עבור לתוכן
איליה

יצא Block F עבור CaptainSim B757

Recommended Posts

פורסם

אז למה למרות כל הבאגים שציינת, אתה עדיין אומר "כן" למעניין הטיסה? אתה לא חושב שבגלל בעיות מהותיות כאלה צריך פשוט להתאכזב מזה?

אם לדעתך זה היה שווה את המחיר שהוצאת, אז בכיף שיהיה לך :)

לי ולרבים אחרים פה זה פשוט לא שווה את זה..

פורסם

ירדן, כפי שאתה רואה, אני לא סתם מפרט פגמים הקיימים במטוס שקניתי לאחרונה.

זה חומר למחשבה לאלה ששוקלים לקנות או מעדיפים להמתין בשלב זה.

אני לא מאמין ב-B757 של LDS. לא בגלל שהוא יכול להיות לא טוב. לדעתי, הוא פשוט לא יצא.

יש לי הרגשה חזקה ש"יצא אויר". הסימולציה של הטסת מטוסים גדולים ומורכבים כבר בוצעה וגם התאמות ל-FSX דורשות יותר מדי מאמצים בשביל "deja vu" כזה ........

CS B757 - זה מה שיש.

הוא יעבור שיפורים ושדרוגים ויהפוך לבסיס בתחומו (כמו PMDG בתחום 744).

פורסם
ירדן, כפי שאתה רואה, אני לא סתם מפרט פגמים הקיימים במטוס שקניתי לאחרונה.

זה חומר למחשבה לאלה ששוקלים לקנות או מעדיפים להמתין בשלב זה.

אני לא מאמין ב-B757 של LDS. לא בגלל שהוא יכול להיות לא טוב. לדעתי, הוא פשוט לא יצא.

יש לי הרגשה חזקה ש"יצא אויר". הסימולציה של הטסת מטוסים גדולים ומורכבים כבר בוצעה וגם התאמות ל-FSX דורשות יותר מדי מאמצים בשביל "deja vu" כזה ........

CS B757 - זה מה שיש.

הוא יעבור שיפורים ושדרוגים ויהפוך לבסיס בתחומו (כמו PMDG בתחום 744).

ועל זה אמרו הגששים, הצחקת אותו :lol:

איך בכלל אתה מצליח להכניס מוצר של CS עם PMDG ו LDS באותה השורה.

אם ניקח את עולם הרכב, אתה משווה מרצדס 550 CLS AMG ל KIA RIO דיזל למונית.

כמו שאני רואה כרגע את הצעצוע הנוסף מבית CS שפלא שאין ב OH שלושה סטרטרים במטוס דו מנועי, כבר עדיף לטוס על פוסקי עם פנל של לוני פיין, הרבה יותר אמין.

פורסם

רן, אני לא משווה. אני רק אומר שבתחום של 757 המטוס הזה הולך להיות הכי טוב.

וזה מה שכתוב.

אני גם חושב שבשביל לקבוע דברים כדאי קודם לנסות אותם.

פורסם
רן, אני לא משווה. אני רק אומר שבתחום של 757 המטוס הזה הולך להיות הכי טוב.

וזה מה שכתוב.

אני גם חושב שבשביל לקבוע דברים כדאי קודם לנסות אותם.

לפי התקלות שמתוארות כאן בהחלט כבר לבצע מרג' לפנל של LDS למודלים של OPENSKY של ה - 757 למרות שזה לא מומלץ כי ליפעמים הבדליי ביצועים.

פורסם
רן, אני לא משווה. אני רק אומר שבתחום של 757 המטוס הזה הולך להיות הכי טוב.

וזה מה שכתוב.

אני גם חושב שבשביל לקבוע דברים כדאי קודם לנסות אותם.

בשביל לכתוב צריך נסיון. הנסיון שלי עם CS אומר חאפרים R אוס.

ראה ב 707 וה 727 שלהם. באגים שאפילו הבן שלי בן 6 היה עולה בשלוש שניות וזה בלי

להניע מטוס בכלל.

ולראיה רשימת הבאגים שלך + רשימת הבלוקים האין סופית + המחירים המופקעים שלהם.

