עבור לתוכן
אורח

מזל טוב למחזור 10!!!

Recommended Posts

פורסם

מזל טוב לחניכי מחזור 10 (שהיו 10 ד"א) שאחרי תקופה ארוכה (ממש ארוכה) עברו סולו וסיימו את הקורס בהצלחה ובהצטיינות , אני מקווה לראות אותכם מתחילים לחרוש את הרשת :

אנדרי סחנוב =D>

יוני בירון =D>

ומיכאל רוטמן =D>

בר רודוי =D>

דן בינימין =D>

תומר בן חיים =D>

עידו בוך =D>

אופיר לביא =D>

זיו בוק =D>

ירון מורד =D>

יוסי שירי =D>

יובל פישלר =D> - חניך מצטיין :mrgreen:

מזלל טוב!! ויאללה תתחילו לחרוש :lol:

פורסם

מזל טוב מחזור 10!! עכשיו אתם נכנסים לנעליים של הטייסים הפרטים! תתחילו לחרוש את הארץ, ובקרוב תעברו למכשירים!

ותזכרו! כמו שאני אומר תמיד! אין על מחזור 7!! 8)

אגב, פרגל, למה אצלנו לא היה חניך מצטיין במחזור 7 (וגם 8..)? הייתי יכול לקבל אותו :cry:

ושוב, =D> =D> =D> =D> =D>

פורסם

מזל טוב לבוגרים החדשים, אני מזכיר לכולכם שבוגרי IFS זכאים להכנס לעיט ללא מבחן כניסה עם תנאים משופרים. מי שמעוניין להצטרף שישלח לי מייל ל-ait1@ait-aviation.org ואני אנחה אתכם מה צריך לעשות.

פורסם

תודה לכולם היה מדהים!!

תודה לניב, לאביב, לרז, לברוכי, לאסף, למתרגלים ולכל צוות IFS ולכל מי שחכתי (מצטער :oops: ) ה5 חודשים האלה היו שווים, עכשיו אין ספק אני ארשם לIFR כי ההדרכה פה מעולה!!

פורסם
מזל טוב לחניכי מחזור 10 (שהיו 10 ד"א) שאחרי תקופה ארוכה (ממש ארוכה) עברו סולו וסיימו את הקורס בהצלחה ובהצטיינות , אני מקווה לראות אותכם מתחילים לחרוש את הרשת :

אנדרי סחנוב =D>

בר רודוי =D>

דן בינימין =D>

תומר בן חיים =D>

עידו בוך =D>

אופיר לביא =D>

זיו בוק =D>

ירון מורד =D>

יוסי שירי =D>

יובל פישלר =D> - חניך מצטיין :mrgreen:

מזלל טוב!! ויאללה תתחילו לחרוש :lol:

כל הכבוד חברים יקרים ובהצלחה במרחבי השמיים הורטואליים.

ניסיתי ללוות אתכם במהלך הסולו אבל בגלל תקלות חוזרות לא הצלחתי לא לטוס וגם לא להשתתף בדברי סיכום.

אז מוטב מאוחר מאשר אף פעם:

נתחיל בתשבחות:

זה בהחלט לא קל ולא פשוט להיות נוכח בכל השיעורים, בתירגולים, להשלים חומר במשך תקופה ארוכה כמו הקורס הזה שעברתם. כל זה כשאתם רואים שומעים וקוראים בפורום על כל הפעילות שמתרחשת בחטיבה ואתם עדיין רק בשלב של הדרכה והכשרה ומנועים להשתתף בפעילות. על כך ועל הנחישות וההתמדה בקורס מגיע לכם כל הכבוד!!!

מה הלאה:

הקורס הקנה לכם את הידע הדרוש לביצוע טיסות CVFR בארץ.

