עבור לתוכן
Barak Palesznicki

יש תקווה ל-Level-D ב-FSX.

Recommended Posts

פורסם

החבר'ה מ-Level-D הוציאו את ה-Operations Manual של ה-767 בגירסאת ה-X שלו.

מתוך מאמר באבסים:

Flight1 Software and Level-D Simulations are pleased to offer a FREE DOWNLOAD of the Operations Manual for the FSX 767. The 196 pages of information will give you an idea of the features in the upcoming FSX version of the product, as well as an understanding of the systems. The manual is in PDF format (11.3 MB) from Flight One Software .

קישור למדריך: http://www.leveldsim.com/files/LVLD767_ ... or_FSX.zip

פורסם

משהו זוכר כמה זמן לקח בין פרסום המנואלה של ה 76 ל FS9 ליום יציאתו לאויר העולם ?

פורסם

אני לא מבין למה הם מנסים למשוך אותנו עם עוד מנואל....איזה כבר שיפורים יכולים להיות במטוס כזה מושלם?!@

שמענו אז הוא עובר לFSX...לדעתי מנואל ובעיקר מתח מיותר.

פורסם
אני לא מבין למה הם מנסים למשוך אותנו עם עוד מנואל....איזה כבר שיפורים יכולים להיות במטוס כזה מושלם?!@

שמענו אז הוא עובר לFSX...לדעתי מנואל ובעיקר מתח מיותר.

הודעה מעליך יש לינק, תיקרא.

פורסם

הספר יפה, אך:

לא ראיתי רשימה של שיפורים מ-FS9.

לא ראיתי פרקי ביצועים, מגבלות ותהליכי חירום, פרקים חשובים בכל ספר טייס.

גם לא ראיתי מכ"מ עננים.

דילמה, איזה לקנות, מועד שחרורם כנראה דומה:

א. מטוס זה: כמו ש-LDS היה שיפור של 767PIC אך לא קפיצה, כך אני צופה גם כאן, ואולי גם ב-757. אלא מאי- FSX צריך כמה אלפי ירוקים בשביל לנסוע בלי לעצור ובלי תוספים כגון סינרי ראוי עבורי בינתיים.

ב. AIRLINER XP A320: מדובר במטוס עבור FS9 ורק אח"כ FSX, נראה לי כתפיסה עסקית נבונה עבור קהל המשתמשים. כאן אמור להיות מטוס עם קפיצת מדרגה באיכות הדמייה ועומקה, וכן מערכת אוטומאציה שאיננה של בואינג. הזדמנות לטוס על משהו קרוב יותר לאמיתי ושונה. אני צופה שיעלה עד 100 יורו, בפירוש לא יתרון.

פורסם
הספר יפה, אך:

ב. AIRLINER XP A320: מדובר במטוס עבור FS9 ורק אח"כ FSX, נראה לי כתפיסה עסקית נבונה עבור קהל המשתמשים. כאן אמור להיות מטוס עם קפיצת מדרגה באיכות הדמייה ועומקה, וכן מערכת אוטומאציה שאיננה של בואינג. הזדמנות לטוס על משהו קרוב יותר לאמיתי ושונה. אני צופה שיעלה עד 100 יורו, בפירוש לא יתרון.

עופר, שמעתי שבדגם של Airliner XP הם תיכנתו את מערכת ה-Fly By Wire בצורה טובה מאוד, יכול להיות גם מעניין.

פורסם
הספר יפה, אך:

לא ראיתי רשימה של שיפורים מ-FS9.

לא ראיתי פרקי ביצועים, מגבלות ותהליכי חירום, פרקים חשובים בכל ספר טייס.

גם לא ראיתי מכ"מ עננים.

דילמה, איזה לקנות, מועד שחרורם כנראה דומה:

א. מטוס זה: כמו ש-LDS היה שיפור של 767PIC אך לא קפיצה, כך אני צופה גם כאן, ואולי גם ב-757. אלא מאי- FSX צריך כמה אלפי ירוקים בשביל לנסוע בלי לעצור ובלי תוספים כגון סינרי ראוי עבורי בינתיים.

ב. AIRLINER XP A320: מדובר במטוס עבור FS9 ורק אח"כ FSX, נראה לי כתפיסה עסקית נבונה עבור קהל המשתמשים. כאן אמור להיות מטוס עם קפיצת מדרגה באיכות הדמייה ועומקה, וכן מערכת אוטומאציה שאיננה של בואינג. הזדמנות לטוס על משהו קרוב יותר לאמיתי ושונה. אני צופה שיעלה עד 100 יורו, בפירוש לא יתרון.

הייתי הולך על אופצייה ב', גם כי אני לא חושב שהשינויים ב767 גדולים וגם בגלל החסרון שבמעבר מסוג זה (קניית מחשב חדש בכמה אלפי ירוקים).

פורסם
הספר יפה, אך:

ב. AIRLINER XP A320: מדובר במטוס עבור FS9 ורק אח"כ FSX, נראה לי כתפיסה עסקית נבונה עבור קהל המשתמשים. כאן אמור להיות מטוס עם קפיצת מדרגה באיכות הדמייה ועומקה, וכן מערכת אוטומאציה שאיננה של בואינג. הזדמנות לטוס על משהו קרוב יותר לאמיתי ושונה. אני צופה שיעלה עד 100 יורו, בפירוש לא יתרון.

עופר, שמעתי שבדגם של Airliner XP הם תיכנתו את מערכת ה-Fly By Wire בצורה טובה מאוד, יכול להיות גם מעניין.

