עבור לתוכן
Meitar Lugasi

הצעה למנהלי האתר

Recommended Posts

פורסם

פיייי, תראו מה זה. מנהלי הפורום האלו, כל כך כיף להם....

גם יכולים לנעול לאנשים, לערוך להם הודעות באדום, לרכל בפורום פרטי משל עצמם - וגם יש להם מטוסים!!

לסגור את VATIL עכשיו!! סכנה!!!!

:mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

פורסם

סליחה שאני מעלה את זה שוב.

(מה לעשות מילואים).

לעניין דרגות וכד': לא מעניין אותי בכלל, לא דרגות לא תארים ולא תפקידים.

גם בחתימה שלי אני לא כותב שום דבר מעבר למידע אינפורמטיבי. ומעבר למה שנדרש ממני כחבר צוות.

מה שכן, לגבי המהות:

לפקחים ב - VATIL יש דירוג לפי התקדמות החבר בעמדות הפיקוח.

לטייסים - כלום.

כל ברנש יכול לטוס על כל מטוס מכל סוג שהוא בכל רמת מורכבות שהיא בלי קשר לרקע ידע וניסיון שיש לו בעבר.

שאלות:

1. האם לזה קוראים AS REAL AS IT GETS ?

2. האם תופעות כאלה מפריעות לכם כחברים ברשת, כפקחים, כטייסים?

3. האם לדעתכם צריך להיות דירוג מסויים גם לטייסים כמו שיש לפקחים?

4. האם מידע כל שהוא על רמת טייס יכולה לעזור בהערכה שלו למשל מבחינת תשובות שעונים לו?

5. האם כתוצאה מהמצב הנוכחי נוצרים חיכוכים, ויכוחים, ריבים ברשת, בפורום?

בשאלה הזאת אני שואל מה דעתכם - ולא מה אומרים החוקים של VATSIM נכון להיום.

פורסם
סליחה שאני מעלה את זה שוב.

(מה לעשות מילואים).

לעניין דרגות וכד': לא מעניין אותי בכלל, לא דרגות לא תארים ולא תפקידים.

גם בחתימה שלי אני לא כותב שום דבר מעבר למידע אינפורמטיבי. ומעבר למה שנדרש ממני כחבר צוות.

מה שכן, לגבי המהות:

לפקחים ב - VATIL יש דירוג לפי התקדמות החבר בעמדות הפיקוח.

לטייסים - כלום.

כל ברנש יכול לטוס על כל מטוס מכל סוג שהוא בכל רמת מורכבות שהיא בלי קשר לרקע ידע וניסיון שיש לו בעבר.

שאלות:

1. האם לזה קוראים AS REAL AS IT GETS ?

2. האם תופעות כאלה מפריעות לכם כחברים ברשת, כפקחים, כטייסים?

3. האם לדעתכם צריך להיות דירוג מסויים גם לטייסים כמו שיש לפקחים?

4. האם מידע כל שהוא על רמת טייס יכולה לעזור בהערכה שלו למשל מבחינת תשובות שעונים לו?

5. האם כתוצאה מהמצב הנוכחי נוצרים חיכוכים, ויכוחים, ריבים ברשת, בפורום?

בשאלה הזאת אני שואל מה דעתכם - ולא מה אומרים החוקים של VATSIM נכון להיום.

גם באמיתי יש חרא של טייסים שלאף אחד אין מושג איך הם הוציאו רשיון והם טסים על מטוסי נוסעים ועוד כל מיני.

VATSIM זו רשת פיקוח, AS REAL AS IT GETS בפיקוח.

בטיסה כל אחד יכול מהיום הראשון להטיס קונקורד.

כל עוד הוא לא עושה בלאגן ולא עובר על חוקים בסיסיים, אין עם זה כל בעיה.

משהו שאתה זקוק להפנים.

פורסם

VATSIM זו רשת פיקוח, AS REAL AS IT GETS בפיקוח.

עקום לחלוטין אנחנו פועלים ונפעל לשינוי המצב הזה. אי אפשר להיות רק "חצי" הכי מציאותיים.

ואת זה יום אחד אתה תצטרך להפנים.

(או שתרשם לקורס עד אז).

בינתיים תתאמן גם קצת על הבנת הנקרא:

בשאלה הזאת אני שואל מה דעתכם - ולא מה אומרים החוקים של VATSIM נכון להיום.

פורסם

עקום לחלוטין אנחנו פועלים ונפעל לשינוי המצב הזה. אי אפשר להיות רק "חצי" הכי מציאותיים.

ואת זה יום אחד אתה תצטרך להפנים.

(או שתרשם לקורס עד אז).

ברוכי, אני נוטה להסכים עם רן.

