עבור לתוכן
Almog Atar

עדכונים וחדשות תעופה האמיתית - ישן

Recommended Posts

פורסם
שלום,

הדיון הקודם שפתח רומן היה הצלחה, כל החדשות היו מרוכזות בנושא אחד ובלי יותר מידי הודעות מיותרות בפורום.

הדיון הקודם הגיע למשהו כמו 35-40 עמודים ולדעתי היה קצת מסורבל להמשיך לכתוב ולהתעדכן בדיון כ"כ ארוך לכן החלטנו לפתוח דיון חדש ונקי.

מטרת הטופיק : פשוט מאוד, כל העידכונים מהתעופה האמיתית (כגון התרסקויות לא עלינו, מטוסים חדשים, פיתוחים חדשים, תקלות וכד') יהיו פה ולא בדיונים אחרים.

בבקשה ממכם להכניס את כל החדשות לפה ולא לפתוח דיונים חדשים.

תודה.

הדיון הקודם אכן היה מוצלח. אולי כדאי לפתוח לזה נושא בפורום מיוחד במקום GENERAL כך ניתן יהיה לגשת ישר לעיניינים ולא נזדקק לנבור בתוך ים של דפים

:roll:

פורסם

ומה שהכי דיבילי בזה , התקשורת שוב פעם טוענת "שלא היה את המכשור המתאים"(כן בטח ל26 אין שום ILS וRNAV) , שיתחילו לחקור תענין כמו שצריך מאשר להפיץ סתם שטויות כדי להפחיד תתושבים.

פורסם

"בעקבות התקרית שוב התברר עד כמה חיוניות מערכת ה-ILS שמנווטת באופן אוטומטי את המטוסים אל מסלול הנחיתה בשדות התעופה. "

"הטייס לא היה קרוב לנחיתה, אבל אם היה לנו את המכשור הנכון על מסלולי הנחיתה הוא כלל לא היה מגיע למצב כזה", הסביר גורם ברשות שדות התעופה "

כמה שטויות..... :?

פורסם

היום אגב, בהמשך לתקרית איבריה האחרונה, דיווח טייס אל על שהיה בגישה ל 26 כי אין שום סימן או שלט שימנע ממך לנחות על 30, שום X שום כלום.

אני חושב שיש X כטסתי לאנטליה ראיתי על 30 X שגם בלילה יש עליו נורות מהוהוות.

פורסם

אז מה אם אין Xים.

הטייסים מקבלים NOTAMים, עוברים עליהם, בנוסף שומעים בATIS שהמסלול סגור, זה שהם לא יודעים להבדיל בין המסלולים זה סיפור שלהם, ואף X לא ימנע התיישרות לפיינל על מסלול 30.

כנראה שמשהו אצל הספרדים לא עובד כמו שצריך (נקווה אבל שאצל ספרדי אחד לפחות זה יעבוד טוב הסופ"ש הזה - ואני מדבר על פרננדו אלונסו 8):lol: )

פורסם

סימון X על המסלול לא סוגר אותו, אלא רק את הקטע עליו הוא מסומן. סימון X לאורך כל המסלול כאשר משפצים את הציפוי שלו אינו מעשי.

אם הטייס טען כך, רשיונו נמצא בכיס האדם הלא נכון. אם הוא ביצע גישה ל-30, הסטיק היה בידיים הלא נכונות.

היום אגב, בהמשך לתקרית איבריה האחרונה, דיווח טייס אל על שהיה בגישה ל 26 כי אין שום סימן או שלט שימנע ממך לנחות על 30, שום X שום כלום.
פורסם
סימון X על המסלול לא סוגר אותו, אלא רק את הקטע עליו הוא מסומן. סימון X לאורך כל המסלול כאשר משפצים את הציפוי שלו אינו מעשי.

אם הטייס טען כך, רשיונו נמצא בכיס האדם הלא נכון. אם הוא ביצע גישה ל-30, הסטיק היה בידיים הלא נכונות.

היום אגב, בהמשך לתקרית איבריה האחרונה, דיווח טייס אל על שהיה בגישה ל 26 כי אין שום סימן או שלט שימנע ממך לנחות על 30, שום X שום כלום.

