עבור לתוכן
Erez Savir

אני מחפש גישות מעניינות.

Recommended Posts

פורסם

אתה יכול ללכת לטוס ברוסיה ולנחש לפי 17 NDBs איפה המסלול כשבערך -5 בחוץ עם גשם ורוחות של 15 קשר. (בלילה)

צפון נורווגיה נראה נחמד, ENSV נראה קצת "שונה" לפי FSNAV עם loc offset...

הגישה ב BIIS גם נראית ממש מוזרה, עם LOC שלא קשור בכלל למסלול בהטייה של 80° מהציר מסלול.

פורסם
אתה יכול ללכת לטוס ברוסיה ולנחש לפי 17 NDBs איפה המסלול כשבערך -5 בחוץ עם גשם ורוחות של 15 קשר. (בלילה)

יותר נכון 20+ NDB'S ולא 17. כי הרוסים קמצנים ולא שמים VOR כל 30 דקות טיסה.

וכמו ששחר אמר יש את הונג-קונג הישן, אם זה לא מאתגר אותך אז תנסה בלילה.

פורסם
שווה להוריד את הסינרי של קאי טק, למרות שהוא סגור, ולתרגל גישת IGS ל13 במז"א כבד ורוחות צולבות.

בהנחה שעוד לא עשית את זה ארז 8)

אבשלום שנה אני מחפש סינרי יש לך משהו טוב?

פורסם
שווה להוריד את הסינרי של קאי טק, למרות שהוא סגור, ולתרגל גישת IGS ל13 במז"א כבד ורוחות צולבות.

בהנחה שעוד לא עשית את זה ארז 8)

אבשלום שנה אני מחפש סינרי יש לך משהו טוב?

הורדתי את הסינרי הראשון שמצאתי, הוא מספיק טוב לדעתי.

חפש בFlightSim.com את הקובץ vhhx4v1

נזכרתי בעוד גישה מעניינת- נחיתה עם F16 על נושאת מטוסים. ניתו להוריד ולמקם בכל מקום בעולם, ביחד עם מודל F16 מתאים. מהנה ביותר.

שבת שלום,

פורסם
בגוש המזרחי לא יישמו VOR עד פירוקו, למעט נתיבים בודדים לשדות בינלאומיים עיקריים. קיים כיסוי של מערכת חלופית שלהם- RSBN.
כי הרוסים קמצנים ולא שמים VOR כל 30 דקות טיסה.

By the way, many of those RSBN stations are obsolete these days.

RSBNs are principally VORs that are aligned to zero, their application for navigation is a little different though.

נא להתחבר על מנת להגיב

You will be able to leave a comment after signing in



התחברות לאתר


×
×
  • יצירת חדש...