בקורס התמקדנו בסוג מטוס אחד בלבד. הסימולטור מאפשר לנו לטוס במגוון סוגים של מטוסים. כדי למצות עד הסוף את ההדמיה. כש"עולים" על כלי חדש, לפני שטסים איתו ברשת. לאסוף כמה שיותר מידע, מהחבילה שהגיע עם המטוס, ברשת, וכו'. להכיר את ה-CHECKLIST (בד"ח) שלו ולעבוד לפיו בלבד. להכיר את מהירויות התפעול שלו מהירות ניתוק, טיפוס, שיוט, מהירויות גישה וכו'. לעלות איתו לכמה טיסות באוף-ליין, להכיר מצבי טיסה בהתאם למהירויות התפעול המוגדרות והסל"ד\הספק המוגדר ע"י היצרן לכל מצב טיסה. (לחזור על ישעורי מצבי טיסה עם המטוס החדש) להכיר מצבי אף (לא רק במבט לפנים), נקודות מכוון (לאן המטוס טס) נקודות ייחוס ב2D וגם ב VIRTUAL COCKPIT, לבצע כמה הקפות, להכיר איך מבצעים נכון את צלעות ההקפה ולבחור נקודות ייחוס לתחילת פנייה לכל צלע וכו' במטוס מהיר יותר: להתרגל לקצב העבודה בהקפה.

לאחר מכן, לבצע כמה טיסות מרחב להכיר את הקצב של המטוס. יש לזה השלכות גם לגבי ניהול זמנים, התארגנות לפני כניסה ויציאה מ\אל שדה וגם לגבי דיווחים בקשר (מתי).

אתם כמובן מוזמנים להכיר ולהתנסות במטוסים יותר מתקדמים וגם בסוגים אחרים של טיסות בארץ, ומי שמרגיש מספיק בטוח בעצמו - גם בחו"ל. להזכירכם: מבחינת רשת ואטסים, אין שום הגבלה וזה לא תלוי בשום קורס שעברתם או תעברו. (יש כאלה שבוחרים להיכנס לתחום ללא קורס) הקורסים שלנו נועדו להשעיר ולהעמיק את הידע אבל הם לא תנאי לטיסות ברשת.

גם מקורסים קודמים נשאלנו לגבי מה הלאה, להלן קישור לאחד השרשורים האלה: אתם מוזמנים לקרוא ולהתרשם מההמלצות של החברים לגבי המשך הדרך.

http://www.vatil.org/vatil/board/viewto ... highlight=

אני אישית ממליץ על עיט תעופה כתחנה הבאה שלכם בהתקדמות בטיסות ברשת.

תיהנו גם ממסגרת וגם מהכנסת קצת תוכן ורקע מעניין לטיסות שתבצעו ברחבי ארצנו הקטנטונת.

אנחנו כמובן ממשיכים לפתח ולבנות קורסי המשך ונעדכן את כולם כשיהיו מוכנים. מקווים שזה יקרה בקרוב.

תודה על השתתפותכם.

בהצלחה בהמשך הדרך!

ברוכי.

פורסם
מזל טוב לבוגרים החדשים, אני מזכיר לכולכם שבוגרי IFS זכאים להכנס לעיט ללא מבחן כניסה עם תנאים משופרים. מי שמעוניין להצטרף שישלח לי מייל ל-ait1@ait-aviation.org ואני אנחה אתכם מה צריך לעשות.

כשאנחנו בזמנו (אני והאלפרנדי) ניסינו להירשם לעיט, לא רק שהיינו צריכים לעבור את המבחן ובדיעבד כבר היינו רשומים ( :lol::lol: האלפרנדי אשם בזה שלא בדקנו אם אנחנו רשומים או לא :lol: ), לא הצלחנו להתחבר לטיסות כי כל פעם הבלאקבוקס תקע אותנו וזה ייאש כל כך פעם אחרי פעם, עד שבסוף פרשנו. :|

עיט, לתשומת ליבכם.

פורסם

אני עושה היום את הבחינה בגלל הספורויזר הזה, כל הכבוד לכולם וצפו לראות אותי טס ברשת, החל ממחר!

פורסם
מזל טוב לבוגרים החדשים, אני מזכיר לכולכם שבוגרי IFS זכאים להכנס לעיט ללא מבחן כניסה עם תנאים משופרים. מי שמעוניין להצטרף שישלח לי מייל ל-ait1@ait-aviation.org ואני אנחה אתכם מה צריך לעשות.

כשאנחנו בזמנו (אני והאלפרנדי) ניסינו להירשם לעיט, לא רק שהיינו צריכים לעבור את המבחן ובדיעבד כבר היינו רשומים ( :lol::lol: האלפרנדי אשם בזה שלא בדקנו אם אנחנו רשומים או לא :lol: ), לא הצלחנו להתחבר לטיסות כי כל פעם הבלאקבוקס תקע אותנו וזה ייאש כל כך פעם אחרי פעם, עד שבסוף פרשנו. :|

עיט, לתשומת ליבכם.

