עבור לתוכן
danb2000

הצעה ל-TFC הערב

Recommended Posts

פורסם

אהלן.

נכון שאני כבר לא טס TFC באדיקות כמו בעבר ואני גם יודע שרן עובד קשה על הלג הלטיני, אבל חשבתי "לדחוף את האף" ולהציע משהו להיום ברגע האחרון......

אחרי שקראתי את זה:

http://www.fsstation.com/tutorials/dangerous-airports-approaches-2.html

והורדתי (חינמי) ובדקתי את זה:

http://library.avsim.net/sendfile.php?Location=AVSIM&Proto=ftp&DLID=66953

אז נראה לי מתאים גם מבחינת אורך הניווט וגם מבחינת הכיוון הכללי שלנו (צפונה לאורך החוף הברזילאי לכיעד הסופי רסיפה), שלא כדאי לפספס את השדה והגישה הזאת.

הנתיב שאני מציע:

SBCT PNG.ELANU G678 RDE UW25 BCO UW62 NOA NOVA1. SBRJ

זה בסביבות 390 מייל.

זהו - לשיפוטכם ושיקולכם :P

בכל מקרה לא משנה מה עושים היום - אני מקווה סופסוף להגיע ולטוס טיסה מלאה כמו בנאדם.

יום טוב :P

פורסם
אהלן.

נכון שאני כבר לא טס TFC באדיקות כמו בעבר ואני גם יודע שרן עובד קשה על הלג הלטיני, אבל חשבתי "לדחוף את האף" ולהציע משהו להיום ברגע האחרון......

אחרי שקראתי את זה:

http://www.fsstation.com/tutorials/dangerous-airports-approaches-2.html

והורדתי (חינמי) ובדקתי את זה:

http://library.avsim.net/sendfile.php?Location=AVSIM&Proto=ftp&DLID=66953

אז נראה לי מתאים גם מבחינת אורך הניווט וגם מבחינת הכיוון הכללי שלנו (צפונה לאורך החוף הברזילאי לכיעד הסופי רסיפה), שלא כדאי לפספס את השדה והגישה הזאת.

הנתיב שאני מציע:

SBCT PNG.ELANU G678 RDE UW25 BCO UW62 NOA NOVA1. SBRJ

זה בסביבות 390 מייל.

זהו - לשיפוטכם ושיקולכם :P

בכל מקרה לא משנה מה עושים היום - אני מקווה סופסוף להגיע ולטוס טיסה מלאה כמו בנאדם.

יום טוב :P

היי דן,

אחלה הצעה, בעצמי חשבתי להגיע לשם, הבעיה שלא מצאתי שום דפית לשדה הזה.

אם יש לך, לקחנו.

ד"א אתה בטוח לגבי המרחק ? כי SBGR שזה הבינלאומי של ריו, נמצא אם אני זוכר נכון כ 600NM מ SBCT.

ד"א יתכן והיום בערב יהיה פיקוח באזור.

ואלעד, תתעורר אתה אמור לספק את התדריך להיום :D

פורסם

בקר טוב לכל המאזינים.......... :D

איזה כייף לחזור ולדשדש בפורום.... :lol:

דן ידידי, קניתי וגם הורדתי אפילו בלי לעשות "בדיקת קנייה"....

מקווה להצטרף הערב אחרי הפסקה של שבועיים.

יום טוב ולהשמע.

פורסם
בקר טוב לכל המאזינים.......... :D

איזה כייף לחזור ולדשדש בפורום.... :lol:

דן ידידי, קניתי וגם הורדתי אפילו בלי לעשות "בדיקת קנייה"....

מקווה להצטרף הערב אחרי הפסקה של שבועיים.

יום טוב ולהשמע.

אווו Welcome Home אהרון :D

נשמח לראותך איתנו היום בערב :)

פורסם
אהלן.

נכון שאני כבר לא טס TFC באדיקות כמו בעבר ואני גם יודע שרן עובד קשה על הלג הלטיני, אבל חשבתי "לדחוף את האף" ולהציע משהו להיום ברגע האחרון......

אחרי שקראתי את זה:

http://www.fsstation.com/tutorials/dangerous-airports-approaches-2.html

והורדתי (חינמי) ובדקתי את זה:

http://library.avsim.net/sendfile.php?Location=AVSIM&Proto=ftp&DLID=66953

אז נראה לי מתאים גם מבחינת אורך הניווט וגם מבחינת הכיוון הכללי שלנו (צפונה לאורך החוף הברזילאי לכיעד הסופי רסיפה), שלא כדאי לפספס את השדה והגישה הזאת.

