עבור לתוכן
Yahav Barzilay

תקלות \ חירומים בעת טיסה, מה אתם אומרים? (סקר חדש)

Recommended Posts

פורסם

אני מעלה את הסקר מחדש ומנסח את התשובות בצורה שונה (בעקבות ההודעה של רן).

מה דעתכם בקשר לתקלות בעת טיסה בסימולטור:

א. לא מוכן לשום סוג של תקלה.

ב. מוכן לתקלות קלות שלא יצריכו נחיתה מיידית (באחוז מועט של טיסות).

ג. מוכן לכל סוג של תקלה, גם אם היא מצריכה נחיתה מיידית (באחוז מועט של טיסות).

אשמח לשמוע את דעתכם.

שבוע טוב.

פורסם
אני מעלה את הסקר מחדש ומנסח את התשובות בצורה שונה (בעקבות ההודעה של רן).

מה דעתכם בקשר לתקלות בעת טיסה בסימולטור:

א. לא מוכן לשום סוג של תקלה.

ב. מוכן לתקלות קלות שלא יצריכו נחיתה מיידית (באחוז מועט של טיסות).

ג. מוכן לכל סוג של תקלה, גם אם היא מצריכה נחיתה מיידית (באחוז מועט של טיסות).

אשמח לשמוע את דעתכם.

שבוע טוב.

נו בתיה איזו טלפטיה :mrgreen:

פורסם

השאלה שלי - מוכן הכוונה מוכן לאפשר שתקרה התקלה, או אם אני אישית מוכן להתמודד איתה?

בכל מקרה, לכל סוג של תקלה [בטעות בחרתי את האופציה השנייה, אבל אני רואה שזה לא כ"כ השפיע].

פורסם
השאלה שלי - מוכן הכוונה מוכן לאפשר שתקרה התקלה, או אם אני אישית מוכן להתמודד איתה?

בכל מקרה, לכל סוג של תקלה [בטעות בחרתי את האופציה השנייה, אבל אני רואה שזה לא כ"כ השפיע].

אהלןןןן שיייי :mrgreen:

טוב לראות אותך מגיב כאן :D

הכוונה היא לאפשר שתהיה תקלה :)

פורסם
השאלה שלי - מוכן הכוונה מוכן לאפשר שתקרה התקלה, או אם אני אישית מוכן להתמודד איתה?

בכל מקרה, לכל סוג של תקלה [בטעות בחרתי את האופציה השנייה, אבל אני רואה שזה לא כ"כ השפיע].

אהלןןןן שיייי :mrgreen:

טוב לראות אותך מגיב כאן :D

הכוונה היא לאפשר שתהיה תקלה :)

חח תודה אחי מתחילים לחזור :D

אז אם זאת הכוונה יש כבר בעיה: אם זה אונליין, או לא. לא בקטע של להרוס טיסה לאחרים או משהו [כי האמת אם אתה עולה לרשת...תהיה מוכן להכל ;) ]. אלא פשוט התכלס - מה לעשות שיש גם טייסים/פקחים חדשים שיכולים להסתבך עם זה [וזה בסדר גמור]. המצב האידאלי הוא שזה לא יקרה... אבל זה לא המצב נכון? ועוד בעיה - מה קורה אם בשדה אפילו עם קצת תנועה ובלי פיקוח יש מטוס [או אולי יותר] עם חירום, נגיד, אש במנוע או בעיה בגלגלים או מדפים או משהו שמצריך הרבה הליכות סביב ו/או נחיתת חירום? יש מלא שלא על יוניקום ו/או לא יודעים מה רוצים מהם עם היוניקום, והרבה שלא יודעים אנגלית וכו', וגם בלי שיהיה חירום לכולנו כבר קרה שהיו כל מיני קשיי תקשורת עם מטוסים אחרים באיזור השדה בגלל חוסר ידע בתעופה/שליטה במטוס/טיסה ברשת/אנגלית.

אז בסימולטור בכללי אני מוכן לכל סוג תקלה, אבל אם זה אונליין אולי רק כשיש פיקוח והפקח מדרגה מסוימת ומעלה נגיד... או משהו כזה.