AS REAL AS IT GETS זה הסלוגן של MS Flight Simulator, לא של VATSIM.

בכלליות, אני חושב שאפשר לחלק את האוכלוסיה פה לשניים, כאלה שמקפידים על כל פרט קטן כמו במציאות, וכאלה שבאים לפה בשביל להנות. אני מודה שאני מהקבוצה השניה: מבצע תהליך חדירת עננים גם בשמיים בהירים, מנתק A/P ומבצע RNAV 30 ידני וכד'. אני לא חושב שיש בזה שום דבר פסול, אני פה בשביל להנות. הרי ברור שפרט ל10% מהאנשים פה, אף אחד לא טייס מקצועי ואני מניח שגם לא מתיימר להיות.

אין ספק שתהליך הקידום אצל הפקחים הוא נכון והכרחי. הרי הם ה"מנהלים" של המרחב והאווירי הוירטואלי, והם אלה שתפקידם לדאוג לבטיחות הטיסה הוירטואלית (מבלי לגרוע מאחריות הטייס למטוסו).

מעבר לזה, אני מודה שאני לא עושה קורס בIFS מהסיבה הפשוטה שיש לי דברים חשובים לא פחות בחיים וזמן להשקיע בתחביב הזה יותר ממה שאני משקיע, אין לי. ואני מבטיח לך שאם היו אומרים לי שבשביל להתחיל לטוס ברשת אני צריך א) לחכות 3 חודשים עד שייפתח קורס, ב) להשקיע שעות על גבי שעות בלימוד תיאוריה של טיסה ו-ג) לעבור סדרה של מבחנים והסמכות, אני בחיים לא הייתי נכנס לתחביב הזה.

נכון, אנחנו רוצים להיות מציאותיים עד כמה שניתן, ולכן קיימים החוקים הבסיסיים של VATSIM שכולנו מכירים והם הרף הבסיסי ביותר להתנהלות ברשת.

כל דבר מעבר לזה יהפוך את הקהילה הזאת לקהילה מצומצמת מדי ויקשה על הצטרפות חברים חדשים והתוצאה הסופית היא שפקחים יעלו ויקבלו מסכי מכ"מ ריקים.

המפתח הוא שילוב נכון של מציאותיות מצד אחד, והבנה מצד שני שאי אפשר להיות מציאותיים לחלוטין ובסוף כולם פה בשביל הכיף. וזה ממש לא סותר.

פורסם

עקום לחלוטין אנחנו פועלים ונפעל לשינוי המצב הזה. אי אפשר להיות רק "חצי" הכי מציאותיים.

ואת זה יום אחד אתה תצטרך להפנים.

(או שתרשם לקורס עד אז).

אז אתה בעצם שואף לסגור את Vatsim לסוג של מועדון סגור (ואז מטבע הדברים גם מצומצם בהיקפו) שרק מי שמוסמך על ידי חברי המועדון יכול להתקבל אליו.

מקריאת החומר למצטרף והקלות בה ניתן להצטרף ל-Vatsim המצב כרגע שונה מאוד מהיעד הזה.

שלמה פרידמן

פורסם
שאלות:

1. האם לזה קוראים AS REAL AS IT GETS ?

לזה רן ענה לך

2. האם תופעות כאלה מפריעות לכם כחברים ברשת, כפקחים, כטייסים?

לא מפריע לי כטייס, מעניין אותי שהפקח ידע מה הוא עושה, אני לא רואה איך טייסים אחרים מתפעלים את המטוס שלהם, וגם אם הייתי רואה, זה לא מה שהיה הורס לי את החוויה

3. האם לדעתכם צריך להיות דירוג מסויים גם לטייסים כמו שיש לפקחים?

לא

4. האם מידע כל שהוא על רמת טייס יכולה לעזור בהערכה שלו למשל מבחינת תשובות שעונים לו?

אולי, אפשר גם להבין את זה מהותק של הבחור ומרהיטות התשובה שלו

5. האם כתוצאה מהמצב הנוכחי נוצרים חיכוכים, ויכוחים, ריבים ברשת, בפורום?

בקשר לרשת - גג זה כאלה שלא מדווחים ביוניקום, זה מרגיז אבל לא אסון גדול, בפורום - מה הקשר לפורום בכלל

בשאלה הזאת אני שואל מה דעתכם - ולא מה אומרים החוקים של VATSIM נכון להיום.

