עבור לתוכן
איליה

יצא Block F עבור CaptainSim B757

Recommended Posts

פורסם

כאמור אחרי שנתיים של פיתוח הבלוק F אני מקווה מאוד מאוד שהם לא יאכזבו,בכל אופן השרתים של הCAPTAIN SIM מוצפים ובקושי זזים,אני עכשיו כבר שעתיים לא מצליח להיכנס לאתר שלהם.

כנראה שהרבה אנשים החליטו לקנות את המטוס,מקווה לשמוע תגובות טובות עלייו.

פורסם

אצלי עוד יותר גרוע - ביצעתי תשלום באמצעות PayPal ופשוט כלום!

לא קישור להורדה, לא הוראות התקנה, לא הודעת דואר - דממה!

בסופו של דבר גם האתר לא זמין ](*,) ...

פורסם

טוב לאחר שקצת נרגעו הרוחות ובעיקר התלהבות,קניתי את המטוס.

ההתרשמות שלי עד עכשיו היא שהמטוס בהחלט טוב,יש לו קצת באגים אבל הוא בהחלט הרבה יותר טוב מהPSS.

הVC שלו מדהים,ולוקח החצי פריימים מה2D שלו(לא לא התבלבלתי,הפריימים ב2D הרבה יותר נמוכים). המערכות שלו עובדות בצורה מאוד יפה,הFMC עובד מעולה ולא מבייש את הרמה של הLDS.הפאק היחידי שמצאתי בו הוא שאי אפשר להכניס בו רוחות.

הFMC בהחלט מאוד טוב,הVNAV טס מצויין וללא שום בעיה.

הפאנל בכללי פנוי על פי תצלומי פוטוריל,ההפך מהפאנל הציורי של הPSS. כאשר לוחצים על כל כפתור מקבלים תחושה "יותר מחושבת" ויותר רצינית אפילו יותר מבLDS.

הסאונד קצת מאכזב ואיתו גם העדר CALLOUTS.אבל שני הדברים מאוד פתירים.

שלא לדבר על המודל הריאליסטי שלו שלפי דעתי עוד לא יצא מודל כזה.

בסך הכל קיבלנו מטוס מעולה,בשביל חובבי ה2D יהיה קצת קשה להתרגל לVC אבל המאמץ שווה-הוא פשוט מדהים.

פורסם

מתן תרשה לי לחלוק איתך,

אחרי נסיון בן חצי שעה, מצאתי בו כ"כ הרבה תקלות רציניות, החל שבתמורה לכסף הזה לא מקבלים LOAD MANAGER, צריך לנחש משקלים, הוא לא עושה לך ALLIGN IRS כאילו זה PMDG 737, אי אפשר לפתוח אותו במצב COLD&DARK, ביצועים מחרידים, לא נותן לך אפילו להדליק מנועים כשורה ומאלץ אותי לעשות CTRL+E.

הם הפכו את הפאנל להיראות ולהישמע כאילו זה צעצוע, וזה הופך את זה לזוועה.

ביצועי המטוס ביכולת לטוס עפ'י מסלול הטיסה שנקבע בFMC הוא איום ונורא.

נסיון לנחיתה אוטומטית איתו הביא את המטוס החמוד הזה להריגתם של 150 נוסעים בערך.

צריך לעשות רונדלים בVIEW בין ה2D לVC, כי אין חלונות בסיסיים כמו PEDESTAL וכל מיני שטויות כמו הדלקת מנורות וכו', הכל צריך בצורה של קדימה ואחורה כמו בריקוד טנגו ללכת ולהחליף VIEW. אי אפשר ככה

וכמובן כל זה על הקצה של קצה המזלג.

אם לדעתי עושים מטוס, שיעשו אותו עד הסוף. בלי בלגאנים מיותרים.

על משהו אחד אפשר לפסוח. אבל לא על שרשרת של דברים שתוקעת ממך את האפשרות להטיס את המטוס בצורה שאתה מצפה.

קיצר- חבל על הכסף שלכם. אל תעשו את הטעות הזאת.

תחכו לLDS 757. למרות שהוא ייצא רק לFSX, אתם תוכלו לסמוך עליהם בעיניים עצומות. לפחות אצלם אנחנו יודעים שהם לא ישחררו מוצר שהוא פחות טוב מההגדרה מושלם.

כל מי שחולק עליי מוזמן להגיד את דעתו בנושא :)

פורסם

עדיין מוקדם מאוד להגיע למסכנות לגבי המטוס, במיוחד לפני יציאת PRO PACK עם Block D, אבל נכון לעכשיו כדלקמן:

מה לא אהבתי:

כללי:

אין Load Manager

אין אפשרות לעלות ב-Cold&Dark

(כל זה אמור להופיע ב-Block D)

IRS:

לא ברור אם המערכת פועלת או פשוט מדליקה נורות ALIGN...