פורסם
השאלה שלי - מוכן הכוונה מוכן לאפשר שתקרה התקלה, או אם אני אישית מוכן להתמודד איתה?

בכל מקרה, לכל סוג של תקלה [בטעות בחרתי את האופציה השנייה, אבל אני רואה שזה לא כ"כ השפיע].

אהלןןןן שיייי :mrgreen:

טוב לראות אותך מגיב כאן :D

הכוונה היא לאפשר שתהיה תקלה :)

חח תודה אחי מתחילים לחזור :D

אז אם זאת הכוונה יש כבר בעיה: אם זה אונליין, או לא. לא בקטע של להרוס טיסה לאחרים או משהו [כי האמת אם אתה עולה לרשת...תהיה מוכן להכל ;) ]. אלא פשוט התכלס - מה לעשות שיש גם טייסים/פקחים חדשים שיכולים להסתבך עם זה [וזה בסדר גמור]. המצב האידאלי הוא שזה לא יקרה... אבל זה לא המצב נכון? ועוד בעיה - מה קורה אם בשדה אפילו עם קצת תנועה ובלי פיקוח יש מטוס [או אולי יותר] עם חירום, נגיד, אש במנוע או בעיה בגלגלים או מדפים או משהו שמצריך הרבה הליכות סביב ו/או נחיתת חירום? יש מלא שלא על יוניקום ו/או לא יודעים מה רוצים מהם עם היוניקום, והרבה שלא יודעים אנגלית וכו', וגם בלי שיהיה חירום לכולנו כבר קרה שהיו כל מיני קשיי תקשורת עם מטוסים אחרים באיזור השדה בגלל חוסר ידע בתעופה/שליטה במטוס/טיסה ברשת/אנגלית.

אז בסימולטור בכללי אני מוכן לכל סוג תקלה, אבל אם זה אונליין אולי רק כשיש פיקוח והפקח מדרגה מסוימת ומעלה נגיד... או משהו כזה.

אם זה באונליין שואלים את הפקח, אם לא מתאים לו מתנתקים...

לי יצא כמה חירומים לבצע ביוניקום, ואתה לא צריך להגיע למצב שאתה לא עושה חירום ביוניקום כי אתה יוצא מנקודת הנחה שהאנשים ביוניקום לא מבינים כלום, כי אז לא נגיע לשום מקום...

אני בעד חירומים ואם זה עם פיקוח באונלין זה על אחת כמה וכמה עוד יותר כיף

פורסם

בתור שובר השיאים כאן באחוזי התקלות האפשריים ב fspassengers אז אני מוכן להתמודד עם כל סוג של תקלה

מה גם שעד היום אחרי עשרות תקלות אונלייניות, הרבה בשעות ערב באירופה (כאשר היא מפוצצת טיסות ופיקוח) אף פעם לא נתקלתי בפקח שדרש ממני להתנתק בגלל תקלה.

במקרה הכי גרוע במקום נחיתה בקלן הפנה אותי בוקטורים נדיבים לדוסלדורף :o

פורסם
בתור שובר השיאים כאן באחוזי התקלות האפשריים ב fspassengers אז אני מוכן להתמודד עם כל סוג של תקלה

מה גם שעד היום אחרי עשרות תקלות אונלייניות, הרבה בשעות ערב באירופה (כאשר היא מפוצצת טיסות ופיקוח) אף פעם לא נתקלתי בפקח שדרש ממני להתנתק בגלל תקלה.

במקרה הכי גרוע במקום נחיתה בקלן הפנה אותי בוקטורים נדיבים לדוסלדורף :o

חשבתי שאני מלך המנחוסים של FSP :lol:

פורסם
בתור שובר השיאים כאן באחוזי התקלות האפשריים ב fspassengers אז אני מוכן להתמודד עם כל סוג של תקלה

מה גם שעד היום אחרי עשרות תקלות אונלייניות, הרבה בשעות ערב באירופה (כאשר היא מפוצצת טיסות ופיקוח) אף פעם לא נתקלתי בפקח שדרש ממני להתנתק בגלל תקלה.

