עבור לתוכן
אורח

TFC סיוע בתדרוך שבוע זה

Recommended Posts

פורסם

בוקר טוב חברים,

השבוע יוצא שבוע מאוד עמוס בעבודה (וגם ב MRD עובדים קשה) וניראה לי שאני לא אספיק להכין תדריך.

אם משהו מהחברים פנוי להובלה בנושא אשמח לסיוע.

תודה.

רן.

פורסם

אם משהו מהחברים פנוי להובלה בנושא אשמח לסיוע

המסייעת הגיעה עם "צו 8" לשירותך........ :lol:

תן כיוון ונשחק אותה כמו תמיד....בעצם לא כמוך או דן, אבל לפחות נשתדל....

פורסם

המון תודה אהרון :)

היעד כל חור שתמצא בונצואלה (אין דומה לה אולה ... פם פם פם פם איי ) :lol:

יציאה מאותו חור ששלחתי אתכם בטעות בשבוע שעבר :D

אתה יכול להכניס לפה את התדריך ואני כבר אעביר אותו לאתר TFC ברגע שהוא יהיה מוכן.

תודה,

רן :D

פורסם

היעד כל חור שתמצא בונצואלה (אין דומה לה אולה ... פם פם פם פם איי )

יציאה מאותו חור ששלחתי אתכם בטעות בשבוע שעבר

צפה לקלט ממני במהלך הערב. מקווה לא לעשות שטויות......

ותזכור: "עבודה היא לא שפן...." :)

פורסם

היעד כל חור שתמצא בונצואלה (אין דומה לה אולה ... פם פם פם פם איי )

יציאה מאותו חור ששלחתי אתכם בטעות בשבוע שעבר

צפה לקלט ממני במהלך הערב. מקווה לא לעשות שטויות......

ותזכור: "עבודה היא לא שפן...." :)

אחלה המון תודה על הסיוע במאמץ המלחמתי :D

רק תרגום אם אפשר לנושא השפנים :roll:

פורסם
רק תרגום אם אפשר לנושא השפנים

עבודה לא בורחת כאשר משאירים אותה לבד.....היא תמיד תמתין לך.... :)

וחזרה לעניננו - TFC:

להלן התדריך שבניתי בעמל רב (סתאאם) מחור (בקולומביה) לחור (בוונצואלה)... :cry:

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

TFC Continues the South American Adventure, and this week - after being stuck at SKBG instead of SKBO - we are heading North-Easterly to the neigboring state of Venezuela.

Our destination this week is Valencia - and the flight route will be:

SKBG (SID) -dct- ALOTE UG431 CUC UW34 LFA UW8 VRA UW8 BRM UW14 NOSCA (STAR) SVVA

Remarks:

1. ODD flight level...distance ~ 430NM

2. Suggest use medium size aircraft

3. SID for R/w 16 at SKBG - PALONEGRO1 DEP

4. STAR for r/w 28 at SVVA - NDB Arrival 28

5. The SID is not fully according to the book. a small short-cut done.

6. Landing on R/W 28 at SVVA is easier than on R/W10 and MUCH more atractive to my taste over the lake at 4000Ft.....

Hope you'll enjoy the flight and watch for those LOW CLOUDS....

Charts: SKBG....(link)

SVVA....(link)

C.U. all at SKBG ramp at 21:30 LT (UTC+3)

TFC.

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

זהו, עד כאן. לידיעה: התוכנית מתבססת על שני מקורות: ROUTEFINDER ן-FSNAV. וכמובן

שישנו האילתור שלי לגבי נתיב היציאה מ-SKBG.

מקווה שהייתי לעזר ולהשמע.

פורסם

וואלק לא חרם מסך חדש יש לי פה חטף שפריץ של יוגורט :lol:

תודה אהרון, מחר אני מעביר אותו לאתר TFC בליווי דפיות :D

פורסם

תודה אהרון - ברוך הבא למועדון האקסלוסיבי של תדריכני TFC, (תזהר - באופן מוזר ולא ברור זה ממכר :wink:).

נראה - אולי אני אשבור את משטר הלימוד שגזרתי על עצמי

וליום אחד אניח את ספרי הלימוד בצד ואגיע לטיסה - אולי :roll:

פורסם

תודה אהרון - ברוך הבא למועדון האקסלוסיבי של תדריכני TFC, (תזהר - באופן מוזר ולא ברור זה ממכר ).

