עבור לתוכן
Ido Rosenthal

FS9 VS. FSX

Recommended Posts

פורסם

נפלא, אך מה עם טיסה? לא בשביל זה אנחנו כאן? להערכתי 2/3 עד 3/4 מהמשתמשים המסורתיים של הדמיית הטיסה טסים לפי כללי IFR בנתיבי אוויר. בכדי לראות בעלי חיים אני נוסע לספארי או צופה בנשיונל ג'יאוגראפיק (אפשר גם להסתכל מהחלון החוצה...). מסתדר לא רע בשדה תעופה בלי רכבים שמתנגשים במטוס.

אני יודע שרובכם לא ממש אוהבים את FSX

מסכים!

פורסם
נפלא, אך מה עם טיסה? לא בשביל זה אנחנו כאן? להערכתי 2/3 עד 3/4 מהמשתמשים המסורתיים של הדמיית הטיסה טסים לפי כללי IFR בנתיבי אוויר. בכדי לראות בעלי חיים אני נוסע לספארי או צופה בנשיונל ג'יאוגראפיק (אפשר גם להסתכל מהחלון החוצה...). מסתדר לא רע בשדה תעופה בלי רכבים שמתנגשים במטוס.
אני יודע שרובכם לא ממש אוהבים את FSX

מסכים!

הרגת אותי מצחוק למרות שזה עצוב :D

נכון אנשים טסים לפי כללי IFR, יש דברים מועילים גם ב FSX למשל התנהגות המטוס במצבי מזג אויר שונים טובה יותר מ FS2004, זה מה שהרשים אותי.. אני מאמין שעוד שנה כולנו נטוס עליו

פורסם
...(אפשר גם להסתכל מהחלון החוצה...). ...
אני יודע שרובכם לא ממש אוהבים את FSX

מסכים!

עופר,

לרגע חשבתי שחזרת לארץ... :wink: גם כאן כשאני מסתכל מהחלון החוצה לרחוב (במיוחד לכביש), אני רואה חיות... :cry:

פורסם
נפלא, אך מה עם טיסה? לא בשביל זה אנחנו כאן? להערכתי 2/3 עד 3/4 מהמשתמשים המסורתיים של הדמיית הטיסה טסים לפי כללי IFR בנתיבי אוויר. בכדי לראות בעלי חיים אני נוסע לספארי או צופה בנשיונל ג'יאוגראפיק (אפשר גם להסתכל מהחלון החוצה...). מסתדר לא רע בשדה תעופה בלי רכבים שמתנגשים במטוס.
אני יודע שרובכם לא ממש אוהבים את FSX

מסכים!

גם אם נכון להיום יש הרבה מן האמת בדבריך, עופר מה שאתה מציג זה בדיוק אנטי תיזה למה שאנחנו מלמדים בקורס טיס פרטי ב IFS. - על טהרת טיסת הראייה. בשיעורי מצבי טיסה אף הדגשתי בפני החניכים את היתרון הכיף וההנאה כשלומדים להטיס את המטוס כשרב הזמן העיניים מסתכלות החוצה ורק מדי פעם מורידים את העיניים למכשירים לצורך בקרה על שמירת נתונים.

אישית, אני תמיד מעדיף ראייה. פשוט יותר כיף. 8) להטיס מחטים של ILS, או להגיד כן לטייס האוטומטי בכל שלב... אולי מאתגר -אבל פחות מהנה.

גם לגבי טיסה כשלעצמה - הרי שטיסת ראייה היא תורה בפני עצמה שבה משלבים שליטה על המטוס והתבוננות החוצה - גם בשביל האתגר וגם בשביל הכיף.

ולכן, דווקא נשמע לי מעניין מה שרז כתב ומבחינתי מעכשיו FSX - שווה בדיקה (כמובן לאחר שאשדרג את המחשב העתיק בן 3 שנים).

פורסם

א ציינתי עובדות.

ב. אין סתירה בין עבודתך הברוכה יא ברוך. כולם תמיד מתחילים VFR במטוס קל, אך זו רק התחלה ויש לה המשך.

ג. שיא הטיסה המקצועית, ובקרת התעבורה לשמה קיימת ואטיל בעיני, הם תעבורת מטוסי נוסעים בנתיבי אוויר IFR ובמזג אוויר קשה. גם אתה ראית בכך עניין ואתגר, הרי ביצעת קורס IFR.