הא? מה קשור FLY BY WIRE, כל מטוס בסימולטור מבחינתך הוא FLY BY WIRE, אין מה לדמות פה, אם כבר יש במטוסים האחרים צורך לדמות איזושהי מערכת הידראולית, עדיין לא נתקלתי במטוסים בסימולטור שעובדים עם שטנגות ושמנים, כולם עובדים בצורה דיגיטלית בדיוק כמו שהמחשב עובד.

פורסם
הא? מה קשור FLY BY WIRE, כל מטוס בסימולטור מבחינתך הוא FLY BY WIRE, אין מה לדמות פה, אם כבר יש במטוסים האחרים צורך לדמות איזושהי מערכת הידראולית, עדיין לא נתקלתי במטוסים בסימולטור שעובדים עם שטנגות ושמנים, כולם עובדים בצורה דיגיטלית בדיוק כמו שהמחשב עובד.

כדאי להקדיש 5 דקות בכדי לקרוא ולגלות כי מפותח כאן מטוס באופן ומסוג בכלל אחר, שבסופו של דבר מחפשים אותו בתחפושת כך שיעבוד תחת FS. אמנם לא תמצא שם פירוט טקסט לגבי FBW, אך יש הסבר שהמטוס תוכנן לצרכי חברות תעופה, כך שלמשל ניתן להריץ סימולצייה של כל מערכת בנפרד ומחוץ לFS או למטוס. הדבר מבוצע באופן בו כל קו, מעגל, שסתום וממשק מדומים כפי שהם.

קיים שם סרט FBW.

http://www.airlinerxp.com/a320features.html

פורסם

לא אמרתי שום דבר על המוצר, אמרתי שאין מה לדמות בFLY BY WIRE, כל הרעיון של FBW זה שהמערכות היגוי של המטוס עובדות בצורה דיגיטלית עם בקרים ולא מכאנית, היות וזה סימולטור שרץ על מחשב, אז הכל פה דיגיטלי, אין ממש מה לדמות חוץ מההפעלה והצ'קליסט של המערכת

פורסם

לא משנה איזו מערכת זו במטוס, הדבר המיוחד כאן הוא שהסימולציה ממשית עד לרמת רכיב בודד, ולכן קרובה למציאות, וכי היא רצה על SDK שאינו של FS עם הלבשה על FS. תוצאה של הדמייה כזו הינה כי אתה יכול בצורה ממשית לדמות התנהגות ותקלות מערכת. באשר למערכת FBW, מכיון שהיא דיגיטאלית (אגב הדמיית משוואות הניהוג של מטוס וכתוצאה מכך מערכות ניהוג מטוס ממוחשבות הרבה יותר קל לבצע על מחשב אנאלוגי), מתקבלות תכונות טיסה ששום מטוס FS לא ניחן בהם. זהו הסברם, נחיה ונראה.

לא אמרתי שום דבר על המוצר, אמרתי שאין מה לדמות בFLY BY WIRE, כל הרעיון של FBW זה שהמערכות היגוי של המטוס עובדות בצורה דיגיטלית עם בקרים ולא מכאנית, היות וזה סימולטור שרץ על מחשב, אז הכל פה דיגיטלי, אין ממש מה לדמות חוץ מההפעלה והצ'קליסט של המערכת
פורסם
לא אמרתי שום דבר על המוצר, אמרתי שאין מה לדמות בFLY BY WIRE, כל הרעיון של FBW זה שהמערכות היגוי של המטוס עובדות בצורה דיגיטלית עם בקרים ולא מכאנית, היות וזה סימולטור שרץ על מחשב, אז הכל פה דיגיטלי, אין ממש מה לדמות חוץ מההפעלה והצ'קליסט של המערכת

Surely there is!

Maybe its a question of definitions, but the way I see it , FBW refers not simply to remotely controlled servos and surfaces but to the full configuration of those by a computer

פורסם
לא משנה איזו מערכת זו במטוס, הדבר המיוחד כאן הוא שהסימולציה ממשית עד לרמת רכיב בודד, ולכן קרובה למציאות, וכי היא רצה על SDK שאינו של FS עם הלבשה על FS

Other than the gauge graphics, The concept of moving outside the SDK has been seen before. Not to such an extent perhaps, but that remains to be seen.

There's an addon (for a certain turboprop) that also provides that level of failure simulation and was indeed intended for the training of commercial airlines (used by Tyrolean and Wideroe)

To date, the most extensive use of modules that work around MS SDK is to the best of my knowledge on the PT planes and its there to simulate such features as a 3-surface stabilator, surface dependent braking, or continuous flaps to name a few.

At any rate, the team behind that Airbus does seem very serious and I'll join Ophers recommendation to keep an eye for what may very well be a big step forward in addon development

פורסם

מיכאל אתה מתכוון שהם בנו בקרים לתוכנה שיתנהגו כמו הבקרים של המטוס ויפצו על כל מני שינויים שיוציאו את המטוס משיווי משקל? נשמע יומרני אבל בכל מקרה זה לא מהפכני, ראינו מערכות בקרה שונות ומשונות בכל התוספים הגדולים.

עופר - בקרה בכלל נוחה יותר בעולם האנלוגי, לאות הדיגיטלי יש את הנוחיות שלו, בעיקר חוזק האות, ואין בעיה של רעשים

פורסם
מיכאל אתה מתכוון שהם בנו בקרים לתוכנה שיתנהגו כמו הבקרים של המטוס ויפצו על כל מני שינויים שיוציאו את המטוס משיווי משקל?

Correct.

if you want to experience something (remotely) similar, try PMDGs 37 CWS mode

נא להתחבר על מנת להגיב

You will be able to leave a comment after signing in



התחברות לאתר


×
×
  • יצירת חדש...