עבור לתוכן
Opher Ben Peretz

RFP B742 מהיום ניתן להורדה חינם

Recommended Posts

פורסם

Ralph and I have decided to release RFP V2 as Freeware, and it can be downloaded from here:

http://www.panelshop.com/OPS_RFP/RFP_Files.htm

Ralph has uploaded the file to AVSIM, and I will post the link when it is available for download.

Patches are not required with this download.

--------------------------------------------------------------------------------

Chris Koegler, LOWW

הערות:

א. זהו תוסף מושלם ל-FS9 לטייס מנוסה המעוניין להתעמק בטיסה מקצועית ארוכת טווח במטוס מסוף שנות ה-60, להכיר לעומק שאלות ניווט INS וטיפול במערכות ידניות לא-אוטומאטיות. הקובץ ישוחרר בתוך שעות ואינו דורש עדכון.

ב. קיים פיתוח המשך שלו (V3) שהופץ לפורום מצומצם VIP. לא ברור אם יסתיים.

ג. קיימת תוכנת תכנון טיסה עבורו ועבור מטוסים נוספים בשלבי פיתוח אלפא.

ד. שתי החבילות הנ"ל אצל רן ואצלי.

ה. הסיבה לשחרור המטוס ללא תשלום הינה כי לא שולמו למפתחים תמלוגי מכירות מזה שנה וחצי על-ידי המפיצים.

פורסם

זה מעניין לראות:

כמה אנשים נכנסו כדי להוריד את התוסף מהרגע שהוא נהיה חינמי,

זה יכול להעיד משהו על תרבות הצריכה של התוספים לסימ'.

ראוי לציין שזה גם עצוב לשמוע שמפתחים מוכשרים כאלה לא מקבלים את התשלום

שמגיע להם על תוסף כל כך איכותי.

פורסם

מדהים, מקווה שימשיכו את פיתוח V3.

לגבי ה OPS אני ממזמן מחוץ ללופ לגביו, פחות מעניין אם אין מטוס להשתמש בו.

אני מקווה שההתקנה הזאת תפתור לי כמה בעיות מוזרות שאני סובל מהם עם V3 (בעיקר בעיית שליטה על מצערות).

מי שעוד לא התנסה במטוס שמצריך הטסה ולשמור עליו אחרת הוא בועט וחזק, בדיוק כמו האמיתי

(לפי קברניט 742 באלעל).

תודה על העדכון עופר :D

פורסם
Ralph and I have decided to release RFP V2 as Freeware, and it can be downloaded from here:

http://www.panelshop.com/OPS_RFP/RFP_Files.htm

Ralph has uploaded the file to AVSIM, and I will post the link when it is available for download.

Patches are not required with this download.

--------------------------------------------------------------------------------

Chris Koegler, LOWW

הערות:

א. זהו תוסף מושלם ל-FS9 לטייס מנוסה המעוניין להתעמק בטיסה מקצועית ארוכת טווח במטוס מסוף שנות ה-60, להכיר לעומק שאלות ניווט INS וטיפול במערכות ידניות לא-אוטומאטיות. הקובץ ישוחרר בתוך שעות ואינו דורש עדכון.

ב. קיים פיתוח המשך שלו (V3) שהופץ לפורום מצומצם VIP. לא ברור אם יסתיים.

ג. קיימת תוכנת תכנון טיסה עבורו ועבור מטוסים נוספים בשלבי פיתוח אלפא.

ד. שתי החבילות הנ"ל אצל רן ואצלי.

ה. הסיבה לשחרור המטוס ללא תשלום הינה כי לא שולמו למפתחים תמלוגי מכירות מזה שנה וחצי על-ידי המפיצים.

עופר, טוב מאוד לראות אותך!

פורסם
שאלה

העדכון שעושה שיש 3 INS במערכת (@ בOVER HEAD) כבר קיים בתוכו?

Didn't check, but I doubt it as the INS is developed by a third party.

There are however panel.cfg files available for download that integrate the two, just search the net.

If you'll fail in finding it, PM me and I'll send it over

פורסם

א. המטוס מגיע עם מע' INS HGHB 3X שהינה מערכת פונקציונאלית וטובה.

ב. להחליפה ל-INS 3X של FORD DELCO הנקרא בקיצור CIVA ובדגם 1.50 החדש CIVAC, דורש עריכת קובץ panel.cfg המוסברת בספר ונמשכת כדקה. ברשותי קובץ בו ביצעתי את השינוי.

