עבור לתוכן
Barak

האירוע השבועי חוזר - FFF השבת 19.1.08 21-23 - עדכון בעמ' 2

Recommended Posts

פורסם
21-23 :oops:

חשבתי שאלו תאריכים נוספים :lol:

אני חייב להפסיק עם המבחנים...

תודה!

אין על מה. תמיד טענתי שמבחנים זה רע! :lol:

ומההודעה שלי הוא מתעלם :x :x :x

אל דאגה קניספל, הגלגל הוא עגול, לא משנה לאן תברח בסוף יחזור לך הכל :roll: :roll: :wink:

פורסם
בר התכוון לבקש שתפעיל את ה-ACARS CPDLC תחת הכינוי LLLL

כי LLBG יהיה תפוס על ידי :mrgreen: .

חפשו לכם פקידה אחרת :D

פורסם
בר התכוון לבקש שתפעיל את ה-ACARS CPDLC תחת הכינוי LLLL

כי LLBG יהיה תפוס על ידי :mrgreen: .

חפשו לכם פקידה אחרת :D

זה לא קטע של פקידה זה קטע של עבודה :)

פורסם

העבודה שלי היא, לסדר את הירוקים מחוץ למעלגלים האדומים ולעשות שורה יפה

לכיוון המשולש הזה באמצע הסקטור עם מרחק של כ 3-5 ס"מ אחד מהשני :mrgreen:

פורסם
העבודה שלי היא, לסדר את הירוקים מחוץ למעלגלים האדומים ולעשות שורה יפה

לכיוון המשולש הזה באמצע הסקטור עם מרחק של כ 3-5 ס"מ אחד מהשני :mrgreen:

שמע כדי שניהיה קרובים למציאות לא אז יאללה

פורסם

אין שום סיבה להפעלת CPDLC על ידי תל אביב.

מהבחינה של ב"ג הדבר היחיד שאפשר לעשות עם CPDLC זה קלירנסים, אתם לא יכולים לתת למטוס אחד הודעה בACARS ולמטוס השני לדבר בVOICE, זה לא עובד ככה, זה לא עמדת OCA שאפשר לעשות את הדברים האלה, זאת עמדת מכ"ם.

פורסם

היה אחלה של ערב.

טיסה רגועה וקצרה מרמת דוד-בן גוריון על הF16 הפכה לזה שרן שולח אותי לטיזינאבי אי שם צפונית לאילת בגובה 18000 ללוות את מיקי שלא משלם מיסים או משהו כזה, את הסיבה לא ממש הבנתי, אני רק מבצע פקודות :lol:

מיקי - מצטער על ה"באז" הקרוב, אל תקח את זה קשה :wink:

מעל ירושלים מיקי מאבד מנוע ונכנס לנחיתת חירום על 26, ואני מסיים את הליווי, אלמוג מחזיק אותי 6000 מעל BGN ובינתיים אוזל לי הדלק.

עומרי בתל נוף מסכים לקבל אותי והטיסה שלי נגמרת שם...

תודה לכולכם על הפיקוח הנהדר :)

פורסם

הSB הראה אותך כF15 8)

עבר די הרבה זמן מאז שנהנהתי מטיסה כ"כ כמו הטיסה הזה, ד"א התנסתי בקולסין חדש : CDC(תאמת אחרה"צ עשיתי את אותה טיסה אבל במציאות).

פורסם
הSB הראה אותך כF15 8)

כן, מיקי טען אותו דבר. מוזר..

זה בעיה בקינפוג אצלי? (טסתי עם הF16 החינמי המוכר לכולם..)

זה בעיה שטסים עם SB ולא FSINN 8)

חוץ מזה שים לב שהתחברת לSB כF16 ולא F15, ואם אתה בFSINN אז שמילאת תוכנית טיסה על F16 ולא F15...

פורסם

אחלה אירוע.

החלטתי הפעם להיות צופה והסתכלתי כל האירוע דרך ה-VRC.

תודה רבה לניסים שעזר לי לסדר את התכונה הזאת ולשמוע פיקוח רק ב-10 דק' האחרונות.