לראיה LDS, הבטיחו 767 ברמה, אחרי שנתיים + של פיתוח יש מטוס (דור שני ל PIC המפורסם).

הם מבטיחים שיהיה 757, אני סומך עליהם שיהיה 757.

עם כל השנאה שלי ל PMDG בתחום הסיוע לקוקפיטאים, עדין המוצרים שלהם מה TOP שב TOP במידול מערכות. ה 744 שלהם הוכיח לי בסיוע מנהל צי 744 + ממונה טכני שלהם לאיזה רמות הם הגיעו ועלכך מגיע להם כל הכבוד.

מאחר ואני טס בתוך הקוקפיט, ממש אבל ממש לא מזיז לי אם המודל החיצוני הוא לא הכי שיש בעולם.

הקביעה שלך להכי טוב שהולך להיות זה בערך פשוט מגוחחת.

מילא אם לא הינו יודעים ש LDS עובדים על 75 שלהם, אבל זה דבר ידוע :wink:

פורסם

סליחה, אני מתקן את עצמי:

LDS B757 לא יצא עבור FS9 וזאת כבר עובדה מוגמרת:

http://www.leveldsim.com/forums/forum_p ... ?TID=16557

אני שמח שהצחקתי אותך, רן.

עצם העובדה שבלוק F בכלל יצא, כאשר הרבה אנשים לא חשבו ש-CS מסוגלים לבצע סימולציה של FMC - והנה: בלוק F יצא והוא עובד. אם (וזה "אם" גדול) יתוקנו באגים שפירטתי - אז אני חוזר: בתחום של 757 של FS9 המטוס הזה הולך להיות הכי טוב.

ב-FSX אנחנו נשווה כש- LDS יצא ונראה.

פורסם
ירדן, כפי שאתה רואה, אני לא סתם מפרט פגמים הקיימים במטוס שקניתי לאחרונה.

זה חומר למחשבה לאלה ששוקלים לקנות או מעדיפים להמתין בשלב זה.

אני לא מאמין ב-B757 של LDS. לא בגלל שהוא יכול להיות לא טוב. לדעתי, הוא פשוט לא יצא.

יש לי הרגשה חזקה ש"יצא אויר". הסימולציה של הטסת מטוסים גדולים ומורכבים כבר בוצעה וגם התאמות ל-FSX דורשות יותר מדי מאמצים בשביל "deja vu" כזה ........

CS B757 - זה מה שיש.

הוא יעבור שיפורים ושדרוגים ויהפוך לבסיס בתחומו (כמו PMDG בתחום 744).

ועל זה אמרו הגששים, הצחקת אותו :lol:

איך בכלל אתה מצליח להכניס מוצר של CS עם PMDG ו LDS באותה השורה.

אם ניקח את עולם הרכב, אתה משווה מרצדס 550 CLS AMG ל KIA RIO דיזל למונית.

כמו שאני רואה כרגע את הצעצוע הנוסף מבית CS שפלא שאין ב OH שלושה סטרטרים במטוס דו מנועי, כבר עדיף לטוס על פוסקי עם פנל של לוני פיין, הרבה יותר אמין.

אני עדיין חושב שכולכם מגזימים.שגיא כל שלושת העמודים של האשכול הזה מציינים מה קרה לאחר רכישת בלוק F ולא לפניו אם לא שמת לב.

כמו שכבר אמרתי לכל אחד יש חסרונות ויתרונות,ביקשנו 757 עם FMC נורמאלי ולא ציורי-קיבלנו.קיבלנו מטוס עם VC הכי יפה שיצא עד עכשיו לסימולטור,ואולי רן בתמונות שאיליה פרסם זה לא יצא משו אבל אתה יכול לבדוק בעצמך ולראות איזה חוויה זה להטיס בVC.וברור שזה לא חוויה אם אין לך מערכות ואתה מרגיש כמו בפאנל 777 הדיפולטי של הסימולטור שגם לו יש VC,

המטוס בהחלט טס מצוין כל הקטע שך CALLOUTS,אי אפשר לשינוי הסטייל של הF/D,וזה שאין פדסטל ב2D,זה הכל דברים פתירים.מה שבאמת חשוב וקריטי זה ביצועי הLNAV,וVNAV,וFMC.