ג. דגם CIVAC האחרון כולל טעינת נתיב מהירה באמצעות קורא נתונים, אולם לא מצאתי עדיין קובץ panel.cfg שישלב את היכולת הנ"ל במטוס זה. SSTSIM עודכן לאחרונה והתכונה פועלת בו היטב.

ד. בדגם VIP של ה-RFP משולבת מערכת INS 3X של LITTON, הדומה מאוד ל- CIVAC וכוללת טעינת נתיב מהירה.

שאלה

העדכון שעושה שיש 3 INS במערכת (@ בOVER HEAD) כבר קיים בתוכו?

Didn't check, but I doubt it as the INS is developed by a third party.

There are however panel.cfg files available for download that integrate the two, just search the net.

If you'll fail in finding it, PM me and I'll send it over

פורסם
א. המטוס מגיע עם מע' INS HGHB 3X שהינה מערכת פונקציונאלית וטובה.

ב. להחליפה ל-INS 3X של FORD DELCO הנקרא בקיצור CIVA ובדגם 1.50 החדש CIVAC, דורש עריכת קובץ panel.cfg המוסברת בספר ונמשכת כדקה. ברשותי קובץ בו ביצעתי את השינוי.

ג. דגם CIVAC האחרון כולל טעינת נתיב מהירה באמצעות קורא נתונים, אולם לא מצאתי עדיין קובץ panel.cfg שישלב את היכולת הנ"ל במטוס זה. SSTSIM עודכן לאחרונה והתכונה פועלת בו היטב.

ד. בדגם VIP של ה-RFP משולבת מערכת INS 3X של LITTON, הדומה מאוד ל- CIVAC וכוללת טעינת נתיב מהירה.

שאלה

העדכון שעושה שיש 3 INS במערכת (@ בOVER HEAD) כבר קיים בתוכו?

Didn't check, but I doubt it as the INS is developed by a third party.

There are however panel.cfg files available for download that integrate the two, just search the net.

If you'll fail in finding it, PM me and I'll send it over

עופר תוכל להזכיר לי את אופן הטעינה האוטומטי ב V3 ?

לא מוצא את האזכור בנושא זה והפורום המקורי שבו זה היה רשום נעלם ביחד עם הפיתוח

של V3 :|

תודה.

פורסם
ד. שתי החבילות הנ"ל אצל רן ואצלי.

זה מאפיין של המטוס?

זה מה ?

פורסם
שלום עופר ותודה על העדכון.

ממליץ לכולם לעבור על ה MANUAL.

12 מגה של מידע חיוני.

זה לא עניין של המלצה. בלי זה לא תצליחו להניע...

פורסם
א. המטוס מגיע עם מע' INS HGHB 3X שהינה מערכת פונקציונאלית וטובה.

ב. להחליפה ל-INS 3X של FORD DELCO הנקרא בקיצור CIVA ובדגם 1.50 החדש CIVAC, דורש עריכת קובץ panel.cfg המוסברת בספר ונמשכת כדקה. ברשותי קובץ בו ביצעתי את השינוי.

ג. דגם CIVAC האחרון כולל טעינת נתיב מהירה באמצעות קורא נתונים, אולם לא מצאתי עדיין קובץ panel.cfg שישלב את היכולת הנ"ל במטוס זה. SSTSIM עודכן לאחרונה והתכונה פועלת בו היטב.

ד. בדגם VIP של ה-RFP משולבת מערכת INS 3X של LITTON, הדומה מאוד ל- CIVAC וכוללת טעינת נתיב מהירה.

שאלה

העדכון שעושה שיש 3 INS במערכת (@ בOVER HEAD) כבר קיים בתוכו?

Didn't check, but I doubt it as the INS is developed by a third party.

There are however panel.cfg files available for download that integrate the two, just search the net.

If you'll fail in finding it, PM me and I'll send it over

א' תודה רבה על העדכון, רעיון מעולה לשחרר את המטוס להורדה חינמית.

ב' בקשר לקונקורד SSTSIM, התקנתי את ה-CIVA 1.5, עכשיו שאלתי היא האם צריך לשנות משהו ב-Panel.cfg? או שמשאירים את זה כמו שזה?

אם כן צריך לשנות משהו בקובץ, האם יש לך קובץ מוכן?

תודה רבה!

פורסם
בקשר לקונקורד SSTSIM, התקנתי את ה-CIVA 1.5, עכשיו שאלתי היא האם צריך לשנות משהו ב-Panel.cfg? או שמשאירים את זה כמו שזה?

א. יש להתקין את העדכון של SSTSIM עבור ה-1.5 ללא כל שינוי נוסף.