אני לא יודע מה איתך, אבל מסתבר שקלעת בול......

אחרי שסיימתי עם התכנית, הייתה לי מין תחושה משונה של הישג.....יעני, מה כבר עשיתי בסה"כ? 8)

כנראה זה לא המעשה אלא הכוונה והרצון לתרום ולהשקיע לטובת הכלל. וחוצמזה: אין ספק שמה שאנחנו עושים עם הסימ, אנשים מבחוץ הרי לא יבינו את התחושה...

לכן, כהגדרתך לעיל, הבנתי והפנמתי את המסר, ולא, אין לי בעייה להתמכר להבא... :lol:

פורסם

שאלת תם

מאיזה מסלול ממריאים ועל איזה נוחתים כולל SID ו- STAR זה לא דברים שנקבעים ממש ברגע האחרון? איך אפשר להניח מראש

תשובה פשוטה:

1. התכנית שלי התבססה על מז"א אמש כאשר הרוחות בשני השדות לא היוו מרכיב משמעותי. ההמראה ממסלול 16 ב-SKBG ונחיתה מסלול 10 ב-SVVA

2. מסכים שמסלול בשימוש כפוף לנתוני מז"א בעת הכנת הטיסה.

3. אין הרבה אופציות - לפחות מהמידע שברשותי - על SID ו-STAR. ייתכן שרן יעלה קישור מהמאגר שלו היום או מחר לכל המאוחר.

4. מסיור שטח שלי אמש ביעד של השבוע - SVVA - השדה נמצא בתוך עמק עם גבעות ירוקות מסביב למעט לכיוון 28. לכיוון הזה ההנמכה הרבה פחות תלולה מזו של מסלול 10, לכן

בחרתי את ה-STAR שבתוכנית. אתה חופשי לחלוטין לעשות מה שבא לך....

5. אני לא זוכר הרבה שדות שתירגלנו גישת NDB וחשבתי לנכון שזה רעיון לא רע לתרגל גישה מסוג כזה לא שיגרתי.

מקווה שהייתי לעזר.

פורסם
מקווה שהייתי לעזר.

בהחלט.

אם תטוס בספיט שחור תהיה גם לעייזר :mrgreen:

תודה על התשובה המפורטת 8)

נהיית שנון אה משה ? :lol:

לגבי מסלול בית שימוש, אנו מחליטים באותו רגע בהתאם למז"א, אם יש צורך משנים את ה SID.

פורסם
נהיית שנון אה משה ? :lol:

בעיות זיכרון? טוב נו, הרבה זמן באמת לא תיקשרנו. מקווה שאתה בטוב, ומזל טוב ובהצלחה עם אלעל וירטואל ועם הקורס הקרוב :D

פורסם

Yakov כתב:

[suggest use medium size aircraft ]

למה הכוונה?

לא טריפל, לא 747 ולא 172, משהו טוב וחזק כמו 737

או טוב חזק יותר כמו 767 :)

here it goes again :mrgreen:

פורסם

Yakov כתב:

[suggest use medium size aircraft ]

למה הכוונה?

לא טריפל, לא 747 ולא 172, משהו טוב וחזק כמו 737

או טוב חזק יותר כמו 767 :)

וואלק יודע מה?

ה 767 המטוס הכי טוב בעולם, טוב? עכשיו אפשר להמשיך לחיות בשקט ושלווה?

פורסם

Yakov כתב:

[suggest use medium size aircraft ]

למה הכוונה?

לא טריפל, לא 747 ולא 172, משהו טוב וחזק כמו 737

או טוב חזק יותר כמו 767 :)

וואלק יודע מה?

ה 767 המטוס הכי טוב בעולם, טוב? עכשיו אפשר להמשיך לחיות בשקט ושלווה?

צודק :mrgreen: :lol:

פורסם

לכל החוכמולוגים - או אלה הנקראים "שנונים".........

הכוונה שלי למטוס בסדר גודל בינוני (ואני עדיין לא מבין מאיפה כל הפרשנויות וההתחכמויות, ואל תטרחו לענות לי....) נובעת מכיוון שבגישה למסלול 28 ב-SVVA יש הנמכה תלולה של כ-2500FT בתוך כחצי מייל לפני TDZ (מ-4000 ל-1400). שיהיה ברור לכולם: הגישה למסלול 10 הרבה יותר - ואני מתכוון ברצינות - הרבה יותר תלולה....לכל אלה שמחפשים אתגרים בחיים.... :lol::lol:

כעת: כל מי שיכול לבצע זאת ידנית עם כל מטוס צפונה ל-757, 767, 744 , טריפל, סינגל (בעצם אולי כן), C-5 וכן הלאה - לבריאות ובהצלחה.... :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

אני ניסיתי עם-737-700 ו-800 והצלחתי לגעת במסלול בשליש הראשון ב-145 קשר מדפים מלאים וספוילר פתוח (איך זה, מיקי?.. :lol: ).