רוצים עוד אירועים כמו אלה! :P

פורסם

היה נחמד מאוד חברים.

טוב שיש ארוע כזה מדי פעם כדי להוריד חלודה - והצטברה הרבה אצלי, בעיקר בתחום שמירת הגובה. יטופל עד לאירוע הבא עם הרבה WB40 ושעות סימולטור במקום שעות לימודים למבחנים לא מועילים :mrgreen:

שבוע טוב!

פורסם

היה נחמד !!!

היתה תנועה אבל בהחלט היה אפשר יותר...

יש כמה חברה שעולים אותי במהלך השבוע כך שניתן בהחלט לראות את מגמת השיפור שלהם מיום ליום.

סוד ההצלחה זה אימונים שמשלבים כייף.

היום אני מעריך שלא יהיה מגדל - לפחות ממני (בר אתה מוזמן למצוא לך משגיח לשמור על הרצף) :lol:

יום ראשון יש ארץ נהדרת ויש קושי לא לראות את זה...

ככה זה נראה ב service info שבע עשרה דקות אחרי תחילת הארוע....

יש לאן לשאוף.... :lol:

11vk3.th.jpg

פורסם

טיסת VIP מנתב"ג לראש פינה. האיש היה צריך להגיע בדחיפות לטבריה.

כולל מטען גדול שמילא את כל הקבינה מאחורה.

PILATUS PC12 ANPHIBIAN.

התכנון היה באישור הבקרה, לבצע נחיתה על המים בכנרת ולהוריד את האיש הנכבד במעגן ספינות התיירות של הערסים עם המוזיקה.

אם לא ייאשרו, האיש הנכבד יאלץ להמשיך איתי עד ל ר"פ ולחזור, מה לעשות בלימוזינה חבוטה.

מכין FP, מכין מטוס מחשב בקפידה דלק נדרש כדי שיהיה מקום לעוד כמה ארגזים, מנסה להתחבר לרשת, במשך כחצי שעה נלחם ב ZONE ALARM שחוסם את FSINN, בסוף פיטרתי אותו, מכין תדרי קשר (ובזכותכם, שאיישתם את רב העמדות הכנתי את כל התדרים בשני מכשירי הקשר כולל STANDBY בכל מכשיר לצורך העברה מהירה וחלקה) מקבל מרשה מבר (DELIVERY), מקבל הסעה מערן (קרקע), מסיע בזריזות לנ. המתנה 03. עוצר, מכין שעון מכין מפה, בדיקות לפני המראה, עובר לתדר של ניסים (מגדל) מבקש רשות להתיישר ואז....בום. אפילה גמורה.

אתמול היה מוצ"ש בCHECKLIST של PILATUS PC12 AMPHIBIAN לא כתוב להעביר שעון שבת מSTANDBY ל OFF. ולכן לא בוצע... :(

בקיצור, הלכה עוד רבע שעה עד שהכל התארגן מחדש.

בסוף נשארתי תחת בקרה עד ארגמן בערך כשרן (תל אביב קונטרול) הודיע שהוא פורש.

מה שנקרא: "חצי תאוותו בידו"...

תמונות בקרוב בSCREENSHOTS, כשיהיה זמן... אם בכלל...

19012008234541106ab3.jpg

פורסם
נראית לי הזדמנות מצוינת לחנוך את cycle 0108 וגם לנער את החלודה ממני.

אולי הילדה תצטרף אלי בשלב מסוים (יש תוסף של סל-קל לקוקפיט של ה- Level-D? :roll: )

את ההגאים היא כבר ראתה, הקטע שהיא עדיין לא מצליחה לגעת בשתי הידיות של היוק ביחד, שלא נדבר על להגיע לפדלים :lol:

קיצר עם החלודה שיש עלי נראה לי שאני צריך להתחיל לתכנן את הטיסה כבר מעכשיו ולעשות חזרות על נדב"ר, שמעתי שיש את ניסים הכוכב העולה במגדל, לא בא לי להסתבך אתו ובטח לא עם פינקלס :mrgreen:

אצלי הכל התחיל בכוונות טובות, היה רצוף הכנות ונגמר בבלת"מ שהיה חצי צפוי...

