.

בסרטון הבא אפשר לראות את המטוס בגישת ILS לנחיתה, 1ל1, ממש כמו במציאות!

כמו שרובינו יודעים, AIRBUS היא הינה חברה אירופאית ומשרדיה יושבים בטולוז שבצרפת.

מכאן באה העדפה ל"אייר-פראנס".

חברת "אייר-פראנס" קיבלה זכות ראשונים לנסות את המטוסים, וכמו כן, ראתה "אייר-פראנס"

בAIRBUS חברה עוזרת לה לקיומה, אפשר לראות את זה כיום בכך שרוב צי מטוסי ה"אייר-פראנס"

הם AIRBUS... :idea:

A340 במספרים ומידות

bm.jpg

סרטון

-------------------------------------------------------------------

ולסיכום

הניסוי / מחקר שהפרוייקט בה להציג זה את הדמיון הרב שיש לA340 בסימ' ובמציאות ולא רק,

אלא גם להראות לכם ואולי להכיר לכם יותר לעומק את החיה היפיפיה הזאת שנקראת - A340

על כל גירסותיה.

והנה זה דברים שצולמו מטוס הסימ'...

2-3.png

3-2.png

4-2.png

5-2.png

זהו חברים,

מקווה שנהנתם מהמיני פרוייקט הזה שהכנתי במשך כבר יומיים בלי שאפחד ידע... :D

עוד פרייקטים יבואו, זה בטוח!

ELAL-DOR

פורסם

פשש הבאת אחלה מידע! כל הכבוד.

כל הכבוד על היוזמה והרעיון.

האתר הזה אמור לעזור לך:

http://www.smartcockpit.com/plane/airbus/A340/

(יכול ליהיות שאתה מכיר אותו ועוד הרבה אחרים)

יש עוד חברה שעושה את המטוס הזה אני לא בטוח איזו חברה זאת בידיוק

http://justflight.com/product.asp?pid=160#

פורסם

בסרט המהסימולטור זה נראה PSS (למרות שאתה אומר שזה לא)

ואם מותר לשאול אז איזה חברה זו?

סופסוף אני יודע משו על אירבס

אם אתה רוצה לדעת תשאל, אני בטוח שאנשים ישמחו לענות לך.

פורסם

ההיתי שואל , אבל אני לא כלכך מתענין באירבאסים ,אבל נראה לי שעכשיו כן.

פורסם

יוזמה ברוכה.

רק לא הבנתי מה פשר התמונות מנקודת מבט של זבוב שהתיישב על הפדסטל המרכזי :?:

ומה לגבי איזה QRH? AOM? ביצועים?

אם כבר מקיף, אז עד הסוף.

תודה.

ברוכי.

פורסם
יוזמה ברוכה.

רק לא הבנתי מה פשר התמונות מנקודת מבט של זבוב שהתיישב על הפדסטל המרכזי :?:

ומה לגבי איזה QRH? AOM? ביצועים?

אם כבר מקיף, אז עד הסוף.

תודה.

ברוכי.

העניין של לתת לך תמונות מנק' מבטו של זבוב זה לתת לך את ההרשגשה ואת התאימות המדהימה שהמטוס בסימ' נותן. :idea:

לגבי ביצועים,

המדשריך לא כלל ביצועים בכייון שזה כרגע נתונים שאתה לא צריך.

אבל, ברוכי ביקש, ברוכי יקבל.

או בצרפתית -

סי וו פלה

ראשית, ביצועי הAIRBUS הם אינם קלים ופשוטים, לא שבמטוס אחר הם כן אבל במטוס הארוך בעולם זה לא.

חברת הAIRBUS כידוע מייצרת את היגוי המטוסים שינוע ע"י ג'ויסטיק מה שנותן למטוס ביצועים יותר טובים מבחינת אווירית, תנועה באויר יותר קלה מהבחינה שבהגה יש לך יותר תנועה לעשות עם הגוף בשביל להגיע לפוזיציה הנדרשת.

הגה במטוס הוא דבר אשר נע, זז, בשונה מAIRBUS שם הסטיק הוא קבוע בפאנל ואינו זז, התזוזוה באה עם כמות המשקל והלחץ שהיד מפעילה על הסטיק, ככול שתפעיל יותר לחץ על צד ימין המטוס ינוע ימינה.

המראה עם הAIRBUS אינה פשוטה. הAIRBUS 340 הוא הארוך בעולם. בנוסף לאורכו הוא גם נמוך, מה שנותן לנו המראה בזווית ממש נמוכה וצורך במסלול מותאם.

הAIRBUS 340 מונע ע"י 4 מנועים מה שמקנה לו כוח יותר גדול. המנועים הם מנועים אשר אפשר להגיד עליהם "קטנים" מהסיבה שהם 4 זוגות מנועים שצריכים לתת דחף של טיפה יותר מ2 מנועים. בAIRBUS לא יכלו לתת 2 מנועים וחצי ולכן עשו 4, שווה בשווה, 2 על כל כנף.

חלק ההמראה הוא מסוכן כי ישנה האפשרות שה"גחון" יתן נשיקה למסלול מה שיכול לגרום לדלקה במטוס ובחלקו האחורי תחתן של המטוס.

AIRBUS לקחה את עניין הנחיתה כמה צעדים קדימה ונותן כיום אםשרויות מגוונות לנחיתה, בין אם זה ILS, VOR וידני, לטייס ישנה עבודה אך לא מרובה בשונה ממטוסים אחרים.

הAIRBUS 340 כיום הוא עמוד הטווח של החברה ואפשר להבין למה.

ברוכי, אם זה לא מספק או שברצונך עוד מידע אני אכתוב עוד, פה זה ממש על קצה המזלג, רק כי ביקשת.

פורסם

אז ככה:

1. אהבתי את הרעיון של הצגת מכונות טיסה נוספות לאלה שמכירים וטסו בסימ' רק עם תוצרת בואינג לסוגיה .

2. לדעתי, אופן הצגת החומר (הרציני כשלעצמו) דורש קצת ליטוש.

בסך הכל, כל הכבוד על היוזמה וההשקעה המבורכת. המשך ככה.

תודה ויום נעים.

פורסם
ביצועי הAIRBUS הם אינם קלים ופשוטים, לא שבמטוס אחר הם כן אבל במטוס הארוך בעולם זה לא.

אני מברך על היזמה, המלמדת את מכין העבודה וגם את קוראיה.

לגבי הציטוט, הדבר נכון רק כאשר המטוס על ובקרבת הקרקע (קרי- הסעה וחנייה, ניתוק ונגיעה). באוויר אין לכך משמעות.

נא להתחבר על מנת להגיב

You will be able to leave a comment after signing in



התחברות לאתר


×
×
  • יצירת חדש...