דבר נוסף שרציתי להגיד בנושא הזה ברוכי, האם העלית את הנושא לדיון בפורום של VATSIM, המקום להשפיע על דברים כאלה הוא לא הפורום שלנו אלא הפורום הכללי, תעלה את הדיון שם ותראה מה דעת חברי VATSIM ולא VATIL

פורסם
דבר נוסף שרציתי להגיד בנושא הזה ברוכי, האם העלית את הנושא לדיון בפורום של VATSIM, המקום להשפיע על דברים כאלה הוא לא הפורום שלנו אלא הפורום הכללי, תעלה את הדיון שם ותראה מה דעת חברי VATSIM ולא VATIL

ברוך, זה אכן רעיון מעולה, חברי ה BOG כותבים הרבה בפורום VATSIM העולמי.

פורסם

עקום לחלוטין אנחנו פועלים ונפעל לשינוי המצב הזה. אי אפשר להיות רק "חצי" הכי מציאותיים.

ואת זה יום אחד אתה תצטרך להפנים.

(או שתרשם לקורס עד אז).

ברוכי, אני נוטה להסכים עם רן.

AS REAL AS IT GETS זה הסלוגן של MS Flight Simulator, לא של VATSIM.

בכלליות, אני חושב שאפשר לחלק את האוכלוסיה פה לשניים, כאלה שמקפידים על כל פרט קטן כמו במציאות, וכאלה שבאים לפה בשביל להנות. אני מודה שאני מהקבוצה השניה: מבצע תהליך חדירת עננים גם בשמיים בהירים, מנתק A/P ומבצע RNAV 30 ידני וכד'. אני לא חושב שיש בזה שום דבר פסול, אני פה בשביל להנות. הרי ברור שפרט ל10% מהאנשים פה, אף אחד לא טייס מקצועי ואני מניח שגם לא מתיימר להיות.

אין ספק שתהליך הקידום אצל הפקחים הוא נכון והכרחי. הרי הם ה"מנהלים" של המרחב והאווירי הוירטואלי, והם אלה שתפקידם לדאוג לבטיחות הטיסה הוירטואלית (מבלי לגרוע מאחריות הטייס למטוסו).

מעבר לזה, אני מודה שאני לא עושה קורס בIFS מהסיבה הפשוטה שיש לי דברים חשובים לא פחות בחיים וזמן להשקיע בתחביב הזה יותר ממה שאני משקיע, אין לי. ואני מבטיח לך שאם היו אומרים לי שבשביל להתחיל לטוס ברשת אני צריך א) לחכות 3 חודשים עד שייפתח קורס, ב) להשקיע שעות על גבי שעות בלימוד תיאוריה של טיסה ו-ג) לעבור סדרה של מבחנים והסמכות, אני בחיים לא הייתי נכנס לתחביב הזה.

נכון, אנחנו רוצים להיות מציאותיים עד כמה שניתן, ולכן קיימים החוקים הבסיסיים של VATSIM שכולנו מכירים והם הרף הבסיסי ביותר להתנהלות ברשת.

כל דבר מעבר לזה יהפוך את הקהילה הזאת לקהילה מצומצמת מדי ויקשה על הצטרפות חברים חדשים והתוצאה הסופית היא שפקחים יעלו ויקבלו מסכי מכ"מ ריקים.

המפתח הוא שילוב נכון של מציאותיות מצד אחד, והבנה מצד שני שאי אפשר להיות מציאותיים לחלוטין ובסוף כולם פה בשביל הכיף. וזה ממש לא סותר.

ידידי, כל הכבוד לך, כל מילה בסלע, אני מוריד בפניך את הכובע =D> =D> =D>

[שוב, זוהי דעתי ואני לא רוצה לפגוע באף-אחד, הרי זו בסה"כ דעה וזה רק דיון]

פורסם

חברה אתם פשוט לא מצליחים לראות את האבסורד.

הדרישה היחידה מטייס מופיעה בסעיף אחד בכללי ההתנהגות של ואטסים

1. דע את מטוסך ושלוט בו היטב.

לי אישית מוזר שאף אחד בכל הארגון הגדול הזה לא הבין שמאחורי המשפט הזה חבוי עולם שלם של ידע נדרש - לא NICE TO HAVE - אלא נדרש.

איציק, גם בתור פקח - ראה דוגמא אתמול כמה זמן אוויר תפסת במהלך מבחן, כדי להסביר למישהו שלא יודע מהחיים שלו איפה הוא ולאן לטוס.

יובל, אני לא עושה פעילות מסיון לא ל IFS ולא לשום ארגון. אני מנסה להעיר את תשומת לבכם למצב לא נורמלי שקיים במערכת.

מועדון אקסלוסיבי או לא, עובדה שכדי להיות פקח אנשים כן נדרשים לעבור הכשרות ומבחנים ובכל זאת אנשים באים ועושים את זה. למה שלא נעשה כך גם לטייסים??