אל תשכחו שבשביל זה יצא הבלוק F.

פורסם

העובדה שהAIRAC של המטוס נשאב מהמסד נתונים של הGPS של הסימולטור אומרת הכל, מי שמחפש מטוס יפה שמצטלם טוב לפורום תמונות שיבושם לו, מי שמחפש מטוס שיהיה AS REAL AS IT GETS יאלץ לחכות.

אולי זה הדבר הכי טוב שקיים היום אבל זה עדיין לא אומר שזה שווה את הכסף, או בכלל שווה כסף במקרה של CS :lol:

פורסם

AIRAC זאת בעיה אולי היחידה שככל הנראה לא תקבל התייחסות של היצרן בעדכון הקרוב...

הואיל ובמקרה של AIRAC מדובר בקובץ, טכנית העניין הזה לא דורש מ-CS כלום מלבד שיתוף פעולה עם Navigraph.

FMC שיודע לתרגם מאגר נתונים של FS גם יתרגם מאגר נתונים המעודכן באותו פורמט :wink:

Ido Rosenthal[/b]":39r50hs3]מי שמחפש מטוס שיהיה AS REAL AS IT GETS יאלץ לחכות.

עידן, ב-FS9 כמו שכתבתי למעלה, אין למה לחכות מבחינת 757.

אם זה שווה את הכסף? למי שלא קנה עד כה בלוקים קודמים של CS B757 להוציא היום 48 יורו (בלוק F עבור 752F ו-753 עוד לא מוכן) - אולי לא כדאי.

אם SP1 יתקן את הבאגים שפירטתי קודם - אולי שווה לשקול.

פורסם

עיליה, הדבר לא דורש שום שיתוף פעולה כי CS לא טרחו ליצור שום מאגר מידע, הם משתמשים בFLIGHT PLANNER של הGPS שנוצר ע"י מיקרוסופט בשלהי 2003, NAVIGRAPH היו יכולים לעדכן אותו מזמן, לא ברור למה לא מעדכנים.

בינתיים טוס לך להנאתך לא ניסיתי לשכנע אותך אחרת, אני אחכה לתוסף שלא עשו בו חצי עבודה

פורסם
סליחה, אני מתקן את עצמי:

LDS B757 לא יצא עבור FS9 וזאת כבר עובדה מוגמרת:

http://www.leveldsim.com/forums/forum_p ... ?TID=16557

אני שמח שהצחקתי אותך, רן.

עצם העובדה שבלוק F בכלל יצא, כאשר הרבה אנשים לא חשבו ש-CS מסוגלים לבצע סימולציה של FMC - והנה: בלוק F יצא והוא עובד. אם (וזה "אם" גדול) יתוקנו באגים שפירטתי - אז אני חוזר: בתחום של 757 של FS9 המטוס הזה הולך להיות הכי טוב.

ב-FSX אנחנו נשווה כש- LDS יצא ונראה.

שוב איך חברה שמכבדת את עצמה ואת הלקוחות שלה מרשה לעצמה להוציא מטוס גלאס קוקפיט ש FMC ןכל המעורכת הבסיסיות שהם הליבה של המטוס הזה אל ממודלים כמו שצריך בצורה בסיסית? ואחר כך יש להם עוד את החוצפה לפוצץ את זה בכמה עשרות יורו.

אומנם PMDG היו חלוצי המחירים הגבוהים בתחום אבל לפחות את המוצר הם סיפקו כמו שצריך.

בכל מיקרה על זה שאין 757 ל FS9 לא הולכים בהחלט לרב מבחינתי ההבדל בין 767 ל 757 זה שעם 757 אני לא יכול לנחות באילת וגם זה רק נהלית כי טכנית אפשר ור"ל אי אפשר לחצות איתו את האוקיינוס.

מעניין אם CS מידלו גם כל מיני מקריים זניחים של צריכת דלק ועד כמה הוא טוב בדימוי חירומים וכמובן אם תצוגות ה FMA תואמת בצורה סבירה למטוס האמיתי.

פורסם

:oops: אני נודניק... :wink:

FSNavigator יכול לבנות תוכנית טיסה ולשתול אותה לממשק של FS (אגב, Navigraph באופן קבוע משחרר עדכונים ל-FSNavigator).