יום טוב.

פורסם
לכל החוכמולוגים - או אלה הנקראים "שנונים".........

הכוונה שלי למטוס בסדר גודל בינוני (ואני עדיין לא מבין מאיפה כל הפרשנויות וההתחכמויות, ואל תטרחו לענות לי....) נובעת מכיוון שבגישה למסלול 28 ב-SVVA יש הנמכה תלולה של כ-2500FT בתוך כחצי מייל לפני TDZ (מ-4000 ל-1400). שיהיה ברור לכולם: הגישה למסלול 10 הרבה יותר - ואני מתכוון ברצינות - הרבה יותר תלולה....לכל אלה שמחפשים אתגרים בחיים.... :lol::lol:

כעת: כל מי שיכול לבצע זאת ידנית עם כל מטוס צפונה ל-757, 767, 744 , טריפל, סינגל (בעצם אולי כן), C-5 וכן הלאה - לבריאות ובהצלחה.... :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

אני ניסיתי עם-737-700 ו-800 והצלחתי לגעת במסלול בשליש הראשון ב-145 קשר מדפים מלאים וספוילר פתוח (איך זה, מיקי?.. :lol: ).

יום טוב.

747? אחלה, דודי, תכין קוקפיט לשבוע הבא, יש אתגר חדש :lol:

אם הצלחנו להשחיל 747 לפארו, תאמין לי שזה "חתיחת עוגה" , אבל נבדוק ונחזיר תשובה, בכל מקרה היום אנו בטיסת הדגמה על ה737 :lol:

פורסם
לכל החוכמולוגים - או אלה הנקראים "שנונים".........

הכוונה שלי למטוס בסדר גודל בינוני (ואני עדיין לא מבין מאיפה כל הפרשנויות וההתחכמויות, ואל תטרחו לענות לי....) נובעת מכיוון שבגישה למסלול 28 ב-SVVA יש הנמכה תלולה של כ-2500FT בתוך כחצי מייל לפני TDZ (מ-4000 ל-1400). שיהיה ברור לכולם: הגישה למסלול 10 הרבה יותר - ואני מתכוון ברצינות - הרבה יותר תלולה....לכל אלה שמחפשים אתגרים בחיים.... :lol::lol:

כעת: כל מי שיכול לבצע זאת ידנית עם כל מטוס צפונה ל-757, 767, 744 , טריפל, סינגל (בעצם אולי כן), C-5 וכן הלאה - לבריאות ובהצלחה.... :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

אני ניסיתי עם-737-700 ו-800 והצלחתי לגעת במסלול בשליש הראשון ב-145 קשר מדפים מלאים וספוילר פתוח (איך זה, מיקי?.. :lol: ).

יום טוב.

747? אחלה, דודי, תכין קוקפיט לשבוע הבא, יש אתגר חדש :lol:

אם הצלחנו להשחיל 747 לפארו, תאמין לי שזה "חתיחת עוגה" , אבל נבדוק ונחזיר תשובה, בכל מקרה היום אנו בטיסת הדגמה על ה737 :lol:

אני לא רציתי להגיב עד שמיקי ביקש..מה כל החומולוגיסטיקה הזו...?

תראו את הסרטון הזה:

http://youtube.com/watch?v=1ETZzodOgqo

במסלול שאנו ממריאים היום, מיקי נחת עם תקלה ועמוס נוסעים ומטען..ופארו קטן עלינו... :lol::lol:

פורסם

אני לא רציתי להגיב עד שמיקי ביקש..מה כל החומולוגיסטיקה הזו...?

אתה נחמד ומנומס....שזה קצת נדיר לאחרונה במחוזותינו.....

אגב: מתי בדקת את תא-הדואר הפרטי שלך בפורום? אשמח להתייחסותך.

נא להתחבר על מנת להגיב

You will be able to leave a comment after signing in



התחברות לאתר


×
×
  • יצירת חדש...