אורח פורסם דצמבר 27, 2007 דיווח פורסם דצמבר 27, 2007 שלום רב, TFC ימשיכו במסעם בדרום אמריקה. אך עקב חוסר זמן, התדריך יעלה מעט יותר מאוחר. ברגע שהתדריך יעלה לאויר אני אעדכן אתכם כמובן. להית'
אורח פורסם דצמבר 27, 2007 דיווח פורסם דצמבר 27, 2007 תדריך קצר עלה. מי מחברי TFC שיכול לצוד דפיות ל SFAL, אשמח באם ישגר לי כדי שאוכל להכניס לתדריך. תודה, http://tfc.rwy12.com
אורח פורסם דצמבר 27, 2007 דיווח פורסם דצמבר 27, 2007 דפיות נורמליות לשדה הזה עוד לא מצאתי. הדבר היחידי שמצאתי שנותן מעט מידע על השדה הזה: http://www.fscharts.com/index.php?action=airport&airport=7639&mag=7.1&ndb=on&ils=on&vor=on&waypoints=on&atis=on&bw=on מוזר ביותר :roll:
danb2000 פורסם דצמבר 27, 2007 דיווח פורסם דצמבר 27, 2007 לא בטוח שזה השדה הראשי שלהם למרות שפורט סטנלי היא בירת הפולקלנד. יש שדה שנקרא מאונט פלזנט קוד: EGYP כ-30 מייל מערבית לסטנלי והוא מצוייד ב-VOR. יכול להיות שהוא ה"בינ"ל הראשי" שם (בגוגלה הוא נראה קצת יותר גדול מסטנלי) שווה בדיקה אולי יש לשדה הזה דפיות. מצטער אני עדיין בעבודה (ובכלל בספק לטיסה היום) ולכן אני לא יכול לג'פג'פ ולבדוק את זה. כמו כן יש כמה תוספי סינרי חינמיים לפולקלנד באווסים, תעשו חיפוש על FALKLANDS או בשמם הארגנטינאי: MALVINAS. טיסה נעימה ולהתראות (אולי :? )
אורח פורסם דצמבר 27, 2007 דיווח פורסם דצמבר 27, 2007 לא בטוח שזה השדה הראשי שלהם למרות שפורט סטנלי היא בירת הפולקלנד.יש שדה שנקרא מאונט פלזנט קוד: EGYP כ-30 מייל מערבית לסטנלי והוא מצוייד ב-VOR. יכול להיות שהוא ה"בינ"ל הראשי" שם (בגוגלה הוא נראה קצת יותר גדול מסטנלי) שווה בדיקה אולי יש לשדה הזה דפיות. מצטער אני עדיין בעבודה (ובכלל בספק לטיסה היום) ולכן אני לא יכול לג'פג'פ ולבדוק את זה. כמו כן יש כמה תוספי סינרי חינמיים לפולקלנד באווסים, תעשו חיפוש על FALKLANDS או בשמם הארגנטינאי: MALVINAS. טיסה נעימה ולהתראות (אולי :? ) גם השדה הזה לא מופיע ב JEPP :roll: לפחות הנתונים עליו ב FSCHART יותר מעודדים. http://www.fscharts.com/index.php?action=airport&airport=7638&mag=1.1&ndb=on&ils=on&vor=on&waypoints=on&atis=on&bw=on הנתיב כמעט אותו הנתיב, רק השדה שונה. לינקים לסינרים מ AVSIM למי שרוצה MESH http://library.avsim.net/download.php?DLID=50109 SRTM http://library.avsim.net/download.php?DLID=45366 שדות תעופה באטלנטי, אחד מהם הוא שדה היעד שלנו פורט סטנלי. ההורדה גדולה ואין לי מושג אם זה שווה את ההורדה http://library.avsim.net/download.php?DLID=82114
danb2000 פורסם דצמבר 27, 2007 דיווח פורסם דצמבר 27, 2007 עוד משהו (באדיבות גוגלה ) - אורך המסלול השמיש בסטנלי כ-800 מטר :!: :!: :!:
אורח פורסם דצמבר 27, 2007 דיווח פורסם דצמבר 27, 2007 עוד משהו (באדיבות גוגלה ) - אורך המסלול השמיש בסטנלי כ-800 מטר :!: :!: :!: לא היתי סגור על זה אם המידע שם ב ft או מטרים :roll: אם כך נשנה את היעד ל EGYP :roll: מתי TFC חוזרת לסיביליזציה הדרום אמריקה הזה התיש אותי :|
אורח פורסם דצמבר 27, 2007 דיווח פורסם דצמבר 27, 2007 אוקי, בדיחה חוזרת + התייעצות עם צוות ניהול TFC, הוחלטת על שינוי כללי ביעד. היעד החדש הוא SAVC - Gen Enrique Mosconi Int. תוכנית הטיסה SCCI ECA UW48 ASOPA ISELA SAVC גובה זוגי. דפיות : SAVC - http://tfc.rwy12.com/charts/SAVC.pfd