ב-CDU של CS B757 יש אופציה Flight Request והנה, תוכנית טיסה בפנים עם כל העדכונים האחרונים!

אגב, גם ל-FT/Wilco 737, גם ל-PSS 777-757 יש אופציה לשתול תוכנית טיסה באמצעות Flight Request ישירות ל-FMC מהממשק של סימולאטור.

אני משוכנע כי מערכות הבסיסיות (שכבר קיימות ופועלות אפילו חלקן לא נכון) יעבדו ב-CS כמו שצריך אחרי עדכונים ושדרוגים וכמו שכתב מתן, יש במטוס הזה דברים יפים מאוד מלבד מודל וקוקפיט:

WX ו-WX+T מלא כולל זוויות מכ"ם (מה שאין ל-PMDG ול-LDS), מודול של TCAS העשוי הרבה יותר טוב מזאת החלקית של LDS.

פורסם

לFT יש דאטאבייס משלהם וגם לPSS לעומת זאת CS לא טרחו ליצור אחד כזה. גם לדאטאבייס של PMDG קיימות תוכנות שממירות תוכניות טיסה של הסימולטור לתוכניות טיסה שמורות של הFMC אבל איזה בנאדם שפוי בדעתו ירצה לעשות את זה? בכלל לFMC יש "טיפה" יותר פונקציונליות מהכנסת תוכנית טיסה...

בקשר לרדאר אתה רק מחזק מה שאמרתי, CS טוב למי שאוהב צעצועים שמצטלמים יפה לפורום תמונות.

פורסם
עיליה, הדבר לא דורש שום שיתוף פעולה כי CS לא טרחו ליצור שום מאגר מידע, הם משתמשים בFLIGHT PLANNER של הGPS שנוצר ע"י מיקרוסופט בשלהי 2003, NAVIGRAPH היו יכולים לעדכן אותו מזמן, לא ברור למה לא מעדכנים.

בינתיים טוס לך להנאתך לא ניסיתי לשכנע אותך אחרת, אני אחכה לתוסף שלא עשו בו חצי עבודה

Since I don't have this AC, just a question:

Is there no database at all or is the DB generated by running a scan?

As for Navigraph and the default DB..well, the default DB isn't a single text file as is the case with most addons but the various NavAids are encoded in numerous GBL files scattered throughout the sims folders.

Even if you compile them all into one bgl, how will you get rid of the duplicates?

פורסם
Ido Rosenthal[/b]":2knwvbnr]בכלל לFMC יש "טיפה" יותר פונקציונליות מהכנסת תוכנית טיסה...

"טיפה" פונקציונאליות - זה בדיוק מה שעשוי לא רע ב-FMC של CS. ודווקא תוכנית טיסה על פי NavData המעודכן - חלק לא מוצלח שלו.

עד כאן! אני שותק! :-#

מעכשיו יהיו רק תמונות שמצטלמות יפה לפורום תמונות! :airplane: :)

פורסם
עיליה, הדבר לא דורש שום שיתוף פעולה כי CS לא טרחו ליצור שום מאגר מידע, הם משתמשים בFLIGHT PLANNER של הGPS שנוצר ע"י מיקרוסופט בשלהי 2003, NAVIGRAPH היו יכולים לעדכן אותו מזמן, לא ברור למה לא מעדכנים.

בינתיים טוס לך להנאתך לא ניסיתי לשכנע אותך אחרת, אני אחכה לתוסף שלא עשו בו חצי עבודה

Since I don't have this AC, just a question:

Is there no database at all or is the DB generated by running a scan?

As for Navigraph and the default DB..well, the default DB isn't a single text file as is the case with most addons but the various NavAids are encoded in numerous GBL files scattered throughout the sims folders.

Even if you compile them all into one bgl, how will you get rid of the duplicates?

רצון טוב והרבה סבלנות ? :lol:

פורסם
רצון טוב והרבה סבלנות ?

Not good enough :)

My duplicates may be different than yours - depending on the scenery or AFCADs we have installed.

What I couldn't understand is how they're selling different AIRAC databases. It doesn't take a genius to write a very simple program to convert, say, FSNav database to PMDG/LDS. It's basic text manipulation. You can't distribute it, but no one can stop you from doing it for yourself.