במקרה הכי גרוע במקום נחיתה בקלן הפנה אותי בוקטורים נדיבים לדוסלדורף :o

חשבתי שאני מלך המנחוסים של FSP :lol:

אין לכם תחרות איתי :mrgreen:

מתי בפעם האחרונה יירטו אתכם? :lol:

פורסם
בתור שובר השיאים כאן באחוזי התקלות האפשריים ב fspassengers אז אני מוכן להתמודד עם כל סוג של תקלה

מה גם שעד היום אחרי עשרות תקלות אונלייניות, הרבה בשעות ערב באירופה (כאשר היא מפוצצת טיסות ופיקוח) אף פעם לא נתקלתי בפקח שדרש ממני להתנתק בגלל תקלה.

במקרה הכי גרוע במקום נחיתה בקלן הפנה אותי בוקטורים נדיבים לדוסלדורף :o

חשבתי שאני מלך המנחוסים של FSP :lol:

אין לכם תחרות איתי :mrgreen:

מתי בפעם האחרונה יירטו אתכם? :lol:

מתי נפתח לך תא מטען בהמראה, שבועים אחרי זה (אותו המטוס הדפוק של מיקי) מנוע בהמראה.

לפני כן עם ה 767, ציפור בהמראה. המראה חוזרת בשיוט נכבה מנוע.

ב 744 של דודי, גלגלים לא נפתחים בנחיתה, נזילת דלק ועוד ועוד... אין יותר מנוחס ממני מ הFSP.

תשאל את מיקי, הוא מתחנן לתקלות ובסוף אני אוכל את כולן :roll:

פורסם
בתור שובר השיאים כאן באחוזי התקלות האפשריים ב fspassengers אז אני מוכן להתמודד עם כל סוג של תקלה

מה גם שעד היום אחרי עשרות תקלות אונלייניות, הרבה בשעות ערב באירופה (כאשר היא מפוצצת טיסות ופיקוח) אף פעם לא נתקלתי בפקח שדרש ממני להתנתק בגלל תקלה.

במקרה הכי גרוע במקום נחיתה בקלן הפנה אותי בוקטורים נדיבים לדוסלדורף :o

חשבתי שאני מלך המנחוסים של FSP :lol:

אין לכם תחרות איתי :mrgreen:

מתי בפעם האחרונה יירטו אתכם? :lol:

מתי נפתח לך תא מטען בהמראה, שבועים אחרי זה (אותו המטוס הדפוק של מיקי) מנוע בהמראה.

לפני כן עם ה 767, ציפור בהמראה. המראה חוזרת בשיוט נכבה מנוע.

ב 744 של דודי, גלגלים לא נפתחים בנחיתה, נזילת דלק ועוד ועוד... אין יותר מנוחס ממני מ הFSP.

תשאל את מיקי, הוא מתחנן לתקלות ובסוף אני אוכל את כולן :roll:

מתי נכבו לך המנועים 100 מייל מבן גוריון ונאלצת לבדוק את יכולות הצלילה של המטוס?

מתי בקר לונדון הפך לבקר יירוט וגרם לך ולעוד 12 נוסעים מסכנים להיות מטרה חיה לחיילים של הארמון?

מתי בפעם האחרונה איכשהו הגעת ל- SHIFT + E מעל האוקיינוס הדלת נפתחה, הלחץ ירד ואז ב-0100 בלילה כל הבית שלך התמלא בצעקות וצרחות כאילו רוצחים מישהו.

ועוד כאלה וכאלה :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

פורסם
בתור שובר השיאים כאן באחוזי התקלות האפשריים ב fspassengers אז אני מוכן להתמודד עם כל סוג של תקלה

מה גם שעד היום אחרי עשרות תקלות אונלייניות, הרבה בשעות ערב באירופה (כאשר היא מפוצצת טיסות ופיקוח) אף פעם לא נתקלתי בפקח שדרש ממני להתנתק בגלל תקלה.