ועוד דבר: כן טייס אוטומטי, לא טייס אוטומטי - להכיר הטסת מטוס רק דרך האוטומציה תתן לכם פתרון לאולי 30% מהמקרים גם במציאות וגם בVATSIM (ראו למשל הקפות ראייה למיניהם, RNAV, בלת"מים) אחרת כבר מזמן היו מוותרים על המקצוע הזה שנקרא טייס.

הבעיה היא שבעקבות "הקיבעון האוטומטי" גם הפקחים יכוונו טייסים לתהליכים כאלה וכך מפסידים כולם בעצם תחומים שלמים של תחום התעופה. וכדוגמא ראו מקרה עופר פרץ וחניך IFS. שכן ידע להתמודד עם מצבים שלא מתוכנתים בשום FMC ולא מופיעים בש/ום NAVDATA

פורסם
חברה אתם פשוט לא מצליחים לראות את האבסורד.

הדרישה היחידה מטייס מופיעה בסעיף אחד בכללי ההתנהגות של ואטסים

1. דע את מטוסך ושלוט בו היטב.

ברוכי:

האם לדעת את מטוסי ולשלוט בי היטב מראה לי שאני חייב לעבור מבחן? מספיק שאני יודע לקבל וקטורים,להנמיך,לטפס,לשנות סקווק ולהעבירו מS לC,ולתכנת את ה-FMC. אני יודע את דעתך שחשוב להתחיל מהבסיס, אבל אם אני יודע את הדברים הללו, אז אני יודע לשלוט על מטוס!

ואין שום צורך שיהיה מבחן מעבר.

חבל שאני אשקיע מזמני רק כדי שאוכל להטיס 73 ולעבור עוד מבחן ל75. הרבה אנשים לא יאהבו את זה בכלל. ואף יעזבו אותנו לטובת IVAO.

רק כאלו שלא יקשיבו לפקח, לא ידעו להגיע לגובה המתאים שהפקח נותן ויעברו על חוקי הרשת,

בהם יש לטפל באופן אישי.

הלא כך?

פורסם
חברה אתם פשוט לא מצליחים לראות את האבסורד.

הדרישה היחידה מטייס מופיעה בסעיף אחד בכללי ההתנהגות של ואטסים

1. דע את מטוסך ושלוט בו היטב.

ברוכי:

האם לדעת את מטוסי ולשלוט בי היטב מראה לי שאני חייב לעבור מבחן? מספיק שאני יודע לקבל וקטורים,להנמיך,לטפס,לשנות סקווק ולהעבירו מS לC,ולתכנת את ה-FMC. אני יודע את דעתך שחשוב להתחיל מהבסיס, אבל אם אני יודע את הדברים הללו, אז אני יודע לשלוט על מטוס!

ואין שום צורך שיהיה מבחן מעבר.

חבל שאני אשקיע מזמני רק כדי שאוכל להטיס 73 ולעבור עוד מבחן ל75. הרבה אנשים לא יאהבו את זה בכלל. ואף יעזבו אותנו לטובת IVAO.

רק כאלו שלא יקשיבו לפקח, לא ידעו להגיע לגובה המתאים שהפקח נותן ויעברו על חוקי הרשת,

בהם יש לטפל באופן אישי.

הלא כך?

חברים יקרים!

לחשוב שהטסת מטוס זה לדעת להקשיב לפקח ולעשות מה שהוא אומר זה מחשבה דרך העיניים הצרות של פקח בלבד. זה לא נקרא לדעת להטיס מטוס. נקודה.

פורסם

ברוכי אחרי שהלכנו סחור סחור בו נלך רגע לתאוריה.

החל מרגע זה כל סמכות ביצועית בווטסים נמצאת בידיים שלך , איך אתה מעשית אוכף את הדברים הבאים:

1. חבר חדש נרשם ל ווטסים- איך מונעים מימנו להגיש תוכנית טיסת IFR שהוא יודע רק VFR

2. אותו חבר מסעיף 1 מועניין להגיש בקשת IFR - מן הסתם הוא צריך לקבל את ההרשאה הזאת- איך הבצעים בקרת אייכות בהנחה שיש קורס שהוא הפנים את כל מה שלמד בנושא ה IFR?

פורסם
ברוכי אחרי שהלכנו סחור סחור בו נלך רגע לתאוריה.

החל מרגע זה כל סמכות ביצועית בווטסים נמצאת בידיים שלך , איך אתה מעשית אוכף את הדברים הבאים:

1. חבר חדש נרשם ל ווטסים- איך מונעים מימנו להגיש תוכנית טיסת IFR שהוא יודע רק VFR

2. אותו חבר מסעיף 1 מועניין להגיש בקשת IFR - מן הסתם הוא צריך לקבל את ההרשאה הזאת- איך הבצעים בקרת אייכות בהנחה שיש קורס שהוא הפנים את כל מה שלמד בנושא ה IFR?