ב. יש להוריד ולהריץ FS9toCiva.exe, נמצא באבסים. זו תוכנה שמחלקת נתיב טיסה בקובץ PLN. לקבוצות של נקודות ציון-

1. לקטע הראשון 8 נקודות (נק' 1 ב-INS נשארת ריקה כי לפי נהלי הפעלת CIVA/C יש בבדיקת המערכת לפני טיסה להכניס גם בה מקום נוכחי כמו בנקודה 0, ולאמת מרחק אפס ביניהן לצורך בדיקת מחשב הניווט של המערכת).

2. יתר הקטעים בני עד 9 נקודות, כולם נשמרים מסופררים בספריית ADEU תחת FS9/CIVA.

מכניסים קטע 1 ל-INS 1+3, קטע 2 ל-INS 2+3 וכו'. בכדי להכניס יותר מקטע אחד (הכוונה הינה ללא ADEU, ישים ל-VIP ולא לקונקורד), אני מכניס קודם את קטע 2 בעזרת REMOTE ל-INS 1+2 כדי שישב ב-INS 2, אח"כ מבטל REMOTE ל-2 וטוען את קטע הראשון ל-INS 1+3. אפשרות אחרת היא לטוס HDG בעת יבוא הקטע הבא ולהכניס לכל השלושה תמיד.

פורסם
עופר תוכל להזכיר לי את אופן הטעינה האוטומטי ב V3 ?

לא מוצא את האזכור בנושא זה והפורום המקורי שבו זה היה רשום נעלם ביחד עם הפיתוח

של V3 :|

תודה.

1. הסבר לבעלי RFP VIP:

א. העלאת התוכנית ל-FLIGHT PLANNER של FS9.

ב. לחיצת עכבר מעל לבורג שמאלי עליון של INS1 CDU. תשע הנקודות הראשונות בתוכנית שטענת יוכנסו למטרות 1-9.

ג. ליבוא תכנית ארוכה מתשע נקודות, מחייב עריכת קובץ תוכנית הטיסה ידנית- חלוקתו לקבוצות בנות 9 מטרות מסופררות 1-9. חשוב לשים לב למה שקורה ביבוא עם נ.צ שדה המוצא, כי נכנס למטרה 0.

בכדי להכניס יותר מקטע אחד (הכוונה הינה ללא ADEU, ישים ל-VIP ולא לקונקורד), אני מכניס קודם את קטע 2 בעזרת REMOTE ל-INS 1+2 כדי שישב ב-INS 2, אח"כ מבטל REMOTE ל-2 וטוען את קטע הראשון ל-INS 1+3. אפשרות אחרת היא לטוס HDG בעת יבוא הקטע הבא ולהכניס לכל השלושה תמיד.

2. לא נתקלתי בבעיות FFRATS או שליטת מצער/ות ידנית.

פורסם
תודה רבה על השיתוף, מעל הקישור להורדה עצמה, יש תשעה סוגים של AIRCRAFT PACK, מה אלה?

צביעות שונות של חברות תעופה. אני משתמש רק בחבילה שמגיעה עם קובץ ההטענה, כוללת אל על, בריטיש, קלמ, סוויסאייר, קנדה, לופטי, פליינג טייגרס, אמריקה ווסט, ג'פן, קוואנטס, יונייטד, אייר פראנס, קונטי ועוד.

עוד נקודות לרן-

א. אצלי VIP מופעל בשני סוגי התאים- האנאלוגי והדיגיטאלי, כך שיש לי למעשה 4 סוגי -B742, שני v.2 ושני v.3. אחד הרעיונות כאן הוא יכולת למשל לעשות שימוש בשלושת סוגי ה-INS לפי התכונות שאני זקוק להן לאותה טיסה. כך לדוגמא לטיסה טראנס-אטלנטית אעדיף VIP עקב יכולת טעינת נתיבים של LITTON.

ב. תוכל לשנות את panel.cfg של אחד מ- v.2 או v.3 כדי שנוכל להשתמש ב-ADEU של CIVAC?

לסיכום, זהו מטוס קשה המיועד למתקדמים, החדשים ישברו בו את הראש והשיניים אך לבסוף יהיו ברמה אחרת.

אחריו, מטוס למתקדמים באמת הוא קונקורד ורצוי SSTSIM כי PSS בינוני למדי. מי שיודע לטוס מלונדון לניו יורק בקונקורד כולל כל ההכנות והחישובים, הפעלתו הנכונה ונהלי אטלנטי, הוא טייס מטוסי נוסעים מתקדם.

נא להתחבר על מנת להגיב

You will be able to leave a comment after signing in



התחברות לאתר



×
×
  • יצירת חדש...