במקרה הכי גרוע במקום נחיתה בקלן הפנה אותי בוקטורים נדיבים לדוסלדורף :o

חשבתי שאני מלך המנחוסים של FSP :lol:

אין לכם תחרות איתי :mrgreen:

מתי בפעם האחרונה יירטו אתכם? :lol:

מתי נפתח לך תא מטען בהמראה, שבועים אחרי זה (אותו המטוס הדפוק של מיקי) מנוע בהמראה.

לפני כן עם ה 767, ציפור בהמראה. המראה חוזרת בשיוט נכבה מנוע.

ב 744 של דודי, גלגלים לא נפתחים בנחיתה, נזילת דלק ועוד ועוד... אין יותר מנוחס ממני מ הFSP.

תשאל את מיקי, הוא מתחנן לתקלות ובסוף אני אוכל את כולן :roll:

מתי נכבו לך המנועים 100 מייל מבן גוריון ונאלצת לבדוק את יכולות הצלילה של המטוס?

מתי בפעם האחרונה איכשהו הגעת ל- SHIFT + E מעל האוקיינוס הדלת נפתחה, הלחץ ירד ואז ב-0100 בלילה כל הבית שלך התמלא בצעקות וצרחות כאילו רוצחים מישהו.

ועוד כאלה וכאלה :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

לפני כחודש למען האמת, נחיתת חירום בדוברובניק :|

פורסם
בתור שובר השיאים כאן באחוזי התקלות האפשריים ב fspassengers אז אני מוכן להתמודד עם כל סוג של תקלה

מה גם שעד היום אחרי עשרות תקלות אונלייניות, הרבה בשעות ערב באירופה (כאשר היא מפוצצת טיסות ופיקוח) אף פעם לא נתקלתי בפקח שדרש ממני להתנתק בגלל תקלה.

במקרה הכי גרוע במקום נחיתה בקלן הפנה אותי בוקטורים נדיבים לדוסלדורף :o

חשבתי שאני מלך המנחוסים של FSP :lol:

אין לכם תחרות איתי :mrgreen:

מתי בפעם האחרונה יירטו אתכם? :lol:

מתי נפתח לך תא מטען בהמראה, שבועים אחרי זה (אותו המטוס הדפוק של מיקי) מנוע בהמראה.

לפני כן עם ה 767, ציפור בהמראה. המראה חוזרת בשיוט נכבה מנוע.

ב 744 של דודי, גלגלים לא נפתחים בנחיתה, נזילת דלק ועוד ועוד... אין יותר מנוחס ממני מ הFSP.

תשאל את מיקי, הוא מתחנן לתקלות ובסוף אני אוכל את כולן :roll:

מתי נכבו לך המנועים 100 מייל מבן גוריון ונאלצת לבדוק את יכולות הצלילה של המטוס?

מתי בפעם האחרונה איכשהו הגעת ל- SHIFT + E מעל האוקיינוס הדלת נפתחה, הלחץ ירד ואז ב-0100 בלילה כל הבית שלך התמלא בצעקות וצרחות כאילו רוצחים מישהו.

ועוד כאלה וכאלה :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

לפני כחודש למען האמת, נחיתת חירום בדוברובניק :|

לפני חודשיים +- המראתי מלונדון לארץ עם אלמוג, לקראת סוף התעלה שמתי לב שלמנוע הימיני מתחיל לעלות החום- נאלצתי לכבות אותו. אחרי כמה נסיונות להניע שכשלו, בעזרתו האדיבה של "אלמוג ראדר" הנמכתי עם מנוע אחד ל-CDG ונחתתי שם בהצלחה עם מנוע אחד.

מקרה דומה קרה כ-100 מייל מב"ג, גם שם הטיסה יצאה מלונדון, שני המנועים עולים באש ושובקים חיים. הפרופסור ללאגסים בכבודו ובעצמו נקרא לעזרה כשהוא מקריא לי בזמן אמת כל תהליך מספר המטוס האמיתי, אבל לצערנו כל הנסיונות כשלו והפעם הטיסה הסתיימה בנחיתת חירום בקרבה לחופי ארץ ישראל.