מי שחסר סבלנות ו/או לא משקיע 5 דק' בלקרוא את דף הנהלים שיש באתר שלנו לא שם לב שבוגרי IFS לא צריכים לעשות מבחן. בעיות בBB, אם לא תספר זה לא יפתר, לתשומת לבך...

פורסם
מזל טוב לחניכי מחזור 10 (שהיו 10 ד"א) שאחרי תקופה ארוכה (ממש ארוכה) עברו סולו וסיימו את הקורס בהצלחה ובהצטיינות , אני מקווה לראות אותכם מתחילים לחרוש את הרשת :

אנדרי סחנוב =D>

בר רודוי =D>

דן בינימין =D>

תומר בן חיים =D>

עידו בוך =D>

אופיר לביא =D>

זיו בוק =D>

ירון מורד =D>

יוסי שירי =D>

יובל פישלר =D> - חניך מצטיין :mrgreen:

מזלל טוב!! ויאללה תתחילו לחרוש :lol:

כל הכבוד חברים יקרים ובהצלחה במרחבי השמיים הורטואליים.

ניסיתי ללוות אתכם במהלך הסולו אבל בגלל תקלות חוזרות לא הצלחתי לא לטוס וגם לא להשתתף בדברי סיכום.

אז מוטב מאוחר מאשר אף פעם:

נתחיל בתשבחות:

זה בהחלט לא קל ולא פשוט להיות נוכח בכל השיעורים, בתירגולים, להשלים חומר במשך תקופה ארוכה כמו הקורס הזה שעברתם. כל זה כשאתם רואים שומעים וקוראים בפורום על כל הפעילות שמתרחשת בחטיבה ואתם עדיין רק בשלב של הדרכה והכשרה ומנועים להשתתף בפעילות. על כך ועל הנחישות וההתמדה בקורס מגיע לכם כל הכבוד!!!

מה הלאה:

הקורס הקנה לכם את הידע הדרוש לביצוע טיסות CVFR בארץ.

בקורס התמקדנו בסוג מטוס אחד בלבד. הסימולטור מאפשר לנו לטוס במגוון סוגים של מטוסים. כדי למצות עד הסוף את ההדמיה. כש"עולים" על כלי חדש, לפני שטסים איתו ברשת. לאסוף כמה שיותר מידע, מהחבילה שהגיע עם המטוס, ברשת, וכו'. להכיר את ה-CHECKLIST (בד"ח) שלו ולעבוד לפיו בלבד. להכיר את מהירויות התפעול שלו מהירות ניתוק, טיפוס, שיוט, מהירויות גישה וכו'. לעלות איתו לכמה טיסות באוף-ליין, להכיר מצבי טיסה בהתאם למהירויות התפעול המוגדרות והסל"ד\הספק המוגדר ע"י היצרן לכל מצב טיסה. (לחזור על ישעורי מצבי טיסה עם המטוס החדש) להכיר מצבי אף (לא רק במבט לפנים), נקודות מכוון (לאן המטוס טס) נקודות ייחוס ב2D וגם ב VIRTUAL COCKPIT, לבצע כמה הקפות, להכיר איך מבצעים נכון את צלעות ההקפה ולבחור נקודות ייחוס לתחילת פנייה לכל צלע וכו' במטוס מהיר יותר: להתרגל לקצב העבודה בהקפה.

לאחר מכן, לבצע כמה טיסות מרחב להכיר את הקצב של המטוס. יש לזה השלכות גם לגבי ניהול זמנים, התארגנות לפני כניסה ויציאה מ\אל שדה וגם לגבי דיווחים בקשר (מתי).

אתם כמובן מוזמנים להכיר ולהתנסות במטוסים יותר מתקדמים וגם בסוגים אחרים של טיסות בארץ, ומי שמרגיש מספיק בטוח בעצמו - גם בחו"ל. להזכירכם: מבחינת רשת ואטסים, אין שום הגבלה וזה לא תלוי בשום קורס שעברתם או תעברו. (יש כאלה שבוחרים להיכנס לתחום ללא קורס) הקורסים שלנו נועדו להשעיר ולהעמיק את הידע אבל הם לא תנאי לטיסות ברשת.

