e_dor פורסם מאי 5, 2004 דיווח פורסם מאי 5, 2004 PMDG שחררו את הטקסטורה של אלעל ל-738. תהנו ! http://www.precisionmanuals.com/downloa ... 6&iType=25
e_dor פורסם מאי 5, 2004 מחבר דיווח פורסם מאי 5, 2004 תודה,לא שיש לי אותו כבר אבל תודה על המידע. בכיף.
Oren Geva פורסם מאי 5, 2004 דיווח פורסם מאי 5, 2004 מי שיש לו את ה800/900 - תסתכלו מקרוב מי מטיס אותו... אני אשים כאן תמונה אח"כ אבל רמז עבה - "You have the bridge, number one"
אורח פורסם מאי 6, 2004 דיווח פורסם מאי 6, 2004 וואלק אם זה הם אני חותך :shock: אבל למען האמת לא עיינתי כלכך לעומק בטייסים אלה יותר בצביעה. נו עכשיו חייבים לומר ... make it so
Oren Geva פורסם מאי 6, 2004 דיווח פורסם מאי 6, 2004 תחתוך, תחתוך... כבר היה להם ב-B1900 את: "Take us out of here, Mr. Sulu" עם שותפו הנצחי: "Interesting human behaviour" ועכשיו הדור הבא. טסתי עם ה-800 ללרנקה אתמול (לכן גם שאלתי) אבל זה היה בחושך. אולי היום אני אשים לכם תמונת קלוזאפ (או שתסתכלו לבד). בכל אופן נתקלתי בבאג מסויים - אני לא יודע אם זה חד פעמי או משהו כרוני - על הקרקע היו לי אורות הסעה ואורת נחיתה. אחרי ההמראה כיביתי אותם. לקראת הנחיתה ניסיתי להדליק אורות נחיתה והם לא פעלו - לא הם ולא אורות ההסעה - גם לא אחרי שנחתתי. אני מקווה שסתם חירבשתי שם משהו וזה לא באג כרוני. חוץ מזה ה-800 יפהפה, מתנהג היטב, ואורות הלילה שלו מדהימים גם ב-VC (היכן שיש באג קטן ב600/700 שיתוקן בעתיד הלא רחוק).
אורח פורסם מאי 6, 2004 דיווח פורסם מאי 6, 2004 טסתי מעט לצערי בינתיים עם ה 800 (מקווה בסופ"ש הוא יצבור הרבה שעות) והוא אכן הרבה יותר שפוי מה 700. ה 700 נוטה להתחרפן עם כל שינוי מז"א עם הודעות מוזרות וניתוק טייס אוטומתי. ב 800 זה עוד לא קרה לי. לגבי סולו ו Live long & prosper ב B1900 אני יודע ואף זוכר את התמונה שלך שלהם. פשוט הליצנים ב 800 לא כלכך הזכירו לי את tea, earl gray hot והליכה מוזרה :wink: רן.
Oren Geva פורסם מאי 6, 2004 דיווח פורסם מאי 6, 2004 יכול להיות שבכוונה הם רק מזכירים אותם - הבנתי שהיו להם בעיות עם זכויות יוצרים. אבל אני לא חושב שאפשר לטעות בקירח והקצין הראשון המזוקן... NG או לא NG? בכל אופן, גם ב-800 אתה עשוי לקבל ניתוק VNAV - זה פונקציה של משקל המטוס והכח של המנועים - לא באג. אם הוא לא מסוגל להגיע לדינה ב 8000 הוא מנתק VNAV. העדיפות שלו ב-VNAV היא לשמור קודם כל על המהירות הנכונה ורק אח"כ על פרופיל הטיפוס. לכן מטוס עמוס, שאמור להגיע לדינה 8000 בטיפוס 250 קשר, יטפס בקצב נמוך יותר ממה שהיית רוצה. במקרה כזה עדיף לך לתת לו LVL CHN עם מהירות 230 או משהו כזה, ואז הוא עומד במגבלה.
אורח פורסם מאי 6, 2004 דיווח פורסם מאי 6, 2004 לא טס איתו בכלל עם VNAV, משעמם מידי. זה אפילו קורה בגובה שיוט עם שמירת גובה מהירות וכיוון אפילו ללא LNAV. רן.
yossid פורסם מאי 6, 2004 דיווח פורסם מאי 6, 2004 בכל אופן נתקלתי בבאג מסויים - אני לא יודע אם זה חד פעמי או משהו כרוני - על הקרקע היו לי אורות הסעה ואורת נחיתה. אחרי ההמראה כיביתי אותם. לקראת הנחיתה ניסיתי להדליק אורות נחיתה והם לא פעלו - לא הם ולא אורות ההסעה - גם לא אחרי שנחתתי. אני מקווה שסתם חירבשתי שם משהו וזה לא באג כרוני. חוץ מזה ה-800 יפהפה, מתנהג היטב, ואורות הלילה שלו מדהימים גם ב-VC (היכן שיש באג קטן ב600/700 שיתוקן בעתיד הלא רחוק). אורן אולי זה יעזור (מאתר PMDG)? ITEM 002: LANDING LIGHTS FAILED DURING FLIGHT Write Up: During flight the landing lights (or other aircraft lights) ceased working. Maintenance Response: We have identified a problem in the structure of the 8/900 virtual cockpit implementation that can occasionally introduce noise into the electrical system logic. On potential byproduct of this noise can cause the external lights to cease functioning during flight. Recommended Pre-Flight Action: To prevent the problem from effecting flight, select AIRCRAFT/REALISM and ensure the realism slider is not set to full. Any setting other than full will prevent this problem from effecting your flight. Recommended In-Flight Action: Follow the same instructions as described in the pre-flight action above. Then press CTRL+A to reactivate the failed systems. Related Open Write-Ups: 001, 003, 004 ETA for fix: Will fix in next Product Update. Date of release TBA יוסי
Oren Geva פורסם מאי 6, 2004 דיווח פורסם מאי 6, 2004 זה בהחלט עושה שכל... אבל Realism not set to full? אני מעדיף לוותר על האורות!
yossid פורסם מאי 6, 2004 דיווח פורסם מאי 6, 2004 עד לתיקון הבאג אורן... ד"א אם שמת לב, ישנה בעיה עם כיוונוני רדיו וגם היא נובעת מאותה הסיבה. יוסי