הנתיב שאני מציע:

SBCT PNG.ELANU G678 RDE UW25 BCO UW62 NOA NOVA1. SBRJ

זה בסביבות 390 מייל.

זהו - לשיפוטכם ושיקולכם :P

בכל מקרה לא משנה מה עושים היום - אני מקווה סופסוף להגיע ולטוס טיסה מלאה כמו בנאדם.

יום טוב :P

היי דן,

אחלה הצעה, בעצמי חשבתי להגיע לשם, הבעיה שלא מצאתי שום דפית לשדה הזה.

אם יש לך, לקחנו.

ד"א אתה בטוח לגבי המרחק ? כי SBGR שזה הבינלאומי של ריו, נמצא אם אני זוכר נכון כ 600NM מ SBCT.

ד"א יתכן והיום בערב יהיה פיקוח באזור.

ואלעד, תתעורר אתה אמור לספק את התדריך להיום :D

בדקתי שוב ליתר בטחון - אכן המרחק כפי שפירסמתי.

לגבי SBGR אני מקבל מ-FSBUILD נתיב של כ-200 מייל כך שכנראה פיספסת משהו (זה נתיב מעפן של שני לגים ולא על נתיבים, רק לרפרנס - אין לי יותר זמן לבדוק לעומק כי חייב לעוף לעבודה :cry: )

לגבי דפיות אני זורק לך בג'ימייל תוך חצי שעה - תוכל להפיץ לחבר'ה דרך האתר.

ביי.

פורסם
אהלן.

נכון שאני כבר לא טס TFC באדיקות כמו בעבר ואני גם יודע שרן עובד קשה על הלג הלטיני, אבל חשבתי "לדחוף את האף" ולהציע משהו להיום ברגע האחרון......

אחרי שקראתי את זה:

http://www.fsstation.com/tutorials/dangerous-airports-approaches-2.html

והורדתי (חינמי) ובדקתי את זה:

http://library.avsim.net/sendfile.php?Location=AVSIM&Proto=ftp&DLID=66953

אז נראה לי מתאים גם מבחינת אורך הניווט וגם מבחינת הכיוון הכללי שלנו (צפונה לאורך החוף הברזילאי לכיעד הסופי רסיפה), שלא כדאי לפספס את השדה והגישה הזאת.

הנתיב שאני מציע:

SBCT PNG.ELANU G678 RDE UW25 BCO UW62 NOA NOVA1. SBRJ

זה בסביבות 390 מייל.

זהו - לשיפוטכם ושיקולכם :P

בכל מקרה לא משנה מה עושים היום - אני מקווה סופסוף להגיע ולטוס טיסה מלאה כמו בנאדם.

יום טוב :P

היי דן,

אחלה הצעה, בעצמי חשבתי להגיע לשם, הבעיה שלא מצאתי שום דפית לשדה הזה.

אם יש לך, לקחנו.

ד"א אתה בטוח לגבי המרחק ? כי SBGR שזה הבינלאומי של ריו, נמצא אם אני זוכר נכון כ 600NM מ SBCT.

ד"א יתכן והיום בערב יהיה פיקוח באזור.

ואלעד, תתעורר אתה אמור לספק את התדריך להיום :D

בדקתי שוב ליתר בטחון - אכן המרחק כפי שפירסמתי.

לגבי SBGR אני מקבל מ-FSBUILD נתיב של כ-200 מייל כך שכנראה פיספסת משהו (זה נתיב מעפן של שני לגים ולא על נתיבים, רק לרפרנס - אין לי יותר זמן לבדוק לעומק כי חייב לעוף לעבודה :cry: )

לגבי דפיות אני זורק לך בג'ימייל תוך חצי שעה - תוכל להפיץ לחבר'ה דרך האתר.

ביי.

פורסם

תדריך למעלה :)

תודה לדן על הכנת התדריך והלינקים.

ד"א זה לא השדה ש 737 שמצא את עצמו ברחוב מחוץ לשדה לפני כמה חודשים ? :|

פורסם

תודה לדן על הכנת התדריך והלינקים.|

בכיף... :P שמח לתרום למאמץ מדי פעם (וגם להסיר החלודה ולשמור על כשירות מבצעית בחדר התדריכים..... :P ).