גם מקורסים קודמים נשאלנו לגבי מה הלאה, להלן קישור לאחד השרשורים האלה: אתם מוזמנים לקרוא ולהתרשם מההמלצות של החברים לגבי המשך הדרך.

http://www.vatil.org/vatil/board/viewto ... highlight=

אני אישית ממליץ על עיט תעופה כתחנה הבאה שלכם בהתקדמות בטיסות ברשת.

תיהנו גם ממסגרת וגם מהכנסת קצת תוכן ורקע מעניין לטיסות שתבצעו ברחבי ארצנו הקטנטונת.

אנחנו כמובן ממשיכים לפתח ולבנות קורסי המשך ונעדכן את כולם כשיהיו מוכנים. מקווים שזה יקרה בקרוב.

תודה על השתתפותכם.

בהצלחה בהמשך הדרך!

ברוכי.

אין לי מה להוסיף לדברי ברוכי, אלא להודות לכלל האנשים שעמלו ועזרו בכל דבר אפשרי במהלך הקורס.

לאסף שאסף עבורכם את החומר, אירגן אותו ואתכם, ופעל לאורך כל הדרך כדי שהקורס ינוע ויתקדם משלב לשלב.

לאיציק על האינספור טלפונים שעשה בימי השיעורים ולתיאומים וכדומה.

לברוכי שהגיע מידי ערב להעשיר את כולנו מהידע הרחב שלו.

לאוהד, שבשקט בשקט, מנהל את האתר ומצ'פר אותנו המדריכים ואתכם בחניכים בכל מיני פונקציות שיעשו את מהלך הקורס יותר יעיל בלי להתעסק בקטנות.

לאביב, אורן ושחר, מדריכי הקורס, שבזכותם החומר שנמצא אצלכם בראש, לא רק בראש אלא גם ביד, בטיסה מקצועית ברמה גבוהה!

לברק, חן, נועם, שניר וערן, המתרגלים, שבלעדיהם הניסיון הרב שרכשתם אולי היה נרכש לבד אבל ללא פיקוח וללא תיקונים שיש צורך.

והכי חשוב, המון תודה לכם, חניכי מחזור 10, שהגעתם מידי שבוע, השקעתם מזמנכם ואני בטוח שגם הרווחתם ידע וניסיון רב לא רק בטיסה, אלא גם בעמידה במצבי לחץ, במידע רב העובר בזמן קצר ובהתנסות עם חלוקת קשב ברמה שרק טייסים מתנסים בה!

נהנתי מכל רגע במהלך ארגון, הכנה והעברה של השיעורים, נפגש באויר, דרך צלחה לכולם ומקווה לראותכם בקורסים היותר מתקדמים של ביה"ס שלנו.

פורסם

באמת שאין לי מילים! כל אחד השקיע פה ואכפתי! אני מוכן להתחיל כבר היום את הקורס מחדש... מחכה לקורס הגדר מכשירים או ראייה מתקדמים בקוצר רוח!

תודה לכולם!

פורסם

לברוכי שהגיע מידי ערב להעשיר את כולנו מהידע הרחב שלו.

הגזמה פרועה ניב...

את האדם שמגיע לו הכי הרבה קרדיט שכחת ניב.

ניב מלין אחראי הקורס שבאמת השקיע את כל מרצו בקורס הזה- תיאומים, אי מיילים, תזכורות, הדרכות ודרך אגב ככה מהצד, גם פעילות בפיקוח, בשת"פ אלעל, חיל האויר ומה לו.

ליאור שליין צריך להיות גאה באח התאום שלו !!! :mrgreen:

כל הכבוד ניב.

למה לא תדחה גיוס באיזה שנה שנתיים? ...

פורסם

וכרגע נוספו עוד 2 אנשים:

יוני בירון =D>

ומיכאל רוטמן =D>

בהצלחה אנשים !!

פורסם

מצטרף לדברים שכתבו ניב וברוכי, המון תודה לכל הצוות הרחב של IFS שעושה עבודת קודש מדי יום.

כל הכבוד ומזל טוב לחניכים היקרים של מחזור 10, אני מצדיע לכם על ההתמדה, הנחישות והרצון ללמוד, המשיכו בדרך זו ותגיעו רחוק בתחביב, כל הכבוד! =D>

נא להתחבר על מנת להגיב

You will be able to leave a comment after signing in



התחברות לאתר


×
×
  • יצירת חדש...