TPs are more tricky in that regard - but not undoable.

פורסם

כמה הערות (אקדים ואומר - בחיים לא ניסיתי את המטוס המדובר):

1. לפי תאור המערכות שלו כאן בדיון זה, הוא סביר ביותר.

2. אין רע במטוס שנראה יפה, ואני חייב לומר שהוא פשוט נראה יפהפה, הקוקפיט הוירטואלי שלו פשוט יפהפה, ללא ספק ברמה הגבוהה ביותר שראיתי. זה בסדר- יש כאלה שזה מה שמעניין אותם, ופסגת השאיפות שלהם היא להנות ממטוס ברמת טיסה והדמייה בינונית אך בעל חוויה "אור קולית" גבוהה. לא כולם צריכים להיות מדריכי מוקאפ, להזכירכם. יש כאלה שעבורם סימולציה הוא תחביב מהיבט פחות מקצועי, וזה בסדר גמור.

3. פינקלס, בחיאת, אל 'תגחגח' על הערותיו של איליה. זה נראה לא יפה על הפורום, אפילו שאנחנו מכירים אותך בתור בחור נחמד שבא באמת באווירה טובה. למרות זאת, זכותו לחשוב X וזכותך לחשוב Y, זה לא אומר שה-X מגוחך.

4. יש סטיגמות שמתפתחות עם הזמן. לדוגמא - השוואה בין PMDG 73 לבין PSS 772. כמה השמצות על ה-77 לעומת התשבוחות על ה-73 הספקתי לשמוע? ניסיתי את שניהם, אני חייב לומר שבהיבטים רבים ה-77 נושק ל-74 ברמתו, ומשאיר מאחור את ה-73. לכל אחד יש את הבאגים והחסרונות שלו, אבל אם תשאלו אותי מה ברמה ומה לא, שניהם מדמים יפה מאוד את המציאות, לפי התרשמותי הייתי ממליץ על PSS 777 לשת"פ אלעל אם היה צורך.

מנצל את הבמה הזו לשבור סטיגמה שהשתרשה - לדעתי האישית - PSS 772 הוא אחלה מטוס. מי שנהנה מהרמה של ה-PMDG737, יהנה גם ממנו. יש נקודות לרעה, כמובן, אך סה"כ מטוס מאוד נחמד עם רמת פירוט די גבוהה. בחירומים טרם בדקתי, וגם לא רואה צורך.

זה היה גם משל הנוגע לעניין CS757. לפי תאור המערכות הוא בהחלט ברמה סבירה ומעלה, מי שנהנה ממנו - שיבושם לו, לא צריך לשכנע אף אחד, פשוט לטוס במטוס שאתה אוהב.

פורסם
כמה הערות (אקדים ואומר - בחיים לא ניסיתי את המטוס המדובר):

1. לפי תאור המערכות שלו כאן בדיון זה, הוא סביר ביותר.

2. אין רע במטוס שנראה יפה, ואני חייב לומר שהוא פשוט נראה יפהפה, הקוקפיט הוירטואלי שלו פשוט יפהפה, ללא ספק ברמה הגבוהה ביותר שראיתי. זה בסדר- יש כאלה שזה מה שמעניין אותם, ופסגת השאיפות שלהם היא להנות ממטוס ברמת טיסה והדמייה בינונית אך בעל חוויה "אור קולית" גבוהה. לא כולם צריכים להיות מדריכי מוקאפ, להזכירכם. יש כאלה שעבורם סימולציה הוא תחביב מהיבט פחות מקצועי, וזה בסדר גמור.

3. פינקלס, בחיאת, אל 'תגחגח' על הערותיו של איליה. זה נראה לא יפה על הפורום, אפילו שאנחנו מכירים אותך בתור בחור נחמד שבא באמת באווירה טובה. למרות זאת, זכותו לחשוב X וזכותך לחשוב Y, זה לא אומר שה-X מגוחך.