פורסם
בתור שובר השיאים כאן באחוזי התקלות האפשריים ב fspassengers אז אני מוכן להתמודד עם כל סוג של תקלה

מה גם שעד היום אחרי עשרות תקלות אונלייניות, הרבה בשעות ערב באירופה (כאשר היא מפוצצת טיסות ופיקוח) אף פעם לא נתקלתי בפקח שדרש ממני להתנתק בגלל תקלה.

במקרה הכי גרוע במקום נחיתה בקלן הפנה אותי בוקטורים נדיבים לדוסלדורף :o

חשבתי שאני מלך המנחוסים של FSP :lol:

אין לכם תחרות איתי :mrgreen:

מתי בפעם האחרונה יירטו אתכם? :lol:

מתי נפתח לך תא מטען בהמראה, שבועים אחרי זה (אותו המטוס הדפוק של מיקי) מנוע בהמראה.

לפני כן עם ה 767, ציפור בהמראה. המראה חוזרת בשיוט נכבה מנוע.

ב 744 של דודי, גלגלים לא נפתחים בנחיתה, נזילת דלק ועוד ועוד... אין יותר מנוחס ממני מ הFSP.

תשאל את מיקי, הוא מתחנן לתקלות ובסוף אני אוכל את כולן :roll:

מתי נכבו לך המנועים 100 מייל מבן גוריון ונאלצת לבדוק את יכולות הצלילה של המטוס?

מתי בקר לונדון הפך לבקר יירוט וגרם לך ולעוד 12 נוסעים מסכנים להיות מטרה חיה לחיילים של הארמון?

מתי בפעם האחרונה איכשהו הגעת ל- SHIFT + E מעל האוקיינוס הדלת נפתחה, הלחץ ירד ואז ב-0100 בלילה כל הבית שלך התמלא בצעקות וצרחות כאילו רוצחים מישהו.

ועוד כאלה וכאלה :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

למען האמת לפני שבוע מעל ולוקס נכבו לי שני המנועים של ה737

ואני צועק לאיציק מיידי בקשר... הוא רק אמר לי "תחזור אחרי : יתגדל ויתקדש ..."

ו

פורסם

יהב, הטיסה הייתה לפמפלונה ואל תגיד שלא הבאתי אותך מדהים לCDG :lol: .

וכרגיל הנוסעים של יהב נהנים מעוד DIVERT/או שהם פשוט לא נוחתים (נתקעים בפיינל או משהו כזה :lol::lol:, אהה וכמובן מתנגשים במטוס שהופיע לשנייה ורבע על מסלול 25L בFRA)

בוא נראה אם תגיע לב"ג, אפילו המשאית PB הבינה שאין טעם שתצא מהגייט אפילו 8)

פורסם
יהב, הטיסה הייתה לפמפלונה ואל תגיד שלא הבאתי אותך מדהים לCDG :lol: .

וכרגיל הנוסעים של יהב נהנים מעוד DIVERT/או שהם פשוט לא נוחתים (נתקעים בפיינל או משהו כזה :lol::lol:, אהה וכמובן מתנגשים במטוס שהופיע לשנייה ורבע על מסלול 25L בFRA)

בוא נראה אם תגיע לב"ג, אפילו המשאית PB הבינה שאין טעם שתצא מהגייט אפילו 8)

:lol:

אין ספק שאלה לא היומיים שלי. אבל לא נורא עוד 12 דקות מתחלף יום :lol:

ואם לא, אז אלדר אשם :mrgreen:

פורסם

בינתיים הנאחס של יהב עבר אליי (זמנית אני מקווה) כשה FMC החליט לא לעבוד כשהכנתי את המטוס לת"א, והפלא ופלא כמה דקות אחר כך הסימולטור גם קרס :|

פורסם

ירושלמי טברייני והוד השרוני ( 8) ) יוצאים לבריסל.

פתאום ההוד השרוני נזכר שהוא לא יהיה בבית בין 18:30 ל21:00, הוא ייצא מאוחר יותר.