כמה עניינים:

שוב, מפאת קוצר זמן בכלל לא בדקתי את הסינרי הדיפולטי של סנטוס דומונט והסביבה אבל לפי הרידמי של הסינרי יכול מאד להיות שהדיפולטי לא כולל שום מאפיין של הגישה המאתגרת (קרי: כבל של הרכבל ופני השטח).

אני יודע שיש חבר'ה שסינרים אצלם בעדיפות משנית ולא אוהבים להתקין תוספים כאלה - רק רציתי שתקחו בחשבון שבלי התוסף ייתכן וזו סתם עוד גישה......

ועוד בעניין הסינרי - החבר'ה שבנו אותו כבר שחררו את גרסה 8 שלו, אני בכוונה נתתי קישור לגרסה 5 כי ההתקנה שלה הרבה יותר פשוטה ובלי בוג'רס אבל (וזה מיועד דווקא לחובבי הסינרים :!: ) הגרסה האחרונה (8) נראית כמו משהו פיצוצי ביותר כולל פוטוריל ושיפורים גם ב-MESH, אבל... ההתקנה כבר מורכבת הרבה יותר :!: - למי שיש רצון, זמן, ויכולת רציתי שתדעו גם על האופציה הזאת.

תעשו באווסים חיפוש על RIO DE JANEIRO וכבר תמצאו את זה.

פורסם

אזהרה למתאבדים שבינינו, המסלול קצרררררר מאוד.

738 מקסימום נכנס לשם (למרות שהיום בערב אני אשחיל לשם את ה 76 :lol: ) אז לא להגיע עם אנטונוב מריאה ושות' :wink:

דן במיקרים מיוחדים כמו אלה, MESH + סינרי עושים את ההבדל :mrgreen:

פורסם
זהו ככה פיטרתם אותי ...

לא נתתם דדליין לבריפינג :mrgreen:

כדי לא לקפח אותך, עליך להכין את התדריך של שבוע הבא וזה שאחריו ואת המעבר של האטלנטי :D

פורסם
זהו ככה פיטרתם אותי ...

לא נתתם דדליין לבריפינג :mrgreen:

כדי לא לקפח אותך, עליך להכין את התדריך של שבוע הבא וזה שאחריו ואת המעבר של האטלנטי :D

נתחשב בכם את זאת של האטלנטי נשחרר חצי שעה לפני הטיסה במקום רבע שעה לפני.

:idea:

פורסם
זהו ככה פיטרתם אותי ...

לא נתתם דדליין לבריפינג :mrgreen:

כדי לא לקפח אותך, עליך להכין את התדריך של שבוע הבא וזה שאחריו ואת המעבר של האטלנטי :D

נתחשב בכם את זאת של האטלנטי נשחרר חצי שעה לפני הטיסה במקום רבע שעה לפני.

:idea:

אני חייב להודות שהייתם חסרים לי חברים יקרים במשך שהותי ב"גלות" ארה"ב בשבועיים

האחרונים, ובמהלך טיסותי השונות "תירגלתי" נוהלים וטרחתי גם לתת ציונים לביצועי הטייסים.

דוגמא קטנה להמחשה: נחתנו עם A320 של JETBLUE באורלנדו עם רוח צד ונגיעה ראשונה של גלגל ראשי שמאלי.

כאשר ציינתי זאת בחיוך לקברניט ביציאה מהמטוס הוא התנצל שלא הוא הנחית את המטוס

אלא הקצין הראשון ואמר יפה תודה על ההערה.... :lol:

אז כעת, אנחנו חוזרים סוף-סוף "לדבר האמיתי" והסטיק בידינו הבטוחות והמנוסות...... :P

שוב תודות לדן על היוזמה ולהשמע ברשת.

פורסם
......עם רוח צד ונגיעה ראשונה של גלגל ראשי שמאלי.

כאשר ציינתי זאת בחיוך לקברניט ביציאה מהמטוס הוא התנצל שלא הוא הנחית את המטוס

אלא הקצין הראשון ואמר יפה תודה על ההערה.... :lol:

בססנה זה היה נחשב "By The Book" - גם בכבדים, לא :?: :roll: :?: :roll: :?: :roll:

נא להתחבר על מנת להגיב

You will be able to leave a comment after signing in



התחברות לאתר


×
×
  • יצירת חדש...