FMC:

3. NavData "דיפולטי" (בניסיון הראשון לטוס ל-LTAI לא מצאתי שם 36C)

4. בתכנון יציאה מ-26 לא הצלחתי להכניס SID ל-DEENA (לא מוצג ב-Legs ולא על ND)

APU:

מניע תוך 5 שניות...

מנועים - Ctrl+E :shock: :cry:

מה אהבתי:

WXR, TCAS, ביצוע LNAV (ביצועי VNAV - קשה לי להגיד אבל נראה לא רע)

מודל מדהים!

כאן אני נלחם עם " Low L Oil Press":

CS_B752_F_00.jpg

CS_B752_F_01.jpg

פורסם

בוא אני אסביר לך מדוע ממש לא מוקדם מידי.

אם באים לשחרר משהו מקצועי- שישחררו הכל כחבילה אחת שכוללת את הכל! לא כל פעם להמציא משהו פיקטיבי בשם "בלוק" ולשחרר! זה חוסר מקצועיות לשמה עם כל הכבוד.

ואגב ככה הם סוחטים עוד ועוד כסף!

כל החבילות ביחד לFS2004 בלבד שימו לב עולים לא פחות מ70 יורו!! ועוד המטוס לא מושלם! הבלוק D הפיקטיבי שלהם לא יצא עדיין! תארו לעצמכם כמה זה יעלה.. אני מהמר על בין 15 ל20 יורו נוספים. כך קיבלתם מטוס "קופלט" במחיר מופקע של 90 יורו או מעל 500 ש"ח!

אפילו PMDG לא סוחטת ככה! הם רוצים כ60$ שזה סה"כ כ210 ש"ח.

רק שתבינו מול מה עומדים.

מי שמוכר בצורה כזאת של חלקים חלקים מסורבלים כמו שהם עושים זה פשוט חאפריות לשמה. אני מצטער שככה אני אומר את זה..

זאת דעתי בעניין בכל אופן..

פורסם

רק לשם דיוק:

747 PMDG עבור FS9 עולה 55 יורו, תוספת למטוס מטען - 30 יורו.

סה"כ: כ-480 ש"ח.

לגבי CaptainSim:

48 יורו עבור בלוקים בסיסיים של 752 RR+PW, תוספת ל-753 ומטען - עוד 20 יורו.

לא מאמין שבלוק D יעלה יותר מ-10 יורו (למשאל בלוק ACE עלה 6 יורו והוא לא פחות מורכב).

סה"כ אומדן לחבילה (כולל בלוק D): כ-440 ש"ח (וזה יכלול 752, 753, 752F עם RR ו- PW)

פורסם
מתן תרשה לי לחלוק איתך,

אחרי נסיון בן חצי שעה, מצאתי בו כ"כ הרבה תקלות רציניות, החל שבתמורה לכסף הזה לא מקבלים LOAD MANAGER, צריך לנחש משקלים, הוא לא עושה לך ALLIGN IRS כאילו זה PMDG 737, אי אפשר לפתוח אותו במצב COLD&DARK, ביצועים מחרידים, לא נותן לך אפילו להדליק מנועים כשורה ומאלץ אותי לעשות CTRL+E.

הם הפכו את הפאנל להיראות ולהישמע כאילו זה צעצוע, וזה הופך את זה לזוועה.

ביצועי המטוס ביכולת לטוס עפ'י מסלול הטיסה שנקבע בFMC הוא איום ונורא.

נסיון לנחיתה אוטומטית איתו הביא את המטוס החמוד הזה להריגתם של 150 נוסעים בערך.

צריך לעשות רונדלים בVIEW בין ה2D לVC, כי אין חלונות בסיסיים כמו PEDESTAL וכל מיני שטויות כמו הדלקת מנורות וכו', הכל צריך בצורה של קדימה ואחורה כמו בריקוד טנגו ללכת ולהחליף VIEW. אי אפשר ככה

וכמובן כל זה על הקצה של קצה המזלג.

אם לדעתי עושים מטוס, שיעשו אותו עד הסוף. בלי בלגאנים מיותרים.

על משהו אחד אפשר לפסוח. אבל לא על שרשרת של דברים שתוקעת ממך את האפשרות להטיס את המטוס בצורה שאתה מצפה.

קיצר- חבל על הכסף שלכם. אל תעשו את הטעות הזאת.

תחכו לLDS 757. למרות שהוא ייצא רק לFSX, אתם תוכלו לסמוך עליהם בעיניים עצומות. לפחות אצלם אנחנו יודעים שהם לא ישחררו מוצר שהוא פחות טוב מההגדרה מושלם.

