Amir Paz פורסם ספטמבר 25, 2003 דיווח פורסם ספטמבר 25, 2003 לכל חברי VATSIM ישראל. אני שמח לבשר כי סוף סוף התחלתי להיות פעיל בפורם מתפקידי כאחראי הדרכה אשמח לענות על שאלות בכל נושא דרך הפורום. לכל הטייסים! שימו לב, אני נתקל לאחרונה ב"מנהג" שטייס כותב בתוכנית טיסה שלו את הנתיב המלא שהוא מעוניין לצאת דוגמא: DEENA 1E SUVAS..... וכך הלאה, שימו לב כי הדבר שגוי ועל הטייס לכתוב את שם היציאה בלבד דוגמא : DEENA1 SUVAS..., הסיבה היא שלא כותבים DEENA 1E היא שהטייס לא יכול לדעת איזה מסלול הפקח יקצה לו (E או F או אולי C) לכן יש לציין את הנקודה שאליה מעונינים לעזוב.
Atar_Omri פורסם ספטמבר 25, 2003 דיווח פורסם ספטמבר 25, 2003 ובאותה הזדמנות הרשו לי לציין עוד משהו אחד בקשר לתוכנית טיסה- תשתדלו לכתוב את השמות של הנתיבים שאתם טסים במקום כל נקודה, זה מקל מאוד על הפקחים.
Ilan Jonas פורסם ספטמבר 25, 2003 דיווח פורסם ספטמבר 25, 2003 לא חובה שם הנתיב - יש דווקא יתרונות שונים לשתי האפשרויות. אם אתם רושמים רק נקודות אנחנו יכולים לקבל את נתיב הטיסה שלכם מצויר על המכ"מ.
Oren Geva פורסם ספטמבר 25, 2003 דיווח פורסם ספטמבר 25, 2003 מה לגבי פורמט תכנית הטיסה? Jeppesen? ICAO? WPT.AIRWAY.WPT..WPT? WPT AIRWAY WPT DCT WPT? ומה לגבי SID/STAR? ראיתי שאנשים כותבים LLBG DEENA1 // route או בתוספת ה-transition או LLBG DEENA1 => Route אני בד"כ כותב פשוט LLBG DEENA1.GITLA או בלי הנקודה. יש העדפות? נהלים?
Atar_Omri פורסם ספטמבר 25, 2003 דיווח פורסם ספטמבר 25, 2003 אילן, אתה צודק שיש יתרונות לכאן ולכאן, לפני שאני התחלתי לכתוב את הנתיבים והייתי כותב נקודות, הרבה פקחים היו אומרים לי שעדיף לכתוב את השם של הנתיב כי זה מקל עליהם לקרוא את התוכנית שלי. אל תשכח שגם בעולם האמיתי כותבים את השם של הנתיב ולא כותבים נקודה נקודה.
ADVIV פורסם ספטמבר 25, 2003 דיווח פורסם ספטמבר 25, 2003 הי? דעתי..... א. אין צורך לרשום את דרך העזיבה היות וזה ניתן ע"י הפקח. ב. ב VATSIM, מאז ומתמיד ניתן היה לרשום רק את נקודות הניווט , זה גם מקל על העיניין של יבוא המסלול מ FSNAVIGATOR שאלה (רק מחוסר יגע) מה מעניין את הפקח דרך הניווט שלי, מחוץ לתחום הפיקוח שלו או של ישראל? אשמח לקבל תשובה
Elad Zeierman פורסם ספטמבר 25, 2003 דיווח פורסם ספטמבר 25, 2003 זאני תמיד למפריד את נתיב היציאה ב- // ואחר כך את נקודת הסיום לדוגמא deena 1//gitla זה יותר נוח לפקחים לקרוא את זה וזה עושה סדר בתוכני תבהפרדה בין נתיבי יציאה לנתיב עצמו ה מקל אם אם הטייס רושם את נתיב היציאה זה גם אומר שהוא מבין עניין והוא כבר מוכן. בתוכניות מקוריות של אלעל גם רשומים נתיבי היציאה.. לגבי אם שאר הנתיבאם זה מעניין? מעניין אז לא.....אבל עדיין הוא צריך להיות רשום, כדי לא יאלצו להנחות בווקטורים את הטייס כל הדרך
Oren Geva פורסם ספטמבר 26, 2003 דיווח פורסם ספטמבר 26, 2003 האם זה יותר נוח להפריד עם // ? סה"כ בפורמט Jeppesen רושמים DEENA1.GITLA blah blah blah בפורמט ICAO נרשום: DEENA1 GITLA blah blah בלי שדות התעופה בהתחלה ובסוף - וממילא ב SB יש להם מקום משלהם. זה לא עדיף/ריאליסטי יותר?