מה שהצעתי כבר בעבר: כדי באמת לא לעשות מהרשת כולה מועדון אקסלוסיבי:

מצד אחד, להמשיך לאפשר טיסה חופשית למי שירצה.

מצד שני, כן לקיים מערכת של דרגות דרך האירגונים הנלווים: בתי ספר לטיסה, חברות VA וכדומה. כך שתהיה אינטרקציה ביניהם: למשל: עבור חברה המתמחה בטיסות פנים במטוסים קלים יידרש ידע בסיסי. עבור חברה פנים ארצית - ידע המקביל לקורס מסחרי + מכשירים. לחברות VA המפעילות קווי תעופה בינלאומיים - קורס ALTP.

לזה קוראים : AS REAL AS IT GET

וזה בלי לפגוע או להגביל את מי שסתם בא לטוס וליהנות מהתחביב - מקובל בהחלט.

אפילו לא חייבים לקבוע כללים נוקשים שכדי להגיע לחברה X חייבים לעבור קורס Y.

פשוט לבנות מערכת שאלונים ומבחני קבלה כאלו שיפנו את הנכשלים לקורסים רלוונטיים -לאחר שנוכחו בעצמם שחסר להם ידע נדרש.

כל זה עוד אפשר להתחיל לנסות ליישם עוד לפני שפונים בכלל ל BOG או לVATSIM הכללית.

(שגם על זה יש מה לדבר).

פורסם

ברוכי:

מה שאתה מתאר ישים אבל ברמה של VA בלבד (נכון לעכשיו) ולא ברמה חטיבתית, מה שקורה כרגע הוא שהחטיבה מכשירה פקחים ונותנת להם דרגות, והטייסים לומדים לימוד דרך IFS ואם הם רוצים אז לימוד עצמי בעזרת מדריכים, התוצאה הישירה היא שלגרום לטייס ללמוד קשה יותר מלגרום לפקח ללמוד, אבל אין לנו ברירה.

אני יצהיר כמה הצהרות מדעתי האישית בלבד, קבלו אותן רק אם אתם רוצים:

1) ב VATIL יהיה ניתן לקבוע דרגות לטייסים רק אם בשאר החטיבות יונהגו דרגות כאלו

2) מבחינת הטייסים ה"טובים" שבחטיבה , הם רוצים לטוס ורוצים ששאר המטוסים יטוסו כמותם, אז מבחינתם שטייס יטיס מטוס ברוורס, העיקר שמיקומו יהיה אמתי ביחס לדרישת הפקח/דפית/מפה.

3) בלי קשר לאיך אתם מטיסים מטוס , ידע תאורתי נחוץ תמיד תמיד, ואין לזלזל בו, זה החומר הכי חשוב בטיסה

4) מי שחושב שאם הוא יודע להפעיל מחשב טיסה, וללחוץ על כמה כפתורים בטייס האוטומטי, לקרוא דפית ולדקלם בד"ח, יודע לטוס? טועה בגדול, וכל כך בגדול, כי את זה יודע גם או יכול ללמוד גם מתכנט עם משקפיים ממיקרוסופט, למילה "טייס" שי ערכים נוספים.

5) אני רואה את המונך "הטסה" ככה:

תחשבו על זרם שזורם מהמוח של הטייס דרך הידיים להגאים ומשם לאויר וכך הטייס מטיס את המטוס, פעולה זו פועלת גם הפוך, האויר מזרים זרם להגאי המטוס משם לידיים של הטייס ולמוח שלו, החיבור בין הטייס למטוס באמצעות הידיים, הוא החיבור האופטימלי ואין לו תחליף, ככה הטייס מבין מה המטוס רוצה וההפך.

פורסם

(ראשית, אסף, תודה רבה על הפרגון וההזדהות)

אני אחדד את הנקודה שלי בהמשך לנאמר פה.

הפירוש שלי ל"דע את מטוסך ושלוט בו היטב": אם חבר VATSIM כלשהו יודע לקחת את המטוס שלו, לדווח בקשר כמו שצריך, לתפעל את המטוס שלו (באיזו צורה שבא לו), ובתוך כל זה לשמור על חוקי המרחב האווירי ולנהוג בהתאם לקלירנס ולהנחיות הבקר/פקח, הבחור מוסמך לטוס ברשת VATSIM.

אני מסכים לחלוטין שכל טייס וירטואלי צריך לשאוף תמיד למקסימום, כלומר לדעת את כל החומר התיאורטי הקשור לטיסה ואויראות, להכיר את מטוסו על בוריו על כל מערכותיו, דרך תפעולו, בד"חים ונהלים. אין ספק שזו הרמה שכולנו היינו רוצים לראות, גם אצלנו וגם אצל אחרים.