ד. כל אחד והכיף שלו.

מה שאתה מציג זה בדיוק אנטי תיזה למה שאנחנו מלמדים בקורס טיס פרטי ב IFS. - על טהרת טיסת הראייה. בשיעורי מצבי טיסה אף הדגשתי בפני החניכים את היתרון הכיף וההנאה כשלומדים להטיס את המטוס כשרב הזמן העיניים מסתכלות החוצה
פורסם

אני מודה שלא קראתי את כל התגובות אלה רק רפרפתי, אבל מישהו הזכיר פה את

FSX Acceleration expansion pack ?

זאת תוספת לסימולטור של מיקרוסופט שנמצאת כרגע בשלב בטא, אצלי זה עושה ניסים ונפלאות.

פורסם
א ציינתי עובדות.

ב. אין סתירה בין עבודתך הברוכה יא ברוך. כולם תמיד מתחילים VFR במטוס קל, אך זו רק התחלה ויש לה המשך.

ג. שיא הטיסה המקצועית, ובקרת התעבורה לשמה קיימת ואטיל בעיני, הם תעבורת מטוסי נוסעים בנתיבי אוויר IFR ובמזג אוויר קשה. גם אתה ראית בכך עניין ואתגר, הרי ביצעת קורס IFR.

ד. כל אחד והכיף שלו.

מה שאתה מציג זה בדיוק אנטי תיזה למה שאנחנו מלמדים בקורס טיס פרטי ב IFS. - על טהרת טיסת הראייה. בשיעורי מצבי טיסה אף הדגשתי בפני החניכים את היתרון הכיף וההנאה כשלומדים להטיס את המטוס כשרב הזמן העיניים מסתכלות החוצה

עופר, לא יכלת לנסח את זה טוב יותר....

הכיף שלי בסימולטור הוא לטוס במטוסים גדולים, סעיף ג' כמו שעופר ציין, נתיבי IFR גבוהים, אוטומציה וכו'.

הVFR בשבילי זה אקסטרה, יש לי ניסיון בטיסות VFR גם במציאות וגם בסימולטור, אבל בסימולטור אני נמשך יותר למטוסים הגדולים, ככה זה אצלי וכנראה אצל עוד רבים אחרים 8), כנראה הסיבה היא שפשוט יש הבדל גדול יותר בין להטיס ססנה בסימ ובמציאות (הנופים, הקפיצות בטיסה וכד', לא מדבר על התנהגות המטוס), הבדל כזה קיים גם במטוסים גדולים אבל לא יודע להסביר למה, אני נמשך לגדולים יותר :)

ברוב המקרים את הSID אני מבצע ידני, ואת המושג AUTOLAND אני לא מכיר, שנים שלא ביצעתי AUTOLAND...

לגבי FSX, הוותיקים פה יודעים שאני לא מתלהב לעבור סימולטורים מהר (הייתי בין האחרונים שעברו לFS9), כרגע הFS9 נותן לי הדמייה יותר טובה ממה שהFSX נותן.

בFS9 יש לי מטוסים ברמה גבוהה (744 ו737, גם הLDS אבל הוא עובד כבר בFSX), יש לי סינרים מדהימים, טקסטורות מדהימות ופריימים גבוהים לאורך כל הדרך.

בשביל מה אני צריך לראות מכוניות? אין לי זמן להתעמק בזה בנחיתה או בהמראה, בשביל מה אני צריך לראות חיות? מספיק יש לי 400 כאלה מאחורה :lol: .

לפי מה שקראתי מהתגובות שלכם, הFSX משפר את החוויה בעיקר בטיסות על מטוסים קלים, נשמע יפה אך עדיין יקח לי זמן עד שאני אשקול לעבור......

חפרתי קצת אבל זה מה יש 8)

פורסם

בביקורי באוסטרליה התוודעתי לרועי מקנה העושים עבודתם במסוקים. נגמר להם הסוס...

דוגמא אחת מיני רבות לכיף ולאתגר שבטיסות VFR בסימולטור.

http://www.avsim.com/bfu/

אם ב FSX יש גם דברים זזים, ציפורים וחיות על הקרקע, אותי הם קנו

פורסם
דוגמא אחת מיני רבות לכיף ולאתגר שבטיסות VFR בסימולטור.

http://www.avsim.com/bfu/

אם ב FSX יש גם דברים זזים, ציפורים וחיות על הקרקע, אותי הם קנו

יש גם מכוניות שנוסעות בכבישים מהירים, וספינות ששטות בנתיבי מסחר....