4. יש סטיגמות שמתפתחות עם הזמן. לדוגמא - השוואה בין PMDG 73 לבין PSS 772. כמה השמצות על ה-77 לעומת התשבוחות על ה-73 הספקתי לשמוע? ניסיתי את שניהם, אני חייב לומר שבהיבטים רבים ה-77 נושק ל-74 ברמתו, ומשאיר מאחור את ה-73. לכל אחד יש את הבאגים והחסרונות שלו, אבל אם תשאלו אותי מה ברמה ומה לא, שניהם מדמים יפה מאוד את המציאות, לפי התרשמותי הייתי ממליץ על PSS 777 לשת"פ אלעל אם היה צורך.

מנצל את הבמה הזו לשבור סטיגמה שהשתרשה - לדעתי האישית - PSS 772 הוא אחלה מטוס. מי שנהנה מהרמה של ה-PMDG737, יהנה גם ממנו. יש נקודות לרעה, כמובן, אך סה"כ מטוס מאוד נחמד עם רמת פירוט די גבוהה. בחירומים טרם בדקתי, וגם לא רואה צורך.

זה היה גם משל הנוגע לעניין CS757. לפי תאור המערכות הוא בהחלט ברמה סבירה ומעלה, מי שנהנה ממנו - שיבושם לו, לא צריך לשכנע אף אחד, פשוט לטוס במטוס שאתה אוהב.

מסכים עם כל מילה !

פורסם
כמה הערות (אקדים ואומר - בחיים לא ניסיתי את המטוס המדובר):

1. לפי תאור המערכות שלו כאן בדיון זה, הוא סביר ביותר.

2. אין רע במטוס שנראה יפה, ואני חייב לומר שהוא פשוט נראה יפהפה, הקוקפיט הוירטואלי שלו פשוט יפהפה, ללא ספק ברמה הגבוהה ביותר שראיתי. זה בסדר- יש כאלה שזה מה שמעניין אותם, ופסגת השאיפות שלהם היא להנות ממטוס ברמת טיסה והדמייה בינונית אך בעל חוויה "אור קולית" גבוהה. לא כולם צריכים להיות מדריכי מוקאפ, להזכירכם. יש כאלה שעבורם סימולציה הוא תחביב מהיבט פחות מקצועי, וזה בסדר גמור.

3. פינקלס, בחיאת, אל 'תגחגח' על הערותיו של איליה. זה נראה לא יפה על הפורום, אפילו שאנחנו מכירים אותך בתור בחור נחמד שבא באמת באווירה טובה. למרות זאת, זכותו לחשוב X וזכותך לחשוב Y, זה לא אומר שה-X מגוחך.

4. יש סטיגמות שמתפתחות עם הזמן. לדוגמא - השוואה בין PMDG 73 לבין PSS 772. כמה השמצות על ה-77 לעומת התשבוחות על ה-73 הספקתי לשמוע? ניסיתי את שניהם, אני חייב לומר שבהיבטים רבים ה-77 נושק ל-74 ברמתו, ומשאיר מאחור את ה-73. לכל אחד יש את הבאגים והחסרונות שלו, אבל אם תשאלו אותי מה ברמה ומה לא, שניהם מדמים יפה מאוד את המציאות, לפי התרשמותי הייתי ממליץ על PSS 777 לשת"פ אלעל אם היה צורך.

מנצל את הבמה הזו לשבור סטיגמה שהשתרשה - לדעתי האישית - PSS 772 הוא אחלה מטוס. מי שנהנה מהרמה של ה-PMDG737, יהנה גם ממנו. יש נקודות לרעה, כמובן, אך סה"כ מטוס מאוד נחמד עם רמת פירוט די גבוהה. בחירומים טרם בדקתי, וגם לא רואה צורך.

זה היה גם משל הנוגע לעניין CS757. לפי תאור המערכות הוא בהחלט ברמה סבירה ומעלה, מי שנהנה ממנו - שיבושם לו, לא צריך לשכנע אף אחד, פשוט לטוס במטוס שאתה אוהב.

לא גיחחתי ולו לשניה אם משתמע מדברי גיחוח, איליה קבל את התנצלותי.

יכול להיות למטוס VC שניראה ומרגיש 1:1, אבל מידול מערכות של מודל חינמי, מה זה שווה.

לא הזכרתי אפילו פעם אחת את ה PSS777 (הם מידלו את כל הדגמים פרט ל 772ER אגב).