אבל צריך לזכור זאת טוב - אנחנו לא טייסים ושלא נשלה את עצמנו. (בהסתייגות כמובן מהטייסים בעלי רישיון טייס אמיתי).

זה ראוי ומבורך שמי שמעוניין בכך יעבור קורס IFS, ויכיר מהבסיס את כל החומר הנדרש. טייס שרוצה להכיר לעומק נהלים של חברות מסחריות ולעבור סולם דרגות וקידום, בבקשה שיצטרף לאחת מכמה VA מצויינים שיש לנו.

אבל הנהגת מערכת הכשרה/דרגות רוחבית ומחייבת לכלל המשתמשים היא טעות חמורה.

פורסם
ברוכי אחרי שהלכנו סחור סחור בו נלך רגע לתאוריה.

החל מרגע זה כל סמכות ביצועית בווטסים נמצאת בידיים שלך , איך אתה מעשית אוכף את הדברים הבאים:

1. חבר חדש נרשם ל ווטסים- איך מונעים מימנו להגיש תוכנית טיסת IFR שהוא יודע רק VFR

2. אותו חבר מסעיף 1 מועניין להגיש בקשת IFR - מן הסתם הוא צריך לקבל את ההרשאה הזאת- איך הבצעים בקרת אייכות בהנחה שיש קורס שהוא הפנים את כל מה שלמד בנושא ה IFR?

מה שהצעתי כבר בעבר: כדי באמת לא לעשות מהרשת כולה מועדון אקסלוסיבי:

מצד אחד, להמשיך לאפשר טיסה חופשית למי שירצה.

מצד שני, כן לקיים מערכת של דרגות דרך האירגונים הנלווים: בתי ספר לטיסה, חברות VA וכדומה. כך שתהיה אינטרקציה ביניהם: למשל: עבור חברה המתמחה בטיסות פנים במטוסים קלים יידרש ידע בסיסי. עבור חברה פנים ארצית - ידע המקביל לקורס מסחרי + מכשירים. לחברות VA המפעילות קווי תעופה בינלאומיים - קורס ALTP.

לזה קוראים : AS REAL AS IT GET

וזה בלי לפגוע או להגביל את מי שסתם בא לטוס וליהנות מהתחביב - מקובל בהחלט.

אפילו לא חייבים לקבוע כללים נוקשים שכדי להגיע לחברה X חייבים לעבור קורס Y.

פשוט לבנות מערכת שאלונים ומבחני קבלה כאלו שיפנו את הנכשלים לקורסים רלוונטיים -לאחר שנוכחו בעצמם שחסר להם ידע נדרש.

כל זה עוד אפשר להתחיל לנסות ליישם עוד לפני שפונים בכלל ל BOG או לVATSIM הכללית.

(שגם על זה יש מה לדבר).

מה שאתה אומר שקול מבחינתי לעובדה שכל חברות הדלק יחליטו שבגלל התחממות גלובלית הן מפסיקות למכור דלק.

יש מונח בעסקים שנקר התנהגות שוק או פרופיל התנהגות שוק:

יש בעולמנו כמה מאות של חברות וירטואליות- הקונפסט קיבל צורה בשנים האחרונים עם סטנדרטים מסויימים- מנהל חברה וירטואלית שיחליט ליישם את מה שאתה מציע יאבד חברים ופעילות- ואךף מנהל חברה וירטואלית לא יצליח לשכנע את עמיתיו המתחרים לכזה מהלך בעולם העסקים זה לדעתי אפילו לא חוקי זה משול ליצירת קרטל- אם ספקית אינטרנט תפנה למתחרות שלה במטרה לאחד לעלות מחירים כדי לסחוט את השוק- זאת עבירה על החוק.

כאן אין חוקים אבל מצד שני יש אלטרנטיבות : אם אלעל וירטואל תחליט להנהיג מדיניות נוקשה של בחינות יש בצד השני את שחקים ועיט ומעבר לים עוד המון חברות.

לעומת זאת את המשקל היותר כבד בקביעת סטנדרטים נותנות הרשתות ואם הם יחליטו להוביל קו מסויים יש סיכוי שהחברות הוירטואליות יקבלו את זה אבל ב VATSIM אף אחד לא יסכים לכזה מהלך א. גם כי יש אלטרנטיבה- רשתות אחרות ו ב. אף אחד לא רוצה להפוך את זה למועדון חברים סגור

וג.- כל שאר הסיבות שרן ויובל כתבו

יהיה מעניין מאוד כמו שבקשי כתב אם תשאל את זה בפורום הבינלאומיים של VATSIM ולראות איזו תשובה תקבל.