כל מי שחולק עליי מוזמן להגיד את דעתו בנושא :)

ירדן בתחומים שאתה בדקת אתה בהחלט צודק,שים לב שלא אמרת שום דבר טוב על הIRS ועל כל הדברים של המשקלים וכ'ו.

יש עוד מה לשפר במטוס,צריך LOAD MANEGER,צריך שינוי הסטייל של הF/D.

צריך FDE חדש.

בקשר ללנחש משקלים,לפי דעתי פה אתה טועה,בסעיף FUEL באפשרויות של הFS לאחר שאתה שם כמות מיכלים רשום לך בדיוק כמה הGROSS WEIGHT.בקשר לCG TRIM באמת צריך לנחש.

לפי דעתי הVC שלו מדהים,להניע אותו יפה אני הצלחתי.אגב גם הליך ההנעה ללא קריסת מסכים לשניה,אבל אלו דברים פתירים.

לפחות הפאנל לא נראה ציורי,יש FMC בהחלט טוב,VC מדהים,מודל מאוד מאוד יפה.

ותאמין לי שמללמוד לקחת כסף הם למדו הכל מPMDG

פורסם

בסדר. זה עדיין לא דרך להוציא ממטוס משקלים. לכן זה עדיין כן ניחוש.

שוב. כשעושים מטוס, כמו שעושים חומוס, עושים באהבה, או לא עושים בכלל! ז"א, שעושים הכל הכל הכל צריך לעשות ולשחרר הכל בפעם אחת.

חוצמזה, איליה:

במחיר לCS757 לא הכללתי את המחיר שלו לFSX! אז הנה שתראה..

קח את הסכום של ה90 יורו שאמרתי אתמול רק ל2004, ובשביל FSX על החבילות הקיימות תצטרך להיפרד מ73 יורו נוספים! יודע מה? שבלוק D וF יצאו לFSX, ניתן על זה מחיר משוער של כ30 יורו סה"כ עפ'י ההערכות = כ100 יורו. סה"כ תצטרך להיפרד מהכל הכל הכל כולל FS2004 לסכום מופקע של כמעט 1100 ש"ח!

בכסף הזה אני מסוגל לקנות דברים הרבה יותר פרקטיים ששווים את המחיר!

פורסם

ירדן, בסה"כ זה יקר, אני מסכים. למי שלא קנה בעבר בלוקים קודמים של המטוס - אולי לא שווה לקנות אותו בכלל.

מזה שנה היו לי בלוקים B,C,E. עכשיו יצא בלוק F תמורת 20 יורו - אז קניתי אותו... :roll:

ישוחרר בלוק D - סביר להניח שאני יקנה גם אותו.

סיבה עיקרית: אני מאוד אוהב את הריאליסטיות הויזואלית חסרת תקדים של המודל הזה!

בסה"כ התחביב שלנו - עניין לא זול בכלל :wink: ו-CaptainSim B757 מיועד כנראה לאלה שאוהבים להרגיש לגמרי "בפנים". אם גם הביצועים הטכניים יהיו קרובים למציאות - מה טוב!

פורסם
ירדן, בסה"כ זה יקר, אני מסכים. למי שלא קנה בעבר בלוקים קודמים של המטוס - אולי לא שווה לקנות אותו בכלל.

מזה שנה היו לי בלוקים B,C,E. עכשיו יצא בלוק F תמורת 20 יורו - אז קניתי אותו... :roll:

ישוחרר בלוק D - סביר להניח שאני יקנה גם אותו.

סיבה עיקרית: אני מאוד אוהב את הריאליסטיות הויזואלית חסרת תקדים של המודל הזה!

בסה"כ התחביב שלנו - עניין לא זול בכלל :wink: ו-CaptainSim B757 מיועד כנראה לאלה שאוהבים להרגיש לגמרי "בפנים". אם גם הביצועים הטכניים יהיו קרובים למציאות - מה טוב!

אתה טס על הכנף ? על האף ? על הזנב ? אולי ממעוף הציפור ?

אם אתה ספוטר וירטואלי, כבר עדיף המודל של פוסקי, לפחות לא שוחטים ממך כסף ולחינם.

פורסם
Ran56[/b]":33g1de9g]אתה טס על הכנף ? על האף ? על הזנב ? אולי ממעוף הציפור ?

:D

רן, אני טס ב-VC שלדעתי היום אין כדוגמתו (אפילו לא PMDG, אולי Yak-40). במיוחד מי שמשתמש ב-TrackIR יכול להצדיק אותי.

יתכן שאני מרחיק לכת, אבל אני עדיין חושב שביצוע VC של CS B757 - זה נמצא על הגבול של אומנות! ואומנות לפעמים עלה כסף...

פורסם
Ran56[/b]":2knlqdhy]אתה טס על הכנף ? על האף ? על הזנב ? אולי ממעוף הציפור ?