AaronDagan פורסם דצמבר 28, 2007 דיווח פורסם דצמבר 28, 2007 הצלחת לשגע אותי לגמרי............ לא טרחתי לקרוא את כל הטלנובלה למעלה, בדקתי את השדה SFAL ונראה לי נורמלי ל-737 . טסתי והייתי נורא בודד כי לא ראיתי וכו....... מקווה להשלים היום את המהלך של אמש, ומצטרף לאנחות מתי נחזור למקומות מיושבים ותרבותיים..... שבת שלום ובכל זאת תודות על ההשתדלות....גם זה משהו בימינו..... :mrgreen:
אורח פורסם דצמבר 28, 2007 דיווח פורסם דצמבר 28, 2007 הצלחת לשגע אותי לגמרי............ לא טרחתי לקרוא את כל הטלנובלה למעלה, בדקתי את השדה SFAL ונראה לי נורמלי ל-737 . טסתי והייתי נורא בודד כי לא ראיתי וכו....... מקווה להשלים היום את המהלך של אמש, ומצטרף לאנחות מתי נחזור למקומות מיושבים ותרבותיים..... שבת שלום ובכל זאת תודות על ההשתדלות....גם זה משהו בימינו..... :mrgreen: אני מתנצל על הבלאגן. האתר הראשי שאיתו אני בודק את השדות, לא מתפקד כבר כמה ימים. מעבר למידע על אורך ורוחב מסלול, הוא גם נותן תצלום של גוגלה וכך אפשר להבין לאן פנינו מועדות. במקרה הזה, גם לא היה אתר וגם לא דפיות ולאחר שלקחתי את עצמי לשדה הזה וגיליתי שהרצליה יותר רחב ממנו, ויתרתי מראש ובזריזות מצאתי בסיוע מיקי יעד חלופי. הפאשלה שלי, היתי צריך להעיר את תשומת ליבכם לשינוי כשהתחברנו על הקרקע. שוב קבלו את התנצלותי. עכשיו עולים חזרה צפונה לכיוון ברזיל ואז נתחיל לשבור את הראש איך מגיעים לאפריקה :roll: שבת שלום
AaronDagan פורסם דצמבר 30, 2007 דיווח פורסם דצמבר 30, 2007 הצלחת לשגע אותי לגמרי............ לא טרחתי לקרוא את כל הטלנובלה למעלה, בדקתי את השדה SFAL ונראה לי נורמלי ל-737 . טסתי והייתי נורא בודד כי לא ראיתי וכו....... מקווה להשלים היום את המהלך של אמש, ומצטרף לאנחות מתי נחזור למקומות מיושבים ותרבותיים..... שבת שלום ובכל זאת תודות על ההשתדלות....גם זה משהו בימינו..... :mrgreen: אני מתנצל על הבלאגן. האתר הראשי שאיתו אני בודק את השדות, לא מתפקד כבר כמה ימים. מעבר למידע על אורך ורוחב מסלול, הוא גם נותן תצלום של גוגלה וכך אפשר להבין לאן פנינו מועדות. במקרה הזה, גם לא היה אתר וגם לא דפיות ולאחר שלקחתי את עצמי לשדה הזה וגיליתי שהרצליה יותר רחב ממנו, ויתרתי מראש ובזריזות מצאתי בסיוע מיקי יעד חלופי. הפאשלה שלי, היתי צריך להעיר את תשומת ליבכם לשינוי כשהתחברנו על הקרקע. שוב קבלו את התנצלותי. עכשיו עולים חזרה צפונה לכיוון ברזיל ואז נתחיל לשבור את הראש איך מגיעים לאפריקה :roll: שבת שלום בקר טוב, שתי נקודות לסדר: 1. ההתנצלות התקבלה בהבנה ובתודה. 2. כפי שהבטחתי, בצעתי את הקטע המעודכן של יום חמישי למען ההיסטוריה. הפעם השתמשתי - לשם ניסוי ותהייה - בתוכנה FSMETAR הישנה , וההתרשמות שלי שקיבלתי מז"א "שונה" מהרגיל עם ASV6. היו רוחות עם משבים מטורפים ימינה ושמאלה כמעט לכל אורך הטיסה, וגם במהלך הנחיתה, עם סטייה שמאלה לקיזוז...היה כייף אמיתי. 3. לעניין חציית "הבריכה הגדולה" לאפריקה: יש לי כמה רעיונות שאני מגבש. עדכון בהמשך. שבוע טוב.
ha5mvo פורסם דצמבר 30, 2007 דיווח פורסם דצמבר 30, 2007 . לעניין חציית "הבריכה הגדולה" לאפריקה: יש לי כמה רעיונות שאני מגבש. עדכון בהמשך. Via Bermuda of course - how else ?