אגב ברגע שקובעים סטנדרט מסויים והוא הופך לנורמה בטח של מה שנים קל מאוד להוריד את הרף אבל קשה מאוד לעלות - ואחת הדוגמאות מהסביבה שלנו אלה המתחרים שלנו ברשת השכנה שפועלים על ברף סטנדט מאוד נמוך בהכשרת פקחים - דבר שמקשה אחר כך העלאה שלו ללא ריקושטים מהקהילה .

פורסם

"טעות חמורה"

"מנהל VA שינסה דרך כזו יאבד חברים"

מאיפה אתם כלכך בטוחים בכל זה אם אף פעם עוד לא ניסיתם?

איזה טעות חמורה יש בהעלאת הרמה המקצועית של חברים?

על מה מבוסס החשש הזה שלכם?

קל מאוד לפסול רעיון לפני שמישהו בכלל ניסה אותו.

יש כאן וויתור מראש ושאיפה לבינוניות מינוס.

אם זה הכיוון לפחות בואו ולא נתהדר בתארים מפוצצים של חטיבה מקצועית בלה בלה בלה.

כי אם זה הכיוון - זה רחוק מאוד מלהיות משהו מקצועי או שואף למקצוענות.

פורסם

אוקיי, זה לא יעבוד.

דיברנו על זה פעם, זה רעיון יפה מקצועי אבל תכ'לס זה לא יעבוד.

באל על וירטואל פעם המבחנים היו נוקשים ובשביל לדוגמא להטיס 742 היית צריך לצבור הרבה מאוד שעות, לעבור דרך 200 מטוסים ודרגות אחרות וזה לא עבד....

עזוב עכשיו את הססנה והכל.

מגיע אדם לאל על וירטואל מטיס 767. פעם היו מתחילים מ737 עד שהיו צוברים 100 שעות טיסה עד שאתה מקבל את הדרגה ל767.

מה תכ'לס קורה ? אותו אדם לא יכול/היה צריך ללמוד מטוס חדש רק בשביל 100 שעות מסכנות = מאבד את הכיף שלו בטיסה.

המטרה שלנו זה להנות ולשלב מקצועיות על הדרך, אולי אתה משלב פה מקצועיות ברמה גבוהה אבל אותו אדם לא נהנה וילך לחברה X ששם מציעים לו דברים אחרים.

פעם (אפילו יש קצת שאריות של זה היום) המבחנים היו ברמה עצומה ואני לא מגזים (יעידו על זה חברים וותיקים פה), היינו אולי במעין מונפול ככה שלא הפסדנו הרבה, היום אף אחד לא יכול להרשות לעצמו דבר כזה כאשר יש VA כמו עיט או לא יודע מי בצד השני.

בקיצור מה שאני מנסה להגיד - זה לא יעבוד וחבל על אותה VA.

המטרה פה זה גם לשלב מקצועיות ולמידה עם הנאה.

היום אותו אדם יכול לבוא ולעשות מבחן ישר על 767 בלי 737 ובלי בלגאן ובלי 80 מבחנים בIFS או בעיט או בשחקים עד שהוא יוכל להטיס מטוס גדול (לא משנה אם זה בעיט שחקים או אל על).

פורסם

ברוכי, מצחיק שאתה מדבר על לפסול.

אתה כל הזמן פוסל את אותם אנשים שפה בשביל הכיף, זה תחביב, לכל בנאדם יש רמה אחרת שהוא לוקח את התחביב שלו ברצינות. אתה עוקץ על ימין ועל שמאל אנשים בפורום בצורה שלא רק שלא גורמת להם ללכת בדרך שאתה חושב נכונה אלא גורמת לאנשים להרגיש נפגעים עד כדי כך שהם לא ישתפו יותר בפורום שום דבר ולא ילמדו כלום מבקורת בונה אמיתית.

בינתיים, תמשיך להטיף במקום שלא מועיל לכלום אמרתי לך איפה באמת אפשר להשפיע

פורסם
אוקיי, זה לא יעבוד.

דיברנו על זה פעם, זה רעיון יפה מקצועי אבל תכ'לס זה לא יעבוד.

באל על וירטואל פעם המבחנים היו נוקשים ובשביל לדוגמא להטיס 742 היית צריך לצבור הרבה מאוד שעות, לעבור דרך 200 מטוסים ודרגות אחרות וזה לא עבד....

עזוב עכשיו את הססנה והכל.

מגיע אדם לאל על וירטואל מטיס 767. פעם היו מתחילים מ737 עד שהיו צוברים 100 שעות טיסה עד שאתה מקבל את הדרגה ל767.

