אורח פורסם יוני 6, 2007 דיווח פורסם יוני 6, 2007 ויותר מזה - כמה פעמים בשנה יש תקלות כאלה, שאין אליהן שום צ'קליסט והטייס באמת צריך "לאלתר" - והוא גם מצליח לאלתר "נכון"? ולעומת זאת, כמה פעמים יש מצב של תקלה שצריך לפעול בה עפ"י צ'קליסט או פעולות שנבדקו בעבר אך הטייס טועה ולא מצליח? כמה פעמים אין תקלה בכלל, ועדיין הטייס טועה וגורם בעצמו לתקלה?
ha5mvo פורסם יוני 7, 2007 דיווח פורסם יוני 7, 2007 Oren, You're stretching it somewhat. I'm sure there are many mechanical/computer malfunctions that end up as a non-event due to human intervention. To date, the machines ability to DIAGNOSE is relatively limited - I'm not quite sure exactly why, but that's the fact.
אורח פורסם יוני 7, 2007 דיווח פורסם יוני 7, 2007 אולי אני מגזים, וברור שיש כשלים טכניים. אבל הנקודה היא שהטסת מטוס היא פעולה טכנית ולא אומנות כפי שעופר טוען. וכפעולה טכנית היא ניתנל לאוטומציה. השאלה היא שאלה של עלויות ובטיחות, והבעיות הטכנולוגיות ניתנות לפתרון. הבעיות הפסיכולוגיות אולי מורכבות יותר...
ha5mvo פורסם יוני 7, 2007 דיווח פורסם יוני 7, 2007 אומנות skill or art? certainly a skill, surely not an art! The psychological barrier will be breached after several safe and CHEAP flights
אורח פורסם יוני 7, 2007 דיווח פורסם יוני 7, 2007 אומנות skill or art? certainly a skill, surely not an art! The psychological barrier will be breached after several safe and CHEAP flights תלוי איך מסתכלים על זה, צורת ההטסה של למשל ה Blue Angels , זה כמובן בראש ובראשונה טכניקה, אבל הם הפכו את זה לאומנות. כמו אותם טייסי אירובטיקה שעושים דברים מטורפים על כל הראש (תרתי משמע :mrgreen: ) זו אומנות בפני עצמה. הטסה של אירליינר זה טכניקה אין ספק, אבל גם שם אפשר לעשות מזה אומנות במצבים מסויימים :wink:
AaronDagan פורסם יוני 10, 2007 מחבר דיווח פורסם יוני 10, 2007 בקר טוב, כפי שהבטחתי, כאן מסתיים חלקי הצנוע בשרשור הזה,שתפס תאוצה מדהימה בימים האחרונים, הרבה מעבר לזו של המאיץ של "אטלאנטיס".....מזל שיש לנו GPS שמיש.... :mrgreen: כעת מגיע שלב הסיכומים ותמצות הדברים שהועלו, והעברתם לידידי המלומד כפי שסיכמתי איתו בתחילת התהליך, בתקווה ושאיפה שיוכל לחזור עם תובנות והצעות לשיפור בכל מה שקשור - לדעתו - בתפעול ה-LDS, לתועלת כל משתמשי המטוס לדורותיהם. אתם כמובן מוזמנים להמשיך את השרשור המעניין הזה בהחלפת דעות, רשמים וכל מה שנראה לכם וגם "ולהציק" אחד לשני לפי רצונכם.... אז זהו, כאשר יהיה לי משהו מעניין לספר לכם, אדאג להעלות זאת מעל דפי הפורום הנכבד הזה. תודה על השתתפותכם.