גדול, פשוט גדול 8)8)

פורסם

בנוסף לאמור, שני חברי הצוות אמורים להיות מודעים לבעייתיות המצב. במקרה כזה, אפילו לטייסי אלעל, שזהו שדה הבית שלהם, מומלץ להכניס בתדריך הגישה משפט על כך ש-08 ו-12 או 30 ו-26 הם קרובים בכיוון ציר המסלול שלהם, ויש לשים לב טוב טוב שלא להתבלבל ביניהם. זה נכון גם לגבי שדות כמו ציריך (14 ו-16) ועוד אינספור שדות. אלו דברים שיש לשים לב אליהם, ולכן חשוב גם לציין אותם בקול רם לפני הגישה.

פורסם

חוץ מזה, אם יש קרן ILS פעילה שם, אין שום סיבה לא לכייל את התדר ILS והכיוון בשביל לראות שהם באמת בכיוון, אם אני לא טועה באר"הב זה אפילו חובה לכוון ILS על התדר גם אם מבצעים גישת ראיה למסלול שיש בו ILS...

זה בטח היה מונע הכל..

פורסם

זה כבר מתחיל להיות מצחיק התקשורת הזאת...

עוד "אירוע חריג"....

http://www.ynet.co.il/Ext/Comp/CdaNewsF ... 84,00.html

עכשיו תסבירו לי בבקשה מה הבעיה פה? בכל העולם זה ככה...אם יש מטוס על המסלול והמטוס שבדרך לנחות מגיע לנקודה מסויימת והמטוס הממריא עדיין על המסלול. המטוס שבדרך לנחות מקבל הליכה סביב...בדיוק מה שקרה פה...700 רגל זה עדיין רחוק מהנחיתה(יחסית)

פשוט עצוב שהתקשורת מתחילה להבהיל את הטסים...ומורידה ביטחון לטייסים של אל על...

פורסם

אני פשוט בשוק, זאת סתם התקשורת על כל דבר קטן אומרת שטויות, עוד מעט יגידו, "ארוע נוסף שקרה בבן גוריון: טייס אלעל שכח להזכיר לנוסעים על ארוחת הצהוריים שלהם, הפקחים מנעו את התקלה והטיסה המשיכה ללא תקלות נוספת" :lol:

פורסם
אני פשוט בשוק, זאת סתם התקשורת על כל דבר קטן אומרת שטויות, עוד מעט יגידו, "ארוע נוסף שקרה בבן גוריון: טייס אלעל שכח להזכיר לנוסעים על ארוחת הצהוריים שלהם, הפקחים מנעו את התקלה והטיסה המשיכה ללא תקלות נוספת" :lol:

חחחחח ועם התקשורת הזאת...לך תדע באמת...

פורסם
זה כבר מתחיל להיות מצחיק התקשורת הזאת...

עוד "אירוע חריג"....

http://www.ynet.co.il/Ext/Comp/CdaNewsF ... 84,00.html

עכשיו תסבירו לי בבקשה מה הבעיה פה? בכל העולם זה ככה...אם יש מטוס על המסלול והמטוס שבדרך לנחות מגיע לנקודה מסויימת והמטוס הממריא עדיין על המסלול. המטוס שבדרך לנחות מקבל הליכה סביב...בדיוק מה שקרה פה...700 רגל זה עדיין רחוק מהנחיתה(יחסית)

פשוט עצוב שהתקשורת מתחילה להבהיל את הטסים...ומורידה ביטחון לטייסים של אל על...

מההההה!! :lol:

חחחח כמה שאני צוחק פה...

אוי לא! מטוס בא לגישה מהר מדי ורק בזכות תעוזתו וכוח רצונו של הטייס הוא משך ברגע האחרון בגובה 500 רגל בלבד ונערך לנחיתה מחדש!!! :mrgreen:

פה כבר הגזימו, חבל שהציבור בטוח שהתקשורת היא גוף אמין ומדויק, זה רק נותן להם עוד כוח לפרסם שטויות כאלה.

פורסם

זה רק מראה למי שמבין קצת שהתקשורת מחפשת "אירועים", דווקא עכשיו כשכולם נוסעים לעשות קצת פאניקה ולהוריד את לנוסעים את האמון בכל הקשור לתעופה בישראל.

לפי איך שזה נראה, מתחו את אישור הנחיתה למטען בגלל הספק אם האלעל יספיק להמריא או לא. זה קורה בכל יום ולא פעם. מעניין מה התקשורת תגיד על התרגיל שלפעמים פקחים ברחבי העולם מבצעים בשעות עומס: מטוס נוגע ומטוס אחר ממריא כמעט באותה העת, על אותו מסלול. בטוח יותר קרוב מהאירוע הזה.

אורח
This topic is now closed to further replies.



×
×
  • יצירת חדש...