מה תכ'לס קורה ? אותו אדם לא יכול/היה צריך ללמוד מטוס חדש רק בשביל 100 שעות מסכנות = מאבד את הכיף שלו בטיסה.

המטרה שלנו זה להנות ולשלב מקצועיות על הדרך, אולי אתה משלב פה מקצועיות ברמה גבוהה אבל אותו אדם לא נהנה וילך לחברה X ששם מציעים לו דברים אחרים.

פעם (אפילו יש קצת שאריות של זה היום) המבחנים היו ברמה עצומה ואני לא מגזים (יעידו על זה חברים וותיקים פה), היינו אולי במעין מונפול ככה שלא הפסדנו הרבה, היום אף אחד לא יכול להרשות לעצמו דבר כזה כאשר יש VA כמו עיט או לא יודע מי בצד השני.

בקיצור מה שאני מנסה להגיד - זה לא יעבוד וחבל על אותה VA.

המטרה פה זה גם לשלב מקצועיות ולמידה עם הנאה.

היום אותו אדם יכול לבוא ולעשות מבחן ישר על 767 בלי 737 ובלי בלגאן ובלי 80 מבחנים בIFS או בעיט או בשחקים עד שהוא יוכל להטיס מטוס גדול (לא משנה אם זה בעיט שחקים או אל על).

היי אלמוג, פה אני טיפה חולק :)

אני לא רואה צורך בלטוס על 737 לפני 767 כי 737 יותר קטן? מבחינתי 100 שעות על 737 ועוד 100 שעות על 767 שוות בדיוק לנסיון של 200 שעות על 767

רוצים הדרגתיות?, תשתמשו במבחני תאוריה או מטוסים שמטיסים עם הידיים

פורסם
"טעות חמורה"

"מנהל VA שינסה דרך כזו יאבד חברים"

מאיפה אתם כלכך בטוחים בכל זה אם אף פעם עוד לא ניסיתם?

איזה טעות חמורה יש בהעלאת הרמה המקצועית של חברים?

על מה מבוסס החשש הזה שלכם?

קל מאוד לפסול רעיון לפני שמישהו בכלל ניסה אותו.

יש כאן וויתור מראש ושאיפה לבינוניות מינוס.

אם זה הכיוון לפחות בואו ולא נתהדר בתארים מפוצצים של חטיבה מקצועית בלה בלה בלה.

כי אם זה הכיוון - זה רחוק מאוד מלהיות משהו מקצועי או שואף למקצוענות.

למה לא להתהדר בתארים? רק לחזור ולחדד לך את מהות החטיבה, מטרת VATIL היא לספק שירותי פיקוח. נקודה.

את זה היא עושה לטעמי בצורה הכי מקצועית שניתן, ממה שהספקתי לחוות, אולי הכי מקצועית שיש ברשת.

לגבי טיסה, זו אינה אחריות של VATIL, החטיבה יכולה לנסות ולהעביר מסר בנוגע להתמקצעות ומקצועיות בטיסה ואת זה היא עושה, לראייה, IFS ושת"פ אלעל.

לא ניתן להכריח טייסים ללמוד, זהו תחביב וכל אחד לוקח אותו למקום שאליו הוא רוצה להגיע.

ישנם חברים שישבו ולמדו כל בורג באוירון, ילמדו כל הליך וכל דבר שרק ניתן, לעומתם ישנם כאלה שיודעים להניע, לתת בגז ולשחק קצת עם GPS, כל עוד הם אינם מפריעים לי ולך לטוס במרחב הוירטואלי בביטחה, אין לי שום בעיה איתם, זו הבחירה שלהם.

יש לך לטעמי בעיה של תפיסה לגבי מהות החטיבה.

תחביב רבותי ,זה תחביב, ישנם כאלה שנסחפו איתו לכיוונים שונים, כל אחד והבחירה שלו.

כל עוד זה עושה לו כיף , אז זה מצויין.

אתה לא יכול להכריח אף אחד ללמוד. נקודה.

פורסם

אין דבר כזה שטייס מטיס מטוס כבד עם מחשב טיסה והוא לא יודע לטוס. הוא למד להפעיל את הסימולטור. למד איך לתפעל את המטוס. למד איך לנחות איך להסיע איך להמריא. יודע איך להתחבר ברשת. יודע איך להשיג סינרי של הארץ. חברה זה עשרות אם לא מאות רבות של שעות. אולי חסר לו קצת ידע 10 - 20 אחוז. את זה אפשר להשיג על ידי נסיון של טיסות ועזרה ועצות שאוספים במהלך הזמן.

נא להתחבר על מנת להגיב

You will be able to leave a comment after signing in



התחברות לאתר



×
×
  • יצירת חדש...