עבור לתוכן
Amit Doron

שאלה לגבי טיסות צבאיות.

Recommended Posts

פורסם

אני מעוניין לעשות טיסות מבסיסים צבאיים בגבוה ברשת ואני רוצה לדעת האם יש חוקים של יציאות לנתיבים הגבוהים וגם,אם אילו מטוסים אפשר לעשות טיסות כאלו,עד איזה מהירות

תודה לעוזרים.

פורסם

שלום עמית, כפי שאני מבין לחטיבה יש נהלים ברורים לגבי כל בסיס ח"א, למעט רמון, אותם ניתן לראות בקישור: http://www.vatil.org/vatil/training/docs.html בצד התחתון של הדף.

אני לא מכיר נוהלי הצטרפות לנתיבי ATS מבסיס ח"א, אך ניתן להצטרף בצורות שונות (לי נראה הגיוני 45 מעלות סגירה לנתיב לאחר המראה, אם במטוס קל אז לאחר השלמת בד"ח 'לאחר המראה')

כל זאת בהנחה שבקרות\מגדלי הבסיסים לא מחוברים, אחרת מין הסתם הם יתנו את ההוראות. בקשר לסוגי המטוסים, לפי חוקי ואטסים ניתן לטוס בכל סוגי המטוסים בכל מקום, כל עוד מקשיבים להוראות הפקח.

בקשר להגבלת המהירויות, ההגבלה היחידה שאני מכיר לטיסות לפי כט"מ הינה - 250 קשר מתחת לגובה 10000'.

פורסם
ההגבלה היחידה שאני מכיר לטיסות לפי כט"מ הינה - 250 קשר מתחת לגובה 10000'.

ערן למיטב ידיעתי לצבאיים מהירים אין מגבלה 250 מתחת ל10000, ההגבלה היחידה שקיימת היא מהירות הקול.

פורסם
ההגבלה היחידה שאני מכיר לטיסות לפי כט"מ הינה - 250 קשר מתחת לגובה 10000'.

ערן למיטב ידיעתי לצבאיים מהירים אין מגבלה 250 מתחת ל10000, ההגבלה היחידה שקיימת היא מהירות הקול.

אתה צודק, פרח מזכרוני. אגב, לפי נוהלי החטיבה מותר לטוס במהירות הקול 20 מייל מערבית לחוף.

פורסם

אהלן עמית, לא מזמן פרסמתי כאן בפורום עדכון נהלים בכל הקשור לטיסות צבאיות ברשת, להלן ציטוט:

תעבורה צבאית ברשת - 21 למרץ 2008

נהלי החטיבה בנושא טיסות צבאיות עברו עדכון בהתאם להגדרות רשת VATSIM כפי שמופיע בקישור הבא: http://www.vatsim.net/library/specialops.pdf

מסמך זה הוא המקור לעדכון נהלי החטיבה בנושא טיסות צבאיות.

נהלי החטיבה המעודכנים מופיעים (העדכון הוא רק בנושא הצבאי) בלינק הבא:

(אנגלית) - http://www.vatil.org/vatil/charts/rules/

(עברית) - http://www.vatil.org/vatil/charts/rules/hebrules.php

אבקש מכל חבר חטיבה שטס טיסות צבאיות ברשת לקרוא את העדכון בנהלים, אשמח לענות על שאלות בנושא.

חיל האוויר הוירטואלי הוקם במטרה לאפשר סוגים שונים של טיסות צבאיות (פירוט ודוגמאות לכך מופיעים בנהלי החטיבה ובמסמך המלא של VATSIM) שהדרישה עבורם היא להיות חבר בארגון וירטואלי שעבר בדיקה והסמכה של VATSIM בנושא.

כחלק מתהליך האישור של חיל האוויר הוירטואלי, נדרש הסכם כתוב בין חיל האוויר הוירטואלי לבין החטיבה, בו מפורטים אזורים האימון שאושרו ונהלי טיסה של מטוסי הארגון (חיל האוויר הוירטואלי), ונהלי הפעלת בקרה צבאית חדשה.

לינק להסכם: http://www.vatil.org/vatil/training/documents/KRAV.pdf (נמצא במחלקת הדרכה -> מדריכים ללימוד -> נהלי טיסה צבאית\קרב ברשת)

לינק להסכם באנגלית כפי שיאושר ע"י VATSIM:

http://www.vatil.org/vatil/charts/VIAF_VATIL_MOU.pdf

תודה לעופר וצוות חיל האוויר הוירטואלי על העבודה היפה בנושא.

בלינק שערן סיפק תוכל למצוא את כל המידע הרלוונטי בנוגע ליציאות מהבסיסים, עד כמה שזכור לי רק מנבטים ניתן לצאת מכשירים בצורה "מסודרת" כל שאר השדות מצריכות תיאום מראש עם הבקר, מלבד עובדה שם יש דפיות מכשירים אזרחיות.

עוד באותו לינק תוכל למצוא מפות נתיבים של מטוסי קרב ברשת

תעבורת מסוקים, ומסוקי קרב טסה בנתיבי CVFR רגילים.

בספרייה החטיבתית תוכל למצוא קובץ BGL שמוסיף את הנקודות במפת קרב ל GPS של הסימולטור.

נא להתחבר על מנת להגיב

You will be able to leave a comment after signing in



התחברות לאתר


×
×
  • יצירת חדש...