:D

רן, אני טס ב-VC שלדעתי היום אין כדוגמתו (אפילו לא PMDG, אולי Yak-40). במיוחד מי שמשתמש ב-TrackIR יכול להצדיק אותי.

יתכן שאני מרחיק לכת, אבל אני עדיין חושב שביצוע VC של CS B757 - זה נמצא על הגבול של אומנות! ואומנות לפעמים עלה כסף...

דיברת על מודל חיצוני ולא על תמונה שלטעמי לא מתקרבת לדבר האמיתי ולפי התמונה למעלה אפילו מעצבנת בעניים. אבל כנירא השזה רק אני :lol:

פורסם
Ran56[/b]":1onhgu7s]דיברת על מודל חיצוני ולא על תמונה שלטעמי לא מתקרבת לדבר האמיתי ולפי התמונה למעלה אפילו מעצבנת בעניים.

מסכים רן, התמונה מאוד לא מוצלחת (זה היה רק בשביל להראות שינויים אחרי התקנת בלוק F).

מבטיח בהמשך לעלות תמונות טובות ואיכותיות יותר!

לגבי VC ועוד ניתן להתרשם כאן (תמונות טובות יותר):

http://www.captainsim.com/products/b757/200/vc.html

פורסם

אגב.. כמה שלדעתי הם עשו את העסק הזה בחוסר מקצועיות נטו, המודל אבל מטמטם! זה כן. חבל שלא משקיעים על דבר כזה מבוקש עד הסוף. ממש חבל.

פורסם
אגב.. כמה שלדעתי הם עשו את העסק הזה בחוסר מקצועיות נטו, המודל אבל מטמטם! זה כן. חבל שלא משקיעים על דבר כזה מבוקש עד הסוף. ממש חבל.

ועדיין ירדן הVC בליגה אחרת,לפחות ברמה של הLDS.נכון יש לו דברים קטנים כמו FDE לא משו,כמו שאי אפשר לשנות את הSTYLE של הF/D,כמו הקטע עם המשקלים.הFMC עובד מעולה ולא נופל משום רמה,הMAP נראית נורמאלי,סוף סוף יש WXR נורמאלי (מעניין שכשמדובר בLDS אתם שוכחים להזכיר את זה,ה767 האמיתי רובו בעל WX שפשוט "נשכח")

יש הרבה יתרונות וחסרונות,לפי דעתי הCS הרבה יותר טוב מהPSS.

החוויה לטוס בVC פשוט מדהימה,חיים אחרים.

פורסם
שגיא_ינאי[/b]":260qt1z4]מישהו אבל יכול להגיד האם בלוק F הופך את המטוס "למעניין הטסה" - נקרא לזה כך?

התשובה היא - כן.

:OK. Let's talk business

בלוק F באג רפורט:

באג עם Payload וביצועי Vnav - המטוס כרגע אינו נשלט טוב על ידי טייס אוטומטי עם יותר מ-80 נוסעים מלבד המזוודות והמטענים (station_load=100 - מקסימום).

ליווי קולי (צלילים, קליקים, רעשים) לפעילות המערכות בקוקפיט קיים אך אינני בטוח שהוא בוצע באופן מדויק - זאת שאלה לטייסי B757.

עם זאת, מערכת GPWS והודעות סיוע שונות (Callouts) כלל אינן קיימות. :(

למעט NavData "דיפולטי" ב-FMC לא מצאתי פגמים עד כה. חובבי LevelD ירגישו "בבית".

מספר כפתורים וכלים ב-VC אינם מחוברים לפונקציונאליות המתאימה:

ב-MCP בקר A/T לא עובד בכלל (ב-2D הוא פועל בסדר),

ב-Overhead בקר הצתה של מנוע ימני אינו פעיל (בחלון Shift+8 הוא עובד מצוין),

בקר נעילת הדלת נועל אותה לנצח! אחרי שחרור אפילו בסוף הטיסה הדלת משמיעה קולות פתיחה אך לא נפתחת... :shock:

הודעת סימולטור אדומה "BRAKES" מופיעה אחרי המראה ונשארת לאורך כל הטיסה.

לאחר הנחיתה הבלמים אינם מופעלים למרות שבקר Autobrakes דורש זאת.

שואב אויר של APU לא נפתח (ליד הזנב) כש-APU עובד. בבלוק B הקודם הוא נפתח.

כל מה שציינתי פה מופיע בדיווחים בפורום תמיכה והועבר למתכנתי CaptainSim.

כמו כן, החברה כבר הודיעה על שחרור SP1 בקרוב.

נא להתחבר על מנת להגיב

You will be able to leave a comment after signing in



התחברות לאתר



×
×
  • יצירת חדש...