המטוס ממדל לא רע, אין ספק שהוא יושב רמה אחת מעל ה PMDG73NG אבל זו לא חוכמה, ה73 הגיע מה FS2002 והיה מראשוני התוספים ל FS9. ה PSS77 הגיע הרבה אחריו, כאשר

FS9 היתה קרוב לשנתיים על הכביש כולל תוספים אחרים.

הוא לא מגרד ל PMDG744 ול LDS אפילו באצבע הקטנה.

אבל איפה שהוא נמצא שם בדרך ל TOP מה שנאמר Close but no sigar :wink:

יש לי מספיק שעות עליו והטריפל תמיד היה אחד המטוסים האהובים עלי ולכן רכשתי אותו עוד כשיצא. בזמנו הוא אכזב אותי, יכול להיות שאחזור אליו מתישהו, אבל כרגע יש מטוס שממלא את רוב זמני בכבדים ולא רואה סיבה לרדת ממנו :wink:

לגבי ה PSS77 ושת"פ אלעל, אם זכרוני הדפוק אינו מטעה אותי, הוא נבדק באלעל והחליטו ולוותר על הנושא.

פורסם
כמה הערות (אקדים ואומר - בחיים לא ניסיתי את המטוס המדובר):

1. לפי תאור המערכות שלו כאן בדיון זה, הוא סביר ביותר.

2. אין רע במטוס שנראה יפה, ואני חייב לומר שהוא פשוט נראה יפהפה, הקוקפיט הוירטואלי שלו פשוט יפהפה, ללא ספק ברמה הגבוהה ביותר שראיתי. זה בסדר- יש כאלה שזה מה שמעניין אותם, ופסגת השאיפות שלהם היא להנות ממטוס ברמת טיסה והדמייה בינונית אך בעל חוויה "אור קולית" גבוהה. לא כולם צריכים להיות מדריכי מוקאפ, להזכירכם. יש כאלה שעבורם סימולציה הוא תחביב מהיבט פחות מקצועי, וזה בסדר גמור.

3. פינקלס, בחיאת, אל 'תגחגח' על הערותיו של איליה. זה נראה לא יפה על הפורום, אפילו שאנחנו מכירים אותך בתור בחור נחמד שבא באמת באווירה טובה. למרות זאת, זכותו לחשוב X וזכותך לחשוב Y, זה לא אומר שה-X מגוחך.

4. יש סטיגמות שמתפתחות עם הזמן. לדוגמא - השוואה בין PMDG 73 לבין PSS 772. כמה השמצות על ה-77 לעומת התשבוחות על ה-73 הספקתי לשמוע? ניסיתי את שניהם, אני חייב לומר שבהיבטים רבים ה-77 נושק ל-74 ברמתו, ומשאיר מאחור את ה-73. לכל אחד יש את הבאגים והחסרונות שלו, אבל אם תשאלו אותי מה ברמה ומה לא, שניהם מדמים יפה מאוד את המציאות, לפי התרשמותי הייתי ממליץ על PSS 777 לשת"פ אלעל אם היה צורך.

מנצל את הבמה הזו לשבור סטיגמה שהשתרשה - לדעתי האישית - PSS 772 הוא אחלה מטוס. מי שנהנה מהרמה של ה-PMDG737, יהנה גם ממנו. יש נקודות לרעה, כמובן, אך סה"כ מטוס מאוד נחמד עם רמת פירוט די גבוהה. בחירומים טרם בדקתי, וגם לא רואה צורך.

זה היה גם משל הנוגע לעניין CS757. לפי תאור המערכות הוא בהחלט ברמה סבירה ומעלה, מי שנהנה ממנו - שיבושם לו, לא צריך לשכנע אף אחד, פשוט לטוס במטוס שאתה אוהב.

לא גיחחתי ולו לשניה אם משתמע מדברי גיחוח, איליה קבל את התנצלותי.

יכול להיות למטוס VC שניראה ומרגיש 1:1, אבל מידול מערכות של מודל חינמי, מה זה שווה.

לא הזכרתי אפילו פעם אחת את ה PSS777 (הם מידלו את כל הדגמים פרט ל 772ER אגב).

