עבור לתוכן

ערן 339

חבר חטיבה
  • הודעות פעילות

    942
  • הצטרפות

  • ביקור לאחרון

מבקרים אחרונים

הצגת המבקרים בפרופילך מנוטרלת, ולא ניתן לראות מי ביקר לאחרונה בפרופיל שלך.

ערן 339's Achievements

Newbie

Newbie (1/14)

0

מוניטין

  1. שלום לכולם אני ראש מטה החיל החדש אני שמח שיש היענות לעניין, חשוב שתישמר בכדי שנוכל להקים אותו מחדש. החיל הנוכחי ישתמש בעיקר בתשתית והיסודות הנהדרים שהחיל הקודם יצר ועשה ויפיק לקחים (כמו השרשור הזה עוד בשלבי ההקמה הראשוניים) לסיבות שגרמו לנפילת החיל הקודם. אנחנו צריכים אותכם בכדי לפתח את הנושא, חשוב שההיענות תישמר צפו לשמוע מאיתנו בהמשך ובמלוא העוצמה. המשיכו להגיב לשרשור. שבוע טוב.
  2. דולב אחי, לאט לאט. לפני שנותנים אות קריאה צריך בסיס איתן מאוד, שבו הכל כתוב בנהלים מפורטים, מסוכם עם רשת VATSIM, ומתואם מול כל הארגונים הוירטואליים לכך. תשתית כזאת ניתן לשחזר בפרק זמן של שבועות ספורים בעקבות שהיא כבר הייתה, ואף יציבה. אך צריך לעשות את הכל, צעד צעד. לא להיחפז, לבדוק התעניינות, סקרים, אנשים, מדריכים, והרבה נהלים - זאת הדרך שבה הצלחנו להרים את הפרוייקט. הנעלם הלא פתור היה התעניינות, אבל אולי כעת יש, ויש הרבה דרכים לברר זאת. בקשר לטייסת מנהלה, אחרי שתקבע ותחלץ הכל גם בעזרתי, ותנער את האבק מכל המסמכים והנהלים שנכתבו, תוכל לכתוב יעדים ומטרות שהן הבסיס להקמת כל פרוייקט, לחדש את התיאום מול הגורמים הרלוונטים (הרבים), ואז להתחיל בגיוס, הדרכה, ודחיפה לפרוייקט שיתחיל לצבור תאוצה. דווקא לטייסת מנהלה אשר משתמשת בחופית, כתבתי שורה של מדריכים שמהווים פרק הדרכה די משמעותי עליה, ובעצם די מספקים אירגון מתחיל. המשך במסנג'ר.
  3. שלום בעבר הפרוייקט היה בשלבי הקמה מאוד מתקדמים, ובעצם הסתיים. הרבה מסמכים הוכנו, אפילו החל פיתוח של תוכנה לניהול משאבים בחיל. AFCAD פותח לנבטים ולחצרים היה באמצע פתוח. אני לא המשכתי בפרוייקט, וכך גם שאר משתתפיו. הסיבה הייתה בעיקר חוסר התעניינות. לאחר פרסום הודעת גיוס לטייסות, בודדים הגיעו. בנוסף, הוכן על ידי מדריך מקיף לחופית, וישנו מדריך על טיסות מבנה באופי קרבי של עופר בן-פרץ. עוד מדריכים הוכנו ע"י שאר המקימים, אך כפי שציינתי, למרות הכל, פרוייקט זה לא תפס. אני יותר מאשמח אם הפרוייקט יצא לפועל בשנית אך עם ביקוש. למתן עזרה, תוכל לפנות אליי במסנג'ר ואתן לך את עשרות המסמכים שנכתבו. ערן.
  4. יש יום הולדת לסבא שלי, לכן לא אוכל להגיע. באמת מצטער, הרבה כל הכבוד לכל התותחים מהצוות שעומלים אין ספור למען IFS.
  5. איחור, מצטער. מזל טוב לתותחים המחזוריים!
  6. תודה על ההארה, טעות זו נבעה מבלבול. יתוקן בגרסה הבאה. תודה לכולם.