אורח פורסם דצמבר 30, 2007 דיווח פורסם דצמבר 30, 2007 . לעניין חציית "הבריכה הגדולה" לאפריקה: יש לי כמה רעיונות שאני מגבש. עדכון בהמשך. Via Bermuda of course - how else ? קל לעשות לג אחד של 1800NM, אבל לא במסגרת TFC. משתדלים לעשות לגים של עד 600NM, אחרת זה הופך לשעמומון גדול. הבעיה שאין יותר מידי איים בדרך שאפשר לנחות בהם :roll:
ha5mvo פורסם דצמבר 30, 2007 דיווח פורסם דצמבר 30, 2007 you're right of course. Won't catch me doing something that's longer than 800 miles either. Don't have the time and its just too boring. Just liked the sound of that combination..Air planes and Bermuda Besides, like you say, its not that you have too many options
אורח פורסם דצמבר 30, 2007 דיווח פורסם דצמבר 30, 2007 you're right of course.Won't catch me doing something that's longer than 800 miles either. Don't have the time and its just too boring. Just liked the sound of that combination..Air planes and Bermuda Besides, like you say, its not that you have too many options הכי קצר שמצאתי בינתיים זה מהשפיץ של ברזיל (לא זוכר את השם של החור) לליבריה. עוד לא בדקתי את גודל השדות, אבל הלג עדין 1500NM +-
ha5mvo פורסם דצמבר 30, 2007 דיווח פורסם דצמבר 30, 2007 Try SBFN to FHAW. The former has a 6000ft runway the latter is 10k long. You leg is still a thousand miles plus change but I can't see how you can do it any shorter without some aircraft carrier to accommodate your favourite 737
Shmulik Lin פורסם דצמבר 30, 2007 דיווח פורסם דצמבר 30, 2007 רן הדרך הכי קצרה מדרום אמריקה לאפריקה זה.... מרסיפה לדקר ,ביצעתי זאת עם אנייה פעם, 3 ימים ללא חוף שהוא מוזר...באניה!
AaronDagan פורסם דצמבר 30, 2007 דיווח פורסם דצמבר 30, 2007 you're right of course.Won't catch me doing something that's longer than 800 miles either. Don't have the time and its just too boring. Just liked the sound of that combination..Air planes and Bermuda Besides, like you say, its not that you have too many options הכי קצר שמצאתי בינתיים זה מהשפיץ של ברזיל (לא זוכר את השם של החור) לליבריה. עוד לא בדקתי את גודל השדות, אבל הלג עדין 1500NM +- שלום כולם, עשיתי קצת שיעורי בית ולהלן כמה מסקנות שלי: 1. אפשרות א - לטוס מ-RECIFE בברזיל (SBRF ) ישיר ל- FREETOWN בסיירה לאונה שזה בערך כ-1580 NM ללא חנייה. משהו כמו 3-4 שעות גג עם ציוד בינוני ומעלה. 2. אפשרות ב - לטוס מ-RECIFE מזרחה לאי ASCENSION, קוד שדה FHAW, בערך כ-1000 NM ומשם צפונה ל-FREETOWN גם כ-1000 NM . מאריך את הדרך. 3. אפשרות ג - לעלות צפונה מברזיל לכיוון פלורידה (מיאמי) ומשם מזרחה לסיירה לאונה. נראה לי שאפשרות א היא הסבירה יותר למרות אורך הטיסה. למי שלא רוצה או לא יכול להיות מקוון כל הטיסה, אפשר לטוס OFFLINE מרבית הטיסה עד לפני הנחיתה. לדעתי לא נותרו הרבה ברירות אם אנחנו רוצים להתחיל לחרוש את אפריקה. מה דעתכם? יש הצעות אחרות?
Shmulik Lin פורסם דצמבר 31, 2007 דיווח פורסם דצמבר 31, 2007 עקרונית אפשר להתחיל בליבריה או סנגל ולחשוב שכ א י ל ו......עשינו את הלג מעל הים....
mickey lip פורסם דצמבר 31, 2007 דיווח פורסם דצמבר 31, 2007 עקרונית אפשר להתחיל בליבריה או סנגל ולחשוב שכ א י ל ו......עשינו את הלג מעל הים.... יענו ישראבלוף
AaronDagan פורסם ינואר 1, 2008 דיווח פורסם ינואר 1, 2008 עקרונית אפשר להתחיל בליבריה או סנגל ולחשוב שכ א י ל ו......עשינו את הלג מעל הים.... יענו ישראבלוף חברים יקרים, שנת טיסות מוצלחת, אני משוכנע שלא שכחתם שאנחנו עוסקים בתעופה וירטואלית, ולכן האפשרות של "דילוג" על קטע ארוך (מיבשת אחת לשניה למי שלא מעוניין להקדיש לזה שעות....) בהחלט נראת לי. אני מודה שלא לקחתי אפשרות כזו בחשבון ולכן תודה למחכימים. ממתין להצבעת הרוב : FREETOWON או MONROVIA. לטעמי האישי: FREETOWN....