התחלתי הכנות באמת יומיים מראש:

1. IFR או VFR? החלטה על בדיקת מערכות כוללת בטיסה בינלאומית עם ה- Level-D

2. עדכון גרסת FSBuild ובניית DB חדש לפי AIRAC עדכני. היתה בעיה שהייתי צריך להתגבר עליה, כי ה- FSB זורק תוכניות טיסה למיקומים שחלקם סטנדרטיים. מכיוון שאני מריץ אותה על מחשב אחר מה- FSX הייתי צריך להגדיר שיתופים ברשת ולהעביר חלק מתוכניות הטיסה ידנית לספריה הנכונה שבה הן צריכות להיות כדי שאפשר יהיה להשתמש בהן (כמו למשל כדי שה- FMC של ה- 763 ימצא אותה מיד).

3. בחירת יעד ותכנון נתיב (בחרתי מנתב"ג לונציה, סינרי מדהים שיש ל- FSX)

4. עדכון גרסאות ל- ASX ול- AGX. בהתחלה השתמשתי ב- ASX ממחשב מרוחק דרך ה- simconnect ואת הטקסטורות של ה- Active Graphics X טענתי ממחשב מקומי. בהכנות עכשיו גיליתי שאחרי שטוענים ל- ASX את נתיב הטיסה ומעבדים את נתוני מזג האויר לאורכו, ניתן לטעון דרך ה- AGX טקסטורות משתנות בתלות מזג האויר! העניין שכדי לבצע זאת גם ה- AGX צריכה להיות מותקנת על המחשב המרוחק ולעבוד דרך ה- simconnect. נעזרתי קצת בפורום התמיכה שלהם ביום שישי, והעניין סודר.

5. קינפוג מחדש של היוק - ביטלתי את כל הקונפיגורציה המעורבת (חצי דרך ה- FS וחצי דרך ה- FSUIPC), הגדרתי בסימולטור disable joystick והגדרתי וכיילתי הכל רק דרך ה- FSUIPC לפי המדריך שבאתר של פיטר, כולל פקודות ספציפיות רק ל- Level-D.

6. הרצה ברשת של כל המערכת כולל עדכוני מז"א וטקסטורות משתנות כאשר ה- FSINN וקונפיגורצית הקשר עובדת ממחשב מרוחק (אותו מחשב שה- ASX נמצא עליו). מאד נוח לקנפג את ה-PTT דרך ה- FSUIPC , ה-FSINN מזהה את הלחיצות גם ממחשב מרוחק.

7. עדכון AIRAC ו- TP ב- Level-D, עריכה מחדש של מסמך ה- Normal Procedures שכתבתי ל- 763, היו דרושים עדכונים קלים להתאמה מלאה למודל ה- FSX. (עדיין דרש מעבר על כל המסמך...)

8. שינון הדפיות של LIPZ, שלא יהיו פאדיחות...

ואז הגיע מוצאי שבת והכל תיקתק - תכננתי נתיב ב- FSB, הכנסתי דלק ומטען דרך הקונפיגורטור של LDS, טענתי ASX עם הנתיב וטקסטורות משתנות מה - AGX, חניתי ב- D8 קר וחשוך, התחברתי לרשת ושלחתי תכנית, הכנתי את הקוקפיט עד לקטע של כיוון הרדיו ובקשת מרשה, הקשבתי ל- ATIS, רשמתי information ALPHA,

ואז....

התינוקת פרצה בצרחות שאשתי לא התגברה עליהן לבד, נקראתי לדגל, והסיפור נמשך בערך שעה שהיא סירבה בכל תוקף להרדם... כדי לברוח קצת מהבכי נסעתי לבית מרקחת להביא לה כמה דברים, חזרתי והיא עוד בוכה, מסכנה היתה כ"כ עייפה שלא הצליחה להירדם. בסוף היא נרדמה בחצות וחצי, ואני נפלתי מת למיטה. :sleeping:

נא להתחבר על מנת להגיב

You will be able to leave a comment after signing in



התחברות לאתר



×
×
  • יצירת חדש...