  7. ברצוני לפרסם מאגר הדרכה אשר נבנה על מודלdreemfleet ל-BEECHCRAFT A36, ובשמו בחיל האויר 'חופית'. המאגר כולל מספר מדריכים מורחבים, וביניהם כל הבד"חים הדרושים וטכניקות טיסה בשימוש טייסת תעופה קלה בחיל אויר וירטואלי. התחלתי בעבודה עליו מלפני מספר חודשים, וסיימתי כעבור חודשיים. בעקבות היענות מועטה בטייסת תעופה קלה החלטתי לפרסם את המדריכים הללו בתקווה שהוא ידרבן אנשים נוספים להצטרף לפרוייקט וירטואלי זה, אך גם בכדי לשחרר את פרי עמלי לקהילה. המודל הינו לסימולטור בגרסת 2004, אשר לו מודל טיסה ריאליסטי יחסית, ופאנל מקצועי. הוא גם מתייחס לטיסות מבנה וטכניקות טיסה מבצעיות. במציאות, מטוסים אלו שייכים לטייסת 135 ומבצעים את רוב הסיורים בגזרות הפחות חמות שבגבולות ארצנו, כדוגמת כיסוי מתמיד של גבולינו עם מצריים. *כמובן שאסור בתכלית האיסור לשייך כל קשר בין מדריכים אלו למדריכים המיועדים לטיסה אמיתית.* --------------------------------------------- חופית - מגבלות: http://www.4shared.com/file/57329697/16ca8e83/-__.html חופית - בד"ח רגיל: http://www.4shared.com/file/57329696/61 ... nline.html חופית - בד"ח חירום: http://www.4shared.com/file/57329695/f8 ... nline.html חופית - הרחבה בד"ח רגיל - בדיוק חיצוניות: http://www.4shared.com/file/57329694/8f ... nline.html חופית - שינוי מתארי טיסה באופן זריז ומהיררר: http://www.4shared.com/file/57329693/11a74a9a/__-.html חופית - ייחוס אופק חיצוני בטיסההה: http://www.4shared.com/file/57329690/88 ... ____-.html חופית - טיסה איטיתתת: http://www.4shared.com/file/57329692/66 ... -__-_.html חופית - חיסכון בצריכת דלקקק: http://www.4shared.com/file/57329691/ff ... nline.html חופית - טיסת מבנה - מבצעייי: http://www.4shared.com/file/57329689/e8 ... nline.html --------------------------------------- http://www.siz.co.il/up.php?file=mntctkezzxny.bmp שאר המסמכים הם יישארו ככל הנראה בתחום טייסת תעופה קלה, כגון מפת פיטרולים בגבולות וירטואליים שונים.
  8. גבירותי ורבותיי, אירוע נדיר במחוזותינו עליתי לפקח ונתחיל בשמירת כשירות עם הורדת העומס בפעילויות שונות היום 2100-2300 מגדל ב"ג וירטואלי עולה לפקח. כרגע גם ניקוסיה מנצח על המרחב שלו וישמח לקבל אותכם ביציאה וכניסה למים החוקיים של הארץ בנוסף בר לוי מנצח על הקרקע ויש כיסוי יפה. כל המטוסים מכל המינים מוזמנים לערב מהנה, זה בדוק, נ-ק-ו-ד-ה. (ערבוב פירסומות כתוצאה מיותר מדי טרופית) לאחר החפירות, בקיצור, בואו!
  9. תומר, גבר, הרבה הרבה מזל טוב! :new-bday:
  10. מבטיח שבכניסה לארץ, תקבלו ליווי יפה וצמוד של ח"א וירטואלי .
  11. הרבה מזל טוב איתי! גבר! הרבה בהצלחה בהמשך!
  12. מטוס סילון קל בהרבה ללמידה והטסה מאשר כל פרופלור (בוכנה או טורבופרופ). החל מהתנהגות באוויר (העדר מוחלט של כל התופעות הנלוות לפרופלור), וכלה במספר הפעולות והבדיקות שיש לבצע. אני לא מבין למה כשמאמנים\מלמדים צוערים בטיסה במטוס סילון (כל מטוסי הקרב של חיה"א לצורך העניין) משתמשים או רוצים להשתמש במטוס טורבופרופ, אין כאן שום היגיון. אני יודע שבחיה"א האמריקאי צוערי מגמת קרב לומדים על מטוסי טורבופרופ בשלבים הראשוניים. אני אשמח לדעת מה ההיגיון שבדבר (חייב להיות, אחרי הכל הטייסים האמריקאים הם מהטייסים הטובים בעולם) לא נכון. הטייסים של ח"א שלנו הם הכי טובים בעולם, וזאת היות כי הם היחידים שלמדו מכלכך הרבה ניסיון עבר.
  13. ברק, אתה איש תותח! תודה רבה רבה על הכל! בהצלחה בהמשך דרכך!
×
×
  • יצירת חדש...