AaronDagan פורסם ינואר 1, 2008 דיווח פורסם ינואר 1, 2008 עקרונית אפשר להתחיל בליבריה או סנגל ולחשוב שכ א י ל ו......עשינו את הלג מעל הים.... יענו ישראבלוף חברים יקרים, שנת טיסות מוצלחת, אני משוכנע שלא שכחתם שאנחנו עוסקים בתעופה וירטואלית, ולכן האפשרות של "דילוג" על קטע ארוך (מיבשת אחת לשניה למי שלא מעוניין להקדיש לזה שעות....) בהחלט נראת לי. אני מודה שלא לקחתי אפשרות כזו בחשבון ולכן תודה למחכימים. ממתין להצבעת הרוב : FREETOWON או MONROVIA. לטעמי האישי: FREETOWN.... ועוד הערה שרציתי להוסיף: תמיד קיימת האפשרות של הרצת הסימולטור X2 או X4 או X8 וכן הלאה, במיוחד מכיוון שלא צפוי פיקוח בנתיב (למעט אולי ברזיל ביציאה, גם בספק). קטע של 1500 NM בהרצה של X4 יכול לקחת משהו כמו - גג - חצי שעה עד 45 דקות....סביל בהחלט. אז לכל המקפידים במצוות, או לכל הכופרים בעיקר, אני בעד חציית ה"בריכה הגדולה" בטיסה.
mickey lip פורסם ינואר 1, 2008 דיווח פורסם ינואר 1, 2008 עקרונית אפשר להתחיל בליבריה או סנגל ולחשוב שכ א י ל ו......עשינו את הלג מעל הים.... יענו ישראבלוף חברים יקרים, שנת טיסות מוצלחת, אני משוכנע שלא שכחתם שאנחנו עוסקים בתעופה וירטואלית, ולכן האפשרות של "דילוג" על קטע ארוך (מיבשת אחת לשניה למי שלא מעוניין להקדיש לזה שעות....) בהחלט נראת לי. אני מודה שלא לקחתי אפשרות כזו בחשבון ולכן תודה למחכימים. ממתין להצבעת הרוב : FREETOWON או MONROVIA. לטעמי האישי: FREETOWN.... ועוד הערה שרציתי להוסיף: תמיד קיימת האפשרות של הרצת הסימולטור X2 או X4 או X8 וכן הלאה, במיוחד מכיוון שלא צפוי פיקוח בנתיב (למעט אולי ברזיל ביציאה, גם בספק). קטע של 1500 NM בהרצה של X4 יכול לקחת משהו כמו - גג - חצי שעה עד 45 דקות....סביל בהחלט. אז לכל המקפידים במצוות, או לכל הכופרים בעיקר, אני בעד חציית ה"בריכה הגדולה" בטיסה. רק בטיסה ועד שיתייבש לכם הישבן מכסימום אפשר לעשות מנגל בדרך :wink:
E.Z פורסם ינואר 1, 2008 דיווח פורסם ינואר 1, 2008 כיוון שטיסות ארוכות כאלה הן לא בשיגרה של TFC אין בעיה פעם אחת להרביץ לג כזה הפעם האחרונה שהיו לנו כאלה לגים היה בפסיפיק בין הייתר בדרך לפגו לפגו 3 וחצי שעות מעל הים וזה היה לפני יותר משנה- אין לי בעיה עם לג כזה בזמן אמת- פעם אחת בהחלט לא יזיק
danb2000 פורסם ינואר 1, 2008 דיווח פורסם ינואר 1, 2008 דעתי הצנועה (וגם ה"פתק" שלי אם מדובר על הצבעה): אין לי בעיה עקרונית עם הרצת הסימולטור X2 ו/או דילוג ישירות לאפריקה (כאילו.... ישראבלוף וכו'.....), גם אם זה יפגע בעיקרון הראליסטיות הקדוש :!: אבל.... אני בעד הלג הזה: SBRF-FHAW למה??? כי בשבילי הערך המוסף של TFC (מעבר לחברותא כמובן ) הוא הטיסות לכל מיני חורים נידחים ושדות מעניינים / מאתגרים, שבטיסות ה"רגילות" ממש לא יוצא להגיע אליהם. FHAW הוא בהחלט יעד שכזה :!: אין לי בעיה לרוץ X8 מעל הים עד לשם אבל מאד הייתי שמח לסמן "וי" על הפיזדילוך הזה