הירושלמי והטבריאני יוצאים כאשר באוויר הירושלמי הולך לשחק פינג פונג עם חבר שלו :lol: וכשהוא חוזר לנחיתה, הפלא ופלא הטבריאני נעלם :evilbat: .

ושוב כמו בכל טיסה בימים האחרונים הירושלמי נוחת לבד/ראשון.

ולגבי אדון הוד השרון, הגיע שעתיים אחרינו, ומה שקרה לו אח"כ אתם יכולים לקרוא בהודעה למעלה, אהה וליהב קרס שוב.

(שיעמום של הלילה....)

אולי כולכם מנוחאסים מFSP, אבל את כמות המזל הנאחס שיש בטיסות שלנו אפילו ה100% בFSP לא יכול לתת לכם....

עד כאן שידורינו להפעם, העיקר בית"ר הפסידה.

פורסם

מקרה דומה קרה כ-100 מייל מב"ג, גם שם הטיסה יצאה מלונדון, שני המנועים עולים באש ושובקים חיים. הפרופסור ללאגסים בכבודו ובעצמו נקרא לעזרה כשהוא מקריא לי בזמן אמת כל תהליך מספר המטוס האמיתי, אבל לצערנו כל הנסיונות כשלו והפעם הטיסה הסתיימה בנחיתת חירום בקרבה לחופי ארץ ישראל.

עד כמה שזכור לי זו לא הייתה ממש נחיתת חירום :o

פורסם
העיקר בית"ר הפסידה.

\:D/

בית"ר הפסידה בגלל שעור מסטול וקוון מפגר שפסל שער חוקי להמדרין.

לא קרה שום דבר, שבוע הבא בטדי.

אני יצאתי מעודד, אם ככה בית"ר נראת ,אז יש לנו אחלה קבוצה, הדנים לא הגיעו לחצי מהרמה של בית"ר אמש, האמת, הפתיעו אותי בית"ר. :lol:

לגבי התקלות, זה רק רן והמנחוס, החוצפן לא משאיר אפילו תקלונת לי ולדודי, הכל הוא לוקח לעצמו. :wink:

ונראה אתכם נוחתים בלי גלגלים עם 747 בקיי טק ועוד עם צולבת של 20 קשרים.

נחת כמו מלך.

פורסם

אכן נחת כמו גדול..

דרך אגב אצלי יש בנוסף לתקלות שהסימולטור נותן ברמה של תכנה גם תקלות ברמה של חומרה :? ..כבר קרה לי לא פעם שהמתג שמחובר לידית גלגלים נשבר בפנוכו של הפנל, או כמו שלמיקי קרה אחרי שילד שיחק לפניו ביוק וחשב שזה פארארי עם סיבובים של 360 מעלות (המטוס היה כבוי) וכל החוטים נקרעו ומיקי כמובן לא ביצע הליך נכון של צ'ק ליטס ולא הבין איך אחרי המראה הוא ללא יוק :D:D:D ...וה ELA הוסיף לחירייה עוד 5 מטר לגובה בערימה.

פורסם
אכן נחת כמו גדול..

דרך אגב אצלי יש בנוסף לתקלות שהסימולטור נותן ברמה של תכנה גם תקלות ברמה של חומרה :? ..כבר קרה לי לא פעם שהמתג שמחובר לידית גלגלים נשבר בפנוכו של הפנל, או כמו שלמיקי קרה אחרי שילד שיחק לפניו ביוק וחשב שזה פארארי עם סיבובים של 360 מעלות (המטוס היה כבוי) וכל החוטים נקרעו ומיקי כמובן לא ביצע הליך נכון של צ'ק ליטס ולא הבין איך אחרי המראה הוא ללא יוק :D:D:D ...וה ELA הוסיף לחירייה עוד 5 מטר לגובה בערימה.

שם מיקי למד למה מתכוונים בצ'ק ליסט Flight Controls Check :lol:

נא להתחבר על מנת להגיב

You will be able to leave a comment after signing in



התחברות לאתר


×
×
  • יצירת חדש...