המטוס ממדל לא רע, אין ספק שהוא יושב רמה אחת מעל ה PMDG73NG אבל זו לא חוכמה, ה73 הגיע מה FS2002 והיה מראשוני התוספים ל FS9. ה PSS77 הגיע הרבה אחריו, כאשר

FS9 היתה קרוב לשנתיים על הכביש כולל תוספים אחרים.

הוא לא מגרד ל PMDG744 ול LDS אפילו באצבע הקטנה.

אבל איפה שהוא נמצא שם בדרך ל TOP מה שנאמר Close but no sigar :wink:

יש לי מספיק שעות עליו והטריפל תמיד היה אחד המטוסים האהובים עלי ולכן רכשתי אותו עוד כשיצא. בזמנו הוא אכזב אותי, יכול להיות שאחזור אליו מתישהו, אבל כרגע יש מטוס שממלא את רוב זמני בכבדים ולא רואה סיבה לרדת ממנו :wink:

לגבי ה PSS77 ושת"פ אלעל, אם זכרוני הדפוק אינו מטעה אותי, הוא נבדק באלעל והחליטו ולוותר על הנושא.

כמו שאיתי אמר לי:

''בסוף כולם צעצועים שקונים בחנות'' והוא צודק זה

בסך הכל סימולטור,ולכל דבר יש יתרונות וחסרונות...

פורסם
כמה הערות (אקדים ואומר - בחיים לא ניסיתי את המטוס המדובר):

1. לפי תאור המערכות שלו כאן בדיון זה, הוא סביר ביותר.

2. אין רע במטוס שנראה יפה, ואני חייב לומר שהוא פשוט נראה יפהפה, הקוקפיט הוירטואלי שלו פשוט יפהפה, ללא ספק ברמה הגבוהה ביותר שראיתי. זה בסדר- יש כאלה שזה מה שמעניין אותם, ופסגת השאיפות שלהם היא להנות ממטוס ברמת טיסה והדמייה בינונית אך בעל חוויה "אור קולית" גבוהה. לא כולם צריכים להיות מדריכי מוקאפ, להזכירכם. יש כאלה שעבורם סימולציה הוא תחביב מהיבט פחות מקצועי, וזה בסדר גמור.

3. פינקלס, בחיאת, אל 'תגחגח' על הערותיו של איליה. זה נראה לא יפה על הפורום, אפילו שאנחנו מכירים אותך בתור בחור נחמד שבא באמת באווירה טובה. למרות זאת, זכותו לחשוב X וזכותך לחשוב Y, זה לא אומר שה-X מגוחך.

4. יש סטיגמות שמתפתחות עם הזמן. לדוגמא - השוואה בין PMDG 73 לבין PSS 772. כמה השמצות על ה-77 לעומת התשבוחות על ה-73 הספקתי לשמוע? ניסיתי את שניהם, אני חייב לומר שבהיבטים רבים ה-77 נושק ל-74 ברמתו, ומשאיר מאחור את ה-73. לכל אחד יש את הבאגים והחסרונות שלו, אבל אם תשאלו אותי מה ברמה ומה לא, שניהם מדמים יפה מאוד את המציאות, לפי התרשמותי הייתי ממליץ על PSS 777 לשת"פ אלעל אם היה צורך.

מנצל את הבמה הזו לשבור סטיגמה שהשתרשה - לדעתי האישית - PSS 772 הוא אחלה מטוס. מי שנהנה מהרמה של ה-PMDG737, יהנה גם ממנו. יש נקודות לרעה, כמובן, אך סה"כ מטוס מאוד נחמד עם רמת פירוט די גבוהה. בחירומים טרם בדקתי, וגם לא רואה צורך.

זה היה גם משל הנוגע לעניין CS757. לפי תאור המערכות הוא בהחלט ברמה סבירה ומעלה, מי שנהנה ממנו - שיבושם לו, לא צריך לשכנע אף אחד, פשוט לטוס במטוס שאתה אוהב.

מסכים עם כל מילה!

איתי אתה פשוט תותח,אהבתי יפה מאוד את מה שכתבת..תשובה בוגרת ושונה מכל התגובות האחרות כאן

נא להתחבר על מנת להגיב

You will be able to leave a comment after signing in



התחברות לאתר



×
×
  • יצירת חדש...