לרז - אני לא חושב ששונאים את FSX, כמו שרשמתי מקודם, FSX לוקח אותנו שלב אחד קדימה, אין בנאדם שלא אוהב גרפיקה יפה יותר וירצה מכוניות שמתדלקות אותו בשדה, אבל עדיין FSX לא פרץ קדימה כבר שנה אחרי וכל התשובות נכונות - ביצועים, מחסור בסינרים, וSB4 שלא יצא כולם תורמים לבעיה שלו.

שנה אחרי עם FS9 היה לנו את SB2, היה לנו את נתב"ג (עוד לא 2000), שדה דב, הרצליה, אילת, ראש פינה תל אביב פוטוריל, חיפה VFR, לאנדקלאס צפון מרכז ירושלים ונגב, SRTM MESH לישראל

פורסם

יש גם מכוניות שנוסעות בכבישים מהירים, וספינות ששטות בנתיבי מסחר....

ב FLIGHT SIMULATOR 4 שעבד על DOS, כבר היו ב DYNAMIC SCENERY משאיות תדלוק שנוסעות ומתדלקות את המטוסים ב MEIGS FIELD, (ינוח על משכבו בשלום).

אני זוכר שהיה גם איזה תוסף שבו יכולת להקליט טיסה או נסיעה ואחרי זה להשתיל את זה ב DNAMIC SCENERY. הקלטתי פעם מכונית (סובארו פשע כמו שלי...) שנוסעת בכבישיי שיקגו ולאחר מכן הייתי עושה מרדפים אחריה עם ססנה...

הייתי עושה גם "ניווטי חבירה". הייתי מקליט מטוס מבצע טיסה משדה X לשדה Y ואז הייתי ממריא משדה אחר ומתכנן ומתזמן את הטיסה שלי כדי לחבור אליו בנקודה מסויימת.

בקיצור נראה לי, אני חוזר ל FS4...

פורסם

יש גם מכוניות שנוסעות בכבישים מהירים, וספינות ששטות בנתיבי מסחר....

ב FLIGHT SIMULATOR 4 שעבד על DOS, כבר היו ב DYNAMIC SCENERY משאיות תדלוק שנוסעות ומתדלקות את המטוסים ב MEIGS FIELD, (ינוח על משכבו בשלום).

אני זוכר שהיה גם איזה תוסף שבו יכולת להקליט טיסה או נסיעה ואחרי זה להשתיל את זה ב DNAMIC SCENERY. הקלטתי פעם מכונית (סובארו פשע כמו שלי...) שנוסעת בכבישיי שיקגו ולאחר מכן הייתי עושה מרדפים אחריה עם ססנה...

הייתי עושה גם "ניווטי חבירה". הייתי מקליט מטוס מבצע טיסה משדה X לשדה Y ואז הייתי ממריא משדה אחר ומתכנן ומתזמן את הטיסה שלי כדי לחבור אליו בנקודה מסויימת.

בקיצור נראה לי, אני חוזר ל FS4...

אני לא מדבר על המכוניות שנוסעות בשדה, בכבישים הראשיים כשאתה יורד מתחת לגובה מסויים אתה תראה מכוניות נוסעות.

אפקט התאורה של FS2000 קיים גם ב2004 (יש את זה בכל הלאנדקלאסים בארץ) הוא נעלם בגלל הזלילת פריימים שלו...

פורסם

נתב"ג ותל-אביב פוטוריאל ב-FSX:

B738_LLBG_LTAI_01.jpg

B738_LLBG_LTAI_02.jpg

מספר מגדלים עלה מאז שיצא הסינרי... :)

B738_LLBG_LTAI_03.jpg

B738_LLBG_LTAI_04.jpg

B738_LLBG_LTAI_05.jpg

B738_LLBG_LTAI_06.jpg

חולות ראשון...

B738_LLBG_LTAI_07.jpg

רכבים ברחובות ו-... FPS שלי:

B738_LLBG_LTAI_08.jpg

אחת הסיבות למה אין הרבה סינרים ל-FSX: זה אנטליה דיפולטית:

B738_LLBG_LTAI_09.jpg

נא להתחבר על מנת להגיב

You will be able to leave a comment after signing in



התחברות לאתר



×
×
  • יצירת חדש...